• Wymagany ważny paszport lub dowód osobisty.
  • Wizy nie są wymagane dla krótkich pobytów turystycznych do 90 dni.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
  • Ponieważ podróż na Cypr Północny odbywa się z przelotem na Cypr Południowy, wszyscy podróżujący podlegają również przepisom wjazdowym na Cypr Południowy.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/cypr/informacje-dla-podrozujacych
Wyjazd do

Navarria Blue

Ocena: 3/5

Cypr, Limassol, Limassol

Udostępnij
Daj nam jeszcze chwilę,
sprawdzamy dostępność i cenę.

Szczegóły wycieczki

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie:

Hotel położony jest na wschód od Limassol,  około 150 metrów od pięknej, piaszczystej plaży.
Centrum miasta znajduje się około 5 km i oferuje mnóstwo sklepów, lokali rozrywkowych, restauracji oraz barów. Do lotniska w Larnace jest około 60 km, a Pafos 65 km.

Wyposażenie:

Atmosfera każdego z naszych 130 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Hotel dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą 24-godzinna ochrona, babysitting, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy, pobudka na życzenie, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie). Pomieszczenia do organizacji eventów dysponują faksem.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne dysponują łóżkiem typu king size. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka, minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów i telefon. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski. W karcie znajdują się napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

All Inclusive::

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach), więcej i dokładne informacji w recepcji.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Podróżnym pragnącym zachować formę również w czasie urlopu polecamy tenisa ziemnego oraz rower / rower górski za dodatkową opłatą. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, zajęcia gimnastyczne i aerobik, jak również za dodatkową opłatą bilard. Hotel dysponuje bogatą ofertą Wellness, do której należą m.in. spa i salon piękności. Za dodatkową opłatą do dyspozycji gości jest sauna, łaźnia parowa i zabiegi masażu. Rozrywkę i urozmaicenie w czasie wolnym zapewniają program animacyjny i muzyka na żywo.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN.
++ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 250 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 5 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Tenis Tenis tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Wybierz termin

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 7 opinii)

Ocena 3,3 / 5

Zakwaterowanie 3,1 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,8 / 5

Cena 3,2 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

195. najwyższa ocena z 1285 hoteli w Cypr

Krzysztof C.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 23.12. - 30.12.2023 Oceniono: Luty 2024

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

Bardzo fajne wakacje. Hotel super usytuowany.

Bardzo fajne wakacje. Hotel super usytuowany.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój z pięknym widokiem.

Wyżywienie
Posiłki bardzo pyszne. Ogólnie tak jak oczekiwaliśmy.

Obsługa w hotelu
Nie korzystałem.

Plaża
Okres zimowy więc pusto na plażach. Bardzo blisko od hotelu

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Márta B.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 27.7. - 2.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

Ogólnie miło spędziliśmy czas, stosunek ceny do jakości jest adekwatny.

Ogólnie miło spędziliśmy czas, stosunek ceny do jakości jest adekwatny.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Trochę retro hotel, brak lodówki w pokoju. Natomiast zepsuty klimatyzator został naprawiony w ciągu godziny. Personel jest przyjazny i pomocny. Łóżka są wygodne.

Wyżywienie
Zróżnicowany wybór jedzenia, ale niezbyt zróżnicowany. Znaleźliśmy naprawdę pyszne jedzenie.

Obsługa w hotelu
Z siłowni mogą korzystać wyłącznie osoby, które ukończyły 18 rok życia. Basen jest doskonały, najbliższa plaża znajduje się 3 minuty spacerem, a przystanek autobusowy 2 minuty od hotelu.

Plaża
Najbliższa plaża oddalona jest od obiektu o 3 minuty spacerem. Do centrum miasta jest około 9 km, plaże stykają się ze sobą w części pomiędzy hotelem a centrum miasta. W drugą stronę jest więcej plaż. W pobliżu znajduje się także wypożyczalnia sprzętu sportowego. Plaże są schludne, z szarym piaskiem.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Krzysztof C.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 23.12. - 30.12.2023 Oceniono: Luty 2024

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

Bardzo fajne wakacje. Hotel super usytuowany.

Bardzo fajne wakacje. Hotel super usytuowany.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój z pięknym widokiem.

Wyżywienie
Posiłki bardzo pyszne. Ogólnie tak jak oczekiwaliśmy.

Obsługa w hotelu
Nie korzystałem.

Plaża
Okres zimowy więc pusto na plażach. Bardzo blisko od hotelu

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Márta B.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 27.7. - 2.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

Ogólnie miło spędziliśmy czas, stosunek ceny do jakości jest adekwatny.

Ogólnie miło spędziliśmy czas, stosunek ceny do jakości jest adekwatny.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Trochę retro hotel, brak lodówki w pokoju. Natomiast zepsuty klimatyzator został naprawiony w ciągu godziny. Personel jest przyjazny i pomocny. Łóżka są wygodne.

Wyżywienie
Zróżnicowany wybór jedzenia, ale niezbyt zróżnicowany. Znaleźliśmy naprawdę pyszne jedzenie.

Obsługa w hotelu
Z siłowni mogą korzystać wyłącznie osoby, które ukończyły 18 rok życia. Basen jest doskonały, najbliższa plaża znajduje się 3 minuty spacerem, a przystanek autobusowy 2 minuty od hotelu.

Plaża
Najbliższa plaża oddalona jest od obiektu o 3 minuty spacerem. Do centrum miasta jest około 9 km, plaże stykają się ze sobą w części pomiędzy hotelem a centrum miasta. W drugą stronę jest więcej plaż. W pobliżu znajduje się także wypożyczalnia sprzętu sportowego. Plaże są schludne, z szarym piaskiem.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Lenka Brdlíková

Ocena 1,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 15.6. - 22.6.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

Odwiedziłem ten hotel po raz kolejny. Zawsze byliśmy zadowoleni. W tym roku - szok! Hotel zmienił właściciela, cypryjska obsługa zniknęła. Sprzątanie zapewniały 4 osoby, które chyba przyzwyczaiły się do tego, co to znaczy. Basen był sprzątany raz w tygodniu, pokoje były brudne, niezbyt luksusowe, ręczniki nie były zmieniane, papier toaletowy nie był uzupełniany. Po wyjeździe grupy „globalnej” wieczorne bufety zostały odwołane i zastąpione menu – do wyboru 3 dania główne. Kiedy zapytałem, dlaczego nie można już wybierać z bufetu, odpowiedź brzmiała, że nie ma ludzi. Bogaty program kulturalny, który był częścią „dawnych” czasów, całkowicie zniknął. Ogólnie w tym roku Cypr wydawał mi się dość zaniedbany, nie czułam tam radości turystów. Jeśli podróżujesz z TUI / Eurowings, musisz pobrać aplikację, aby dokończyć odprawę.

Odwiedziłem ten hotel po raz kolejny. Zawsze byliśmy zadowoleni. W tym roku - szok! Hotel zmienił właściciela, cypryjska obsługa zniknęła. Sprzątanie zapewniały 4 osoby, które chyba przyzwyczaiły się do tego, co to znaczy. Basen był sprzątany raz w tygodniu, pokoje były brudne, niezbyt luksusowe, ręczniki nie były zmieniane, papier toaletowy nie był uzupełniany. Po wyjeździe grupy „globalnej” wieczorne bufety zostały odwołane i zastąpione menu – do wyboru 3 dania główne. Kiedy zapytałem, dlaczego nie można już wybierać z bufetu, odpowiedź brzmiała, że nie ma ludzi. Bogaty program kulturalny, który był częścią „dawnych” czasów, całkowicie zniknął. Ogólnie w tym roku Cypr wydawał mi się dość zaniedbany, nie czułam tam radości turystów. Jeśli podróżujesz z TUI / Eurowings, musisz pobrać aplikację, aby dokończyć odprawę.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Brudny, przewraca szuflady.

Obsługa w hotelu
Niedziałający prysznic przy basenie

Plaża
Plaże są ładne, woda jest super.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Bozena

Ocena 4,5 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

HOTEL POŁOZONY BLISKO MORZA,OBSŁUGA MIŁA ,CODZIENNE SPRZĄTANIE.POSIŁKI MOGŁY BYC LEPSZE,MONOTONNE

HOTEL POŁOZONY BLISKO MORZA,OBSŁUGA MIŁA ,CODZIENNE SPRZĄTANIE.POSIŁKI MOGŁY BYC LEPSZE,MONOTONNE

Zakwaterowanie 4,4 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Hm

Ocena 3,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

Rzucający się od pierwszych minut pobytu w hotelu obojętny stosunek personelu do gości hotelowych. W pokojach brak minibarku nie mówiąc o powitalnych napojach. Przyjeżdżając po północy do hotelu brak możliwości posilenia się czy wypicia gorącej herbaty/kawy (brak suchego prowiantu za obiadokolację w pierwszej dobie hotelowej!!!). Karygodną sprawą są hordy kotów w restauracji hotelowej, chodzących swobodnie po stołach i wyjadających resztki z talerzy!!! W restauracji codziennością był brak małych łyżeczek do herbaty/kawy. Przez cały pobyt nie usłyszeliśmy ze strony personelu hotelowego czy to w recepcji, restauracji czy od sprzątaczek powitania/pozdrowienia. Mieliśmy wrażenie, że momentami traktowani jesteśmy jak intruzi a nie goście, o których hotel powinien właściwie zadbać. Zaletą hotelu jest bliskość do plaży i przystanków komunikacji miejskiej.

Rzucający się od pierwszych minut pobytu w hotelu obojętny stosunek personelu do gości hotelowych. W pokojach brak minibarku nie mówiąc o powitalnych napojach. Przyjeżdżając po północy do hotelu brak możliwości posilenia się czy wypicia gorącej herbaty/kawy (brak suchego prowiantu za obiadokolację w pierwszej dobie hotelowej!!!). Karygodną sprawą są hordy kotów w restauracji hotelowej, chodzących swobodnie po stołach i wyjadających resztki z talerzy!!! W restauracji codziennością był brak małych łyżeczek do herbaty/kawy. Przez cały pobyt nie usłyszeliśmy ze strony personelu hotelowego czy to w recepcji, restauracji czy od sprzątaczek powitania/pozdrowienia. Mieliśmy wrażenie, że momentami traktowani jesteśmy jak intruzi a nie goście, o których hotel powinien właściwie zadbać. Zaletą hotelu jest bliskość do plaży i przystanków komunikacji miejskiej.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Położenie hotelu

Mapa nie musi przedstawiać położenia wszystkich hoteli. Pozycja zaznaczona na mapie ma charakter orientacyjny. Zgłoś

Opis

Limassol (gr. Lemesós - obecnie oficjalna nazwa), drugie co do wielkości miasto Cypru, jest dla turystów przybywających na wyspę drogą morską pierwszym przystankiem w podróży. Mimo że jest to ośrodek niezbyt atrakcyjny, z niewieloma zabytkami, a o śmiałej, funkcjonalnej zabudowie, wyróżnia się pewną swoistą autentycznością i - co niektórzy bardzo cenią - bogatym życiem nocnym.

Miasto nieustannie poszerza swe granice na wschód wzdłuż wybrzeża (ok. 500 m rocznie; rozwój zachodniej części uniemożliwia brytyjska baza wojskowa), a także w kierunku surowych, porosłych krzewami podnóży masywu Tróödhos. Najniżej położone osiedla pełnią funkcję sypialni dużego miasta - do najbardziej interesujących (niewartych jednak zbaczania z trasy) należą: Ayía, Mávra, Ómodhos, Vouní i Lófou. W pozostałych, m.in. w Arakapás (ze wspaniałym kościołem w stylu italsko-bizantyjskim), Akapnoú i Odhoú rzadko pojawiają się goście. Dotarcie do nich wymaga cierpliwości i oczywiście własnego środka transportu, gdyż sieć komunikacji publicznej działa dość symbolicznie.

Pas hoteli ciągnący się wzdłuż wybrzeża na wschód od Limassolu kończy się dopiero za prześlicznym starożytnym Amathus.
  • Odległość od plaży Plaża 250 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 5 km

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 26 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Temperatura wody 21 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 30 °C temperatura w nocy 16 °C

  • Piątek 29 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Sobota 25 °C temperatura w nocy 19 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej wycieczek, które mogą Cię zainteresować