Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Anna P.

dobra baza wypadowa i imprezowa Marmaris - ekonomiczny hotel w dobrej cenie

hotel Palmea jest budżetową propozycją dla wszystkich, którzy traktują hotel jako miejsce do przespania, zjedzenia, a resztę czasu spędzają poza hotelem. Pokoje oraz lobby są odnowione, mają bardzo prosty lecz funkcjonalny wystrój. Jest to typowy miejski, butikowy hotel. Dzięki swojemu położeniu w samym sercu Marmaris odnajdą się tu osoby nastawione na rozrywkę, spacery po mieście i wycieczki fakultatywne- polecam na bazę wypadową po okolicy.

Polecam dla: dla par, dla miłośników życia nocnego, dla singli, dla aktywnych

Zobacz szczegółowe oceny

Lokalizacja: 5.0
Pokój: 4.0
Basen: 4.0

KATEGORIA

REGION

Marmaris

OPIS

Piękne otoczenie gór oraz bliska odległość do centrum Marmaris zachęcają do spędzenia tu urokliwych, a jednocześnie rozrywkowych wakacji. Ten kameralny hotel będzie dobrą propozycją na spokojny wypoczynek w dogodnej odległości od miasta.

kategoria hotelu

kategoria lokalna hotelu

Data otwarcia

1995 r. Odnowiony w 2018 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bary (4), pralnia (płatna), sala konferencyjna, 2 baseny odkryte, 1 zjeżdżalnia wodna dla dorosłych i 1 dla dzieci (działają w godzinach 10:00-12:00,14:00-16:00).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

rabaty i zniżki

1. dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis

internet

Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

plaża

150 m od hotelu.

pokoje

Zlokalizowane są w 2 budynkach:1 budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 1), 1 aneks (liczba pięter: 4, liczba wind: 1)
Typy pokoi:
standard double: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon ,
standard triple: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

restauracja główna, bary (4)
(10:30-22:30)
śniadanie (07:30-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:30-14:00), przekąski (14:00-16:00), podwieczorek (16:00-17:00), kolacja (19:00-21:00), napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe, pakiety dla nowożeńców (na życzenie)

z myślą o dzieciach

brodziki (2), krzesełka dla dzieci w restauracji, łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

w cenie

tenis stołowy, rzutki, animacje soft

płatne

bilard, centrum SPA, masaż, sauna, łaźnia turecka

Aktualizacja opisu

• Życie nocne
  • Blisko centrum
  • Wellness / spa
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

• aktywnych
  • 1.0
    ( wrzesień 2014 )

Polecam Marmaris odradzam Club Palm (obecną Palmeę).

Zacznę od tego,że wycieczkę wykupiłam z biura Wezyr za pośrednictwem Travela i uważam je za całkowitą porażkę. Zarezerwowałam inny hotel,wniosłam opłatę, podpisałam umowej po czym w dniu wyjazdu okazało się,że hotel nie potwierdził rezerwacji i tym samy trafiłam do Club Palm. Pokój otrzymałam w budynku głównym-starym(przyjechaliśmy w nocy, osoby lecące z innych miast i meldowane za dnia były w budynku nowym). W "naszym" budynku na korytarzu na podłodze było pełno plastikowych kubków,chusteczek, butelek i nikt tego nie sprzątał. Po wejściu do pokoju piewsze wrażenie: smród,włączam klimatyzację i zaczyna śmierdzieć jeszcze bardziej. Otwieram okno,zaciągam zasłony,a tam cała w ciemnych plamach firanka z metrową dziurą. Wychodzę na balkon: brudny,lepki stół z resztkami jedzenia . Najgorsza okazała się łazienka: cieknący kran z pomarańczowym od kamienia zlewem, cieknąca toateta oraz wanienka cała w ciemnym grzybie. Pokój był okropny, brudna wykładzina,pościel jakby nikt jej nie prał przed naszym przyjazdem. Skontaktowaliśmy się z rezydentem, niestety Pani nie chciała już do nas wrócić i sprawę odłożyła na kolejny dzień. Przeniesiono nas do nowego budynku gdzie pokoje były o niebo lepsze bo po remoncie. Wyjazd zakończył się dla mnie wizytą u lokalnego lekarza i braniem antybiotyku oraz szeregu innych leków (klimatyzacja, wyżywienie). Dodam,że wycieczkę kupiłam z Wrocławia ,a powrót był do Katowic o czym biuro poinformowało dopiero po wnesieniu opłaty.<br />Turcja jest piękna, Marmaris również i to nie podlega mojej ocenie.
    Turcja jest piękna, Marmaris również i to nie podlega mojej ocenie.
  • 1.0
    ( wrzesień 2014 )

Nigdy więcej do tego hotelu!!! Przestrzegam wszystkich!!

Jechaliśmy do tego hotelu we wrześniu 2014. Sam hotel podzielony jest na 2 budynki;<br />stary - gdzie lokują polaków, oraz nowy - gdzie lokują rosjan,anglików.<br />W starej części niestety, ale warunki znacznie gorsze. My dostaliśmy pokój na poddaszu- strasznie gorąco i skosy, w zamian przepiękny widok z balkonu na całe miasto, morze oraz z tyłu góry.<br />Jedzenie przeokropne! Jak to możliwe, że taki hotel podaje na śniadanie wędlinę której nikt nie rusza, oraz stoi ona 4godziny dziennie na stole ? Ostatniego dnia tak pięknie pachniała, że można było pójść do toalety zwymiotować. Na obiado-kolacje codziennie prawie to samo, wszystko zimne i niesmaczne. Jedynym czym można było się najeść to arbuz... Najgorsze jest to, że tortilla z budek przy głównej ulicy była większym rarytasem. (A generalnie nie jestem osobą wybredną). Przez 3 dni chorowałem - ma to związek z bakteriami z jedzenia. Napoje- nisko procentowe, niestety szkło chyba nie myte, bo poza napojem i alkoholem znalazła się zawiesina różnych dziwnych pływających syfów. <br />Wi-fi jest, usytuowane jest w lobby - sygnał słaby. Internet działał bardzo różnie, ciągle resetowano router bo się wysypywał od ilości gości (o zgrozo 5 osób). Okolica bardzo fajna, pod tym kątem hotel dobrze usytuowany - może troszkę daleko od ścisłego centrum. <br />Z przykrością daję najniższą ocenę, gdyż strasznie się zawiodłem, a za sytuacje w jakiej nas postawiono nie należy im się więcej. Byłem w Turcji nie raz i standard 3* jest mi dobrze znany. <br />Informacja, że ten hotel ma w tym roku 4* to jest jakimś absurdem!!!! Z tym jedzeniem i obsługą maksymalnie powinni dostać tureckie 2*, a europejską nawet nie wiem czy 1! <br /><br />Z głębi serca nie polecam! Lepiej dopłacić i wybrać inny hotel !!!
    stary - gdzie lokują polaków, oraz nowy - gdzie lokują rosjan,anglików.
    z balkonu na całe miasto, morze oraz z tyłu góry.

Z głębi serca nie polecam! Lepiej dopłacić i wybrać inny hotel !!!
  • 2.0
    ( czerwiec 2014 )

zdecydowanie bym nie pojechał drugi raz

klima zagrzybiona zapalenie płuc i oskrzeli dzięki niej zaliczyliśmy, braki w ciepłej wodzie , rozcieńczanie alkoholu wodą i lodem do granic wytrzymałości, w restauracji notorycznie zabierano nam talerze gdy szliśmy coś dobrać.
  • 4.0
    ( czerwiec 2014 )

Hotel godny polecenia

Hotel składa się z dwóch budynków w tym jeden nowo otwarty z apartamentami, bardzo czysty zadbany jedzenie dobre lecz mało różnorodne (może się szybko znudzić) dwa baseny dla dzieci brodzik. Jedyny minus - hotel nie posiada swojej plaży a inne hotele niezbyt chętnie sprzedają swoje leżaki.
  • 3.0
    ( październik 2012 )

Przyjemny hotel dla niewymagających.

Mógł bym pomarudzić na temat tego hotelu trochę. O tym, że było względnie czysto (z naciskiem na względnie), że jedzenie słabe (a jakoś wszystkim z talerzy się aż wysypywało), a najbliższa plaża brudna (ale 30min drogi od hotelu to już nie można było sprawdzić Nirvana Beach?). Mógł bym pomarudzić ale tego nie zrobię - bo podobało mi się. Jedyna rzecz jaka podczas pobytu w Club Palm nie umilała mi czasu to wszyscy narzekający turyści, do których nie chcę się zaliczać. Hotel polecam :)
  • 4.0
    ( wrzesień 2012 )

fajny wyjazd

jak dla mnie wszystko na plus. wiadomo marmurów nie ma ale dla osób ceniących czystość, położenie, miłą obsługę i dobrą zabawę to jak najbardziej się ten hotel nadaje.
  • 3.0
    ( wrzesień 2012 )

Pobyt udany hotel średni

Hotel typowo 3 gwiazdkowy dla mało wymagających, oddalony od plaży 5min spacerkiem. Jedzenie dość dobre, brak animacji przy hotelu, krótko czynny bar tylko do 22 po tej godzinie nic nie dostaniemy. Leżaki nad basenem trzeba rezerwować w nocy.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 22072019WEZY3894
(dla 2 osób)
5 330
Szczegóły ceny

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

• 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
09:20 - Dalaman
11:15 - Warszawa

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

• 1,4 mln zadowolonych Klientów

Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

• Gwarancja Ceny

Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

• Największa liczba wycieczek

W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...