Wybierając hotel sugerowałam się standardem i ilością gwiazdek 5* , po przyjeździe na miejsce niestety było rozczarowanie .Nie rozumiem ,dlaczego hotel jest opisywany jako 5* ( odnowiony po remoncie niby w 2023 roku) . Niestety wszędzie brudno , pokoje powiedzmy ,że do akceptacji ,ale korytarze w budynkach to totalny brud . Jedyną zaletą hotelu jest rafa i piękne położenie przy klifie .
Zakwaterowanie
Lot mieliśmy opóźniony o 2,5 h stąd w hotelu byliśmy późno w nocy , samo zakwaterowanie trochę trwało , pokój niestety wymaga remontu , łazienka całkowicie do remontu ( wanna pomalowana białą farbą , zlew przytkany ) ,ruszający się bidet , który odchodził od podłogi . Jedyną zaletą pokoju była sprawna klimatyzacja. Potwierdzam inne opinie ,że w hotelu są pluskwy ,my mieliśmy szczęście ,bo u nas w pokoju ich nie było ,ale w innych pokojach były i ludzie mocno pogryzieni ,pokoje dezynfekowane ,zmieniane - to kolejny minus ,żeby ten hotel omijać z daleka .
Wyżywienie
Wyżywienie słabej jakości , mięsa niedogotowane , przypalone , niedoprawione , wszystko mdłe i bez smaku . Polecam zmienić kucharzy . Radziliśmy sobie , każdy znalazł coś dla siebie , głodni nie chodziliśmy .Restauracja Grill House o wiele przyjemniejsza , z widokiem na morze , tam czysto ,schludnie ,tylko mały wybór dań . Ale personel bez problemu ogarniał wszystkich klientów , podchodził do każdego ,pytał co podać do picia . Odnośnie restauracji to jeszcze muszę dodać ,że Egipcjanie podczas lunchu lub kolacji palili papierosy -jest to niedopuszczalne w 5* hotelu .
Obsługa w hotelu
Restauracja główna to brud ,bałagan , brak serwetek i sztućców przy stołach , personel nie nadążał zbierać ,myć i kłaść nowej zastawy , wino i alkohole podawane w plastikowych lub papierowych kubeczkach !!! To nie jest 5* ( po zwróceniu się do barmana ,żeby podał wino w kieliszku , słyszeliśmy ,że brakuje im szkła - przecież to hotel 5 * !!! W pokojach brak karteczek do wywieszania na klamce ,żeby "nie przeszkadzać " . Zjeżdżalnie dla dzieci czynne w godzinach 11-13 oraz 15-16 . 3 h to trochę za mało dla dzieci , które po to tam przyjechały .Często zjeżdżalnie zamykali już o 12:50 ,a po naszej prośbie ,że jeszcze 10 min na szczęście uruchamiali ponownie. Za to alkohole wydawane od godz.13 pilnowali co do minuty. Baseny czyste bez zastrzeżeń .Materace i stoliki brud ,brud,bud. Kolejny minus to w dniu wyjazdu ściąganie opasek o godz.12 i brak możliwości zjedzenia lunchu i napicia się . Biorąc pod uwagę ,że przyjechaliśmy do hotelu ze sporym opóźnieniem , to uważam ,że w gestii rezydenta powinno być co najmniej przesunięcie pobytu o ten czas i możliwość zjedzenia posiłku przed wylotem.Animacje bardzo słabe .Do OLD Market można taxi pojechac za 2-3 dolary , do Nama Bay za 4 . Oceniam hotel na 3* i nie polecam.
Plaża
Plaża niewielka , piasek mocno ubity , w sezonie mało miejsca ,żeby wszyscy się zmieścili , natomiast piękne klify, gdzie również były leżaki , w naszym terminie już był problem z miejscami , a co dopiero w wysokim sezonie . Rafa ładna ,dużo kolorowych rybek . Na miejscu centrum nurkowe , dla fanów nurkowania super baza wypadowa . Dojście do plaży dość odległe po schodach lub ze stromej górki , dla osób mniej sprawnych jest winda , w ciągu naszego 7-dniowego pobytu tylko raz odmówiła współpracy . Dla rodzin z małymi dziećmi nie polecam ,chyba ,że ktoś chce tylko spędzać czas przy basenach . Ręczniki przy basenach - najgorszy sort.