Hotel Smartline Serra Park (ex. Ally)

Turcja, Side, Side

Oferta

Ciekawa propozycja na aktywne wakacje w gronie rodziny i przyjaciół! Otoczony zielenią, położony blisko plaży z bezpłatnym serwisem, do której organizowany jest bezpłatny transport. Na miejscu jest basen ze zjeżdżalniami i kort tenisowy, dla najmłodszych przygotowano brodzik, miniklub, plac i pokój zabaw. O dobre samopoczucie Gości troszczy się przyjazny zespół animatorów. Po aktywnym dniu można zrelaksować się w hotelowym centrum spa i wypocząć w funkcjonalnie urządzonych pokojach.

Położenie hotelu

Okolica:
w Titreyengol ze sklepami, barami i restauracjami; ok. 750 m od lokalnej ulicy handlowej; ok. 5 km od Manavgat; ok. 7 km od SIDE

Odległość od lotniska:
ok. 65 km od lotniska w Antalyi

Plaże

Plaża hotelowa:
ok. 500 m od hotelu; piaszczysto-żwirowa; łagodne zejście do morza; dojście drogą lub dojazd bezpłatnym hotelowym busem (4 razy dziennie); bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki (wymiana płatna: ok. 1 EUR); bar objęty all inclusive

O Hotelu

Ogólnie:
czterogwiazdkowy; zadbany; zbudowany w 1989 r., odnowiony w 2014 r.; 202 pokoje, budynek główny i bungalowy; przestronne lobby; całodobowa recepcja; ogród; bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby; udogodnienia dla niepełnosprawnych; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard

Basen:
2 baseny: basen, słodka woda, nieregularny kształt, gł. 1,4 m, basen z 4 zjeżdżalniami, słodka woda, prostokątny kształt, gł. 1,1 m; brodzik, słodka woda, gł. 0,4 m; przy basenach bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki

Sport i rozrywka:
kort tenisowy z oświetleniem (płatne); aerobik; piłka wodna; rzutki; boccia; siatkówka; miniklub (4-12 lat, czynny: 10.30-12.00, 15.00-17.00); plac i pokój zabaw dla dzieci; za opłatą: sporty wodne na plaży

Spa:
sauna; hammam; za opłatą: masaże

Usługi:
Powyższe usługi są dodatkowo płatne.; internet bezprzewodowy (na terenie całego hotelu: ok. 45 EUR/20GB); fotograf; pralnia; minimarket

Kontakt:
0090/2423500418; www.serraparkotel.com

Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami

Ogólnie:
windy; rampy; poręcze;

Dla dzieci

Udogodnienia:
foteliki w restuaracji ; łóżeczko dla dziecka do 2 lat; brodzik; miniklub (4-12 lat); plac i pokój zabaw

Dostępne pokoje

standardowy:
2-os. (możliwość 1 dostawki); ok. 23 m²; zadbany; indywidualnie sterowana klimatyzacja; łazienka (wanna lub prysznic, wc, suszarka); telewizor; telefon; minibar (woda na powitanie); sejf (płatny: ok. 2 EUR/dzień); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka)

Restauracje:
restauracja – dania w formie bufetu, kuchnia lokalna i międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci; 3 bary: w lobby, przy basenie i na plaży

All inclusive:
śniadanie (7.00-10.00), późne śniadanie (10.00-10.30), obiad (12.30-14.00), kolacja (18.30-20.30) w formie bufetu w restauracji; przekąski (14.30-16.00), lody (15.30-16.00), kawa, herbata, ciasto (16.00-17.00) w barze na plaży lub w barze przy basenie; nocna zupa (23.30-24.00) w restauracji głównej; lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe (10.00-24.00) w barach

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 4 km
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak

Dobry (Na podstawie 12 opinii)

231. najwyższa ocena z 589 hoteli w Side

Barbara O.

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 24.6. - 30.6.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Polecam.

Małe pokoje i kiepsko sprzątane.

Bardzo dobre

Anna R.

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 14.8. - 21.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Smartline Serra Park (ex. Ally) Ocena: 4/5 Turcja, Side

Pierwsze wrażenie, kiedy przyjechałem zmęczony z lotniska, chciało mi się płakać. Później go wdychałem i po kilku dniach musiałem się przyzwyczaić. Wolałem zostać na zewnątrz hotelu.

Straszny!!! W hotelu 4* oczekiwałbym przynajmniej podstawowego wyposażenia pokoju (działająca lodówka, chłodzący klimatyzator, mydło, szklanki, szlafrok). W dalszej kolejności łazienka powinna być przynajmniej taka, żebym idąc pod prysznic nie musiał zdejmować klapek, żeby przez przypadek. Materace i prześcieradła brudne. Zdecydowanie należy to poprawić.

Jedzenie było w porządku. Mogłem sobie wyobrazić większą różnorodność jedzenia, ale mi się podobało.

Pierwsze dni były bardzo słabe, ostatnie dni również obfitowały w dobry program zabawy. Nie znaleźliśmy sali fitness, jeden basen był za mały jak na tak duży hotel. Nie mieliśmy masaży.

Dojście do plaży pieszo 5 minut drogą, samochodem od hotelu 2 minuty. Piaszczysta plaża jest świetna, jakość leżaków jest fatalna, ale było to możliwe. Słabe animacje i gry na plaży

Barbara O.

Polecam.

Małe pokoje i kiepsko sprzątane.

Bardzo dobre

Anna R.

Jana L.

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 7.8. - 14.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Smartline Serra Park (ex. Ally) Ocena: 4/5 Turcja, Side

podobały nam się nasze wakacje

Zakwaterowanie i pokoje z pewnością nie odpowiadały 4 gwiazdkom

doskonała, różnorodna

zadowalające - łaźnia turecka i spa, jeśli chodzi o sprzątanie pokoju i wymianę ręczników słabe

odległość nie była problemem

Silvia Szalai Antalová

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 2.8. - 12.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Smartline Serra Park (ex. Ally) Ocena: 4/5 Turcja, Side

Po raz kolejny nie pojechałbym do Turcji na hotel 4*.Przesadna cena.

Dieta na 10 dzień nie zawsze mogła być wybrana tak samo.

Denisa K.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.6. - 24.6.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

Smartline Serra Park (ex. Ally) Ocena: 4/5 Turcja, Side

Widać po hotelu, że już coś zrobił, ale biorąc pod uwagę, że kupiliśmy przed sezonem w świetnej cenie, nie przeszkadzało nam to. Mieliśmy pokój rodzinny z dwiema łazienkami, świetny rozmiar, ale przydałoby się trochę miejsca do przechowywania (przynajmniej dodaj półki do szafy). W jednym pokoju gniazdko przepaliło bezpieczniki, aw jednym z pokoi nie działała klimatyzacja. Pewnie by to dla nas zmienili, ale byliśmy zadowoleni z lokalizacji, więc woleliśmy się tym nie przejmować. Zjeżdżalnie są nieco w tyle, jedna wciąż nie działa, ale dzieciom (4 i 1 rok) wystarczyło. Jedzenie na bardzo dobrym poziomie, ale na plaży też by się coś znalazło (codziennie „gozlemujemy” dopiero od 12:30), więc zawsze trzeba wracać do hotelu. Podróż trwała tylko około 8 minut. Morze ładne, czyste, ciepłe... W sumie fajne wakacje za te pieniądze.