Hotel Sobrado

Wyspy Zielonego Przylądka, Sal, Santa Maria

Nie ma żadnych ofert dla tego hotelu

Wybierz inny hotel

Pokaż podobne hotele w tej lokalizacji

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

• Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Kącik dziecięcy Kącik dziecięcy tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak

Dobry (Na podstawie 4 opinii)

29. najwyższa ocena z 211 hoteli w Wyspy Zielonego Przylądka

Michal T.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.3. - 11.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Sobrado Ocena: 3.5/5 Wyspy Zielonego Przylądka, Sal

Dobry wybór dla kogoś, kto nie chce popadać w gigantyczne kompleksy. Atmosfera była kameralna, czasem byliśmy w restauracji sami. Ci, którzy znają Wyspy Zielonego Przylądka, są przygotowani na wiatr. Dużo chodziliśmy po mieście i poza nim, tutaj nie segregują śmieci, więc latają. W drodze powrotnej samolot spóźnił się 2,5 godziny, o czym CK musiał wiedzieć z 7-godzinnym wyprzedzeniem, gdyż był już opóźniony w momencie odlotu z PRG. Mimo to nikt nic nie powiedział i pozwolili nam przyjechać na lotnisko, o czym dowiedzieliśmy się dopiero z tablicy informacyjnej. Transfer został opóźniony o godzinę, ponownie bez informacji. Dopiero gdy napisałem do delegata, odpowiedziała. Oczekiwałbym większej proaktywności, gdy delegat ma już do nas numer, wypadałoby poinformować o tym klientów. Ogólnie miałem wrażenie, że delegata była chętna tylko wtedy, gdy coś od niej kupiłem.

Idealnie wystarczający dla dwóch osób, po prostu wystarczająco dużo miejsca. Po prostu nie było gdzie wysuszyć rzeczy, balkon jest dostępny, ale nie ma sznurka, więc improwizowaliśmy z krzesłem.

Jedzenie było urozmaicone i smaczne. Doskonała kawa na śniadanie i wino do lunchu i kolacji

Żona musiała umyć drzwi toalety po przyjeździe. Miejscowi albo nie widzą, albo przeoczają pewne rzeczy. Większość personelu nawet się nie uśmiechnęła, co było denerwujące.

Korzystaliśmy z plaży hotelu Halos. To jest 1 km od hotelu, więc przyjemny spacer. Plaża była czysta, leżaki były zawsze bezpłatne. Animatorzy starają się bawić z ludźmi, grać w siatkówkę plażową, piłkę nożną i rozciągać. Jeśli zobaczą, że nie jesteś zainteresowany spędzaniem czasu, nie zawracają sobie tym głowy. Jest tam stoisko z caipirinhą, sangrią, lokalnym piwem (i 2 plastikowymi kubkami dcl) i czymś małym do jedzenia.

Jana Z.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 15.1. - 23.1.2024 Oceniono: Styczeń 2024

Sobrado Ocena: 3.5/5 Wyspy Zielonego Przylądka, Sal

Bardzo podobało mi się to święto.

Michal T.

Jana Z.

Sobrado Ocena: 3.5/5 Wyspy Zielonego Przylądka, Sal

Bardzo podobało mi się to święto.

Alena C.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 27.10. - 3.11.2022 Oceniono: Listopad 2022

Sobrado Ocena: 3.5/5 Wyspy Zielonego Przylądka, Sal

Doświadczyliśmy bardzo przyjemnego tygodniowego wypoczynku

Hotel Sobrado był dość daleko od plaży, ale stopniowo znaleźliśmy najkrótszą drogę do morza, spacer nie zaszkodził, zatrzymaliśmy się też w centrum miasteczka Santa Maria

Mieliśmy obiadokolację, śniadanie było w formie standardowego bufetu, obiadokolacja była wyśmienita - mogliśmy wybierać z przedstawionego menu, zawsze była przystawka - zupa lub makaron, danie główne - mięso, ryba z ziemniakami, ryż, polenta i grillowane warzywa, oraz na koniec deser - ciastko, budyń itp.

Pokój w hotelu był ładny, personel sprzątał go codziennie, wszędzie w hotelu było czysto

Droga do plaży była dłuższa, ale sama plaża i morze to nadrabiały, korzystaliśmy z bezpłatnych leżaków z zadaszeniem z hotelu Halos, piasek był w porządku i nawet jak wiał ciepły wietrzyk to piasek nie wiał , Atlantyk był przyjemny, pięknie czysty, turkusowy, fale były tuż przy brzegu.