• Wymagany paszport ważny co najmniej 3 miesiące od daty planowanego opuszczenia Tunezji.
  • Wizy nie są wymagane dla pobytów do 90 dni.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
  • UWAGA: Decyzją rządu tunezyjskiego od dnia 01.01.2024r. ulega zmianie wysokość podatku turystycznego w Tunezji. Wysokość podatku wynosi: • Hotele 2* oraz inne obiekty noclegowe - 4 TND doba/os. • Hotele 3* - 8 TND doba/os. • Hotele 4* i 5* - 12 TND doba/os. Z podatku zwolnione są osoby poniżej 12 roku życia. Opłatę należy uregulować podczas zameldowania w hotelu. Podatek naliczany jest za osobę, za każdą rozpoczętą dobę.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/tunezja/informacje-dla-podrozujacych

Hotel Caribbean World Mahdia

Ocena: 4/5

Tunezja, Mahdia, Mahdia

od 1 545 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Graf przedstawia prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach.

Kolumny przedstawiają minimalną cenę za osobę w danym miesiącu, z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży.

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 23 961

KATEGORIA

APART

REGION

Mahdia

OPIS


• architektura w stylu karaibskim
• przy piaszczystej plaży i turkusowym morzu
polecany szczególnie rodzinom

POŁOŻENIE


Znajduje się ok. 7 km od centrum miasta Mahdia, ok. 45 km od międzynarodowego lotniska Monastir, 2 godziny i 30 minut od międzynarodowego lotniska Tunis-Kartagina.

INTERNET


Wi-Fi (w lobby bezpłatne)

PLAŻA


bezpośrednio przy hotelu, szeroka, piaszczysta, z łagodnym zejściem do morza. Leżaki i parasole plażowe (bezpłatne), ręczniki.

HOTEL


hotel posiada 462 pokoje, rozmieszczone pomiędzy budynkiem głównym i 5 otaczającymi go mniejszymi obiektami.
do dyspozycji gości; lobby z recepcją, sala konferencyjna ze sceną teatralną, teatr plenerowy, restauracja główna i 3 restauracje a’la carte (włoska, tunezyjska, meksykańska), 7 barów, baseny.

ZAKWATEROWANIE


Pokoje Double; ok. 28 m2, przestronne i komfortowe. klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, mini lodówka, sejf (płatny), WC, wanna/prysznic, suszarka, balkon/taras, widok na ogród basen lub morze.
Pokoje Family; ok. 40 m2, dwa pokoje połączone drzwiami, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, mini lodówka, sejf (płatny), WC, wanna/prysznic, suszarka, balkon/taras, widok na ogród basen lub morze.

WYŻYWIENIE


All Inclusive; śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, popołudniowe przekąski, kawa/herbata, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe dostępne są  w wyznaczonych barach oraz godzinach (bar w lobby czynny do godziny 23 00). Dodatkowo płatne; importowane alkohole oraz napoje, świeżo wyciskane soki, napoje butelkowane oraz napoje energetyczne.

SPORT I ROZRYWKA


aerobik
step
animacje
dyskoteka
siatkówka plażowa
piłka plażowa
rzutki
minigolf
Centrum SPA (płatne)
sporty wodne na plaży (płatne)

DLA DZIECI


mini klub 
łóżeczko (na życzenie)
plac zabaw
łóżeczko (na życzenie)
opiekunka (płatna)

WAŻNE INFORMACJE


***Powyższe materiały mają charakter informacyjny oraz poglądowy oferty hotelu. Szczegółowy program wyżywienia oraz wykaz usług dostępny jest na miejscu podczas zakwaterowania. Podane godziny i forma serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe lub inne okoliczności.
**W przypadku rezerwacji imprez turystycznych dla rodzin z dziećmi (dla więcej niż 3 osób w pokoju) zalecamy głównie rezerwację pokoi rodzinnych. Pokoje standardowe i pokoje typu Promo/Economy mają stosunkowo niewielką powierzchnię i nie zawsze jest możliwe wstawienie do nich więcej niż jednej dostawki. Atrakcyjna cena pokoju standardowego lub ekonomicznego dla rodzin i zakwaterowanie w nich większej ilości osób, wiąże się zatem bezpośrednio z ograniczeniem komfortu wypoczynku.


Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 7 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 110 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Zjeżdżalnie Zjeżdżalnie tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 108 opinii)

Ocena 3,0 / 5

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 2,8 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

12. najwyższa ocena z 31 hoteli w Mahdia

Michaela R.

Ocena 2,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.9. - 26.9.2023 Oceniono: Październik 2023

Caribbean World Mahdia Ocena: 4/5 Tunezja, Mahdia

Wakacje podobały mi się, ale na pewno nie pomogli mi w tym niekompetentni przedstawiciele biura podróży, którzy nie wiedzieli, jak pomóc lub doradzić w tak podstawowej, prostej sprawie, jak doładowanie lokalnej karty SIM. Przecież to podstawowa sprawa, z którą musi sobie radzić na co dzień. Nie doradzili i w niczym nie pomogli. Umówię się i nie potrzebuję delegata mówiącego po czesku, ale te panie pomyślały mi, że jak to będą narysowane na kartce papieru, to będzie ok.

Wakacje podobały mi się, ale na pewno nie pomogli mi w tym niekompetentni przedstawiciele biura podróży, którzy nie wiedzieli, jak pomóc lub doradzić w tak podstawowej, prostej sprawie, jak doładowanie lokalnej karty SIM. Przecież to podstawowa sprawa, z którą musi sobie radzić na co dzień. Nie doradzili i w niczym nie pomogli. Umówię się i nie potrzebuję delegata mówiącego po czesku, ale te panie pomyślały mi, że jak to będą narysowane na kartce papieru, to będzie ok.

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel był absolutnie najgorszej jakości, jaką kiedykolwiek widziałem w całym moim życiu podróżując po świecie. Pleśń była praktycznie w całej łazience, do tego stopnia, że bałam się stawiać cokolwiek na blacie przy zlewie, a poza tym zawsze myślałam o wejściu do wanny, żeby nie dotykać i nie kłaść ręcznika w skażonych miejscach. W łazience byli wszyscy!!!!! potraktowane Savo (prawdopodobnie przeciw pleśni) i śmierdziało okropnie, jak większość ręczników i myjek, które albo po prostu pachniały Savo, albo były nim czasem przesiąknięte. Savo to chyba jedyny smród, który powoduje u mnie odruch wymiotny i odruch wymiotny. Przy obecnym stanie zdrowia bardzo mi się to podobało. Nie było sensu niczego rozwiązywać na recepcji, poddałam się już pierwszego dnia, gdy recepcjonistka nie potrafiła odpowiedzieć na proste pytanie, dlaczego przez większą część nocy nie działał prąd, kiedy nawet zamek w pokój jest elektryczny i dlatego nocowałem w nieotwartym pokoju..Rewers również nie miał dla delegata sensu, zajmowali się tylko płatnymi wycieczkami, niczym innym się nie interesowali, co było oczywiste po ponad trzygodzinnej podróży z lotniska do hotelu, kiedy nie zwracała uwagi na klientów, tylko całą drogę rozmawiała po tunezyjsku z kierowcą, który jechał jeszcze wolniej, a tym bardziej poświęcał się prowadzeniu. Jeżdżę do Tunisu, a zwłaszcza do Mahdii, od 20 lat i mam tu przyjaciół. Na pewno już nigdy więcej nie wybiorę się z tym biurem podróży, nawet przez przypadek do tego hotelu i naprawdę zastanawiam się nad złożeniem reklamacji do CK, bo coś takiego przeszło moje najgorsze pomysły z hoteli niskiej kategorii. Może potraktowali mnie tak tylko dlatego, że podróżowałem sam, bez eskorty i dlatego też byłem celem nalotów recepcjonistów. Znam naturę Tunezyjczyków i nie dam się tak ot tak wyrzucić, ale nawet ta sytuacja przekroczyła granicę. Ostatnią kroplą była sytuacja, gdy dopłaciłem za późne wymeldowanie i choć po południu zapytałem, czy karta rzeczywiście będzie mi działać, to gdy recepcjonistka od razu jej nie przyjęła i nie przedłużyła, dowiedziałem się, że wszystko jest w porządku OK. To nie było. Po południu nie można było otworzyć pokoju. Musiałem więc wejść po schodach jeszcze 2 razy, aby przedłużyć kartę.

Wyżywienie
Było sporo jedzenia i bardzo słaby wybór, ale mogło to być spowodowane końcem sezonu. Ciekawostką był brak owoców, ale jak mi opowiadali znajomi, dawno nie padało, więc owoce były bardzo drogie. Niemniej jednak uważam, że opuncji nie powinno zabraknąć na stole, wszędzie było jej pełno. To znaczy, z wyjątkiem hotelu.

Obsługa w hotelu
W większości wszędzie w częściach wspólnych było czysto, plaża też była w porządku. W hotelu **** też trochę brakowało darmowego Wi-Fi na ok. 2 m2.

Plaża
Dostęp do plaży i sama plaża jest bardzo ładna, dlatego jeżdżę do Mahdii. Woda jest pięknie czysta, z wyjątkiem dnia, kiedy na morzu była burza, ale wodorosty, które przyniosło morze, zostały zmyte.Wejście do morza jest stopniowe, więc nawet osoby z chwilowymi ograniczeniami w poruszaniu się mogą cieszyć się morzem estetycznie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (8) (0)

Žaneta V.

Ocena 2,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.9. - 30.9.2023 Oceniono: Październik 2023

Caribbean World Mahdia Ocena: 4/5 Tunezja, Mahdia

hotel dorównuje jakością i ceną. Jedzenie kiepskie, bez owoców, tylko arbuz na lunch i kolację. Wszystko w miseczkach, w dodatku w najsłabszym plastiku.

hotel dorównuje jakością i ceną. Jedzenie kiepskie, bez owoców, tylko arbuz na lunch i kolację. Wszystko w miseczkach, w dodatku w najsłabszym plastiku.

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
pokój jest ładny (czystość łazienki jest dość zła - ale nie można spać z odpadami i zapachem). Personel jest miły i pomocny

Wyżywienie
patrz wyżej - oczywiście, że się je, ale dla mnie jedną z najgorszych rzeczy do wymiany byłyby stoły i krzesła na zewnątrz, na tarasie jadalni...

Plaża
pięknie, czysto - oceniam bardzo wysoko

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (1)

Filtruj opinie

Michaela R.

Ocena 2,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.9. - 26.9.2023 Oceniono: Październik 2023

Caribbean World Mahdia Ocena: 4/5 Tunezja, Mahdia

Wakacje podobały mi się, ale na pewno nie pomogli mi w tym niekompetentni przedstawiciele biura podróży, którzy nie wiedzieli, jak pomóc lub doradzić w tak podstawowej, prostej sprawie, jak doładowanie lokalnej karty SIM. Przecież to podstawowa sprawa, z którą musi sobie radzić na co dzień. Nie doradzili i w niczym nie pomogli. Umówię się i nie potrzebuję delegata mówiącego po czesku, ale te panie pomyślały mi, że jak to będą narysowane na kartce papieru, to będzie ok.

Wakacje podobały mi się, ale na pewno nie pomogli mi w tym niekompetentni przedstawiciele biura podróży, którzy nie wiedzieli, jak pomóc lub doradzić w tak podstawowej, prostej sprawie, jak doładowanie lokalnej karty SIM. Przecież to podstawowa sprawa, z którą musi sobie radzić na co dzień. Nie doradzili i w niczym nie pomogli. Umówię się i nie potrzebuję delegata mówiącego po czesku, ale te panie pomyślały mi, że jak to będą narysowane na kartce papieru, to będzie ok.

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel był absolutnie najgorszej jakości, jaką kiedykolwiek widziałem w całym moim życiu podróżując po świecie. Pleśń była praktycznie w całej łazience, do tego stopnia, że bałam się stawiać cokolwiek na blacie przy zlewie, a poza tym zawsze myślałam o wejściu do wanny, żeby nie dotykać i nie kłaść ręcznika w skażonych miejscach. W łazience byli wszyscy!!!!! potraktowane Savo (prawdopodobnie przeciw pleśni) i śmierdziało okropnie, jak większość ręczników i myjek, które albo po prostu pachniały Savo, albo były nim czasem przesiąknięte. Savo to chyba jedyny smród, który powoduje u mnie odruch wymiotny i odruch wymiotny. Przy obecnym stanie zdrowia bardzo mi się to podobało. Nie było sensu niczego rozwiązywać na recepcji, poddałam się już pierwszego dnia, gdy recepcjonistka nie potrafiła odpowiedzieć na proste pytanie, dlaczego przez większą część nocy nie działał prąd, kiedy nawet zamek w pokój jest elektryczny i dlatego nocowałem w nieotwartym pokoju..Rewers również nie miał dla delegata sensu, zajmowali się tylko płatnymi wycieczkami, niczym innym się nie interesowali, co było oczywiste po ponad trzygodzinnej podróży z lotniska do hotelu, kiedy nie zwracała uwagi na klientów, tylko całą drogę rozmawiała po tunezyjsku z kierowcą, który jechał jeszcze wolniej, a tym bardziej poświęcał się prowadzeniu. Jeżdżę do Tunisu, a zwłaszcza do Mahdii, od 20 lat i mam tu przyjaciół. Na pewno już nigdy więcej nie wybiorę się z tym biurem podróży, nawet przez przypadek do tego hotelu i naprawdę zastanawiam się nad złożeniem reklamacji do CK, bo coś takiego przeszło moje najgorsze pomysły z hoteli niskiej kategorii. Może potraktowali mnie tak tylko dlatego, że podróżowałem sam, bez eskorty i dlatego też byłem celem nalotów recepcjonistów. Znam naturę Tunezyjczyków i nie dam się tak ot tak wyrzucić, ale nawet ta sytuacja przekroczyła granicę. Ostatnią kroplą była sytuacja, gdy dopłaciłem za późne wymeldowanie i choć po południu zapytałem, czy karta rzeczywiście będzie mi działać, to gdy recepcjonistka od razu jej nie przyjęła i nie przedłużyła, dowiedziałem się, że wszystko jest w porządku OK. To nie było. Po południu nie można było otworzyć pokoju. Musiałem więc wejść po schodach jeszcze 2 razy, aby przedłużyć kartę.

Wyżywienie
Było sporo jedzenia i bardzo słaby wybór, ale mogło to być spowodowane końcem sezonu. Ciekawostką był brak owoców, ale jak mi opowiadali znajomi, dawno nie padało, więc owoce były bardzo drogie. Niemniej jednak uważam, że opuncji nie powinno zabraknąć na stole, wszędzie było jej pełno. To znaczy, z wyjątkiem hotelu.

Obsługa w hotelu
W większości wszędzie w częściach wspólnych było czysto, plaża też była w porządku. W hotelu **** też trochę brakowało darmowego Wi-Fi na ok. 2 m2.

Plaża
Dostęp do plaży i sama plaża jest bardzo ładna, dlatego jeżdżę do Mahdii. Woda jest pięknie czysta, z wyjątkiem dnia, kiedy na morzu była burza, ale wodorosty, które przyniosło morze, zostały zmyte.Wejście do morza jest stopniowe, więc nawet osoby z chwilowymi ograniczeniami w poruszaniu się mogą cieszyć się morzem estetycznie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (8) (0)

Žaneta V.

Ocena 2,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.9. - 30.9.2023 Oceniono: Październik 2023

Caribbean World Mahdia Ocena: 4/5 Tunezja, Mahdia

hotel dorównuje jakością i ceną. Jedzenie kiepskie, bez owoców, tylko arbuz na lunch i kolację. Wszystko w miseczkach, w dodatku w najsłabszym plastiku.

hotel dorównuje jakością i ceną. Jedzenie kiepskie, bez owoców, tylko arbuz na lunch i kolację. Wszystko w miseczkach, w dodatku w najsłabszym plastiku.

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
pokój jest ładny (czystość łazienki jest dość zła - ale nie można spać z odpadami i zapachem). Personel jest miły i pomocny

Wyżywienie
patrz wyżej - oczywiście, że się je, ale dla mnie jedną z najgorszych rzeczy do wymiany byłyby stoły i krzesła na zewnątrz, na tarasie jadalni...

Plaża
pięknie, czysto - oceniam bardzo wysoko

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (1)

Kamila K.

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.9. - 30.9.2023 Oceniono: Październik 2023

Caribbean World Mahdia Ocena: 4/5 Tunezja, Mahdia

Ogólnie oceniam (jak w szkole) na 3.

Ogólnie oceniam (jak w szkole) na 3.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Mieliśmy pokój 3-osobowy na terenie zalewowym, ale dostaliśmy pokój 2-osobowy (mimo że recepcjonistka od razu została zauważona). W końcu przynieśli nam łóżko. Sprzątanie przyszło raz, raz nie, a kiedy zmienił ręczniki, dał 2, mimo że powiedziałem, że było nas tam 3.

Wyżywienie
Poniżej średniej.

Obsługa w hotelu
Chcieli nas wyprowadzić z pokoju, rzekomo było mało gości i chcieli połączyć ich w jeden blok.

Plaża
Bardzo ładne, szczególnie morze.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Šárka D.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.9. - 26.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Caribbean World Mahdia Ocena: 4/5 Tunezja, Mahdia

Spokojne wakacje

Spokojne wakacje

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Chłodny

Wyżywienie
ani nie ekscytuje, ani nie obraża

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Monika B. N.

Ocena 2,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 13.9. - 20.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Caribbean World Mahdia Ocena: 4/5 Tunezja, Mahdia

Hotel był ogólnie czysty, ale kuchnia była bardzo brudna. Jedzenie jest okropne. Pod koniec nie wiedzieliśmy co jeść.

Hotel był ogólnie czysty, ale kuchnia była bardzo brudna. Jedzenie jest okropne. Pod koniec nie wiedzieliśmy co jeść.

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie OK, gdybyśmy chcieli czysty pokój, powinniśmy byli dać kilka dinarów sprzątaczce.

Wyżywienie
Jedzenie było okropne. Nie mieliśmy nic, co moglibyśmy dać naszej 8-letniej córce. Jadła tylko naleśniki i rogaliki.

Obsługa w hotelu
poprosili nas o 20 EUR za to, że opuściliśmy pokój nie o 12, a o 4:00. Jeśli tego nie zauważyłeś, kasłali na ciebie. Wifi tylko w recepcji, nigdzie indziej. Trzeba było także usiąść na właściwym krześle.

Plaża
Plaża była jedną z najpiękniejszych rzeczy, jakie widzieliśmy. Nie sprzątali tam tak jak na innych, ale dało się wytrzymać. Morze jest piękne i ciepłe.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 24 °C temperatura w nocy 17 °C

  • Temperatura wody 19 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 28 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Poniedziałek 30 °C temperatura w nocy 20 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować