Lokalizacja: Cicho położony hotel położony jest bezpośrednio przy długiej, łagodnie opadającej piaszczystej plaży na półwyspie Soma Bay. Do centrum Hurghady z licznymi sklepami i rozrywkami oraz restauracjami i barami oraz do lotniska jest ok. 45 km.
Umeblowanie: Luksusowy hotel przy plaży składa się z budynku głównego i kilku aneksów o 2 piętrach i łącznie 529 pokoi. Do wyposażenia hotelu należy recepcja (czynna całą dobę), lobby z barem, klimatyzacja, Wi-Fi (za opłatą), kącik internetowy (za opłatą), sejf hotelowy (bezpłatny), bankomat , kantor wymiany walut, winda i sala konferencyjna. W części wewnętrznej znajduje się także restauracja bufetowa i a la carte (dania kuchni włoskiej), kilka barów, dyskoteka, salon fryzjerski i kilka sklepów. Pokój, pralnia i usługi medyczne są dostępne za opłatą. Na zewnątrz hotelu znajdują się 3 sezonowo podgrzewane baseny, oddzielny basen dla dzieci, 3 zjeżdżalnie wodne, jacuzzi i bar przy basenie (w zależności od sezonu). Leżaki, poduszki, parasole i ręczniki plażowe są bezpłatne na plaży i przy basenie. Na plaży znajduje się także bar plażowy.
Zakwaterowanie: Pokoje o podwyższonym standardzie posiadają łazienkę lub prysznic/WC, suszarkę do włosów, klimatyzację, telefon, telewizję satelitarną, mini barek (za opłatą), sejf do wynajęcia oraz balkon lub taras. Bardziej przestronne pokoje DeLuxe oferują widok na morze i zapewniają takie same udogodnienia. Pokoje jednoosobowe to pokoje dwuosobowe do pojedynczego wykorzystania. Pokoje rodzinne typu Superior są bardziej przestronne i oferują takie same udogodnienia jak pokoje typu Superior i składają się z 2 pokoi. Można je również zarezerwować jako pokoje rodzinne DeLuxe z widokiem na morze. Pokoje ekonomiczne mają takie same udogodnienia jak pokoje typu Superior i nie posiadają balkonu ani tarasu.
Posiłki: All Inclusive obejmuje śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu (restauracja a la carte po wcześniejszej rezerwacji). W ciągu dnia przekąski, kawa/herbata i ciasta oraz lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe od 10:00 do 24:00.
Sport/rozrywka: Bezpłatnie: rozrywka dla dorosłych (co godzinę/codziennie), wieczorne pokazy i muzyka na żywo. W razie potrzeby za opłatą: aerobik, koszykówka, rzutki, tenis stołowy, siatkówka plażowa, piłka nożna, oświetlenie do tenisa i masaże. Za opłatą: kort tenisowy (w odległości ok. 50 m), sauna, łaźnia turecka, łaźnia turecka i jacuzzi. Na plaży można zarezerwować różne sporty wodne u lokalnych dostawców.
Dzieci: Mini klub (4 - 12 lat), animacje dla dzieci (4 - 12 lat), mini dyskoteka, brodzik, plac zabaw i opiekunka (na zapytanie/za opłatą).
Różnorodny: - Akceptowane środki płatnicze: Euro/Master-Card i Visa.
Służba imigracyjna: Należy pamiętać, że po przybyciu na lotnisko odpowiednia wiza turystyczna¹ zostanie wydana przy wjeździe. Koszty w wysokości 29,50 EUR (w tym opłata manipulacyjna) za osobę należy uiścić bezpośrednio u przewodnika po przyjeździe.
¹Zgodnie z egipskimi przepisami prawnymi wysokość opłat wizowych nie jest obliczana na podstawie daty rezerwacji, ale daty wyjazdu. Jeśli opłaty wizowe wzrosną lub spadną przed rozpoczęciem podróży, opłata za usługę odpowiednio wzrośnie lub spadnie. W takim przypadku poinformujemy Cię natychmiast po uzyskaniu wiedzy.
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Należy pamiętać, że w przypadku następujących linii lotniczych należy przeprowadzić odprawę online, w przeciwnym razie za odprawę na lotnisku zostaną naliczone dodatkowe koszty. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings najwcześniej na 72 godziny i najpóźniej na 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair
plus w razie potrzeby wcześniejsza weryfikacjanajwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: w przypadku zakwaterowania w pokoju dwuosobowym z kilkoma dostawkami powierzchnia użytkowa pokoju ulegnie zmniejszeniu. Dlatego zalecamy, jeśli jest to możliwe, zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się bezpośrednio z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i ofert danego hotelu. Ponadto wielkość dostarczonych łóżek zależy od regionalnej charakterystyki mebli hotelowych.
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- Abstandsregeln (sezonowo)
- Ściany ochrony higienicznej
- dozownik środka dezynfekującego
- Zwiększone środki czyszczące (codziennie)
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Szkolenia z higieny dla personelu
- Dodatkowe środki higieny w gastronomii
- Dodatkowe Sicherheitsmaßnahmen in der Gastronomie (spray elektrostatyczny)
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Przerwa czasowa między rezerwacjami pokoi
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
- Zaplecze odnowy biologicznej z prywatną strefą
posiłki
- Ograniczone opcje w formie bufetu
- Verpackte Gerichte (indywidualne verpackte Gerichte)
- Vorreservierung erforderlich: hoteleigener Shuttleservice
Pokój
- Bezkontaktowy room service (na godziny, za opłatą, na zapytanie)
- Zwiększone sprzątanie pokoju (codziennie)
- Brak sprzętu wymagającego intensywnego dotyku
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
- Maseczki ochronne dla gości
- Brak urządzeń dotykowych w miejscach publicznych
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.