Ze strony biura podróży: wszystko przebiegło sprawnie, wszystko co potrzebne (informacje, dokumenty) dotarło na czas. Wszystko poszło gładko, nawet podczas wyjazdu.
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie: (lub personel zakwaterowania) to była nasza pierwsza podróż do Tunezji i chociaż byliśmy bardzo psychicznie przygotowani na inną mentalność, podejście było czasami dla nas zaskakujące: działają w oczekiwanej jakości tylko wtedy, gdy idziesz do przodu. Nie zrozumcie mnie źle, nie jesteśmy skąpi, ale moim zdaniem jest odwrotnie: jeśli otrzymam usługę wysokiej jakości, z której będę więcej niż zadowolony, to oczywiście będę wdzięczny. Ale nie odwrotnie: żebym płacił z góry, żeby w ogóle zauważyli i raczyli się ze mną dogadać. (naszym konkretnym problemem jest to, że przez cały dzień nie było prądu w pokoju, co zaczynali robić o 22:00 na każde żądanie, a następnego dnia znowu nie było prądu w pokoju) Swoją drogą , w rzeczywistości zakwaterowanie jest odpowiednie dla 4*. Przestronne pokoje z dużym balkonem. Sprzęt nie jest ultranowoczesny, ale w dobrym stanie. Klimatyzator działał. To było dla nas idealne. Posiłki: Myślę, że jeśli ktoś je rozsądnie, to może jeść różnorodnie i próbować wszystkiego w ciągu jednego tygodnia. Jeśli człowiek zje wszystko pierwszego dnia, będzie monotonny, bo posiłki się powtarzają. W każdym razie wszystko nam się podobało. Kiedyś w restauracji zaobserwowaliśmy chaos: brak miejsc, brak talerzy; ale kierownik restauracji szybko przejął kontrolę nad sytuacją, aby wszystko było bardziej uporządkowane. Do plaży trzeba trochę dojść (około 5 minut), z czym nam nie było problemu, ale niestety przeszkadzała nam górująca sterta śmieci na poboczu drogi. Było to dla mnie dobre doświadczenie, udało nam się nawiązać kontakt, jeździliśmy na wycieczki z biurem podróży, więc zdobyliśmy wiele doświadczeń na całe życie, ale czas spędzony tam był trochę irytujący.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate