Atuty oferty

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

  • Zadbane wnętrza w marokańskim stylu
  • Smaczne posiłki z lokalnymi przysmakami
  • Położenie w pobliżu centrum Agadiru
  • Bliskość pięknej piaszczystej plaży
Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Emilia

W klimacie typowo marokańskim

Hotel urzekł wszystkich :) W typowo marokańskim stylu, hotel dla osób które lubią czuć w jakim są kraju :) Wnętrza zdobne, ciężkie, mocno marokańskie. W hotelu zatrzymuje się sporo miejscowych osób. Kuchnia marokańska , piękny zadbany teren, jest mini klub dla dzieci. Pokoje pachnące olejkami . Do plazy 300 metrów, hotel połozony w zasięgu nóg od centrum Agadiru .

Polecam dla: dla par, dla miłośników życia nocnego, dla singli, dla aktywnych, dla ceniących spokój i ciszę

Zobacz szczegółowe oceny

Lokalizacja: 5.0
Pokój: 4.0
Basen: 4.0
Czystość: 5.0


I

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

W

Nasze ceny są prawidłowe i obowiązujące w momencie rezerwacji. W porównaniu z innymi touroperatorami, dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania , ceny są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy cenę niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

C

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .

P

Argana Hotel otoczony jest pięknym ogrodem, zaledwie 300 metrów od piaszczystej plaży. Do centrum Agadiru, z wieloma sklepami i lokalami rozrywkowymi, jest około 500 m. Lotnisko w Agadirze położone jest około 25 km od Hotelu.

W

Hotel wzniesiony został w roku 1976. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 234 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą i sala telewizyjna. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: babysitting, opieka nad dziećmi, serwis pokojowy, pobudka na życzenie, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.

P

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość rezerwacji oddzielnych sypialni. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka i minilodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.

W

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja.

O

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy rower / rower górski i golfa. Ponadto do dyspozycji gości jest tenis stołowy i bilard, jak również za dodatkową opłatą studio fitness. Obiekt oferuje w Centrum Wellness bogatą gamę zabiegów, w tym spa, saunę, łaźnię parową, łaźnię turecką i solarium, jak również za dodatkową opłatą zabiegi masażu. Program animacyjny, muzyka na żywo, dyskoteka, miniklub i night-club zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.

K

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

P

Pragniemy poinformować, że w Maroku pobierany jest podatek lokalny.

Opłata nie jest wliczona w cenę podróży i jest płatna bezpośrednio w recepcji hotelu.

Wysokość podatku zależy od kategorii hotelu i jest obliczana za osobę, za noc (4 - 16 PLN, może ulec zmianie).

Hotel 1-3* = 11,00 MAD (ok. 1,00 EUR)

Hotel 4*    = 19,80 MAD (ok. 1,84 EUR)

Hotel 5*    = 40,00 MAD (ok. 3,71 EUR)

Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

C

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

- zaczyna się meldunkiem - od godziny 14:00 w dniu przyjazdu 

- kończy się po wymeldowaniu - do godziny 12:00 w dniu wyjazdu 

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

K

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

I

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*).

+ Ryanair (FR): 55x40x20 , 10 kg - przekazany do luku bagażowego ( od 15.01.2018, wyjątkiem rezerwacji z pierwszeństwem wejścia ) oraz mała torebka 35x20x20 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 265 – 400 PLN.

+ Wizz Air (W6): 55x40x23 , 10 kg. *Bagaż rejestrowany: 20kg, cena 200 – 450 PLN.

+ Norwegian (DY): 55x40x23 , 10 kg. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 230 – 300 PLN.

+ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 300 PLN. + LOT (LT) / TAP (TP) / British Airways (BA) / Alitalia (AZ) / El Al (LY): 55x40x23 , 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 280 - 400 PLN. 

++ W przypadku czarterów (np. Small Planet (P7), Smart Wings (QS), Enter Air (E4) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.



*Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:

www.vcms.eu/upload/getbyid/104390/Dok1.pdf

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny oraz podatek na rzecz promocji turystyki. Ich wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i regionu, w którym znajduje się hotel.

Koszt podatku turystycznego wynosi ok. 2-7 MAD (motele, hotele do 3*), 8-30 MAD (hotele do 5*) w zależności od regionu.

Wysokość podatku na rzecz promocji turystyki wynosi 1-5 MAD (motele, hotele do 3*) 8-15 MAD (hotele 4, 5* oraz lux).

Ta oferta objęta jest Promocją Wakacje 100%

Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne! Każda impreza turystyczna objęta jest promocją Wakacje 100%, która zapewnia pomoc w przypadku ewentualnej upadłości jej organizatora. Rezerwując za pośrednictwem Travelplanet.pl masz 100% pewności, że Twoje wakacje dojdą do skutku. Czytaj więcej >>

Udogodnienia:
  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Blisko lotniska
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Jazda konna
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
  • Wellness / spa
  • Darmowe WiFi
Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
4.4

Ocena klientów
na podstawie 15 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,1
Pokój: 4,3
Posiłki: 4,4
Basen: 4,4
Czystość: 4,5
Obsługa: 4,5
Klienci polecają hotel dla:
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • osób niepełnosprawnych
  • 5.0
    ( listopad 2017 )

    Bardzo nam się podobało.

    Gorąco polecamy ten hotel!
    Gorąco polecamy ten hotel!
  • 3.7
    ( wrzesień 2017 )

    Wyjazd pod względem turystycznym super

    Hotel dla nie wymagających gości
    Hotel dla nie wymagających gości
  • 4.3
    ( wrzesień 2017 )

    Polecam

    W hotelu spędziłam 7 dni, pokoje były codziennie sprzątane, w łazience ręczniki wymieniane, a płyny na bieżąco uzupełniane, na czystość nie można było narzekać. Jedzenie (śniadania+obiadokolacje) bez wielkich doznań smakowych ale smaczne i świeże. Śniadania codziennie te same, obiady różnorodne. Nad czystością restauracji w której serwowane były dania można by popracować. Wszędzie mnóstwo okruchów - siedzenia i podłoga - obrusy poplamione (nawet po przyjściu z samego rana jako pierwsi goście, po czym sądzić można, że zabrudzenia powstały co najmniej dzień wcześniej), na filiżanki również trzeba było spojrzeć 2 razy zanim nalało się do nich napój.<br />Obsługa hotelu miła i pomocna, zgłosiliśmy usterkę kranu w łazience, po około 2-3 godzinach problem został naprawiony. Po poinformowania pracownika recepcji o braku suszarki do włosów w pokoju, otrzymałam ją od ręki, do oddania przy wymeldowaniu.<br />Lokalizacja bardzo dobra, blisko do plaży i przystanku autobusowego, jeśli ktoś planuje dalsze podróże. Dworzec autobusowy 15 min jazdy od hotelu.
    W hotelu spędziłam 7 dni, pokoje były codziennie sprzątane, w łazience ręczniki wymieniane, a płyny na bieżąco uzupełniane, na czystość nie można było narzekać. Jedzenie (śniadania+obiadokolacje) bez wielkich doznań smakowych ale smaczne i świeże. Śniadania codziennie te same, obiady różnorodne. Nad
    czystością restauracji w której serwowane były dania można by popracować. Wszędzie mnóstwo okruchów - siedzenia i podłoga - obrusy poplamione (nawet po przyjściu z samego rana jako pierwsi goście, po czym sądzić można, że zabrudzenia powstały co najmniej dzień wcześniej), na filiżanki również trzeba było spojrzeć 2 razy zanim nalało się do nich napój.
    Obsługa hotelu miła i pomocna, zgłosiliśmy usterkę kranu w łazience, po około 2-3 godzinach problem został naprawiony. Po poinformowania pracownika recepcji o braku suszarki do włosów w pokoju, otrzymałam ją od ręki, do oddania przy wymeldowaniu.
    Lokalizacja bardzo dobra, blisko do plaży i przystanku autobusowego, jeśli ktoś planuje dalsze podróże. Dworzec autobusowy 15 min jazdy od hotelu.
  • 3.7
    ( lipiec 2017 )

    Hotel tak, obsługa nie

    Hotel posiada wnętrza reprezentacyjne bardzo ładne. Pokoje już nie konieczne są ładne czy też funkcjonalne. Przy rejestracji po przyjeździe, moja córka poprosiła o cichy pokój. Dostałyśmy pokój w 8 korytarzu / korytarz ma 8 skrętów/ na trzecim piętrze, bez klimatyzacji , bez balkonu , od strony ulicy /ulica 4-pasmowa/nad lokalem z dyskoteką. Ci którzy byli w Agadirze wiedzą ,że ruch samochodowy w nocy jest bardzo duży. Do 4 rano wrzaski i krzyki z sąsiedzkiej dyskoteki.<br />Okna nie otwierałyśmy bo hałas . W pokoju było bardzo duszno. Lodówka nie chłodziła, sprawdzałyśmy. Poprosiłyśmy o zmianę pokoju. Pan w recepcji zażyczył sobie dodatkowych pieniędzy za pokój od strony basenu. Rano córka poprosiła innego recepcjonistę o zmianę pokoju. Pan obiecał nam pokój od strony ogrodu ale dopiero po 12 godzinie/ w południe/ . Na spotkaniu z Panią z biura podróży zgłosiłyśmy problem . Hotel chciał od nas pieniędzy /Od wszystkich osób , które przyleciały z nami/za klimatyczne, to ok. 290 dirchamów / czyli ok. 120 zł/ . Okazało się że chcieli bezprawnie wyłudzić od nas te pieniądze. Biuro podróży za wszystko zapłaciło. Po południu otrzymałyśmy wreszcie inny pokój. I to był dobry pokój. Była czynna klimatyzacja, było światło, działająca lodówka, papier toaletowy, taras i strona od basenu. Jeszcze parokrotnie próbowano nas oszukać w tym hotelu na pieniądze. Zamówiłyśmy pizzę przy basenie. Kelner na paragonie zmienił cenę na inną jaka niż była w menu . Niestety dla niego, zapłaciłyśmy cenę z menu. Nie można tak kłamać , że właśnie w tym momencie menu zmieniło się. Przy wymianie waluty jeden recepcjonista podał aktualną wymianę . Po parunastu minutach przyniosłyśmy pieniądze na wymianę i był inny recepcjonista . Córka jeszcze raz spytała jaki jest kurs. Zgadnijcie co było dalej ? Pan podał o wiele mniejszy kurs za euro. Podziękowałyśmy . Wymieniłyśmy w pobliskim kantorze u miłej kobiety , która dokładnie i powoli pokazała ile , otrzymamy pieniążków. Rozmawiałyśmy z innymi parami, rodzinami z Polski. Każdego na coś próbowali oszukać, lub też byli tacy co 3 razy zmieniali pokój. Nie wszystkie pokoje mają lodówki, balkony, mało gdzie działała klimatyzacja, Meble są bardzo stare , łazienki wołają o zmianę wyposażenia. Wanny są pożółknięte, krany rdzewieją. Wszystkich najbardziej dobijało to, że nie można było swobodnie odpocząć. Za wszystko próbowali wziąć pieniądze lub naciągnąć. <br />Posiłki: Śniadania- pieczywo różne, jajecznica koloru zielonego, /Jajek na twardo nie było oficjalnie, raz poprosiłyśmy o jajko na twardo , bo widziałyśmy , że tubylcy dostają do stolika, to otrzymałyśmy . Kelner poturlał je na stół. Niemcom podawali w kieliszkach/.Były pomidory, ogórki, oliwki. twarożek, 2 rodzaje dżemu. wędlina jedna o smaku skarpetki. Wszystko było wyłożone w talerzach wielkości talerza do drugiego dania. Co to oznacza ? Martadela leżała od 3 do 7 minut. a potem przez 20 minut był pusty talerz. Nie było żadnych past, parówek , sałatek. My przez tydzień zdążałyśmy złapać dżem , oliwki i chyba ze 3 razy po plasterku martadeli, raz jajko na twardo plus masło i pieczywo. Kolacje były smaczne, zawsze była 1 zupa-krem, trzy rodzaje dań na gorąco i różne warzywa. Kelnerzy w tym hotelu byli okropni. Jak nie dałeś w łapkę to nie było widelca, serwetki, łyżeczki do herbaty. Potrafili przy klientach mówić o innych klientach. Tylko raz byłyśmy na kolacji dwa razy. Raz jadłyśmy a drugi raz zeszłyśmy do restauracji ze znajomymi, którzy późno wrócili z wycieczki. Na naszej kolacji był arbuz a potem był melon. Moje dziecko wzięło sobie tego melona a kelner przyszedł i spytał dlaczego je jeszcze raz. Dla mnie to chamstwo. Owoce zawsze były podawane pojedynczo. Był arbuz , jak się skończył to przynosili winogrona, jak się skończyły winogrona to przynosili melona. <br />Jak ma się rozwijać turystyka w tym kraju jak na każdym kroku chcą nas oszukać ?<br />Nawet Rosjanie przylatują tylko raz w tygodniu , Francuzi 3 razy w tygodniu. W tamtym roku przylatywali codziennie. <br />Jeszcze jedna uwaga, Agadir jest zimnym miastem . Pogoda wahała się od 20 do 28 stopni, prawie codziennie w pasie przy oceanie mgły , słońce rzadko wychodzi zza chmur. Jeśli ktoś leci wygrzać się , opalić to nic z tych rzeczy. W innych rejonach tak ale nie w Agadirze. Miasto raz na zaliczenie. Oczywiście zależy co kto szuka. <br />Poznałyśmy parę wspaniałych osób ale nie z tego hotelu / chodzi mi o Marokańczyków/. Byli tacy co chętnie doradzali, pomagali. Polecam restaurację Duffy u miłego Pana . Zapłacicie tyle ile jest w karcie napisane, ceny niższe jak przy plaży a jedzenie smaczne . Niedaleko sklepu UNIPRIX. Nam poleciła tę restaurację polska para. Sklep też warto odwiedzić Uniprix na wszystkim są ceny / niedaleko od hotelu/Kupiłam tam wspaniałe skórzane klapki za 35 dir a na Suku chcą od 150 i trzeba długo się targować aby zejść do 70. Byłyśmy na wycieczce w Marakeszu za 35 euro/osoba po polsku. Ibrahim potem za darmo robi wycieczkę po Agadirze, Fajny i szybki jest z nim kontakt. Od razu odpisuje na smsy po polsku. Dużo opowiada ciekawostek . Wszyscy , którzy byli z nim byli mega zadowoleni.
    Hotel posiada wnętrza reprezentacyjne bardzo ładne. Pokoje już nie konieczne są ładne czy też funkcjonalne. Przy rejestracji po przyjeździe, moja córka poprosiła o cichy pokój. Dostałyśmy pokój w 8 korytarzu / korytarz ma 8 skrętów/ na trzecim piętrze, bez klimatyzacji , bez balkonu , od strony ulicy
    /ulica 4-pasmowa/nad lokalem z dyskoteką. Ci którzy byli w Agadirze wiedzą ,że ruch samochodowy w nocy jest bardzo duży. Do 4 rano wrzaski i krzyki z sąsiedzkiej dyskoteki.
    Okna nie otwierałyśmy bo hałas . W pokoju było bardzo duszno. Lodówka nie chłodziła, sprawdzałyśmy. Poprosiłyśmy o zmianę pokoju. Pan w recepcji zażyczył sobie dodatkowych pieniędzy za pokój od strony basenu. Rano córka poprosiła innego recepcjonistę o zmianę pokoju. Pan obiecał nam pokój od strony ogrodu ale dopiero po 12 godzinie/ w południe/ . Na spotkaniu z Panią z biura podróży zgłosiłyśmy problem . Hotel chciał od nas pieniędzy /Od wszystkich osób , które przyleciały z nami/za klimatyczne, to ok. 290 dirchamów / czyli ok. 120 zł/ . Okazało się że chcieli bezprawnie wyłudzić od nas te pieniądze. Biuro podróży za wszystko zapłaciło. Po południu otrzymałyśmy wreszcie inny pokój. I to był dobry pokój. Była czynna klimatyzacja, było światło, działająca lodówka, papier toaletowy, taras i strona od basenu. Jeszcze parokrotnie próbowano nas oszukać w tym hotelu na pieniądze. Zamówiłyśmy pizzę przy basenie. Kelner na paragonie zmienił cenę na inną jaka niż była w menu . Niestety dla niego, zapłaciłyśmy cenę z menu. Nie można tak kłamać , że właśnie w tym momencie menu zmieniło się. Przy wymianie waluty jeden recepcjonista podał aktualną wymianę . Po parunastu minutach przyniosłyśmy pieniądze na wymianę i był inny recepcjonista . Córka jeszcze raz spytała jaki jest kurs. Zgadnijcie co było dalej ? Pan podał o wiele mniejszy kurs za euro. Podziękowałyśmy . Wymieniłyśmy w pobliskim kantorze u miłej kobiety , która dokładnie i powoli pokazała ile , otrzymamy pieniążków. Rozmawiałyśmy z innymi parami, rodzinami z Polski. Każdego na coś próbowali oszukać, lub też byli tacy co 3 razy zmieniali pokój. Nie wszystkie pokoje mają lodówki, balkony, mało gdzie działała klimatyzacja, Meble są bardzo stare , łazienki wołają o zmianę wyposażenia. Wanny są pożółknięte, krany rdzewieją. Wszystkich najbardziej dobijało to, że nie można było swobodnie odpocząć. Za wszystko próbowali wziąć pieniądze lub naciągnąć.
    Posiłki: Śniadania- pieczywo różne, jajecznica koloru zielonego, /Jajek na twardo nie było oficjalnie, raz poprosiłyśmy o jajko na twardo , bo widziałyśmy , że tubylcy dostają do stolika, to otrzymałyśmy . Kelner poturlał je na stół. Niemcom podawali w kieliszkach/.Były pomidory, ogórki, oliwki. twarożek, 2 rodzaje dżemu. wędlina jedna o smaku skarpetki. Wszystko było wyłożone w talerzach wielkości talerza do drugiego dania. Co to oznacza ? Martadela leżała od 3 do 7 minut. a potem przez 20 minut był pusty talerz. Nie było żadnych past, parówek , sałatek. My przez tydzień zdążałyśmy złapać dżem , oliwki i chyba ze 3 razy po plasterku martadeli, raz jajko na twardo plus masło i pieczywo. Kolacje były smaczne, zawsze była 1 zupa-krem, trzy rodzaje dań na gorąco i różne warzywa. Kelnerzy w tym hotelu byli okropni. Jak nie dałeś w łapkę to nie było widelca, serwetki, łyżeczki do herbaty. Potrafili przy klientach mówić o innych klientach. Tylko raz byłyśmy na kolacji dwa razy. Raz jadłyśmy a drugi raz zeszłyśmy do restauracji ze znajomymi, którzy późno wrócili z wycieczki. Na naszej kolacji był arbuz a potem był melon. Moje dziecko wzięło sobie tego melona a kelner przyszedł i spytał dlaczego je jeszcze raz. Dla mnie to chamstwo. Owoce zawsze były podawane pojedynczo. Był arbuz , jak się skończył to przynosili winogrona, jak się skończyły winogrona to przynosili melona.
    Jak ma się rozwijać turystyka w tym kraju jak na każdym kroku chcą nas oszukać ?
    Nawet Rosjanie przylatują tylko raz w tygodniu , Francuzi 3 razy w tygodniu. W tamtym roku przylatywali codziennie.
    Jeszcze jedna uwaga, Agadir jest zimnym miastem . Pogoda wahała się od 20 do 28 stopni, prawie codziennie w pasie przy oceanie mgły , słońce rzadko wychodzi zza chmur. Jeśli ktoś leci wygrzać się , opalić to nic z tych rzeczy. W innych rejonach tak ale nie w Agadirze. Miasto raz na zaliczenie. Oczywiście zależy co kto szuka.
    Poznałyśmy parę wspaniałych osób ale nie z tego hotelu / chodzi mi o Marokańczyków/. Byli tacy co chętnie doradzali, pomagali. Polecam restaurację Duffy u miłego Pana . Zapłacicie tyle ile jest w karcie napisane, ceny niższe jak przy plaży a jedzenie smaczne . Niedaleko sklepu UNIPRIX. Nam poleciła tę restaurację polska para. Sklep też warto odwiedzić Uniprix na wszystkim są ceny / niedaleko od hotelu/Kupiłam tam wspaniałe skórzane klapki za 35 dir a na Suku chcą od 150 i trzeba długo się targować aby zejść do 70. Byłyśmy na wycieczce w Marakeszu za 35 euro/osoba po polsku. Ibrahim potem za darmo robi wycieczkę po Agadirze, Fajny i szybki jest z nim kontakt. Od razu odpisuje na smsy po polsku. Dużo opowiada ciekawostek . Wszyscy , którzy byli z nim byli mega zadowoleni.
  • 4.3
    ( styczeń 2017 )

    Hotel jak na cztery gwiazdki Marokańskie jest super

    Wszystko zgodnie z opisem tylko odległośc od oceanu to z 20-25 minut pieszo,Byłem w Maroko już trzeci raz Agadir nas urzekł i ludzie . Obsługa w hotelu ok , tylko jest małe ale....Wyżywienie jest ok. trzy posiłiki lecz nie ALL Inklusiv .i to nas zwiodłło. Niestety Drinki i napoje są odpłatne nawet wodę trzeba sobie kupić w sklepiku obok.Do posiłków chyba była gratis. Jak zrozumieliśmy nasz błąd szybko zmieniliśmy hotel na Caribien Village. Bylismy w nim rok wcześniej. Zdecydowanie gorszy standard , ale woda , piwo wino i drinki lokalne były. i do oceanu było ze 300 m .
    Wszystko zgodnie z opisem tylko odległośc od oceanu to z 20-25 minut pieszo,Byłem w Maroko już trzeci raz Agadir nas urzekł i ludzie . Obsługa w hotelu ok , tylko jest małe ale....Wyżywienie jest ok. trzy posiłiki lecz nie ALL Inklusiv .i to nas zwiodłło. Niestety Drinki i napoje są odpłatne nawet
    wodę trzeba sobie kupić w sklepiku obok.Do posiłków chyba była gratis. Jak zrozumieliśmy nasz błąd szybko zmieniliśmy hotel na Caribien Village. Bylismy w nim rok wcześniej. Zdecydowanie gorszy standard , ale woda , piwo wino i drinki lokalne były. i do oceanu było ze 300 m .
  • 4.7
    ( wrzesień 2016 )

    Było super

    Obsługa bardzo miła ,w hotelu i w pokoju czysto codziennie wymieniane ręczniki, pościel na życzenie. Posiłki dobre chociaż monotonne ,ale można sobie urozmaicać jedząc codziennie coś innego. Do plaży 10 min spacerkiem -leżaki za darmo w recepcji dadzą kartę .Wycieczki polecam wykupić za połowę ceny mniej na miejscu z all Maroko (polsko-języczny przewodnik)świetny Człowiek pomaga nawet w opałach .(szukaj na stronie lub na fc).Polecam 2 tygodnie, tydzień za mało. Jeśli chcecie fajnie zjeść to z hotelu wyjść na lewo i druga przecznica znów w lewo. Suk tańszy w Marrakesz.
    Obsługa bardzo miła ,w hotelu i w pokoju czysto codziennie wymieniane ręczniki, pościel na życzenie. Posiłki dobre chociaż monotonne ,ale można sobie urozmaicać jedząc codziennie coś innego. Do plaży 10 min spacerkiem -leżaki za darmo w recepcji dadzą kartę .Wycieczki polecam wykupić za połowę ceny
    mniej na miejscu z all Maroko (polsko-języczny przewodnik)świetny Człowiek pomaga nawet w opałach .(szukaj na stronie lub na fc).Polecam 2 tygodnie, tydzień za mało. Jeśli chcecie fajnie zjeść to z hotelu wyjść na lewo i druga przecznica znów w lewo. Suk tańszy w Marrakesz.
  • 4.7
    ( sierpień 2016 )

    Było super

    Obsługa miła, jedzenie dobre niczego nie brakowało trochę monotonne ,ale można sobie zmieniać codziennie się nie je wszystkiego na raz. Pokój mi wymienili bez problemu ponieważ jak weszłam usłyszałam głośnych sąsiadów krajowych oraz drzwi na taras się nie otwierały. Do plaży 10 minut-leżaki za darmo ,w recepcji dają kartę. Wycieczki kupiłam za pół ceny z polskim przewodnikiem Ibrahimem.
    Obsługa miła, jedzenie dobre niczego nie brakowało trochę monotonne ,ale można sobie zmieniać codziennie się nie je wszystkiego na raz. Pokój mi wymienili bez problemu ponieważ jak weszłam usłyszałam głośnych sąsiadów krajowych oraz drzwi na taras się nie otwierały. Do plaży 10 minut-leżaki za darmo
    ,w recepcji dają kartę. Wycieczki kupiłam za pół ceny z polskim przewodnikiem Ibrahimem.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

Kod oferty: 08122018XTOP79
Cena za osobę:
1 046 - zł %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Nasza prowizja: 0 zł
Cena:
(dla 2 osób)
2 092
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
So 08.12.2018
7 dni
Warszawa
BB - Śniadania
TOP Touristik
Wylot:
Wizz Air
So 08.12.2018
07:20 - Warszawa
11:20 - Agadir
Powrót:
So 15.12.2018
12:00 - Agadir
17:50 - Warszawa
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,4 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Promocja Wakacje 100% za 0 zł

    Zapewniamy pomoc w przypadku upadłości organizatora. Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
Cena:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Argana

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Termin:
So 08.12.2018
Wylot z:
Warszawa
Cena
2 092
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
1
2
3
4
5
6
0
1
2
3
4
<2
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<2
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<2
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<2
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
So 08.12.2018
7 dni
Warszawa
BB - Śniadania
TOP Touristik
Double Room (Economy) (RM00DB000E) 1 046