Atuty oferty

Opis hotelu

Kategoria:

****

Region:

Wyspy Zielonego Przylądka / Wyspy Zielonego Przylądka

Opis oferty: :

Hotel znanej sieci Oasis Atlantico, idealnie położony w pierwszej linii brzegowej, przy idyllicznej piaszczystej plaży obmywanej turkusowymi wodami Atlantyku. Składa się z budynku głównego i domków położonych w palmowym ogrodzie. Blisko stąd do centrum najpopularniejszej na Sal miejscowości turystycznej - Santa Maria. Znany z doskonale przygotowanych animacji dla całej rodziny i sympatycznej, zawsze uśmiechniętej obsługi.

POŁOŻENIE: :

ok. 700 m od centrum SANTA MARIA, przy jednej z najsłynniejszych plaż archipelagu; ok. 18 km od lotniska w Espargos.

PLAŻA: :

Santa Maria, publiczna, wydzielona część hotelowa, piaszczysta, szeroka, bezpośrednio przy hotelu, łagodne zejście do morza, przejście przez promenadę, bezpłatne parasole i leżaki; bar objęty all inlcuisve.

HOTEL: :

czterogwiazdkowy, zbudowany w 1991 r., częściowo odnowiony w 2018 r., 60 pokoi w budynku głównym i 370 pokoi w bungalowach, wśród egzotycznej roślinności, lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna Santa Maria i Flor de Sal - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci, restauracje á la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja): Flor de Sal - kuchnia włoska, Pedra de Lume - menu degustacyjne i Beach Bar - dania rybne z grilla, bar przy restauracji Santa Maria, Tropical swim-up bar, bar na plaży, Pedra de Lume bar, Fun bar; sklep z pamiątkami; sala konferencyjna dla ok. 200 osób; za opłatą: internet bezprzewodowy w lobby, przy basenach i w barach (ok. 1 EUR/godz., 8 EUR/dzień, 25 EUR/tydz.), punkt internetowy, wypożyczalnia samochodów; udogodnienia dla niepełnosprawnych; akceptowane karty kredytowe: Visa.

standardowy w bungalowie: :

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci - łóżko piętrowe we wnęce), ok. 18 m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic lub wanna, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon; za opłatą: sejf (ok. 1,5 EUR/dzień), minibar (woda na powitanie); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; taras;

superior w bungalowie: :

2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 20 m², komfortowo urządzony, wyposażenie jak w pokoju standardowym;

superior w budynku głównym: :

2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 26 m², komfortowo urządzony, wyposażenie jak w pokoju standardowym; balkon lub taras; pokoje superior w bungalowie i budynku głównym za dopłatą.

SPORT I ROZRYWKA: :

3 baseny, słodka woda, gł. 1,2-2,2 m, 3 brodziki dla dzieci, słodka woda, gł. 0,3-0,6 m, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki; kort tenisowy, tenis stołowy, centrum fitness, aerobik, siatkówka plażowa, piłka plażowa, aqua aerobik; plac zabaw dla dzieci, miniklub, dzienne i wieczorne animacje dla dorosłych i dzieci, wieczorny show, pokazy tańca, muzyka na żywo; za opłatą: centrum wellness; sporty wodne na plaży (płatne).

UDOGODNIENIA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH: :

• transfer lotnisko-hotel-lotnisko: pojazd przystosowany do transportu osób niepełnosprawnych (na zamówienie) • osoba na wózku inwalidzkim może swobodnie poruszać się z pokoju do recepcji, restauracji, baru, baru przy plaży, basenu i ogrodu • podjazdy dla wózków inwalidzkich: główne wejście do hotelu, hol • hotel przyjmuje zwierzęta - psy asystujące • w hotelu możliwość wypożyczenia sprzętu: wózek inwalidzki, kule, krzesło kąpielowe itp. Pokój: • 2 pokoje superior w bungalowie (na zapytanie) • wysokość łóżka: 50 cm z materacem Łazienka: • prysznic: poręcz, brodzik bezprogowy • poręcz przy toalecie Plaża: • podjazd do plaży • nawierzchnia prowadząca do plaży: beton

ALL INCLUSIVE::

śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (18.30-21.30) w wyznaczonej restauracji; poranne przekąski (10.30-11.30), popołudniowe przekąski (15.30-17.00); kawa, herbata (15.30-17.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonym barze (8.00-23.00); raz na pobyt kolacja w restauracji á la carte Beach Bar, Flor de Sal i Pedra de Lume; wymagane noszenie opasek all inclusive.

KONTAKT: :

00238/2421045, www.oasisatlantico.com

GRATIS: :

serwis plażowy

* Udogodnienia:

Oferty egzotyczne Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Bezpośrednio przy plaży Basen odkryty Przedszkole Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Tenis Sporty wodne Nurkowanie Ułatwienia dla niepełnosprawnych Dostęp do internetu Klimatyzacja Wellness / spa

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.4

Ocena klientów
na podstawie 30 dodanych opinii

Lokalizacja
4,9
Pokój
3,8
Posiłki
4,2
Basen
4,6
Czystość
4,5
Obsługa
4,7
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • 4.7
    październik 2019

    Polecam

    Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu. Mieliśmy bungalow z pięknym widokiem na plaże. Ośrodek bardzo duży i przestronny. Zawsze szło zaleźć leżak czy to na plaży czy przy basenie. <br />Plaża piękna, ocean czysty i ciepły. Bar na plaży też super. Obsługa bardzo miła. Jak najbardziej polecam! Jedynym minusem jest to, że oprócz sportów wodnych nie ma dużo rzeczy które można by robić/zwiedzać w okolicy (na wyspie Sal)
    Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu. Mieliśmy bungalow z pięknym widokiem na plaże. Ośrodek bardzo duży i przestronny. Zawsze szło zaleźć leżak czy to na plaży czy przy basenie.
    Plaża piękna, ocean czysty i ciepły. Bar na plaży też super. Obsługa bardzo miła. Jak najbardziej polecam!
    Jedynym minusem jest to, że oprócz sportów wodnych nie ma dużo rzeczy które można by robić/zwiedzać w okolicy (na wyspie Sal)
  • 3.0
    sierpień 2019

    Cabo V. i wyspa Sal super - hotelu Belorizonte nie polecam

    Hotel:<br />- b.dobrze zlokalizowany (piaszczysta plaża, blisko centrum Santa Maria);<br />- z kiepskim jedzeniem;<br />- brudnymi basenami;<br />- fatalnym "room service'em" <br />- zaniedbanymi pokojami typu standard
    Hotel:
    - b.dobrze zlokalizowany (piaszczysta plaża, blisko centrum Santa Maria);
    - z kiepskim jedzeniem;
    - brudnymi basenami;
    - fatalnym "room service'em"
    - zaniedbanymi pokojami typu standard
  • 4.8
    czerwiec 2019

    Super

    Super hotel, piękna plaża, miła obsługa, jedzenie rewelacyjne, przepiękny ogród. Blisko miasta, spacerkiem plażą 10 minut. Pokoje różne. Nam trafił się ładny pokój, trochę gorsza łazienka, ale całość rekompensowała wszystko. Gorąco polecam!!!
    Super hotel, piękna plaża, miła obsługa, jedzenie rewelacyjne, przepiękny ogród. Blisko miasta, spacerkiem plażą 10 minut. Pokoje różne. Nam trafił się ładny pokój, trochę gorsza łazienka, ale całość rekompensowała wszystko. Gorąco polecam!!!
  • 5.0
    czerwiec 2019

    Super!

    Hotel (właściwie bungalowy) bardzo ładny i zadbany. Położony bezpośrednio przy pięknej plaży i blisko centrum Santa Maria. Raczej dla ceniących cisze i spokój. Jedzenie bardzo smaczne, alkohole dobre. Dodatkowo do wyboru 3 kolacje tematyczne. Obsługa miła i pomocna. Wszędzie widoczne "no stress" :) Zdecydowanie polecam!
    Hotel (właściwie bungalowy) bardzo ładny i zadbany. Położony bezpośrednio przy pięknej plaży i blisko centrum Santa Maria. Raczej dla ceniących cisze i spokój. Jedzenie bardzo smaczne, alkohole dobre. Dodatkowo do wyboru 3 kolacje tematyczne. Obsługa miła i pomocna. Wszędzie widoczne "no stress"
    :) Zdecydowanie polecam!
  • 4.8
    marzec 2019

    Polecam!!

    Hotel położony w dobrym ubocznym miejscu, duży. Codziennie inne atrakcję-animatorzy z pasji, bezpośrednio przy piaszczystej pięknej plaży , jedzenie głównie skierowane w kuchnie rybną (duzo owoców i deserów, dobry alkohol). Miejsce skierowane głównie na cichy spokojny odpoczynek ( polecam jednodniowa wycieczkę po wyspie Sal). Obsługa jak najbardziej na plus, pod każdym względem. Doceniają turystów ;)
    Hotel położony w dobrym ubocznym miejscu, duży. Codziennie inne atrakcję-animatorzy z pasji, bezpośrednio przy piaszczystej pięknej plaży , jedzenie głównie skierowane w kuchnie rybną (duzo owoców i deserów, dobry alkohol). Miejsce skierowane głównie na cichy spokojny odpoczynek ( polecam jednodniowa
    wycieczkę po wyspie Sal). Obsługa jak najbardziej na plus, pod każdym względem. Doceniają turystów ;)
  • 3.8
    marzec 2019

    Uwaga na praktyki Biura Itaka

    W sumie to średniej klasy hotel, z dobrą obsługą, położony przy pięknej plaży. O samym hotelu napisano już dużo, dlatego też chciałbym podzielić się swoją opinią o biurze podróży Itaka, z którego to biura, pobyt w tym hotelu wykupiliśmy. <br />Wycieczkę dla dwóch osób wykupiliśmy w Biurze Itaka na kilka dni przed wylotem. Po powrocie, przeglądając dokumenty wycieczki zauważyłem, że jednym z jej kosztów była „Obowiązkowa opłata wjazdowa na Sal”, w kwocie 300 PLN dla dwóch osób. W biurze otrzymałem informację, że jest to koszt wiz. Z tym, że po przylocie, na lotnisku żadnych wiz nie mieliśmy opłaconych i musieliśmy za nie zapłacić sami, w sumie 64 Euro. Po powrocie z wycieczki, złożyłem w Biurze Itaka reklamację. Reklamacja ta została uznana i Biuro zwróciło mi kwotę 275 PLN /mimo, że pobrano wcześniej za te wizy kwotę 300 PLN/. To, że wizy nie zostały przez Biuro wykupione, wynikało podobno z faktu, że wycieczka była kupiona jako last minut i w związku z tym, że było mało dni do wyjazdu, biuro ich nie załatwiało. Podsumowując, bezpodstawnie pobrano ode mnie kwotę 300 PLN tytułem opłaty za wizy i to w momencie, w którym było już wiadomo, że wizy te, nie będą przez Biuro załatwione. Jestem przekonany, że gdybym sam nie zorientował się, że kwota ta została pobrana, to Biuro Itaka, nie zwróciłoby się do mnie w kwestii jej zwrotu. Ta sytuacja nasuwa pytanie, czy pobieranie opłaty za usługę /pośrednictwo za wydanie wizy/ w sytuacji, w której wiadomo, że nie zostanie ona zrealizowana, nie jest świadomą działalnością biura Itaka. Potem, jeżeli Klient się zorientuje, to oczywiście wydatek ten zostanie mu zwrócony, z tym że już nie w całości. Natomiast, jeżeli się nie zorientuje, to już jest jego strata.
    W sumie to średniej klasy hotel, z dobrą obsługą, położony przy pięknej plaży. O samym hotelu napisano już dużo, dlatego też chciałbym podzielić się swoją opinią o biurze podróży Itaka, z którego to biura, pobyt w tym hotelu wykupiliśmy.
    Wycieczkę dla dwóch osób wykupiliśmy w Biurze Itaka na kilka
    dni przed wylotem. Po powrocie, przeglądając dokumenty wycieczki zauważyłem, że jednym z jej kosztów była „Obowiązkowa opłata wjazdowa na Sal”, w kwocie 300 PLN dla dwóch osób. W biurze otrzymałem informację, że jest to koszt wiz. Z tym, że po przylocie, na lotnisku żadnych wiz nie mieliśmy opłaconych i musieliśmy za nie zapłacić sami, w sumie 64 Euro. Po powrocie z wycieczki, złożyłem w Biurze Itaka reklamację. Reklamacja ta została uznana i Biuro zwróciło mi kwotę 275 PLN /mimo, że pobrano wcześniej za te wizy kwotę 300 PLN/. To, że wizy nie zostały przez Biuro wykupione, wynikało podobno z faktu, że wycieczka była kupiona jako last minut i w związku z tym, że było mało dni do wyjazdu, biuro ich nie załatwiało. Podsumowując, bezpodstawnie pobrano ode mnie kwotę 300 PLN tytułem opłaty za wizy i to w momencie, w którym było już wiadomo, że wizy te, nie będą przez Biuro załatwione. Jestem przekonany, że gdybym sam nie zorientował się, że kwota ta została pobrana, to Biuro Itaka, nie zwróciłoby się do mnie w kwestii jej zwrotu. Ta sytuacja nasuwa pytanie, czy pobieranie opłaty za usługę /pośrednictwo za wydanie wizy/ w sytuacji, w której wiadomo, że nie zostanie ona zrealizowana, nie jest świadomą działalnością biura Itaka. Potem, jeżeli Klient się zorientuje, to oczywiście wydatek ten zostanie mu zwrócony, z tym że już nie w całości. Natomiast, jeżeli się nie zorientuje, to już jest jego strata.
  • 4.3
    marzec 2019

    Bardzo nam sie podobało i na pewno tam wrócimy

    Hotel jak najbardziej, położenie super, blisko Santa Maria, obsługa bardzo pomocna i uśmiechnięta. pokój superior na poziomie, łazienka ok, oprócz odpadającej farby w wannie. Okolica piękna, plaża też , mam nadzieję, że wrócę w to samo miejsce.
    Hotel jak najbardziej, położenie super, blisko Santa Maria, obsługa bardzo pomocna i uśmiechnięta. pokój superior na poziomie, łazienka ok, oprócz odpadającej farby w wannie. Okolica piękna, plaża też , mam nadzieję, że wrócę w to samo miejsce.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
5 348 zł/os.
3 998 zł/os.
Kod oferty: 16112019VITX942
sob. 16.11.2019
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Itaka
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
sob. 16.11.2019 , godz. 12:10
Warszawa
Blue Panorama
sob. 16.11.2019 , godz. 17:45
Ilha Do Sal
Powrót:
sob. 23.11.2019 , godz. 20:20
Ilha Do Sal
Blue Panorama
niedz. 24.11.2019 , godz. 05:40
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Oasis Atlantico Belorizonte

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All inclusive
Termin:
sob. 16.11.2019
Wylot z:
Warszawa
Cena
7 996
sob. 16.11.2019
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Itaka
Superior bungalow 2 os. (BS2) 7 996