Atuty oferty
Bezpłatna zmiana rezerwacji

Bezpłatna zmiana rezerwacji

dowiedz się więcej
Gwarancja najniższej ceny

Gwarancja najniższej ceny

Zaliczka 15% - dopłata do 30 dni przed wyjazdem

Niska zaliczka - tylko 15%

Opis hotelu

Kategoria:

*****

Region:

Turcja / Bodrum

Opis oferty: :

Jeden z nielicznych pięciogwiazdkowych hoteli w okolicach Bodrum, oferujący bogatą ofertę all inclusive, obejmującą także alkohole importowane przez 24 h na dobę. Doskonałe położenie, blisko centrum miejscowości Gumbet, słynącej z szalonego życia nocnego, a także łatwy dojazd do centrum Bodrum sprawiają, że jest to świetne miejsce dla osób pragnących korzystać z licznych atrakcji słynnych kurortów. Jest to także obiekt idealny dla rodzin z dziećmi, dzięki swojemu położeniu w cichym i spokojnym miejscu, bezpośrednio przy prywatnej plaży, z wieloma atrakcjami w hotelu. Polecamy go także na romantyczne wczasy we dwoje, gdyż z hotelu położonego na lekkim wzniesieniu roztacza się przepiękny widok na zatokę, a wiele eleganckich barów i restauracji na terenie hotelu oferuje wyjątkową, intymną atmosferę.

POŁOŻENIE: :

ok. 2 km od rozrywkowego centrum miejscowości GUMBET, ok. 4 km od centrum Bodrum; ok. 40 km od lotniska Bodrum-Milas; ok. 100 m od przystanku lokalnych minibusów (co 15 min. kurs do centrum Bodrum).

PLAŻA: :

hotelowa, piaszczysto-żwirkowa, łagodne zejście do morza, pomosty do opalania, zejście do morza schodami, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne leżaki, parasole i ręczniki; bar objęty all inclusive.

HOTEL: :

pięciogwiazdkowy, elegancki, położony na obszarze 30 tys. m², zbudowany w 1994 r., odnowiony w 2012 r., 374 pokoi, budynek główny, 4 piętra, 2 windy, 21 bungalowów, w budynku głównym: całodobowa recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, dostępne foteliki i menu dla dzieci, restauracje á la carte (czynne od czerwca do września): kuchnia turecka, włoska, dalekowschodnia, owoce morza; bar w lobby, snack bar, snack bar przy basenie, cukiernia, witamin bar; 6 sal konferencyjnych, bezpłatny internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych; za opłatą: room-service, opiekunka do dziecka, pralnia, wypożyczalnia samochodów; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.

standardowy w części hotelowej: :

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), obszerny i elegancko urządzony, ok. 30 m²; klimatyzowany, łazienka (prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, minibar, telefon, zestaw do kawy/herbaty, sejf (płatny); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); pokój w części hotelowej za dopłatą;

standardowy w części klubowej: :

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), ładnie i nowocześnie urządzony, ok. 22 m²; indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, minibar, telefon, zestaw do kawy/herbaty, sejf (płatny); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon; widok na morze za dopłatą.

SPORT I ROZRYWKA: :

basen, nieregularny kształt, słodka woda, ok. 400 m², gł. 1,4 m, wydzielona część dla dzieci, gł. 0,4 m, przy basenie bezpłatne leżaki, parasole i ręczniki; kryty basen, słodka woda, ok. 100 m², gł. 1,4 m; kort do tenisa ziemnego, tenis stołowy, siatkówka plażowa, rzutki, gimnastyka w wodzie, aerobik, step, stretching, fitness, sauna, łaźnia turecka, bilard; miniklub dla dzieci; za opłatą: oświetlenie kortu i wypożyczalnia sprzętu, lekcje nauki gry w tenisa, gry komputerowe; sporty wodne na plaży.

ULTRA ALL INCLUSIVE 24H::

śniadanie (6.00-10.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski (12.30-17.00), kawa, herbata i ciastko (10.00-19.00), lody (12.00-18.00; od czerwca do września), przekąski nocne (24.00-1.00); nielimitowana ilość napojów bezalkoholowych, lokalnych alkoholi oraz wybranych importowanych alkoholi całodobowo w wyznaczonym barze; restauracje á la carte dostępne w all inclusive raz na pobyt (dla pobytów min. 7 nocy; wymagana wcześniejsza rezerwacja; napoje płatne); wymagane noszenie opasek ultra all inclusive.

KONTAKT: :

0090/2523196666, www.isis.com.tr

GRATIS: :

serwis plażowyWi-Fi

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Hotel klubowy Fitness / siłownia Bezpośrednio przy plaży Basen odkryty Basen kryty Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Tenis Sporty wodne Nurkowanie Ułatwienia dla niepełnosprawnych Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Blisko centrum Wellness / spa

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.4

Ocena klientów
na podstawie 20 dodanych opinii

Lokalizacja
3,6
Pokój
2,9
Posiłki
3,7
Basen
3,6
Czystość
3,0
Obsługa
3,6
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę
  • singli
  • 2.2
    wrzesień 2019

    Nie polecam

    Hotel został nam zaproponowany w zamian za inny z uwagi na wcześniejsze zamknięcie.<br />Niestety hotel mimo iż ma 5 gwiazdek moim zdaniem nie powinien być oferowany w sprzedaży.<br />Jeżeli chodzi o pokoje typu bungalow niestety są fatalne: brud, smród, grzyb. Pokoje w hotelu lepsze ale nie rewelacyjne.<br />Hotel widać zniszczony, plaży brak, jedzenia bardzo dużo ale dla mnie za słone i pikantne.<br />Lokalizacja na uboczu. <br />Na plus przemawiają widoki i obsługa strasznie miła i pomocna.
    Hotel został nam zaproponowany w zamian za inny z uwagi na wcześniejsze zamknięcie.
    Niestety hotel mimo iż ma 5 gwiazdek moim zdaniem nie powinien być oferowany w sprzedaży.
    Jeżeli chodzi o pokoje typu bungalow niestety są fatalne: brud, smród, grzyb. Pokoje w hotelu lepsze ale nie rewelacyjne.
    />Hotel widać zniszczony, plaży brak, jedzenia bardzo dużo ale dla mnie za słone i pikantne.
    Lokalizacja na uboczu.
    Na plus przemawiają widoki i obsługa strasznie miła i pomocna.
  • 2.0
    wrzesień 2019

    Nie polecam.

    Nie wiem skąd ten hotel otrzymał 5 gwiazdek. Część hotelowa w miarę. Bungalowy dramat. Każde wyjście z pokoju wiążę się z pokonaniem dziesiątek schodów. Chcąc zjeść posiłek trzeba wcześniej przyjść, bo później wszystkiego brakuje. Jeśli chodzi o czystość w pokoju, to jak sprzątaczka nie dostała napiwku to potrafiła porozrzucać po pokoju piżamy.Porażka.
    Nie wiem skąd ten hotel otrzymał 5 gwiazdek. Część hotelowa w miarę. Bungalowy dramat. Każde wyjście z pokoju wiążę się z pokonaniem dziesiątek schodów. Chcąc zjeść posiłek trzeba wcześniej przyjść, bo później wszystkiego brakuje. Jeśli chodzi o czystość w pokoju, to jak sprzątaczka nie dostała napiwku
    to potrafiła porozrzucać po pokoju piżamy.Porażka.
  • 2.3
    wrzesień 2019

    Hotel 3* Brudno

    Raczej nie jestem malkontentem i pierwszy raz wystawiam opinię hotelu, ale muszę to zrobić, żeby ostrzec innych przed tym co zastaną. Byłem tam 09.2019 r. i to co zastałem trochę mnie rozczarowało. Hotel nie jest zły, ale ma dwie wady: zawyżona ilość gwiazdek i brud. Krótko pisząc, jeżeli ktoś spodziewa się warunków 5-cio gwiazdkowego hotelu, za które zapłacił, to srodze się zawiedzie (chyba że zamieszka w głównym budynku hotelowym). Moim zdaniem jest to góra 3,5 gwiazdki. Piękne fotki z oferty robione są z części hotelowej (fama głosi, że podobno ktoś z mojej grupy tam mieszkał), piękne tarasy ze stolikami, to restauracje, w których można zarezerwować jedną kolację w czasie pobytu, ale mnie się to nie udało, bo codziennie rano już wisiała kartka, że brak miejsc. Fotek stołówki ogólnej w ofercie nie zobaczycie. Co do warunków w pokojach, to nie miałem tragedii (mieszkałem w części blokowców z widokiem na budynek równoległy 3 metry obok), ale spora grupa osób, jak zobaczyła swoje pokoje, to chciała rozwiązywać umowy z Itaką. W tzw. bungalowach podobno tragedia. Jednak najbardziej przeszkadzał mi brud w pokoju. Sprzątane wprawdzie codziennie, ale bardzo pobieżnie. To samo mówiły osoby z innych krajów. Jak zostawiłem ręczniki na podłodze, żeby je zmieniono, to sprzątaczki się chyba obraziły, zabrały stare i nie zostawiły nowych - tak mnie ukarały. W hotelu najwięcej było Turków, których obsługa lepiej traktowała. Kto chce trochę w ciszy odpocząć, to raczej tam tego nie zrobi - głośna muzyka na plaży przez cały dzień. Pobyt zaliczyłbym do udanych, gdybym zapłacił jak za hotel 3,5 gwiazdkowy, a nie 5-cio.
    Raczej nie jestem malkontentem i pierwszy raz wystawiam opinię hotelu, ale muszę to zrobić, żeby ostrzec innych przed tym co zastaną. Byłem tam 09.2019 r. i to co zastałem trochę mnie rozczarowało. Hotel nie jest zły, ale ma dwie wady: zawyżona ilość gwiazdek i brud. Krótko pisząc, jeżeli ktoś spodziewa
    się warunków 5-cio gwiazdkowego hotelu, za które zapłacił, to srodze się zawiedzie (chyba że zamieszka w głównym budynku hotelowym). Moim zdaniem jest to góra 3,5 gwiazdki. Piękne fotki z oferty robione są z części hotelowej (fama głosi, że podobno ktoś z mojej grupy tam mieszkał), piękne tarasy ze stolikami, to restauracje, w których można zarezerwować jedną kolację w czasie pobytu, ale mnie się to nie udało, bo codziennie rano już wisiała kartka, że brak miejsc. Fotek stołówki ogólnej w ofercie nie zobaczycie. Co do warunków w pokojach, to nie miałem tragedii (mieszkałem w części blokowców z widokiem na budynek równoległy 3 metry obok), ale spora grupa osób, jak zobaczyła swoje pokoje, to chciała rozwiązywać umowy z Itaką. W tzw. bungalowach podobno tragedia. Jednak najbardziej przeszkadzał mi brud w pokoju. Sprzątane wprawdzie codziennie, ale bardzo pobieżnie. To samo mówiły osoby z innych krajów. Jak zostawiłem ręczniki na podłodze, żeby je zmieniono, to sprzątaczki się chyba obraziły, zabrały stare i nie zostawiły nowych - tak mnie ukarały. W hotelu najwięcej było Turków, których obsługa lepiej traktowała. Kto chce trochę w ciszy odpocząć, to raczej tam tego nie zrobi - głośna muzyka na plaży przez cały dzień. Pobyt zaliczyłbym do udanych, gdybym zapłacił jak za hotel 3,5 gwiazdkowy, a nie 5-cio.
  • 4.2
    sierpień 2019

    Turcja we dwoje 🇹🇷

    Hotel zgodny z opisem jak i zdjeciami.. Pokoj również nie mamy do czego sie przyczepic, organizacja wyjazdu przez Travelplanet.pl również była bez zarzutu, stały kontakt z p. Kasią również wspaniały :) doradzenie części Hotelowej również była trafna decyzją ponieważ z tego co się słyszało bungale nie zachwycaja, no chyba, że nie jest się Polakiem to można liczyć na lepszy standart :) Jedzonko rozmaite, jest naprawde w czym wybierać nie ma nudy :) desery... Och mamo! 😍 Przepysznosci! Świeże owoce, warzywa, sery.. Kuchnia naprawdę zasługuje na oklaski! Obsługa w większości słabo ze znajomością angielskiego, lecz szło sie porozumieć :) uprzejmi mili, jedyny minus BARMANÓW, dalo rade odczuć dyskryminacje będąc Polakiem, a nie Turkiem... Turcy obslugiwani po za kolejka, turysci innych narodowości wtedy schodzili na inny plan,lecz wiele tskich sytuacji nie mielismy to sie trafialy. Pokoje, codziennie sprzatane, mini barek codziennie uzupelniany w napoje 🥤. ( 2l woda, 0.33 x4 butelki fanty i koli) mozna bylo sppokojnie wziac wode od obslugi podczas obiadu, kolacji dodatkowo :) coz wiecej, leżaki jest ich wystarczająco dużo, niestety jednak REZERWACJE LEŻAKÓW przy basenie notoryczna... Nad morzem juz mniej, reczniki hotelowe na plażę w cenie, mozna codziennie wymieniać albo i nie jak kto woli. Widok super, woda czysta POLECAM ZABRAC OKULARY DO NURKOWANIA :) animacje codziennie, animatorzy daja z siebie 100% w j. Angielskim, ogolnie urlop zaliczam do bardzo udanych, wrocilismy wypoczeci, opaleni czego chciec wiecej :) wiemy również, że nie wszystkim pobyt sie udał z powodu przygód pokojowych lecz my nie mamy zadnych zarzutów wiec jesli mialabym tam wrocic to tylko do czesci hotelowej na poziom 0. Polaczenie DOLMUSZY (busikow) do centrum Gumbet i Bodrum super, smialo mozna samemu zwiedzac :)
    Hotel zgodny z opisem jak i zdjeciami.. Pokoj również nie mamy do czego sie przyczepic, organizacja wyjazdu przez Travelplanet.pl również była bez zarzutu, stały kontakt z p. Kasią również wspaniały :) doradzenie części Hotelowej również była trafna decyzją ponieważ z tego co się słyszało bungale nie
    zachwycaja, no chyba, że nie jest się Polakiem to można liczyć na lepszy standart :) Jedzonko rozmaite, jest naprawde w czym wybierać nie ma nudy :) desery... Och mamo! 😍 Przepysznosci! Świeże owoce, warzywa, sery.. Kuchnia naprawdę zasługuje na oklaski! Obsługa w większości słabo ze znajomością angielskiego, lecz szło sie porozumieć :) uprzejmi mili, jedyny minus BARMANÓW, dalo rade odczuć dyskryminacje będąc Polakiem, a nie Turkiem... Turcy obslugiwani po za kolejka, turysci innych narodowości wtedy schodzili na inny plan,lecz wiele tskich sytuacji nie mielismy to sie trafialy. Pokoje, codziennie sprzatane, mini barek codziennie uzupelniany w napoje 🥤. ( 2l woda, 0.33 x4 butelki fanty i koli) mozna bylo sppokojnie wziac wode od obslugi podczas obiadu, kolacji dodatkowo :) coz wiecej, leżaki jest ich wystarczająco dużo, niestety jednak REZERWACJE LEŻAKÓW przy basenie notoryczna... Nad morzem juz mniej, reczniki hotelowe na plażę w cenie, mozna codziennie wymieniać albo i nie jak kto woli. Widok super, woda czysta POLECAM ZABRAC OKULARY DO NURKOWANIA :) animacje codziennie, animatorzy daja z siebie 100% w j. Angielskim, ogolnie urlop zaliczam do bardzo udanych, wrocilismy wypoczeci, opaleni czego chciec wiecej :) wiemy również, że nie wszystkim pobyt sie udał z powodu przygód pokojowych lecz my nie mamy zadnych zarzutów wiec jesli mialabym tam wrocic to tylko do czesci hotelowej na poziom 0. Polaczenie DOLMUSZY (busikow) do centrum Gumbet i Bodrum super, smialo mozna samemu zwiedzac :)
  • 4.2
    czerwiec 2019

    Elegancko!

    Bardzo dobry hotel,mieszkalismy w bungalowych pokojach,wszystko ok,raz dziennie uzupelniana lodówka w pokoju za darmo.Jedzenie oraz napoje i alkohole bardzo dobre.Jechaliśmy z biura Itaki wszystko ok,Polecam
    Bardzo dobry hotel,mieszkalismy w bungalowych pokojach,wszystko ok,raz dziennie uzupelniana lodówka w pokoju za darmo.Jedzenie oraz napoje i alkohole bardzo dobre.Jechaliśmy z biura Itaki wszystko ok,Polecam
  • 2.3
    wrzesień 2018

    Tragedia w 3 aktach

    Zacznę od tego, że Itaka oferuje 8 dni pobytu co jest absolutną nieprawdą, mój wylot był z Poznania 02.09.2018 w Hotelu Isis byłem ok. godziny 3 nad ranem a więc w poniedziałek, wylot 09.09.2018 o godzinie 7:50, a wiec praktycznie to jest 6 dni a nie 8.<br />A teraz wrażenia, pokój miałem w bungalowie "klubowym" chyba klub dla tych co lubią niewyobrażalny smród z kanalizacji, przed wejściem do pokoju trzeba było go wietrzyć z godzinę, wszystkie ciuchy przesiąkły tym zapachem, dla porządku podam numer pokoju 2302 unikajcie jak ognia, nawet nie chce już pisać o lejącej się wodzie z prysznica do pokoju, bo to już pikuś. Wyżywienie: na śniadanie jajecznica ze starych śmierdzących jaj oprócz tego dużo innych rzeczy bez smaku i wieczne kolejki za plackami bo tylko jedna pani je smaży powoli, bez entuzjazmu. Natomiast jest coś gorszego wieczna walka o talerze i widelce, których nagminnie brakuje, kawa z automatu napisze tak: bywała, bo często jej brakowało, jedyne co zawsze było to herbata, natomiast automaty z napojami były wiecznie nieczynne. W teorii do obiadu kelner miał podać napój, piwo, lub wino, ale to w teorii, bo panowie nie nadążali sprzątać stołów, podawać widelcy itp. Więc często jadło się w towarzystwie sterty resztek jedzenia. Jeszcze jedna uwaga szybciej obsługiwano tureckich gości podając im napoj w szklankach czy kieliszkach turyści dostawali w papierowych kubkach, dostałem w czymś takim nawet wino w pięciogwiazdkowym hotelu. Niewarto wspominać już o kolacji bo ta sama historia brak talerzy widelcy szklanek itp. no i oczywiście często to wszystko niedomyte. Alkohole nie wiem na czym rzecz polegała ale do środy były podawane markowe: absolut, whisky ballantines , a potem nagle znikły i zostały tylko lokalne. Jedyne co zasługuje na uwagę to plaża i animacje tu się starali. A reszta to na 3 marne gwiazdki, chociaż byłem w Bodrum w trzy gwiazdkowym hotelu i było super. Nie polecam hotelu i nie wiem skąd pomysł 5 gwiazdek.
    Zacznę od tego, że Itaka oferuje 8 dni pobytu co jest absolutną nieprawdą, mój wylot był z Poznania 02.09.2018 w Hotelu Isis byłem ok. godziny 3 nad ranem a więc w poniedziałek, wylot 09.09.2018 o godzinie 7:50, a wiec praktycznie to jest 6 dni a nie 8.
    A teraz wrażenia, pokój miałem w bungalowie
    "klubowym" chyba klub dla tych co lubią niewyobrażalny smród z kanalizacji, przed wejściem do pokoju trzeba było go wietrzyć z godzinę, wszystkie ciuchy przesiąkły tym zapachem, dla porządku podam numer pokoju 2302 unikajcie jak ognia, nawet nie chce już pisać o lejącej się wodzie z prysznica do pokoju, bo to już pikuś. Wyżywienie: na śniadanie jajecznica ze starych śmierdzących jaj oprócz tego dużo innych rzeczy bez smaku i wieczne kolejki za plackami bo tylko jedna pani je smaży powoli, bez entuzjazmu. Natomiast jest coś gorszego wieczna walka o talerze i widelce, których nagminnie brakuje, kawa z automatu napisze tak: bywała, bo często jej brakowało, jedyne co zawsze było to herbata, natomiast automaty z napojami były wiecznie nieczynne. W teorii do obiadu kelner miał podać napój, piwo, lub wino, ale to w teorii, bo panowie nie nadążali sprzątać stołów, podawać widelcy itp. Więc często jadło się w towarzystwie sterty resztek jedzenia. Jeszcze jedna uwaga szybciej obsługiwano tureckich gości podając im napoj w szklankach czy kieliszkach turyści dostawali w papierowych kubkach, dostałem w czymś takim nawet wino w pięciogwiazdkowym hotelu. Niewarto wspominać już o kolacji bo ta sama historia brak talerzy widelcy szklanek itp. no i oczywiście często to wszystko niedomyte. Alkohole nie wiem na czym rzecz polegała ale do środy były podawane markowe: absolut, whisky ballantines , a potem nagle znikły i zostały tylko lokalne. Jedyne co zasługuje na uwagę to plaża i animacje tu się starali. A reszta to na 3 marne gwiazdki, chociaż byłem w Bodrum w trzy gwiazdkowym hotelu i było super. Nie polecam hotelu i nie wiem skąd pomysł 5 gwiazdek.
  • 3.3
    maj 2018

    Niestety bez szału

    Wybrałam ofertę bungalowa bo zachcialo mi się widoku na morze. Zdawałam sobie sprawę że nie będzie to bungalow niczym z katalogu Malediwów ale to co zobaczyliśmy po przyjeździe lekko nas zszokowalo. Dostalismy pokój na samym końcu kompleksu. Pokój okropny, brudny i śmierdzący. Mieliśmy mieć dostawke dla dziecka - nie dostaliśmy. Po 3 godzinach od zakwaterowania i ciągłego "nagabywania" recepcji, ok godziny 22!! łaskawie przeniesiono nam łóżeczko turystyczne (dla 4.5latka). Pokój sami posprzatalismy jednak smród zgnizlizny pozostal. Po rozmowach z rezydentkami i wielu wycieczkach do recepcji udalo nam sie wywalczyć zmianę pokoju. Nowy pokój był dużo lepszy jednak jak się okazało nie był ogarnięty po poprzednich lokatorach (mimo że kazali nam.sie przenieść "jak najszybciej"). Po 8 godzinach!!! w koncu posprzatano pokoj. Oczywiście obiecanej polowki dla dziecka nie bylo. Malo tego nie dali nawet tego wcześniejszego, nieszczęsnego łóżeczka turystycznego wiec do końca urlopu przyszlo nam spac z dzieckiem bo już straciliśmy wszelkie siły na dyskusję z recepcją. Ogólnie centrum hotelu ladne i zadbane jednak im dalej w las tym ciemniej. Moze to wynika z faktu ze bylismy na samym poczatku sezonu wiec hotel nie zdążył sie przygotowac na przyjmowanie gosci. Jedzenie dobre, centralna część hotelu spoko. Mysle ze gdyby nie te 3 pierwsze dni nie byloby tragedii jednak jakby nie było 3 dni to sporo (z 7 jakie tam spedzilismy)
    Wybrałam ofertę bungalowa bo zachcialo mi się widoku na morze. Zdawałam sobie sprawę że nie będzie to bungalow niczym z katalogu Malediwów ale to co zobaczyliśmy po przyjeździe lekko nas zszokowalo. Dostalismy pokój na samym końcu kompleksu. Pokój okropny, brudny i śmierdzący. Mieliśmy mieć dostawke
    dla dziecka - nie dostaliśmy. Po 3 godzinach od zakwaterowania i ciągłego "nagabywania" recepcji, ok godziny 22!! łaskawie przeniesiono nam łóżeczko turystyczne (dla 4.5latka). Pokój sami posprzatalismy jednak smród zgnizlizny pozostal. Po rozmowach z rezydentkami i wielu wycieczkach do recepcji udalo nam sie wywalczyć zmianę pokoju. Nowy pokój był dużo lepszy jednak jak się okazało nie był ogarnięty po poprzednich lokatorach (mimo że kazali nam.sie przenieść "jak najszybciej"). Po 8 godzinach!!! w koncu posprzatano pokoj. Oczywiście obiecanej polowki dla dziecka nie bylo. Malo tego nie dali nawet tego wcześniejszego, nieszczęsnego łóżeczka turystycznego wiec do końca urlopu przyszlo nam spac z dzieckiem bo już straciliśmy wszelkie siły na dyskusję z recepcją. Ogólnie centrum hotelu ladne i zadbane jednak im dalej w las tym ciemniej. Moze to wynika z faktu ze bylismy na samym poczatku sezonu wiec hotel nie zdążył sie przygotowac na przyjmowanie gosci. Jedzenie dobre, centralna część hotelu spoko. Mysle ze gdyby nie te 3 pierwsze dni nie byloby tragedii jednak jakby nie było 3 dni to sporo (z 7 jakie tam spedzilismy)
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
3 089 zł/os.
2 259 zł/os.
Kod oferty: 16052021VITX3924
niedz. 16.05.2021
7 dni
Wrocław
AI - All Inclusive
Itaka
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
niedz. 16.05.2021 , godz. 00:00
Wrocław
niedz. 16.05.2021 , godz. 00:00
Bodrum
Powrót:
niedz. 23.05.2021 , godz. 00:00
Bodrum
niedz. 23.05.2021 , godz. 00:00
Wrocław
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Goddess of Bodrum Isis

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All inclusive ultra 24H
Termin:
niedz. 16.05.2021
Wylot z:
Wrocław
Cena
4 518
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
niedz. 16.05.2021
7 dni
Wrocław
AI - All Inclusive
Itaka
Bungalow 2 os. część klubowa (BU2) 4 518
Bungalow 2 os. widok na morze część klubowa (BS2) 4 738
Pokój 2 os. część hotelowa (DBL) 5 278