Atuty oferty

Opis hotelu

Kategoria:

*****

Region:

RIWIERA TURECKA/TURCJA

Wyposażenie:

• recepcja
• kantor: w recepcji
• sejf: w recepcji, za opłatą
• windy
• sala TV
• ogród
• taras
• minimarket
• fryzjer
• lekarz
• amfiteatr
• Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
• pralnia: za opłatą
• parking: niestrzeżony, w cenie, w zależności od dostępności
• 2 sale konferencyjne

Karty:

Visa, MasterCard, American Express

Liczba pokojów:

297

Kategoria lokalna:

5 gwiazdek

Dodatkowe informacje:

Godziny otwarcia barów i restauracji w hotelach mogą ulec zmianie w zależności od pory roku i pogody. W okresie zimowym zjeżdżalnie, aquaparki, zewnętrzne baseny i niektóre bary są zwykle nieczynne. Programy animacyjne mogą zostać ograniczone lub odbywać się wewnątrz hotelu.

• hotel tylko dla dorosłych (18+)
• ostatni, całkowity remont: 2014
• wymiana ręcznika plażowego za opłatą

Sport i wellness:

W cenie • siłownia
• tenis stołowy

Płatne • strefa spa
• masaże
• salon kosmetyczny
• hammam
• jacuzzi
• minipiłka nożna
• tenis: kort twardy

Rozrywka:

• lekki program animacyjny sezonowo

• karaoke

• rzutki

• bilard za opłatą

• dyskoteka

Pokoje:

Pokój ekonomiczny DZZ1

• 1-2 os. • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze DZM1

• 1-2 os. • widok na morze • w głównym budynku • pokój dzienno-sypialny • balkon • sofa • klimatyzacja: indywidualnie regulowana • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • TV sat. • telefon • Wi-Fi: w cenie • sejf: za opłatą, ok. 2 €/dzień • minibar

Pokój 2-osobowy DZX1

• 1-3 os. • ok. 22 m2 • widok na ląd • od strony lądu • klimatyzacja: indywidualnie sterowana • w budynku głównym • pokój dzienno-sypialny • sejf: za opłatą, ok. 2 €/dzień • sofa • minibar • telefon • Wi-Fi: w cenie • TV sat. • room service: za opłatą • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • balkon

Pokój 2-osobowy DZX2

• 1-3 os. • ok. 22 m2 • widok boczny na morze • od strony morza • ostatni remont: 2014 • klimatyzacja • w budynku głównym • pokój dzienno-sypialny • sejf: za opłatą, ok. 2 €/dzień • sofa • minibar • telefon • Wi-Fi: w cenie • TV sat. • room service: za opłatą • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • balkon

Wyżywienie:

All inclusive • śniadanie: w formie bufetu
• późne śniadanie
• obiad: w formie bufetu
• kolacja: w formie bufetu
• przekąski
• przekąski o północy
• wybrane napoje bezalkoholowe
• wybrane lokalne napoje alkoholowe
• wybrane międzynarodowe napoje alkoholowe: za opłatą
• kawa/herbata po południu
• wymagane noszenie opasek all inclusive

Restauracje i bary • restauracje: 3
• główna restauracja: kuchnia międzynarodowa; bufet, show cooking, z klimatyzacją, z tarasem, strefa dla palących, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
• restauracja specjalistyczna "Sultan Sofrasi": kuchnia turecka; a la carte, wymagana rezerwacja, płatna, czerwiec - wrzesień, z klimatyzacją, wymagany odpowiedni strój
• restauracja specjalistyczna "Olive Garten": kuchnia włoska; a la carte, wymagana rezerwacja, płatna, czerwiec - wrzesień, z klimatyzacją, wymagany odpowiedni strój

• bary i inne:

3
• bar w lobby: codziennie 10:00 - 23:00
• bar przekąskowy: w zależności od sezonu, codziennie 12:00 - 15:00
• cukiernia: czerwiec - wrzesień, płatnie

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Basen kryty Przedszkole Zjeżdżalnie wodne Animacje dla dorosłych Sport Tenis Sporty wodne Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Blisko centrum Wellness / spa

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.1

Ocena klientów
na podstawie 21 dodanych opinii

Lokalizacja
4,4
Pokój
3,7
Posiłki
4,4
Basen
4,0
Czystość
4,1
Obsługa
4,2
Klienci polecają hotel dla:
  • seniorów
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • singli
  • aktywnych
  • 3.5
    listopad 2019

    Pokoje "ekonomiczne" to ** kwatery

    W hotelu SIDE ALEGRIA HOTEL & SPA zakwaterowany zostałem w pokoju DZZ1 tzw. "ekonomicznym" położonym kilkaset metrów poza terenem hotelu. Pokoje te nie były w żaden sposób zabezpieczone przed osobami obcymi ani w dzień ani w nocy zarówno od strony ulicy jak i od strony morza. <br />Dojście do pokoi prowadziło stromym zejściem po drugiej stronie ulicy. Następnie trzeba było zejść ponad 60 schodami z niezabezpieczonego żadną barierką betonowego muru oporowego wysokości około 1.2 metra. Część tych schodów nie była zabezpieczona żadną poręczą ani z lewej ani z prawej strony co groziło upadkiem z wysokości. Część stopni była wykruszona lub popękana, część pochyła i nierówna. Wysokość stopni różna 5 cm, 11 cm, 16 cm, 23 cm, 26 cm. <br />Można sobie wyobrazić jak po takich schodach schodzi się po zachodzie słońca przy niedostatecznym oświetleniu a także a także w czasie deszczu. Oświetlenie to lampy co kilkanaście metrów (nawet ponad 50m), o mocy zapewne 1-2 Watt wspomagane zdekompletowanymi, niedziałającymi lub rozbitymi lampkami solarnymi stosowanymi zwykle do podświetlania krasnoludków w przydomowych ogródkach. Jesień w Turcji to krótszy dzień i często padające deszcze. <br />O wypadek nie trudno.<br />Dojść do hotelu trzeba na każdy posiłek, każdą kawę, piwo czy inne opłacone atrakcje czyli kilkanaście razy na dobę. Po godzinie 23 zamykana jest furtka „na skróty” i droga do pokoju wydłuża się o kolejne 200-300 m. Razem pewnie będzie ponad 500 metrów.<br />Wypadek na niezabezpieczonych schodach "po jednym piwie" to leczenie na własny koszt, bo żaden ubezpieczyciel tego nie pokryje. A co ze zmarnowanym urlopem? Przeleżeć w gipsie tydzień lub dwa to żadna przyjemność. Nie osłodzi tego nawet procesowanie się z ubezpieczycielem czy biurem podróży.<br />Poprosiłem recepcjonistę (taki z polakierowanym loczkiem) o zamianę pokoju na budynek główny. Poinformowałem, że jestem osobą niepełnosprawną i mam problemy z chodzeniem. Pokazałem stosowną legitymację, wystawioną również w języku angielskim. Dla nieumiejących czytać znajduje się na niej kilka obrazków oznaczających niepełnosprawność, zrozumiała na całym świecie. Dokument przeczytać może nawet niewidomy, wystarczy dotknąć ręką. <br />Recepcjonista stwierdził, że zamieni pokój jak dopłacę 100 euro.<br />Noc musiałem spędzić na kanapie przed recepcją, co przypłaciłem kilkudniowym przeziębieniem i ostrą anginą .<br />Następnego dnia poprosiłem rezydentkę swojego biura podróży o interwencję w sprawie zamiany pokoju. Poinformowałem o swoich problemach zdrowotnych. <br />Kilkakrotnie próbowała przedstawiać kolejne moje argumenty ale recepcjonista zdania nie zmienił.<br />Zaprosiłem więc rezydentkę na spacer aby obejrzała dojście do otrzymanego pokoju.<br />Gdy tylko zobaczyła, przyznała mi rację i powiedziała, że biuro podróży pokryje koszty zamiany pokoju. <br />Klucz do nowego pokoju dostałem dopiero po wpłacie gotówki. <br />W tym miejscu jeszcze raz chcę podziękować Pani rezydent i Pani z Centrali Biura Podróży za pomoc w zamianie pokoju.<br />Niezależnie od powyższej przykrej sytuacji muszę pochwalić pozostały personel. Sympatyczne, uśmiechnięte choć zapracowane sprzątaczki czy kelnerki, profesjonalni kelnerzy dobrze świadczą o tych pracownikach, niekoniecznie o hotelu.<br />Przydałoby się więcej kursów z dowozem na plażę. Sąsiedni hotel robił kursy co 10 minut przez cały dzień a z hotelu Alegria tylko 2 kursy rano i 3 po południu.<br />Powyższy wpis dedykuję firmom ubezpieczeniowym ubezpieczającym turystów korzystających z tego hotelu. Pewnie tylko one dysponują wiedzą o ilości wypłaconych odszkodowań z powodu skandalicznych warunków zakwaterowania po za hotelem.<br />Ciekaw jestem co na takie warunki mają do powiedzenia inspektorzy ds bezpieczeństwa niemieckich, rosyjskich, polskich i innych biur podróży kierujący tu swoich klientów.<br />Dojście do części pokoi zagraża nie tylko zdrowiu ale i życiu turystów.<br />A działania hotelu to prymitywne wyciąganie dodatkowych pieniędzy od gości.<br />Te pokoje nie mają nic wspólnego z 5 gwiazdkowym hotelem. Nadają się co najwyżej jako 2 gwiazdkowe kwatery do wykorzystania w szczycie sezonu lub tanie pokoje dla robotników pobliskiej budowy. Sprzedawanie ich jako pokoje ekonomiczne hotelu 5* to tylko zastawianie pułapki a nawet oszustwo w celu wyłudzenia dodatkowych pieniędzy od nieświadomych turystów. <br />W prospektach reklamowych kategoria hotelu powinna być oznakowana **/***/****.<br />Z rozmów z innymi turystami dowiedziałem się, że większość zakwaterowanych tam osób po jednej nocy przenosi się za dopłatą 60-70 euro w przypadku przyjazdu na tydzień lub 100-120 euro na dwa tygodnie do budynku głównego. Wpłatę dokonuje się gotówką bez wydawania pokwitowania.<br />Nocowanie w takich pokojach to zmarnowany urlop. <br />Proponuję zakup pokoju o wyższym standardzie w momencie rezerwacji co wyjdzie 6 razy taniej niż po przyjeździe albo wybranie innego hotelu.<br />Foto poniżej:<br />https://drive.google.com/drive/folders/1hKcURQrnyJlAbRYAeCoHYCnY7zECDhyz?usp=sharing<br />
    W hotelu SIDE ALEGRIA HOTEL & SPA zakwaterowany zostałem w pokoju DZZ1 tzw. "ekonomicznym" położonym kilkaset metrów poza terenem hotelu. Pokoje te nie były w żaden sposób zabezpieczone przed osobami obcymi ani w dzień ani w nocy zarówno od strony ulicy jak i od strony morza.
    Dojście do pokoi prowadziło
    stromym zejściem po drugiej stronie ulicy. Następnie trzeba było zejść ponad 60 schodami z niezabezpieczonego żadną barierką betonowego muru oporowego wysokości około 1.2 metra. Część tych schodów nie była zabezpieczona żadną poręczą ani z lewej ani z prawej strony co groziło upadkiem z wysokości. Część stopni była wykruszona lub popękana, część pochyła i nierówna. Wysokość stopni różna 5 cm, 11 cm, 16 cm, 23 cm, 26 cm.
    Można sobie wyobrazić jak po takich schodach schodzi się po zachodzie słońca przy niedostatecznym oświetleniu a także a także w czasie deszczu. Oświetlenie to lampy co kilkanaście metrów (nawet ponad 50m), o mocy zapewne 1-2 Watt wspomagane zdekompletowanymi, niedziałającymi lub rozbitymi lampkami solarnymi stosowanymi zwykle do podświetlania krasnoludków w przydomowych ogródkach. Jesień w Turcji to krótszy dzień i często padające deszcze.
    O wypadek nie trudno.
    Dojść do hotelu trzeba na każdy posiłek, każdą kawę, piwo czy inne opłacone atrakcje czyli kilkanaście razy na dobę. Po godzinie 23 zamykana jest furtka „na skróty” i droga do pokoju wydłuża się o kolejne 200-300 m. Razem pewnie będzie ponad 500 metrów.
    Wypadek na niezabezpieczonych schodach "po jednym piwie" to leczenie na własny koszt, bo żaden ubezpieczyciel tego nie pokryje. A co ze zmarnowanym urlopem? Przeleżeć w gipsie tydzień lub dwa to żadna przyjemność. Nie osłodzi tego nawet procesowanie się z ubezpieczycielem czy biurem podróży.
    Poprosiłem recepcjonistę (taki z polakierowanym loczkiem) o zamianę pokoju na budynek główny. Poinformowałem, że jestem osobą niepełnosprawną i mam problemy z chodzeniem. Pokazałem stosowną legitymację, wystawioną również w języku angielskim. Dla nieumiejących czytać znajduje się na niej kilka obrazków oznaczających niepełnosprawność, zrozumiała na całym świecie. Dokument przeczytać może nawet niewidomy, wystarczy dotknąć ręką.
    Recepcjonista stwierdził, że zamieni pokój jak dopłacę 100 euro.
    Noc musiałem spędzić na kanapie przed recepcją, co przypłaciłem kilkudniowym przeziębieniem i ostrą anginą .
    Następnego dnia poprosiłem rezydentkę swojego biura podróży o interwencję w sprawie zamiany pokoju. Poinformowałem o swoich problemach zdrowotnych.
    Kilkakrotnie próbowała przedstawiać kolejne moje argumenty ale recepcjonista zdania nie zmienił.
    Zaprosiłem więc rezydentkę na spacer aby obejrzała dojście do otrzymanego pokoju.
    Gdy tylko zobaczyła, przyznała mi rację i powiedziała, że biuro podróży pokryje koszty zamiany pokoju.
    Klucz do nowego pokoju dostałem dopiero po wpłacie gotówki.
    W tym miejscu jeszcze raz chcę podziękować Pani rezydent i Pani z Centrali Biura Podróży za pomoc w zamianie pokoju.
    Niezależnie od powyższej przykrej sytuacji muszę pochwalić pozostały personel. Sympatyczne, uśmiechnięte choć zapracowane sprzątaczki czy kelnerki, profesjonalni kelnerzy dobrze świadczą o tych pracownikach, niekoniecznie o hotelu.
    Przydałoby się więcej kursów z dowozem na plażę. Sąsiedni hotel robił kursy co 10 minut przez cały dzień a z hotelu Alegria tylko 2 kursy rano i 3 po południu.
    Powyższy wpis dedykuję firmom ubezpieczeniowym ubezpieczającym turystów korzystających z tego hotelu. Pewnie tylko one dysponują wiedzą o ilości wypłaconych odszkodowań z powodu skandalicznych warunków zakwaterowania po za hotelem.
    Ciekaw jestem co na takie warunki mają do powiedzenia inspektorzy ds bezpieczeństwa niemieckich, rosyjskich, polskich i innych biur podróży kierujący tu swoich klientów.
    Dojście do części pokoi zagraża nie tylko zdrowiu ale i życiu turystów.
    A działania hotelu to prymitywne wyciąganie dodatkowych pieniędzy od gości.
    Te pokoje nie mają nic wspólnego z 5 gwiazdkowym hotelem. Nadają się co najwyżej jako 2 gwiazdkowe kwatery do wykorzystania w szczycie sezonu lub tanie pokoje dla robotników pobliskiej budowy. Sprzedawanie ich jako pokoje ekonomiczne hotelu 5* to tylko zastawianie pułapki a nawet oszustwo w celu wyłudzenia dodatkowych pieniędzy od nieświadomych turystów.
    W prospektach reklamowych kategoria hotelu powinna być oznakowana **/***/****.
    Z rozmów z innymi turystami dowiedziałem się, że większość zakwaterowanych tam osób po jednej nocy przenosi się za dopłatą 60-70 euro w przypadku przyjazdu na tydzień lub 100-120 euro na dwa tygodnie do budynku głównego. Wpłatę dokonuje się gotówką bez wydawania pokwitowania.
    Nocowanie w takich pokojach to zmarnowany urlop.
    Proponuję zakup pokoju o wyższym standardzie w momencie rezerwacji co wyjdzie 6 razy taniej niż po przyjeździe albo wybranie innego hotelu.
    Foto poniżej:
    https://drive.google.com/drive/folders/1hKcURQrnyJlAbRYAeCoHYCnY7zECDhyz?usp=sharing
  • 4.6
    listopad 2019

    Bardzo fajne

    Hotel bardzo na +, standard ok, jedzenie dobre, obsługa miła, pokoje nie za duże ale czyste i schludne
    Hotel bardzo na +, standard ok, jedzenie dobre, obsługa miła, pokoje nie za duże ale czyste i schludne
  • 4.7
    listopad 2019

    extra

    Brak parasoli na basenie
    Brak parasoli na basenie
  • 4.3
    październik 2019

    Było super

    Hotel spełniał wymogi 4+ gwizdki trochę małe pokoje i lazienki jak na trzy osoby.Jedzenie bardzo dobre,obsluga na poziomie 5+ .Piękna szeroka plaża z lagodnym zejsciem do morza,blisko do centrum Side i Manavgatu.Bardzo niski poziom wieczornych rozrywek prowadzacy liczyli na gości ze sami będą się zabawiac.Poecam wszystkim którzy chcą odpocząć od dziei i wnuków bo tam przyjmują 18+.Polska młodzież byla super nie mamy się czego wstydzić
    Hotel spełniał wymogi 4+ gwizdki trochę małe pokoje i lazienki jak na trzy osoby.Jedzenie bardzo dobre,obsluga na poziomie 5+ .Piękna szeroka plaża z lagodnym zejsciem do morza,blisko do centrum Side i Manavgatu.Bardzo niski poziom wieczornych rozrywek prowadzacy liczyli na gości ze sami będą się zabawiac.Poecam
    wszystkim którzy chcą odpocząć od dziei i wnuków bo tam przyjmują 18+.Polska młodzież byla super nie mamy się czego wstydzić
  • 4.0
    październik 2019

    Dobry hotel

    Byłam z trzema koleżankami było super,obsługa miła,jedzenie bardzo dobre,pokoje sprzątane codziennie.Ogromny plus bo bez dzieci.Ja polecam ten hotel i wrócę do niego w marcu
    Byłam z trzema koleżankami było super,obsługa miła,jedzenie bardzo dobre,pokoje sprzątane codziennie.Ogromny plus bo bez dzieci.Ja polecam ten hotel i wrócę do niego w marcu
  • 3.7
    październik 2019

    Generalnie może być

    Hotel dość dobrze usytuowany. Serwis restauracji i barów - rewelacja. Obsługa recepcji - mocno średnia. Co do posiłków - bez rewelacji, ale chociaż jadalne. Alkohol w all inclusive to jakiś żart - prawie niepijalny. Chociaż po trzech głębszych nie grało już roli. <br />Duży minus za all inclusive tylko do 23:00, plusem - hotel bez dzieci.<br />Średnie również jest to, że pokoje w ofercie podstawowej z reguły są kawałek oddalone od głównego hotelu, lecz nie jest to duży minut, bo są to dość bliskie odległości - 3/4min wolnym spacerkiem.<br /><br />Generalnie jak za tą cenę może być.
    Hotel dość dobrze usytuowany. Serwis restauracji i barów - rewelacja. Obsługa recepcji - mocno średnia. Co do posiłków - bez rewelacji, ale chociaż jadalne. Alkohol w all inclusive to jakiś żart - prawie niepijalny. Chociaż po trzech głębszych nie grało już roli.
    Duży minus za all inclusive tylko
    do 23:00, plusem - hotel bez dzieci.
    Średnie również jest to, że pokoje w ofercie podstawowej z reguły są kawałek oddalone od głównego hotelu, lecz nie jest to duży minut, bo są to dość bliskie odległości - 3/4min wolnym spacerkiem.

    Generalnie jak za tą cenę może być.
  • 5.0
    wrzesień 2019

    Hotel jak najbardziej godny polecenia!

    Hotel wywarł na nas od samego początku kolosalne wrażenie. Począwszy od estetyki wnętrza kończąc na obsłudze hotelowej - bardzo uprzejma i znająca j.angielski. Pokój standardowy zgodny z opisem i ze zdjęciami umieszczonymi w ofercie. Czyszczony codziennie i bardzo dobrze wyposażony. Jedzenie różnorodne każdego dnia, pyszne i bardzo dobre jakościowo. W kwestii napojów alkoholowych, zarówno drinki jak i wino oraz piwo - bardzo dobre, "niechrzczone". Odległość hotelu do plaży ok. 3 minuty spacerem, w razie czego codziennie kursuje bus. <br />Nie ma potrzeby powrotu do hotelu na lunch, ponieważ na plaży znajduje się Lunch Bar.<br />W kwestii rozrywki, hotel gwarantował świetną zabawę codziennie w innej formie (animatorzy, karaoke, piana party, gry zespołowe). Dodatkowym atutem hotelu jest nieduża odległość od antycznego miasta "Old Town Side" ok. 5 km - bus dowozi za 1 euro. Podsumowując spędziliśmy w Side Alegria cudowny tydzień na wysokim poziomie! Serdecznie polecamy, zdjęcia z oferty nie oddają pełni uroku miejsca.
    Hotel wywarł na nas od samego początku kolosalne wrażenie. Począwszy od estetyki wnętrza kończąc na obsłudze hotelowej - bardzo uprzejma i znająca j.angielski. Pokój standardowy zgodny z opisem i ze zdjęciami umieszczonymi w ofercie. Czyszczony codziennie i bardzo dobrze wyposażony. Jedzenie różnorodne
    każdego dnia, pyszne i bardzo dobre jakościowo. W kwestii napojów alkoholowych, zarówno drinki jak i wino oraz piwo - bardzo dobre, "niechrzczone". Odległość hotelu do plaży ok. 3 minuty spacerem, w razie czego codziennie kursuje bus.
    Nie ma potrzeby powrotu do hotelu na lunch, ponieważ na plaży znajduje się Lunch Bar.
    W kwestii rozrywki, hotel gwarantował świetną zabawę codziennie w innej formie (animatorzy, karaoke, piana party, gry zespołowe). Dodatkowym atutem hotelu jest nieduża odległość od antycznego miasta "Old Town Side" ok. 5 km - bus dowozi za 1 euro. Podsumowując spędziliśmy w Side Alegria cudowny tydzień na wysokim poziomie! Serdecznie polecamy, zdjęcia z oferty nie oddają pełni uroku miejsca.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 063 zł/os.
Kod oferty: 05012020TUIZ7758
niedz. 05.01.2020
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
TUI
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
niedz. 05.01.2020 , godz. 13:20
Katowice
Enter Air
niedz. 05.01.2020 , godz. 17:55
Antalya
Powrót:
niedz. 12.01.2020 , godz. 11:55
Antalya
Enter Air
niedz. 12.01.2020 , godz. 12:30
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Side Alegria Hotel & Spa (ex Holiday Point & Spa)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
niedz. 05.01.2020
Wylot z:
Katowice
Cena
2 126
niedz. 05.01.2020
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
TUI
Pokój 2-osobowy w supercenie (DZZ1) 2 126
Pokój 2-osobowy (DZX1) 2 212
Pokój 2-osobowy (DZX2) 2 342
Pokój 2-osobowy z widokiem na morze (DZM1) 2 470