Lokalizacja: Kompleks apartamentów znajduje się w centrum Playa del Inglés, zaledwie kilka minut od centrum handlowo-rozrywkowego. Do plaży ok. 500 m, transport publiczny ok. 200 m.
Umeblowanie: Hotel oferuje 260 pokoi na 5 piętrach, na które można wjechać windą. Wielojęzyczny personel recepcji w holu służy radą i pomocą. Po przyjeździe goście otrzymują powitalnego drinka. Przechowalnia bagażu, sejf i bankomat są dostępne jako usługi. Wi-Fi jest dostępne w miejscach publicznych. Obiekt oferuje szereg udogodnień dla osób niepełnosprawnych. Dostępne są udogodnienia dla wózków inwalidzkich. Na terenie hotelu znajduje się piękny ogród i plac zabaw. W domu znajduje się również pokój zabaw. Goście przyjeżdżający samochodem mogą zaparkować w garażu lub na parkingu (za opłatą). Oferowane usługi obejmują całodobową ochronę, opiekę nad dziećmi, usługę budzenia, usługi pralni oraz lekarza hotelowego.
Zakwaterowanie: Pokoje składają się z salonu, kuchni i łazienki, a klimatyzacja i ogrzewanie zapewniają komfortowy klimat w pomieszczeniu. Balkon jest standardem w większości pokoi. W pokojach znajduje się rozkładana sofa. Istnieją oddzielne sypialnie. Istnieje również możliwość dostawienia łóżeczek dziecięcych i dodatkowych łóżek. Do dyspozycji Gości jest również sejf i biurko, a za dodatkową opłatą minibar. W standardzie znajduje się również zestaw do parzenia kawy i herbaty. Telefon z bezpośrednim wyjściem, telewizor z odbiorem satelitarnym/kablowym oraz Wi-Fi (bezpłatnie) zapewniają najwyższy komfort wypoczynku. Udogodnienia w pokojach obejmują kapcie. W łazience wyposażonej w prysznic goście mają do dyspozycji suszarkę do włosów i szlafroki. Artykuły kosmetyczne zapewniają szczególny komfort w łazienkach. Można również zarezerwować pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich z łazienkami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje dla palących.
Sport/rozrywka: Kompleks odkrytych basenów z częścią dla dzieci jest idealnym miejscem do aktywnego wypoczynku i regularnych treningów wodnych. Do dyspozycji Gości jest taras słoneczny, leżaki i parasole. W barze przekąskowym przy basenie dostępne są orzeźwiające napoje. Hotel oferuje bogaty program sportowy na świeżym powietrzu, obejmujący jazdę na rowerze/kolarstwo górskie, bocce, golfa, łucznictwo i wędkarstwo. Windsurfing, narty wodne, żeglarstwo, rejsy katamaranem, nurkowanie, wodny aerobik i aqua fitness również spodobają się miłośnikom sportów wodnych. Goście mogą wybierać spośród szerokiej gamy sportów halowych, takich jak siłownia, tenis stołowy, bilard, rzutki, joga i pilates. Inne opcje spędzania wolnego czasu obejmują program rozrywkowy, klub dla dzieci, minidyskotekę i muzykę na żywo.
Posiłki: Opcje gastronomiczne obejmują restaurację, jadalnię i bar.Zakwaterowanie oferuje zakwaterowanie ze śniadaniem, obiadokolację, pełne wyżywienie, all-inclusive i all-inclusive specjalne wyżywienie z możliwością rezerwacji. Urozmaicony bufet jest przygotowany na śniadanie i kolację. Posiłki bezglutenowe, dania wegetariańskie, bez laktozy i wegańskie mogą być przygotowane na życzenie. Hotel zapewnia również przekąski. Szczególną atrakcją jest pokaz gotowania. Menu drinków obejmuje różnorodne napoje alkoholowe i bezalkoholowe, a także międzynarodowe marki.
Karty kredytowe: Akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.
Rezerwacje tylko w hotelu: Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają na terenie UE, mogą doświadczyć problemów z zameldowaniem się w hotelu, szczególnie w przypadku „rezerwacji wyłącznie hotelowych” w obszarze docelowym. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Wymagania wjazdowe Hiszpania: Aby wjechać do Hiszpanii, obywatele Niemiec (w tym osoby niepełnoletnie) potrzebują dowodu osobistego, ważnego tymczasowego dowodu osobistego, paszportu lub paszportu tymczasowego. Dzieci do lat 12 mogą wjechać do kraju także z wydanym już
paszportem dziecięcym, do czasu upływu jego ważności.
Dokumenty podróżne inne niż tymczasowy dowód osobisty nie mogą mieć ważności dłuższej niż rok. Jednakże, zgodnie z obowiązującymi hiszpańskimi przepisami dotyczącymi ochrony lotnictwa, do przewozu z reguły wymagany jest ważny dokument identyfikacyjny.
Osoby niepełnoletnie podróżujące bez opieki rodzica/opiekuna prawnego i posiadające
obywatelstwo hiszpańskie (w tym osoby posiadające podwójne obywatelstwo niemiecko-hiszpańskie) muszą posiadać
zezwolenie na wyjazd (Permiso de viaje para menores), aby opuścić kraj.
Obywatele innych krajów powinni zapytać o warunki wjazdu w odpowiedniej ambasadzie lub konsulacie generalnym Hiszpanii.
Źródło: Hiszpania: Informacje dotyczące podróży i bezpieczeństwa – Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych (auswaertiges-amt.de) (stan na styczeń 2024 r.)
Udogodnienia, usługi, oferty rozrywkowe i sportowe w sezonie zimowym: W sezonie zimowym (zwykle od początku listopada do końca marca/połowy kwietnia) oraz na początku i pod koniec sezonu (kwiecień i październik) niektóre z wymienionych tu obiektów nie są dostępne w ogóle lub są dostępne jedynie dla ograniczonym zakresie ze względu na warunki pogodowe lub małą liczbę odwiedzających. Dotyczy to w szczególności obiektów plażowych i basenowych (parasole i leżaki, pomosty kąpielowe, bary basenowe i plażowe), rozrywki na świeżym powietrzu oraz działalności sportowej (zwłaszcza sportów wodnych). W wielu hotelach baseny są serwisowane lub całkowicie opróżniane w miesiącach zimowych, a zjeżdżalnie wodne/aquaparki nie są czynne. W okresie zimowym może także nastąpić ograniczenie oferty restauracji a la carte, restauracji z przekąskami i barów, a także ograniczenie godzin obsługi, zamiast bufetu posiłki mogą być podawane w formie menu. Wieczorne imprezy plenerowe zostają odwołane lub zostaną przeniesione do pomieszczeń zamkniętych. Minikluby często nie są oferowane w ogóle w sezonie zimowym lub oferowane są tylko w czasie wakacji szkolnych. Jeżeli pomieszczenie jest wyposażone w klimatyzację, w miesiącach zimowych służy ona jako ogrzewanie.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kwestionariusz Stanu Zdrowia
- Szkolenia z higieny dla personelu
- Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
posiłki
- Cyfrowe menu (telefon komórkowy)
Pokój
- Zwiększone sprzątanie pokoju
standardy
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.