Ten uroczy hotel jest idealny dla rodzin. Dla tych, którzy szukają relaksu, idealnym wyborem są liczne obiekty odnowy biologicznej.
LOKALIZACJA • Bezpośrednio przy hotelowej piaszczystej plaży
• do centrum Hurghady ok. 3 km
• do lotniska (HRG) ok. 12 km
WYPOSAŻENIE • 196 pokoi
• Hol wejściowy z recepcją, WiFi w lobby, kącik internetowy (za opłatą)
• 1 restauracja bufetowa, 1 restauracja a la carte, bary
• Wspólne korzystanie z siostrzanych hoteli Sunny Days Resort Spa & Aqua Park
• Leżaki, parasole i ręczniki plażowe wliczone w cenę na plaży i basenie
• 6 basenów, aquapark z 12 zjeżdżalniami
DLA DZIECI • 2 baseny dla dzieci, 5 zjeżdżalni
• Miniklub (4 – 12 lat), plac zabaw
• Turnieje sportowe
STANDARDOWY POKÓJ • ok. 31 m², balkon lub taras
• Prysznic/toaleta, suszarka do włosów
• Klimatyzacja, telewizja satelitarna, telefon
• Minibar (za opłatą), sejf
Inne kategorie pokoi zgodnie z systemem rezerwacji
ŻYWNOŚCIOWY wszystko w cenie
• Śniadania, obiady, kolacje: w formie bufetu
• Popołudniowa kawa, herbata i ciasto
• lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
SPORT I ROZRYWKA • Animacja
• Siłownia, aerobik
• Siatkówka, tenis stołowy
• za opłatą: bilard, sporty wodne (lokalni, zewnętrzni dostawcy)
• Wellness: jacuzzi, łaźnia parowa, sauna, zabiegi wellness
Poradnik: Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają na terenie UE, mogą doświadczyć problemów z zameldowaniem się w hotelu, szczególnie w przypadku „rezerwacji wyłącznie hotelowych” w obszarze docelowym. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Wymagania wstępne: Dla naszych gości ze wszystkich pozostałych lotnisk docelowych w Egipcie:
• Należy pamiętać, że po przybyciu na lotnisko zostanie wydana odpowiednia wiza turystyczna¹. Koszty wynoszą około 32 EUR (w tym opłata manipulacyjna) za osobę i należy je uiścić na miejscu przy wejściu.
•Zgodnie z egipskimi przepisami prawnymi wysokość opłat wizowych nie jest uzależniona od daty rezerwacji, ale od daty wyjazdu. Jeśli opłaty wizowe wzrosną lub zmniejszą się przed rozpoczęciem podróży, opłata za usługę odpowiednio wzrośnie lub spadnie.
Na początku/pod koniec sezonu i w miesiącach zimowych: Należy pamiętać, że w miesiącach zimowych (od listopada do marca/kwietnia) ze względu na pogodę lub małą liczbę odwiedzających, z niektórych obiektów nie można korzystać lub można z nich korzystać jedynie w ograniczonym zakresie. Ograniczenia te dotyczą głównie obiektów plażowych i basenowych, rozrywki i sportów na świeżym powietrzu. Wymienione w opisie zakwaterowania systemy klimatyzacji służą naturalnie do ogrzewania w chłodniejszych miesiącach roku.
• Aktualne wskazówki bezpieczeństwa Federalnego Ministerstwa Spraw Zagranicznych dotyczące miejsca wypoczynku można znaleźć na stronie www.auswaertiges-amt.de lub pod numerem telefonu 030-18172000.
• Oferta rezerwacji hotelu dotyczy wyłącznie uczestników podróży, którzy zarezerwowali lot z Niemiec, Austrii, Szwajcarii lub krajów Beneluksu, mają miejsce zamieszkania w tych krajach i mogą przedstawić odpowiedni dowód. Hotelarze mają prawo nakłonić mieszkańców do dopłaty bez dowodu lotu na miejscu lub odrzucić rezerwację
Udogodnienia, usługi, oferty rozrywkowe i sportowe w sezonie zimowym: W sezonie zimowym (zwykle od początku listopada do końca marca/połowy kwietnia) oraz na początku i pod koniec sezonu (kwiecień i październik) niektóre z wymienionych tu obiektów nie są dostępne w ogóle lub są dostępne jedynie dla ograniczonym zakresie ze względu na warunki pogodowe lub małą liczbę odwiedzających. Dotyczy to w szczególności obiektów plażowych i basenowych (parasole i leżaki, pomosty kąpielowe, bary basenowe i plażowe), rozrywki na świeżym powietrzu oraz działalności sportowej (zwłaszcza sportów wodnych). W wielu hotelach baseny są serwisowane lub całkowicie opróżniane w miesiącach zimowych, a zjeżdżalnie wodne/aquaparki nie są czynne. W okresie zimowym może także nastąpić ograniczenie oferty restauracji a la carte, restauracji z przekąskami i barów, a także ograniczenie godzin obsługi, zamiast bufetu posiłki mogą być podawane w formie menu. Wieczorne imprezy plenerowe zostają odwołane lub zostaną przeniesione do pomieszczeń zamkniętych. Minikluby często nie są oferowane w ogóle w sezonie zimowym lub oferowane są tylko w czasie wakacji szkolnych. Jeżeli pomieszczenie jest wyposażone w klimatyzację, w miesiącach zimowych służy ona jako ogrzewanie.
Poradnik: Należy pamiętać, że w przypadku wszystkich gości spoza UE, którzy mają w miejscu docelowym „rezerwacje tylko hotelowe”, mogą wystąpić problemy podczas zameldowania w hotelu. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- Ściany ochrony higienicznej
- Wymagania dotyczące maski
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Przerwa czasowa między rezerwacjami pokoi
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
Pokój
- Bezkontaktowa obsługa pokoju
- Brak sprzętu wymagającego intensywnego dotyku
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
- Maseczki ochronne dla gości
- Płatność zbliżeniowa
- Brak urządzeń dotykowych w miejscach publicznych
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.