• Wymagany ważny paszport lub dowód osobisty.
  • Wizy nie są wymagane dla krótkich pobytów turystycznych do 90 dni.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
  • Ponieważ podróż na Cypr Północny odbywa się z przelotem na Cypr Południowy, wszyscy podróżujący podlegają również przepisom wjazdowym na Cypr Południowy.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/cypr/informacje-dla-podrozujacych
Wyjazd do

Atlantica Oasis

Ocena: 4/5

Cypr, Limassol, Limassol

Udostępnij
Daj nam jeszcze chwilę,
sprawdzamy dostępność i cenę.

Szczegóły wycieczki

Opis

LOKALIZACJA - w Limassol, ok. 7 km od centrum miasta, w pobliżu sklepy, bary i restauracje, ok. 4,5 km od ruin starożytnego Amathus,  ok. 60 km od lotniska w Larnace, ok. 67 km od lotniska w Pafos
PLAŻA - ok. 2 km od hotelu, publiczna, piaszczysto-kamienista, parasole i leżaki płatne
HOTEL - 276 pokoi w 4 budynkach, 24h recepcja, lobby, winda, parking, restauracja główna bufetowa, restauracja cypryjska la carte, restauracja włoska la carte, 4 bary,  kawiarnia
Płatne: pralnia, fryzjer, wypożyczalnia samochodów
Wi Fi w lobby bezpłatniePOKOJE  - Typu Standard dla max. 2 osób (ok. 23 m2), klimatyzacja (od maja do października), łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka), TV-sat, lodówka, zestaw do zaparzania kawy, sej, balkon
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen zewnętrzny, basen dla dzieci ze statkiem  pirackim, basen relaksacyjny (tylko dla dorosłych), przy basenach bezpłatne parasole i leżaki, basen kryty, siłownia, kort do squasha, plac zabaw, miniklub (4-12 lat), występy i muzyka na żywo, animacje dla dzieci
Płatne: pokój gier,centrum spa
Więcej informacji o hotelu:https://www.atlanticahotels.com/hotels-in-cyprus 

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- miejsca obok siebie w samolocie w przypadku linii lotniczej RYANAIR
- BAGAŻ PODRĘCZNY:
RYANAIR (FR) - w cenie 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm)
WIZZAIR (W6) - w cenie 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)

UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
MIEJSC OBOK SIEBIE W PRZYPADKU PRZELOTÓW LINIAMI WIZZAIR
BAGAŻU REJSTROWANEGO I DODATKOWEGO BAGAŻU PODRĘCZNEGO:
RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg lub 20 kg
WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- drugiego bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany po potwierdzeniu rezerwacji przez Klienta, w terminie późniejszym - zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji miejsc w liniach lotniczych - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta. 
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.

Cypr



Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 300 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 5 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci Plac zabaw tak
  • Tenis Tenis tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak

Wybierz termin

Opinie o hotelu

Ocena 4,5 / 5
Travelplanet

Bardzo Dobry (Na podstawie 7 opinii)

Zakwaterowanie 4,7 / 5

Wyżywienie 4,7 / 5

Okolica 4,1 / 5

Cena 4,1 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

85. najwyższa ocena z 1285 hoteli w Cypr

Oskar F.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 21.2. - 25.2.2024 Oceniono: Luty 2024

Atlantica Oasis Ocena: 4/5 Cypr, Limassol

Hotel ma już swoje lata, ale obsługa rekompensuje inne neidogodności.

Hotel ma już swoje lata, ale obsługa rekompensuje inne neidogodności.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje są niewielkie, ale czyste. Łazienki po remoncie co jest na plus. Minus to ściany, które są bardzo cienkie. Słychać płacze dzieci, nocną gimnastykę czy rozmowy zza ściany.

Wyżywienie
Jedzenie proste, ale różnorodne. Menu raczej stałe, ale do tygodnia jest w czym wybierać.

Obsługa w hotelu
Silownia, spa, basen wewnetrzny byly bez zarzutu. Basen zewnętrzny nie był czynny w tralcie naszego pobytu.

Plaża
Plaża ok 300 m od hotelu. Malutka i piaszczysta. Spora plaża miejska ok 2 km od hotelu

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jan M.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 21.10. - 25.10.2023 Oceniono: Styczeń 2024

Atlantica Oasis Ocena: 4/5 Cypr, Limassol

Hotel super

Hotel super

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Oskar F.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 21.2. - 25.2.2024 Oceniono: Luty 2024

Atlantica Oasis Ocena: 4/5 Cypr, Limassol

Hotel ma już swoje lata, ale obsługa rekompensuje inne neidogodności.

Hotel ma już swoje lata, ale obsługa rekompensuje inne neidogodności.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje są niewielkie, ale czyste. Łazienki po remoncie co jest na plus. Minus to ściany, które są bardzo cienkie. Słychać płacze dzieci, nocną gimnastykę czy rozmowy zza ściany.

Wyżywienie
Jedzenie proste, ale różnorodne. Menu raczej stałe, ale do tygodnia jest w czym wybierać.

Obsługa w hotelu
Silownia, spa, basen wewnetrzny byly bez zarzutu. Basen zewnętrzny nie był czynny w tralcie naszego pobytu.

Plaża
Plaża ok 300 m od hotelu. Malutka i piaszczysta. Spora plaża miejska ok 2 km od hotelu

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jan M.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 21.10. - 25.10.2023 Oceniono: Styczeń 2024

Atlantica Oasis Ocena: 4/5 Cypr, Limassol

Hotel super

Hotel super

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Pavel J.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 18.7. - 22.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Atlantica Oasis Ocena: 4/5 Cypr, Limassol

Nie mam nic do zarzucenia hotelowi. Hotel 4 * naprawdę pasował do tego, czego się spodziewałem. Hotel jest czysty, odpowiednio wyposażony, obsługa jest chętna i miła. Doskonałe jedzenie. Jestem jednak rozczarowany obsługą delegata. Wybierałem wycieczkę z czeskiego CK i kiedy CA udaje czeskiego CK z informacją, że delegat będzie dostępny, spodziewałbym się, że delegat będzie mówił po czesku. Tak przynajmniej było napisane w ofercie wycieczki. Ale oto, kilka dni przed rozpoczęciem trasy, nieprzyjemnie odkryto, że delegat mówi po angielsku i że Invia Care jest dostępna tylko w nagłych przypadkach, gdy delegat nie może się z nim skontaktować. Po przyjeździe problem polegał na tym, że delegat nie dał broszury po angielsku, tylko po niemiecku, więc zostaliśmy bez broszury. Witryna MTS Global, na której gościł delegata, była absolutnie przerażająca. Prezentacja maszyny w języku czeskim, 80% wyjazdów w językach innych niż angielski lub po terminie wyjazdu. Kiedy już wybraliśmy wycieczkę, dzień przed wyjazdem poinformowano nas, że wyjazd właściwie nie jest dla nas (korespondująca ze mną pani była Słowaczką, więc oczywiście była reprezentacja w prawie jej „ojczystym” języku). Więc kiedy skontaktowałem się z naszym delegatem, zaproponowano mi 2 wycieczki, z których jedna była w dniu wyjazdu... więc kiedy chcieliśmy drugą, delegat powiedział mi, abym wysłał numer karty, CVV i datę ważności karty przez WhatsApp . W tym momencie odebrało mi mowę. Na szczęście udało mi się znaleźć taką samą wycieczkę na ich stronie i tam za nią zapłacić... Sama wycieczka była w porządku, byliśmy zadowoleni, ale to tylko te rzeczy, które pozostawiają niesmak w całym wyjeździe.

Nie mam nic do zarzucenia hotelowi. Hotel 4 * naprawdę pasował do tego, czego się spodziewałem. Hotel jest czysty, odpowiednio wyposażony, obsługa jest chętna i miła. Doskonałe jedzenie. Jestem jednak rozczarowany obsługą delegata. Wybierałem wycieczkę z czeskiego CK i kiedy CA udaje czeskiego CK z informacją, że delegat będzie dostępny, spodziewałbym się, że delegat będzie mówił po czesku. Tak przynajmniej było napisane w ofercie wycieczki. Ale oto, kilka dni przed rozpoczęciem trasy, nieprzyjemnie odkryto, że delegat mówi po angielsku i że Invia Care jest dostępna tylko w nagłych przypadkach, gdy delegat nie może się z nim skontaktować. Po przyjeździe problem polegał na tym, że delegat nie dał broszury po angielsku, tylko po niemiecku, więc zostaliśmy bez broszury. Witryna MTS Global, na której gościł delegata, była absolutnie przerażająca. Prezentacja maszyny w języku czeskim, 80% wyjazdów w językach innych niż angielski lub po terminie wyjazdu. Kiedy już wybraliśmy wycieczkę, dzień przed wyjazdem poinformowano nas, że wyjazd właściwie nie jest dla nas (korespondująca ze mną pani była Słowaczką, więc oczywiście była reprezentacja w prawie jej „ojczystym” języku). Więc kiedy skontaktowałem się z naszym delegatem, zaproponowano mi 2 wycieczki, z których jedna była w dniu wyjazdu... więc kiedy chcieliśmy drugą, delegat powiedział mi, abym wysłał numer karty, CVV i datę ważności karty przez WhatsApp . W tym momencie odebrało mi mowę. Na szczęście udało mi się znaleźć taką samą wycieczkę na ich stronie i tam za nią zapłacić... Sama wycieczka była w porządku, byliśmy zadowoleni, ale to tylko te rzeczy, które pozostawiają niesmak w całym wyjeździe.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Widok na basen i „scenę”, na której odbywał się program animacyjny. Z jednej strony super, że sala była klimatyzowana, ale z drugiej strony, kiedy wchodzi się z zewnątrz, gdzie jest 35°C do pokoju, gdzie jest 24°C, to prawie śmierć. Nie można było regulować temperatury, można było jedynie wyłączyć klimatyzację.

Wyżywienie
Oferta all inclusive przerosła nasze oczekiwania. Czułem się, jakbyśmy nic nie robili, tylko jedli :-D. Codziennie inne menu na lunch i kolację. Duży wybór słodkich i słonych. Każdego dnia mogliśmy spróbować czegoś nowego.

Plaża
Hotel nie miał prywatnej plaży, ale była plaża publiczna, na której nie było zbyt wielu ludzi i można było wylegiwać się, gdzie się chciało. Kiedy spacerowaliśmy po morzu, było mnóstwo miejsc, w których można było wypożyczyć leżaki lub wypożyczyć skuter wodny lub inną rozrywkę na morze. Morze jest przyjemnie ciepłe i pięknie czyste. Podobnie plaże.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Karel K.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.5. - 21.5.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

Atlantica Oasis Ocena: 4/5 Cypr, Limassol

Biorąc pod uwagę miejsce, w którym jest łącznie 333 słonecznych dni w roku, pogoda nie mogła być lepsza. Od morza wieje trochę mocniej, ale przyjemnie.

Biorąc pod uwagę miejsce, w którym jest łącznie 333 słonecznych dni w roku, pogoda nie mogła być lepsza. Od morza wieje trochę mocniej, ale przyjemnie.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Odpowiada hotelowi 4 *. Tylko liczba wind nie jest wystarczająca dla wielkości hotelu. Zalecają schodzenie po schodach.

Wyżywienie
Dieta odpowiadająca normie europejskiej. Wybór jest wystarczający, choć trochę monotonny, z małymi zmianami każdego dnia. Każdy wybiera. Ekskluzywna kolacja dla dwojga we włoskim stylu.

Obsługa w hotelu
Przyjmuję do wiadomości, że strefa przeznaczona jest wyłącznie dla osób dorosłych. Zarówno strefa przy basenie, jak i wieczorny bar z programem.

Plaża
Nie byliśmy na plaży, więc nie mogę ocenić.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Magda

Ocena 4,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Atlantica Oasis Ocena: 4/5 Cypr, Limassol

Ładny hotel, kawałek od plaży, bardzo ładne i czyste pokoje i łazienki, kilka budynków i basenów o nieregularnych kształtach, większy teren, restauracja z ładnym wystrojem i bardzo dobre jedzenie, bardzo duży wybór potraw.

Ładny hotel, kawałek od plaży, bardzo ładne i czyste pokoje i łazienki, kilka budynków i basenów o nieregularnych kształtach, większy teren, restauracja z ładnym wystrojem i bardzo dobre jedzenie, bardzo duży wybór potraw.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Położenie hotelu

Mapa nie musi przedstawiać położenia wszystkich hoteli. Pozycja zaznaczona na mapie ma charakter orientacyjny. Zgłoś

Opis

Limassol (gr. Lemesós - obecnie oficjalna nazwa), drugie co do wielkości miasto Cypru, jest dla turystów przybywających na wyspę drogą morską pierwszym przystankiem w podróży. Mimo że jest to ośrodek niezbyt atrakcyjny, z niewieloma zabytkami, a o śmiałej, funkcjonalnej zabudowie, wyróżnia się pewną swoistą autentycznością i - co niektórzy bardzo cenią - bogatym życiem nocnym.

Miasto nieustannie poszerza swe granice na wschód wzdłuż wybrzeża (ok. 500 m rocznie; rozwój zachodniej części uniemożliwia brytyjska baza wojskowa), a także w kierunku surowych, porosłych krzewami podnóży masywu Tróödhos. Najniżej położone osiedla pełnią funkcję sypialni dużego miasta - do najbardziej interesujących (niewartych jednak zbaczania z trasy) należą: Ayía, Mávra, Ómodhos, Vouní i Lófou. W pozostałych, m.in. w Arakapás (ze wspaniałym kościołem w stylu italsko-bizantyjskim), Akapnoú i Odhoú rzadko pojawiają się goście. Dotarcie do nich wymaga cierpliwości i oczywiście własnego środka transportu, gdyż sieć komunikacji publicznej działa dość symbolicznie.

Pas hoteli ciągnący się wzdłuż wybrzeża na wschód od Limassolu kończy się dopiero za prześlicznym starożytnym Amathus.
  • Odległość od plaży Plaża 300 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 5 km

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 23 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Temperatura wody 21 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 27 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Środa 26 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Czwartek 30 °C temperatura w nocy 16 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej wycieczek, które mogą Cię zainteresować