Jesteśmy zadowoleni z wakacji.
Zakwaterowanie
Hotel odpowiadał 3* - wyposażenie jest trochę stare, ale materac był wygodny, plecy nie bolały. Sprzątanie było zrobione - zmieniała ręczniki prawie codziennie, nawet jeśli nie chcieliśmy i nie rzucaliśmy ich na podłogę. Ale potem ich nie było przez pół dnia :-). Czasami trzeba było się nie bać i rozmawiać o nich, tak samo jak o wodzie. Byliśmy tam w sierpniu, klimatyzacja w pokoju działała, choć podobno w tunezyjskich hotelach jest ona obowiązkowa tylko w lipcu i sierpniu.
Wyżywienie
Jedzenie było dobre, ale jadalnia była przeżyciem - w hotelu było pełno Algierczyków (zamiast Rosjan), były kolejki. Algierczycy dali sobie pełne talerze, „kopali” w nich i pozostawili po sobie znowu pełne talerze i bałagan.
Obsługa w hotelu
Wifi miało bardzo słaby sygnał i tylko w recepcji. Zalecamy zakup karty SIM do transmisji danych już na lotnisku, możesz ją także kupić później. Minigolf już nie działał. Korzystaliśmy z sejfu za recepcją za niewielką opłatą i zwrotnym depozytem. Basen jest zwykle dość pełny, zjeżdżalnie wodne są otwarte tylko przez bardzo ograniczony czas. Bar przy basenie - piwo, woda i dziwne syropy, miła obsługa. Bar hotelowy - stosunkowo dobrze wyposażony, obsługa obsługiwała głównie Europejczyków.
Plaża
Plaża i woda są dość czyste, dostawcy są w porządku, leżaki są w większości dostępne, oferowane są sporty wodne, bar all inclusive nie działał zbyt dobrze, bar płatny tak.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate