Lokalizacja: Hotel położony jest nad zatoką kąpielową z piaszczysto-żwirową plażą. Centrum Pafos z licznymi sklepami i lokalami rozrywkowymi, a także restauracjami i barami oddalone jest od obiektu o około 6 km. W pobliżu znajduje się przystanek autobusowy. Lotnisko w Pafos oddalone jest o około 15 km.
Umeblowanie: Kompleks hotelowy oferuje 255 pokoi rozmieszczonych na 7 piętrach. Liczne udogodnienia obejmują lobby z recepcją, kącik internetowy za opłatą, sejf hotelowy, windę, 3 restauracje i 3 bary, salę telewizyjną, kryty basen, fryzjera, parking i mały sklep. Na zadbanym terenie zewnętrznym znajduje się basen z tarasem słonecznym i barem przy basenie. Leżaki, parasole i ręczniki kąpielowe przy basenie i na plaży są bezpłatne.
Zakwaterowanie: Nowoczesne pokoje standardowe posiadają wannę lub prysznic/toaletę, suszarkę do włosów, klimatyzację, telefon, telewizję satelitarną, sejf do wypożyczenia i balkon. Można je również zarezerwować do pojedynczego wykorzystania, z częściowym widokiem na morze, z widokiem na morze lub do pojedynczego wykorzystania z widokiem na morze. Dostępna jest również ograniczona liczba pokoi ekonomicznych.
Posiłki: Możliwość rezerwacji z niepełnym wyżywieniem lub all inclusive. Z niepełnym wyżywieniem częstujesz się obfitymi bufetami rano i wieczorem. All Inclusive obejmuje również lunch w formie bufetu oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są dostępne w reklamowanych godzinach.
Sport/rozrywka: Bezpłatnie: sala fitness, kort tenisowy (oświetlenie za opłatą), tenis stołowy, squash, aerobik, rzutki, boccia oraz sauna i łaźnia turecka. W ciągu dnia i wieczorem organizowane są programy rozrywkowe. Za opłatą: bilard i masaże.
Dzieci: Animacje dla dzieci, brodzik i plac zabaw.
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Należy pamiętać, że w przypadku następujących linii lotniczych należy przeprowadzić odprawę online, w przeciwnym razie za odprawę na lotnisku zostaną naliczone dodatkowe koszty. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings najwcześniej na 72 godziny i najpóźniej na 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair
plus w razie potrzeby wcześniejsza weryfikacjanajwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: w przypadku zakwaterowania w pokoju dwuosobowym z kilkoma dostawkami powierzchnia użytkowa pokoju ulegnie zmniejszeniu. Dlatego zalecamy, jeśli jest to możliwe, zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się bezpośrednio z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i ofert danego hotelu. Ponadto wielkość dostarczonych łóżek zależy od regionalnej charakterystyki mebli hotelowych.
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
posiłki
- Cyfrowe menu (telefon komórkowy)
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.