Zuzana S.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.4. - 28.4.2024 Oceniono: Maj 2024
Blue Lake Resort & Aquapark (ex. Mirage Bay) Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada
Na szczęście trwało to tylko sześć dni
Na szczęście trwało to tylko sześć dni
Zakwaterowanie
Pokoje są bardzo puste, materace zniszczone, tylko dwa plastikowe krzesła na balkonie dla czterech osób i w ogóle nie ma krzeseł w pokoju. Łóżka są porysowane, w szafie nie ma półek na ubrania i tylko trzy wieszaki.
Wyżywienie
Dieta składa się głównie z warzyw, mięso jest bardzo skromne
Obsługa w hotelu
Jak to w tym kraju jest w zwyczaju, napiwku należy przestrzegać powoli, nawet na powitanie, ale nie ma poprawy w obsłudze. Nie nakrywa się ciągle do stołów w jadalni, gdy widzisz, jak „wyciera” kilkoma stołami na raz jedną szmatkę, a potem rzucisz na stół sztućce bez serwetek, wtedy przestaniesz mieć ochotę na jedzenie pomimo tego, że wszystkie krzesła są brudne od ptaków. Kiedy przyjechaliśmy do hotelu, pokój nie był w ogóle gotowy, a my przyjechałem o siódmej wieczorem, na dwóch łóżkach nie było koców, a dla czteroosobowej rodziny w łazience przygotowano tylko jeden ręcznik i dwa 0,5 litra wody. Po trzeciej sytuacji awaryjnej nie było możliwości zakupu większej ilości wody butelkowanej dzwoni do recepcji i po około trzech godzinach przywieźli nam koce i dwa ręczniki. Następnego dnia było już w porządku, a ilość półlitrowych wód wzrosła z dwóch do czterech ???? i bez wątpienia ostatnia rzecz, hotel nie jest winien, czy 90-procentowa obecność Rosjan i ich bezwzględność oraz marnowanie żywności to katastrofa☹️
Plaża
Zamiast plaży nazwałabym to czymś w rodzaju stawu. Woda jest zielona, mętna, za leżakami też coś stoi, większość jest połamana
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)