• Wymagany paszport ważny co najmniej 6 miesięcy od planowanej daty powrotu.
  • Konieczność wyrobienia wizy, dostępnej po przylocie lub online​​​​. Opłaty za wizę wynoszą 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.

Hotel Aqua Heneish Beach Resort

Egipt, Marsa Matrouh

Nie ma żadnych ofert dla tego hotelu

Wybierz inny hotel

Pokaż podobne hotele w tej lokalizacji

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

• Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Minibar Minibar tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak

3. najwyższa ocena z 14 hoteli w Marsa Matrouh

Josef S.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.9. - 21.9.2023 Oceniono: Październik 2023

Aqua Heneish Beach Resort Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Matrouh

jeśli były jakieś drobne niedociągnięcia, wszystko rekompensowało morze, biały piasek i plaża - niesamowite

pokój jest wystarczający, piękny duży balkon z widokiem na morze

nie ma na co narzekać, wybór wystarczający, smacznie i bez kolejek

wszyscy bardzo się starali, byli mili i uśmiechnięci

rzeczywiście, jak wspomniano w poprzednich opiniach - Karaiby - naprawdę piękne - jedyne, co mi trochę przeszkadzało, to silny wiatr przez cały dzień, ale kiedy spojrzałeś na morze i plażę, znów na twojej twarzy pojawił się uśmiech

Vladana K.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.9. - 28.9.2023 Oceniono: Październik 2023

Aqua Heneish Beach Resort Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Matrouh

Hotel spełnił nasze oczekiwania, chcieliśmy mniejszy hotel, a nie duży ośrodek. My osobiście mieliśmy przestronny pokój, doceniliśmy wystarczającą ilość szaf do przechowywania ubrań i ogromny taras. Niektórzy niestety mieli dwa pokoje, ale nie mieli tarasu ani balkonu i mieli widok na jakiś sprzęt, który cały dzień i noc był głośny. Byłyby pewne drobnostki, z których można byłoby nie być zadowolonym, np. brakowało nam lamp, suszarka do włosów była dostępna tylko na zamówienie. Bylibyśmy również wdzięczni za większy zasięg Wi-Fi. Była tylko na recepcji, która była naprawdę malutka, więc zawsze było tam wystarczająco dużo ludzi. Czasami sygnał można było odebrać w jadalni. W okolicy hotelu nie było żadnego, wszystko jest w budowie, ale wiedzieliśmy o tym, więc nas to nie zdziwiło.

Byliśmy bardzo zadowoleni z zakwaterowania. Jak napisałem powyżej, doceniliśmy dużą przestrzeń do przechowywania i duży taras.

Jedzenie było dobre, duży wybór. Żałowałem tylko, że nie dostaliśmy arbuza, tylko żółtego, a gdy jechaliśmy na wycieczkę, było go widać na wszystkich straganach. Ale daty były dostępne prawie codziennie i były bardzo dobre. Rano i po południu dostępna była przekąska

Program animacyjny był prawdopodobnie dość ograniczony, ale i tak rzadko bierzemy w nim udział. Pewnie wynikało to też z tego, że byliśmy już pod koniec sezonu i w hotelu było nas, jak to mówią, pięć i pół.

Plaża była bardzo ładna, zawsze czysta. Leżaków i parasoli było pod dostatkiem, jednak tak jak pisałam wyżej, byliśmy pod koniec sezonu i w hotelu nie było nas zbyt wiele. Ale wydawało mi się, że nawet przy pełnym obłożeniu każdy znajdzie leżak. Na plaży był bar, w którym barmani przygotowywali dobre drinki, myślę, że alkoholu za bardzo nie ukradli :-), była tu woda, soki, kawa....

Josef S.

pokój jest wystarczający, piękny duży balkon z widokiem na morze

nie ma na co narzekać, wybór wystarczający, smacznie i bez kolejek

wszyscy bardzo się starali, byli mili i uśmiechnięci

Vladana K.

Drahomíra S.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.9. - 21.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Aqua Heneish Beach Resort Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Matrouh

Pełna satysfakcja, polecam.Hotel ładny i czysty,obsługa pomocna i miła,jedzenie wyśmienite,morze przepiękne.

Ładnie, czysto.Jedynym mankamentem jest brak suszarki do włosów w łazience.

Doskonale, wybór jedzenia jest wystarczający.

Personel jest miły, pomocny i uśmiechnięty.

Plaża czysta, piękna, zadaszone leżaki i codziennie czyste ręczniki dostępne bez żadnych problemów.Za ręczniki nie trzeba płacić kaucji.

Jiří P.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 24.8. - 31.8.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Aqua Heneish Beach Resort Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Matrouh

Piękny ośrodek, mili ludzie, niesamowita plaża i morze

Noclegi, biorąc pod uwagę, że zależało nam na widoku i oglądaliśmy zbiorniki drugiego obiektu, więc nic wielkiego

Dobrze, prawdopodobnie dodałbym więcej opcji z różnych potraw

Doskonały

Luksusowy

Dita D.

Aqua Heneish Beach Resort Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Matrouh

Piękne i relaksujące wakacje W tym miejscu naprawdę zrelaksujesz się

Mniejszy hotel rodzinny, łącznie ok. 60 pokoi, przestronny pokój z widokiem na baseny i morze, codziennie sprzątany i uzupełniany wodą butelkowaną. Personel miły, chętny i uśmiechnięty

Bogaty wybór dań, każdy zawsze coś wybrał, wszystko było smaczne, ale i piękne. Do posiłków serwowana jest wyłącznie kawa i napoje bezalkoholowe. Alkohol i napoje tylko w barze na plaży. Przekąska rano i wieczorem po południu.Świeża pizza margherita bezpośrednio z opieki nad basenem.Wszędzie woda butelkowana.Robią z niej nawet lód do napojów

Bar z napojami alkoholowymi i bezalkoholowymi tylko na plaży i wieczorem, co nad morzem było romantyczne, ale z drugiej strony niepraktyczne - kiedy bierzesz prysznic po obiedzie - nie chcesz już iść ponownie na piasek

Plaża jest blisko, jest mnóstwo leżaków, ręczniki będą rozdawane codziennie bezpośrednio na plaży, czysto. Piękny biały piasek i piękna czysta woda - codziennie po prostu egipskie fale karaibskie, ale żółta flaga, więc można pływać