Lokalizacja: Hotel znajduje się tuż przy plaży. Do centrum Hurghady jest ok. 3 km. Lotnisko w Hurghadzie oddalone jest o około 8 km.
Umeblowanie: Hotel posiada łącznie 196 pokoi. Udogodnienia zawierają recepcję z recepcją/lobby, salę telewizyjną, salę konferencyjną, małe sklepy, WLAN (bezpłatnie w holu), a także restaurację bufetową, restauracje a la carte i różne bary. Na zewnątrz znajduje się krajobraz basenów z oddzielnym basenem dla dzieci i tarasem do opalania. Zarówno przy basenie, jak i na plaży dostępne są leżaki i parasole.
Zakwaterowanie: Wszystkie pokoje posiadają łazienkę/prysznic/toaletę z suszarką do włosów, klimatyzację, telefon, sejf, telewizję satelitarną, mini bar (za opłatą) i balkon lub taras.
Posiłki: All Inclusive obejmuje śniadanie, lunch i kolację w formie bufetu oraz wszystkie lokalne napoje alkoholowe od 10:00 do 24:00 i napoje bezalkoholowe przez całą dobę.
Sport/rozrywka: Bezpłatnie: piłka nożna, koszykówka, siatkówka plażowa, tenis stołowy, sala fitness i codzienny program animacyjny. Za opłatą: squash, tenis, bilard i różne sporty wodne można zarezerwować u lokalnych dostawców na plaży.
Dzieci: Brodzik dla dzieci, miniklub, mini dyskoteka, plac zabaw.
Służba imigracyjna: Należy pamiętać, że po przybyciu na lotnisko odpowiednia wiza turystyczna¹ zostanie wydana przy wjeździe. Koszty w wysokości 29,50 EUR (w tym opłata manipulacyjna) za osobę należy uiścić bezpośrednio u przewodnika po przyjeździe.
¹Zgodnie z egipskimi przepisami prawnymi wysokość opłat wizowych nie jest obliczana na podstawie daty rezerwacji, ale daty wyjazdu. Jeśli opłaty wizowe wzrosną lub spadną przed rozpoczęciem podróży, opłata za usługę odpowiednio wzrośnie lub spadnie. W takim przypadku poinformujemy Cię natychmiast po uzyskaniu wiedzy.
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Należy pamiętać, że w przypadku następujących linii lotniczych należy przeprowadzić odprawę online, w przeciwnym razie za odprawę na lotnisku zostaną naliczone dodatkowe koszty. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings najwcześniej na 72 godziny i najpóźniej na 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair
plus w razie potrzeby wcześniejsza weryfikacjanajwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: w przypadku zakwaterowania w pokoju dwuosobowym z kilkoma dostawkami powierzchnia użytkowa pokoju ulegnie zmniejszeniu. Dlatego zalecamy, jeśli jest to możliwe, zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się bezpośrednio z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i ofert danego hotelu. Ponadto wielkość dostarczonych łóżek zależy od regionalnej charakterystyki mebli hotelowych.
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- Ściany ochrony higienicznej
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Przerwa czasowa między rezerwacjami pokoi
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
Pokój
- Brak sprzętu wymagającego intensywnego dotyku
usługi
- Maseczki ochronne dla gości
- Płatność zbliżeniowa
- Brak urządzeń dotykowych w miejscach publicznych
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.