Lokalizacja: Hotel położony jest w Szarm el-Szejk. Zatoka Naama z licznymi sklepami i rozrywkami, a także restauracjami i barami oddalona jest od obiektu o około 7 km. Lotnisko Szarm el-Szejk znajduje się zaledwie 5 km od hotelu.
Umeblowanie: Hotel składa się z 18 budynków z łącznie 410 pokojami i posiada imponujące lobby z recepcją, windą, restauracjami, różnymi barami, salonem, salą telewizyjną, salami konferencyjnymi i obiektami handlowymi. Z fryzjera i pralni można korzystać za opłatą. W kompleksie zewnętrznym znajdują się 2 baseny z tarasami słonecznymi i barem przy basenie. Leżaki, parasole i ręczniki kąpielowe są wliczone w cenę przy basenie i na plaży.
Zakwaterowanie: Pokoje standardowe są gustownie urządzone i posiadają prysznic/toaletę, telefon, klimatyzację, telewizję satelitarną, minibar (za opłatą), sejf, balkon lub taras. Można je zarezerwować z widokiem na ogród, basenem, widokiem na morze lub morze.
Posiłki: Możliwość rezerwacji śniadania, obiadokolacji lub all inclusive. All Inclusive obejmuje śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, przekąski oraz wszystkie lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godzinach 11:00-22:30.
Sport/rozrywka: Bezpłatnie: sala fitness, rzutki i siatkówka plażowa. Za opłatą: twarde korty tenisowe, 18-dołkowe pole golfowe, sauna, łaźnia parowa, masaże i różne sporty wodne, które można zarezerwować u lokalnych dostawców.
Dzieci: Mini Club (4-12 lat), basen dla dzieci i plac zabaw.
Służba imigracyjna: Należy pamiętać, że po przybyciu na lotnisko odpowiednia wiza turystyczna¹ zostanie wydana przy wjeździe. Koszty w wysokości 29,50 EUR (w tym opłata manipulacyjna) za osobę należy uiścić bezpośrednio u przewodnika po przyjeździe.
¹Zgodnie z egipskimi przepisami prawnymi wysokość opłat wizowych nie jest obliczana na podstawie daty rezerwacji, ale daty wyjazdu. Jeśli opłaty wizowe wzrosną lub spadną przed rozpoczęciem podróży, opłata za usługę odpowiednio wzrośnie lub spadnie. W takim przypadku poinformujemy Cię natychmiast po uzyskaniu wiedzy.
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Należy pamiętać, że w przypadku następujących linii lotniczych należy przeprowadzić odprawę online, w przeciwnym razie za odprawę na lotnisku zostaną naliczone dodatkowe koszty. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings najwcześniej na 72 godziny i najpóźniej na 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair
plus w razie potrzeby wcześniejsza weryfikacjanajwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: w przypadku zakwaterowania w pokoju dwuosobowym z kilkoma dostawkami powierzchnia użytkowa pokoju ulegnie zmniejszeniu. Dlatego zalecamy, jeśli jest to możliwe, zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się bezpośrednio z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i ofert danego hotelu. Ponadto wielkość dostarczonych łóżek zależy od regionalnej charakterystyki mebli hotelowych.
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- Ściany ochrony higienicznej
- Wymagania dotyczące maski
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Przerwa czasowa między rezerwacjami pokoi
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
posiłki
- Pakowane dania
- Wymagana wcześniejsza rezerwacja: usługa limuzyny
Pokój
- Bezkontaktowa obsługa pokoju
usługi
- Maseczki ochronne dla gości
- Płatność zbliżeniowa
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.