Lokalizacja: Hotel położony jest w Chloraka. Centrum Pafos z licznymi sklepami i lokalami rozrywkowymi, a także restauracjami i barami oddalone jest od obiektu o około 6 km. Odległość do najbliższego pola golfowego wynosi około 10 kilometrów, a do lotniska około 22 kilometrów.
Umeblowanie: Przestronny kompleks hotelowy czeka na Państwa z łącznie 278 pokojami, rozmieszczonymi w 2 budynkach, każdy z 4 piętrami. Udogodnienia obejmują recepcję z recepcją, sejf hotelowy, lobby, windy, WLAN (za opłatą), pokój telewizyjny, 4 restauracje, bary, kryty basen z podgrzewaną wodą, kiosk, opiekę medyczną, usługi prania i prasowania (za opłatą), sala konferencyjna, wypożyczalnia samochodów oraz bezpłatny parking i przechowalnia rowerów. Na zewnątrz znajduje się basen i taras do opalania. Leżaki, poduszki, parasole i ręczniki kąpielowe przy basenie są bezpłatne.
Zakwaterowanie: Komfortowe pokoje standardowe wyposażone są w wannę lub prysznic/WC, suszarkę do włosów, szlafrok, indywidualnie regulowaną klimatyzację/ogrzewanie (za opłatą), telefon, telewizję satelitarną, łącze internetowe (za opłatą), minibar (za opłatą), sejf i balkon lub taras. Można je również zarezerwować z widokiem na morze. Pokoje typu superior z widokiem na morze są nieco bardziej przestronne niż pokoje typu standard z takim samym wyposażeniem. Mniejsze apartamenty z widokiem na morze odpowiadają swoim wyposażeniem pokojom standardowym, ale oferują również część wypoczynkową i własną część ogrodu z umeblowanym tarasem.
Posiłki: Śniadanie, obiadokolacja, pełne wyżywienie. Opcja niepełnego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację w formie bufetu. Jeśli zarezerwujesz pełne wyżywienie, otrzymasz również lunch. Lunch i kolacja oferowane są jako gotowe menu, bufet i a la carte.
Sport/rozrywka: W cenie: sala fitness, kort tenisowy (oświetlenie/sprzęt za opłatą), tenis stołowy. Za opłatą: strefa spa i wellness z sauną, łaźnią parową, łaźnią turecką, masażami i różnymi innymi aplikacjami, pokój gier, stół bilardowy, wypożyczalnia rowerów.
Dzieci: Miniklub (2 - 12 lat, na godziny), brodzik, plac zabaw, krzesełka i krzesełka w restauracji, opiekunka na życzenie i za opłatą.
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Zwraca się uwagę, że następujące linie lotnicze wymagają odprawy online, w przeciwnym razie zostaną poniesione dodatkowe koszty związane z odprawą na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express nie wcześniej niż 36 godzin i nie później niż 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings nie wcześniej niż 72 godziny i nie później niż 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly nie wcześniej niż 48 godzin i nie później niż 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: jeśli zajmują Państwo pokój dwuosobowy z kilkoma dodatkowymi łóżkami, powierzchnia użytkowa pokoju zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy, aby w miarę dostępności zarezerwować bezpośrednio pokój rodzinny składający się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu.
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- dozownik środka dezynfekującego
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Szkolenia z higieny dla personelu
- Dodatkowe środki higieny w gastronomii
- Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
- Zaplecze odnowy biologicznej z prywatną strefą
posiłki
- Cyfrowe menu (telefon komórkowy)
- sztućce jednorazowe
- Opcja To Go: śniadanie
- Wymagana wcześniejsza rezerwacja: farma piękności, kort tenisowy, spa, łaźnia parowa, centrum wellness, salon kosmetyczny, łaźnia turecka, sauna, tenis, łaźnia Kleopatry, restauracja
Pokój
- Sprzątanie tylko na życzenie
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
- Maseczki ochronne dla gości
- Płatność zbliżeniowa (główne karty kredytowe)
- Cyfrowy Zimmerzugang
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.