Naszym celem był relaks i cieszenie się atmosferą, co zrobiliśmy. Mimo szeregu trudności wróciliśmy pełni wrażeń i w pozytywnych nastrojach. Nie będziemy już wybierać tego hotelu przy ewentualnej kolejnej podróży na Kubę.
Zakwaterowanie
Wybraliśmy ten hotel ze względu na lepsze recenzje i wyższą cenę. Przez cały 16-dniowy pobyt towarzyszyły nam drobne trudności. Pierwszą rzeczą, która nas zaskoczyła, było łóżko, w którym brakowało drugiego prześcieradła. Na łóżko położono podstawowe prześcieradło, potem puszysty koc (coś w rodzaju LARISA) i narzutę na łóżko. Brakowało drugiego prześcieradła, które oddzielałoby puszysty kocyk i nie zostało nam dostarczone nawet po kilku telefonach na pogotowie. Mieliśmy nieprzyjemne wrażenie, że śpimy pod kocem, pod którym spało już wielu gości przed nami i który nie był regularnie prany (był nieczysty). Pokojówki nigdy nie zmieniały tych koców przy zmianie gości. Poprosiliśmy delegata o rozwiązanie tego problemu, ale nic się nie stało. Przez całe 16 dni otrzymaliśmy tylko jeden ręcznik (ręcznik) zarówno na plażę, jak i do pokoju. Na szczęście przywieźliśmy własne i ktoś ukradł jednego z nich. Klimatyzacja w pokoju nie mogła być regulowana i po dwóch dniach zaczęła się nagrzewać. Po wystąpieniu awarii przeprowadzono jego naprawę. Pokój ma ładny balkon, a drzwi balkonowe były oryginalnie wyposażone w moskitierę, niestety siatka była podarta w wielu miejscach. Pokój hotelowy jest dobrze wyposażony, jednak na każdym kroku widać braki w jego utrzymaniu. Kran w zlewie kapał, deska sedesowa była nieprawidłowo zainstalowana, pilot do telewizora był uszkodzony, siatka w drzwiach była podarta. Pierwszego dnia po opuszczeniu pokoju powrót do pokoju zajął nam 3 godziny. Zamek w drzwiach nie działał i musiałem 3 razy kontaktować się z recepcją.
Wyżywienie
Jedzenie było dobre. Wybór był wystarczający i zróżnicowany. Dużo owoców, warzyw i słodyczy. Niedociągnięcia, szczególnie w organizacji jadalni. Brakowało naczyń, niektórych sztućców (łyżek i małych łyżeczek). Nie można zrobić herbaty, zjeść zupy z powodu braku naczyń itp.
Obsługa w hotelu
Hotel praktycznie nie przekazuje podstawowych informacji nowym klientom i od każdego zależy, czego dowiedzą się podczas pobytu. Kierownik hotelu jest w stanie obiecać wszystko, ale akt ucieka. Pod względem zarządzania hotel można ocenić jako niezadowalający. nadal napotykasz braki w utrzymaniu. Część pisuarów w holu recepcyjnym i w restauracjach nie działa, nie można domykać drzwi toalet, cieknie kran itp. Odległość pomiędzy poszczególnymi budynkami a recepcją jest znaczna, a do transportu walizek służy elektryczny wózek hotelowy. Zamówiliśmy transport walizek na pewien czas, ale oczywiście nie dotarł. Z drugiej strony, zewnętrzne obszary hotelu są bardzo zadbane. Ogrody są piękne, a praca ogrodników na całym świecie jest doskonała. Wysoko można ocenić również wieczorną rozrywkę kulturalną, każdego wieczoru organizowane są różne występy muzyczne na wysokim poziomie. Hotelowe bary i restauracje działają doskonale. Personel jest przyjazny, uśmiechnięty i zawsze chętny.
Plaża
Plaża nie była zbyt duża i średnio czysta. Wejście do wody było stopniowe, w 2/3 piaszczyste. W jednej trzeciej wejście było przez kamienisty (koralowy) brzeg, wejście było bardzo trudne, szczególnie przy większych falach. Bardzo brakowało niewielkiej ilości leżaków i parasoli. Po śniadaniu, po przybyciu na plażę, nie było już ani jednego leżaka. Większość leżaków była zajęta (ręczniki i różne przedmioty) wcześnie rano lub nawet w nocy. Podobna sytuacja była na basenie. Przez cały pobyt (16 dni) dwa razy dostaliśmy leżak. Wyraźnie hotel nie przykłada należytej uwagi do plaży. Za leżaki nie pobiera się opłat, choć i one nie są w najlepszym stanie.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate