Atuty oferty

Opis hotelu

KATEGORIA

4*

REGION

Bodrum

OPIS

Hotel położony jest w centralnej części Gümbet, w odległości spaceru od plaży, sklepów, barów i lokalnych restauracyjek. Gümbet słynie z jednej z najdłuższych i malowniczych plaż na całym półwyspie. Wieczorami ta spokojna nadmorska miejscowość przeistacza się w tętniącą życiem do białego rana miasteczko.

kategoria hotelu

4*

kategoria lokalna hotelu

BRAK

Data otwarcia

1998 r. Odnowiony w 2017 r.
Na terenie hotelu: 3 restauracje, 2 bary, room service (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.

rabaty i zniżki

1. dziecko do 13 lat pobyt gratis

internet

Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

plaża

150 m od hotelu, publiczna, piaszczysta. Dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki.

pokoje

Zlokalizowane są w 1 budynkach:1 budynek główny (liczba pięter:3, liczba wind: 1)
Typy pokoi:
pokoje standardowe dla max. 2 os.: klimatyzacja centralna, TV, łazienka (prysznic, WC) ,
pokoje ekonomiczne

Wyżywienie

restauracja główna, 2 bary
All Inclusive
(10:00-23:00)
śniadanie (07:30-10:00), obiad (13:00-14:30), kolacja (19:30-21:30) serwowany w restauracji głównej, przekąski (15:00-17:00) serwowane w wybranym barze, podwieczorek (17:00-18:00) serwowany w wybranym barze, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

z myślą o dzieciach

brodzik, krzesełka dla dzieci w restauracji

w cenie

animacje

płatne

centrum SPA

Aktualizacja opisu

08.11.2018 14:29

usługi dostępne w hotelu

Wi-Fi
SPA
All Inclusive
Serwis plażowy

* Udogodnienia:

  • Kurorty nadmorskie
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Animacje dla dorosłych
  • Sporty wodne
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Blisko centrum
  • Wellness / spa
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
3.3

Ocena klientów
na podstawie 4 dodanych opinii

Lokalizacja: 3,3
Pokój: 3,8
Posiłki: 3,0
Basen: 3,5
Czystość: 3,8
Obsługa: 3,8
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • miłośników życia nocnego
  • singli
  • 1.0
    ( sierpień 2018 )

    Nie polecam

    Najgorszy hotel na wakcje dla młodzieży i osób pragnących rozrywki
    Najgorszy hotel na wakcje dla młodzieży i osób pragnących rozrywki
  • 4.0
    ( czerwiec 2016 )

    WEZYR HOLIDAY to jedna wielka PORAŻKA ! Stanowczo ODRADZAM !

    Przestrzegam przed biurem podróży WEZYR HOLIDAY ! Na miejscu w dniu przylotu okazało się, że hotel jest nieczynny i menager sieci hoteli zaproponował mi hotel TAŃSZY Sunhill. Zdezorientowana rezydentka sama była zdziwiona tym faktem, ponieważ nikt z jej biura w którym pracuje nie przekazał jej informacji o tym, że mój hotel jest po prostu zamknięty z powodu małej ilości osób. Ale to jeszcze nie koniec rozczarowań. Wybrałem pobył na 3 dni i na dzień przed wylotem UWAGA zmieniły się godziny wylotów z wieczornych na poranne, co spowodowało że mój pobyt w ogóle zaliczam do nieudanych. Kupując wycieczkę z około 10 dniowym wyprzedzeniem, nie potrafią rzetelnie klienta poinformować o prawdziwych godzinach wylotu co w tak krótkim urlopie ma szczególne znaczenie. Oczywiście WEZYR nie uznał mi reklamacji, uzasadniając że podpisywałem umowę i oddala moje roszczenia jako nie zasadne. A najlepsze jest to że tydzień wcześniej również miał miejsce lot łączony tzn z Bodrum do Katowic z międzylądowaniem w Warszawie !!! 2 rezydentki z tego biura informowały mnie, o tym. Więc w mojej opinii i moim przekonaniu jest to świadome i celowe wprowadzanie klienta w błąd kosztem udanego wypoczynku ! Stanowczo odradzam WEZYR Holiday. Jak podróżuję już wiele lat, pierwszy raz przytrafiały mi się taki szopki. UWAŻAJCIE na nich i nie podróżujcie z nimi.
    Przestrzegam przed biurem podróży WEZYR HOLIDAY ! Na miejscu w dniu przylotu okazało się, że hotel jest nieczynny i menager sieci hoteli zaproponował mi hotel TAŃSZY Sunhill. Zdezorientowana rezydentka sama była zdziwiona tym faktem, ponieważ nikt z jej biura w którym pracuje nie przekazał jej informacji
    o tym, że mój hotel jest po prostu zamknięty z powodu małej ilości osób. Ale to jeszcze nie koniec rozczarowań. Wybrałem pobył na 3 dni i na dzień przed wylotem UWAGA zmieniły się godziny wylotów z wieczornych na poranne, co spowodowało że mój pobyt w ogóle zaliczam do nieudanych. Kupując wycieczkę z około 10 dniowym wyprzedzeniem, nie potrafią rzetelnie klienta poinformować o prawdziwych godzinach wylotu co w tak krótkim urlopie ma szczególne znaczenie. Oczywiście WEZYR nie uznał mi reklamacji, uzasadniając że podpisywałem umowę i oddala moje roszczenia jako nie zasadne. A najlepsze jest to że tydzień wcześniej również miał miejsce lot łączony tzn z Bodrum do Katowic z międzylądowaniem w Warszawie !!! 2 rezydentki z tego biura informowały mnie, o tym. Więc w mojej opinii i moim przekonaniu jest to świadome i celowe wprowadzanie klienta w błąd kosztem udanego wypoczynku ! Stanowczo odradzam WEZYR Holiday. Jak podróżuję już wiele lat, pierwszy raz przytrafiały mi się taki szopki. UWAŻAJCIE na nich i nie podróżujcie z nimi.
  • 3.0
    ( czerwiec 2015 )

    Hotel nowoczesny... malownicze okolice...

    Hotel nowoczesny ,pokoje wyposażone przyzwoicie ,czyste, miła obsługa. Niestety na terenie hotelu brakuje zieleni(nowoczesność). Często wyłączająca się klimatyzacja( interwencja w recepcji pomaga na jeden dzień). W łazience, w barze bistro (na piętrze) oraz w przejściu na stołówkę- pojawiający się fetor z kanalizacji. Następnego dnia po przyjeździe, dowiedzieliśmy się że hotel nie zapewni nam miejsca na plaży, mimo że w ofercie all inclusive gwarantowano:- dowóz na plażę, leżaki, parasole i bar z napojami bezalkoholowymi, oraz animację -której nie było w ogóle. Po naszej interwencji, przedstawiciel Wezyra poinformował że to się nie zmieni i jeśli chcemy korzystać z plaży to powinniśmy zbierać rachunki za tą usługę....?,jak? od chłopaka na plaży, który przynosi drinki?, jak mu to wytłumaczyć, zna tylko turecki?, może z hotelu?-niestety też odmówili). Na podstawie tych rachunków organizator zwróci nam kasę.... Uważam że to jest delikatnie rzecz ujmując nieporozumienie, gdyż podpisałem umowę z Wezyr Holiday nie po to, by organizować sobie wypoczynek osobiście. Do Turcji i nie tylko wyjeżdżaliśmy wielokrotnie, jednak nigdy jeszcze nic takiego nam sie nie przytrafiło. Naraziliśmy się na dodatkowe koszty(na palży by móc z niej korzystac), które mam nadzieję że zostaną nam zwrócone. Gdybyśmy przed podpisaniem umowy wiedzieli że hotel nie zapewnia w ramach all inclusive plaży, na pewno wybralibyśmy inną ofertę. Szkoda ze zostaliśmy wprowadzeni w błąd przy podpisywaniu umowy nr.486394 z dnia 08.06.2015r. Niestety, nasz urlop z winy organizatora Wezyr Holiday nie należał do udanych. Mam nadzieję że ta sytuacja była incydentalna. Ps. Obecnie opis oferty uległ zmianie- jest to dobra informacja , szkoda że tak późno.
    Hotel nowoczesny ,pokoje wyposażone przyzwoicie ,czyste, miła obsługa. Niestety na terenie hotelu brakuje zieleni(nowoczesność). Często wyłączająca się klimatyzacja( interwencja w recepcji pomaga na jeden dzień). W łazience, w barze bistro (na piętrze) oraz w przejściu na stołówkę- pojawiający się fetor
    z kanalizacji. Następnego dnia po przyjeździe, dowiedzieliśmy się że hotel nie zapewni nam miejsca na plaży, mimo że w ofercie all inclusive gwarantowano:- dowóz na plażę, leżaki, parasole i bar z napojami bezalkoholowymi, oraz animację -której nie było w ogóle. Po naszej interwencji, przedstawiciel Wezyra poinformował że to się nie zmieni i jeśli chcemy korzystać z plaży to powinniśmy zbierać rachunki za tą usługę....?,jak? od chłopaka na plaży, który przynosi drinki?, jak mu to wytłumaczyć, zna tylko turecki?, może z hotelu?-niestety też odmówili). Na podstawie tych rachunków organizator zwróci nam kasę.... Uważam że to jest delikatnie rzecz ujmując nieporozumienie, gdyż podpisałem umowę z Wezyr Holiday nie po to, by organizować sobie wypoczynek osobiście. Do Turcji i nie tylko wyjeżdżaliśmy wielokrotnie, jednak nigdy jeszcze nic takiego nam sie nie przytrafiło. Naraziliśmy się na dodatkowe koszty(na palży by móc z niej korzystac), które mam nadzieję że zostaną nam zwrócone. Gdybyśmy przed podpisaniem umowy wiedzieli że hotel nie zapewnia w ramach all inclusive plaży, na pewno wybralibyśmy inną ofertę. Szkoda ze zostaliśmy wprowadzeni w błąd przy podpisywaniu umowy nr.486394 z dnia 08.06.2015r. Niestety, nasz urlop z winy organizatora Wezyr Holiday nie należał do udanych. Mam nadzieję że ta sytuacja była incydentalna. Ps. Obecnie opis oferty uległ zmianie- jest to dobra informacja , szkoda że tak późno.
  • 5.0
    ( październik 2014 )

    Bardzo nam się podobalo i na pewno tam wrócimy

    Hotel jest bardzo nowy i czysty, obsługa pierwsza klasa, barman uprzejmy, kelnerzy pomocni,nawet dyrektor rozmawiał z gośćmi, zapraszał na animacje, w hotelu głownie Belgowie i Holendrzy, pokoje są sprzątane codziennie, jedzenie też dobre, nie chodzi się głodnym;). Hotel jest bardzo przytulny, położony w centrum Gumbetu, więc jest bardzo blisko i na plażę i do sklepów,do Bodrum można dostać się bez problemu, nawet pieszo jest to bardzo przyjemny spacer, chociaż w samej miejscowości można bardziej wypocząć niż w Bodrum, bo jest spokojniej. Na pewno jeszcze przyjedziemy do Sun Hilla Centro, bo naprawdę warto;)
    Hotel jest bardzo nowy i czysty, obsługa pierwsza klasa, barman uprzejmy, kelnerzy pomocni,nawet dyrektor rozmawiał z gośćmi, zapraszał na animacje, w hotelu głownie Belgowie i Holendrzy, pokoje są sprzątane codziennie, jedzenie też dobre, nie chodzi się głodnym;). Hotel jest bardzo przytulny, położony
    w centrum Gumbetu, więc jest bardzo blisko i na plażę i do sklepów,do Bodrum można dostać się bez problemu, nawet pieszo jest to bardzo przyjemny spacer, chociaż w samej miejscowości można bardziej wypocząć niż w Bodrum, bo jest spokojniej. Na pewno jeszcze przyjedziemy do Sun Hilla Centro, bo naprawdę warto;)

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 04072019WEZY140349
1 701 1 822 - 7 %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
3 402
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
Cz 04.07.2019
3 dni
Poznań
AI - All Inclusive
Coral Travel
Wylot:
Onur Air
Cz 04.07.2019
12:20 - Poznań
16:20 - Bodrum
Powrót:
N 07.07.2019
07:00 - Bodrum
08:50 - Poznań

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,4 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Sunhill Centro

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
Cz 04.07.2019
Wylot z:
Poznań
Cena
3 402
Cz 04.07.2019
3 dni
Poznań
AI - All Inclusive
Coral Travel
ECONOMY ROOM (HS6) 1 701
STANDARD ROOM (38K) 1 713