Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 107 877

Lokalizacja: Hotel położony jest w centrum Didim i ma prywatny dostęp do plaży z dwoma pomostami i barem na plaży, dzięki czemu można spędzić tam wspaniałe dni na plaży i niczego nie przegapić.
Liczne sklepy i lokale rozrywkowe, a także restauracje i bary znajdują się w odległości ok. 7 km.
Lotnisko Bodrum oddalone jest od obiektu o około 86 km, a lotnisko w Izmirze – o około 148 km.

Udogodnienia: Hotel posiada łącznie 454 pokoje rozmieszczone w dwóch pięcio- i siedmiopiętrowych budynkach z windą oraz kilkoma bungalowami. Udogodnienia obejmują lobby z recepcją, wygodne siedzenia i bar w holu. Restauracja bufetowa, różne restauracje à la carte (wliczone w cenę przy pobycie na minimum cztery dni, po wcześniejszej rezerwacji i w zależności od dostępności w jednej z restauracji raz na pobyt), różnorodne bary i sale konferencyjne to tylko niektóre z udogodnień, które oferuje hotel oferuje. Dostępny jest także fryzjer i kilka sklepów, każdy za opłatą. Wi-Fi jest dostępne w pokojach i pomieszczeniach ogólnodostępnych. Na zewnątrz znajduje się basen ze słodką wodą i oddzielny basen dla dzieci, drugi basen z siedmioma zjeżdżalniami dla dorosłych i basen dla dzieci z pięcioma zjeżdżalniami. Basen relaksacyjny i tarasy słoneczne z barem przekąskowym/basenowym zapewniają czysty relaks.
Leżaki ze zintegrowanymi poduszkami, parasole i ręczniki plażowe są wliczone w cenę przy basenie i na plaży z barem plażowym.

Opcje zakwaterowania, które można zarezerwować:
Pokój dwuosobowy typu A : Pokoje na terenie willi mają powierzchnię około 28-32 m² i są wyposażone w prysznic/WC, suszarkę do włosów, klimatyzację (centralnie sterowaną i zależną od pogody), sejf, minibar, czajnik i zestaw do parzenia kawy/herbaty, telefon z bezpośrednim wyjściem, telewizor LCD z kanałami muzycznymi, kapcie i laminowaną podłogę ceramiczną, rozkładaną sofę oraz balkon lub taras (DA).
Pokój dwuosobowy = pokój jednoosobowy do wyłącznego użytku (DEA).
Pokój dwuosobowy : Pokoje w budynku głównym mają takie same udogodnienia jak pokoje standardowe Village i oferują łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, według uznania hotelarza (D).
Widok na morze można zarezerwować za dodatkową opłatą (DM). Pokój dwuosobowy = pokój jednoosobowy do wyłącznego użytku (DE/DEM).
Duży pokój dwuosobowy typu A : z podobnymi udogodnieniami i lokalizacją jak pokoje standardowe Village, nieco bardziej przestronny (ok. 32-35 m²) i wyposażony w łóżko piętrowe dla dzieci (G2A).
Można również zarezerwować jako duży pokój dwuosobowy typu B (GDB) po niższych cenach i w małych ilościach.
Pokój rodzinny typu A : Wyposażony w podobne meble jak duże pokoje dwuosobowe typu A, pokoje te mają również dodatkową sypialnię z dwoma pojedynczymi łóżkami i drzwiami łączącymi (2FA).
Apartament typu A : Te pokoje o powierzchni około 45 m² oferują drugą sypialnię z dwoma pojedynczymi łóżkami i drzwiami łączącymi (SA) z wyposażeniem podobnym do standardowych pokoi Village.

W przypadku rezerwacji all inclusive:
Ultra All Inclusive: śniadanie, późne śniadanie, obiad, kolacja i nocne przekąski w formie bufetu. Przekąski w ciągu dnia, kawa/herbata i ciasto, lody po południu. Różne lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe, a także importowane są wliczone w cenę przez całą dobę w otwartych barach. Minibar jest codziennie uzupełniany wodą, napojami bezalkoholowymi i piwem.
Oferta nie obejmuje Ultra All Inclusive: napojów importowanych i butelkowanych, alkoholi premium, świeżo wyciskanych soków oraz innych wizyt w restauracjach à la carte.

Kategoria kraju: 5 gwiazdek

Rozrywka: animacje w ciągu dnia, wieczorne rozrywki i okazjonalnie muzyka na żywo.

Sport w cenie: sala fitness, aerobik w wodzie, boccia, rzutki, joga i pilates.

Program dla dzieci: W ciągu dnia miniklub dla dzieci 4-12 lat i mini dyskoteka.

Wellness: Sauna i łaźnia turecka są wliczone w cenę. Masaże i inne zabiegi w strefie spa & wellness są dostępne za opłatą.

Obsługa hotelowa: Za opłatą: wypożyczenie wózka, opłata lekarska, telefon i faks, obsługa pokoju oraz usługa prania i prasowania.

Uwagi: Łóżeczka dziecięce są dostępne na życzenie, w zależności od dostępności.
************
Rozsądny strój wymagany w czasie posiłków.
************
Hotel oferuje pięć pokoi dla osób niepełnosprawnych (DM/DEM).
************
Wszystkie udogodnienia i oferty w obszarze obiektów wewnątrz i na zewnątrz hotelu są otwarte tylko w zależności od warunków pogodowych, dostępności i według uznania hotelarza.

Uwaga 2:
W katalogu „Türkiye” lato 2024 na stronie 234.

Zawiadomienie o sezonie: Sezon letni: 13.4.23-31.10.23
Sezon letni:1.5.24-31.10.24
************************
Jeśli przyjedziesz w jeden z ostatnich terminów sezonu i podczas pobytu sezon się pokrywa, pamiętaj, że poszczególne usługi hotelowe (np. zakres zarezerwowanej usługi UAI/AI) mogą ulec zmianie.
************************



Lage: Das Hotel befindet sich im Zentrum von Didim und verfügt über einen privaten Strandzugang mit zwei Badestegen und einer Beachbar, sodass Sie wundervolle Strandtage dort verbringen können und nichts vermissen.
Zahlreiche Einkaufs- und Unterhaltungsmöglichkeiten, sowie Restaurants und Bars erreichen Sie nach ca. 7 km.
Der Flughafen von Bodrum ist ca. 86 km entfernt, der Flughafen İzmir ca. 148 km.

Ausstattung: Das Hotel verfügt über insgesamt 454 Zimmer, die auf zwei fünf- und siebenstöckige Gebäude mit Aufzug und mehreren Bungalows verteilt sind. Zu den Einrichtungen zählen eine Empfangshalle mit Rezeption, gemütliche Sitzgelegenheiten und Lobbybar. Ein Buffetrestaurant, diverse À-la-carte-Restaurants (bei einem Mindestaufenthalt von vier Tagen, mit Voranmeldung und je nach Verfügbarkeit in einem der Restaurants einmal pro Aufenthalt inklusive), verschiedene Bars und Konferenzräume zählen unter Anderem zu den Annehmlichkeiten, die das Hotel Ihnen bietet. Friseur und mehrere Geschäfte jeweils gegen Gebühr sine ebenfalls vorhanden. Wi-Fi ist in den Zimmern und öffentlichen Bereichen inklusive. Im Außenbereich befindet sich ein Süßwasser-Swimmingpool und ein separates Kinderbecken, ein weiterer Pool mit sieben Wasserrutschen für Erwachsene und ein Pool für Kinder mit fünf Wasserrutschen. Ein Relax-Pool, sowie Sonnenterrassen mit Snack/Poolbar sorgen für Entspannung pur.
Liegen mit integrierten Auflagen, Sonnenschirme und Badetücher sind am Pool und am Strand mit Beachbar inklusive.

Buchbare Unterbringungsmöglichkeiten:
Doppelzimmer Typ A: Die im Villa Bereich liegenden Zimmer sind ca. 28-32 m² groß und verfügen über Dusche/WC, Föhn, Klimaanlage (zentral gesteuert und wetterbedingt), Safe, Minibar, Wasserkocher und Kaffee/Tee Setup, Direktwahl-Telefon, LCD Sat.-TV mit Musikkanal, Hausschuhe sowie Laminierte Keramikboden, Sofabett und Balkon oder Terrasse (DA).
DZ=EZ zur Alleinbenutzung (DEA).
Doppelzimmer: Die im Haupthaus liegenden Zimmer bieten bei gleicher Ausstattung wie die Village Standardzimmer ein Doppelbett oder zwei Einzelbetten im Ermessen des Hoteliers (D).
Meerblick gegen Aufpreis zubuchbar (DM). DZ=EZ zur Alleinbenutzung (DE/DEM).
Großes Doppelzimmer Typ A: Bei ähnlicher Ausstattung und Lage wie die Village Standardzimmer, etwas geräumiger (ca. 32-35 m²) und verfügen über einen Bunk Bett für Kinder (G2A).
Zur günstigeren Konditionen und in geringer Anzahl auch als Großes Doppelzimmer Typ B (GDB) buchbar.
Familienzimmer Typ A: Bei ähnlicher Ausstattung wie die Großen Doppelzimmer Typ A verfügen diese Zimmer ebenfalls über einen weiteren Schlafraum mit zwei Einzelbetten und Verbindungstür (2FA).
Suite Typ A: Diese ca. 45 m² großen Zimmer bieten Ihnen bei ähnlicher Ausstattung wie die Village Standardzimmer zusätzlich einen zweiten Schlafraum mit zwei Einzelbetten und Verbindungstür (SA).

Bei Buchung von All-Inclusive:
Ultra All Inclusive: Frühstück, Spätaufsteherfrühstück, Mittag- und Abendessen und Nachtsnacks in Buffetform. Tagsüber Snacks, nachmittags Kaffee/Tee und Kuchen, Eis. Diverse lokale alkoholische und alkoholfreie sowie importierte Getränke sind 24 Stunden an den jeweils geöffneten Bars inklusive. Ihre Minibar wird täglich mit Wasser, Softdrinks und Bier aufgefüllt.
Nicht im Ultra All Inclusive enthalten: Import- und Flaschengetränke, Premium Spirituosen, frisch gepresste Säfte und weitere Besuche in den À-la-carte-Restaurants.

Landeskategorie: 5 Sterne

Unterhaltung: Tagsüber Animation, Abend-Unterhaltung und gelegentlich Livemusik.

Sport inklusive: Fitnessraum, Wassergymnastik, Boccia, Darts, Yoga und Pilates.

Kinderprogramm: Tagsüber Miniclub für Kinder 4-12 Jahren und Mini-Disco.

Wellness: Sauna und Türkisches Bad sind inklusive. Massagen und sonstige Anwendungen im Spa & Wellness Bereich sind gegen Gebühr erhältlich.

Hotelservice: Gegen Gebühr: Verleih von Kinderwagen, Arzt, Telefon- und Faxspesen, Zimmerservice sowie Wäsche- und Bügelservice.

Hinweise: Babybetten stehen nach Verfügbarkeit auf Anfrage zur Verfügung.
*************
Ermessene Kleidung bei den Mahlzeiten erforderlich.
*************
Das Hotel bietet fünf behindertengerechte Zimmer (DM/DEM).
*************
Alle Einrichtungen und Angebote im Bereich der Innen- und Außenanlage des Hotels sind nur nach Wetterlage, Verfügbarkeit und nach Ermessen des Hoteliers geöffnet.

Hinweis 2:
Im Katalog "Türkei" Sommer 2024 auf Seite 234.

Saisonhinweis: Sommersaison: 13.4.23-31.10.23
Sommersaison:1.5.24-31.10.24
*************************
Sofern Ihre Anreise zu einer der letzten Saisontermine erfolgt und es somit während Ihres Aufenthaltes zu einer Saisonüberschneidung kommt, bitten wir zu beachten, dass sich einzelne Hotelleistungen (z. B. Umfang einer gebuchten UAI/AI – Leistung) ändern können.
*************************



Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 5 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 80 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,9 / 5
Travelplanet

Doskonały (Na podstawie 3 opinii)

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,9 / 5

Okolica 4,7 / 5

Cena 4,7 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

1. najwyższa ocena z 732 hoteli w Bodrum

Lenka

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.6. - 12.6.2023 Oceniono: Czerwiec 2023

Duja Didim (ex. Asteria Zeus) Ocena: 5/5 Turcja, Bodrum

Możemy tylko polecić hotel, był czysty, pomocny personel, dobre jedzenie. Jedynym problemem było to, że nasze biuro podróży nie zorganizowało transferu z lotniska iz powrotem.Było to stresujące i trochę popsuło nam ostatni dzień.Ale to nie miało nic wspólnego z hotelem, starali się nam chętnie pomóc w recepcji .

Możemy tylko polecić hotel, był czysty, pomocny personel, dobre jedzenie. Jedynym problemem było to, że nasze biuro podróży nie zorganizowało transferu z lotniska iz powrotem.Było to stresujące i trochę popsuło nam ostatni dzień.Ale to nie miało nic wspólnego z hotelem, starali się nam chętnie pomóc w recepcji .

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje były bardzo ładne, wszystko było czyste i schludne. Czyste ręczniki i codziennie uzupełniany minibar.

Wyżywienie
Jedzenie było dobre, duży wybór serów, sałatek, ich dań i różnych deserów. Zawsze jakieś owoce i inne jedzenie przez cały dzień (tortille, gofry, lody, pizza) koktajle na zewnątrz w barach.

Obsługa w hotelu
Personel jest bardzo miły, uśmiechnięty i pomocny.

Plaża
Święto 5.6-12.6. bardzo mało osób 90% leżaków za darmo, basen pusty. Basen jest bardzo ładny na całej długości 1,50m. Plaża tuż przy hotelu, odpowiednia dla rodzin z dziećmi, ponieważ wejście do morza jest bardzo łagodne. Piaszczysta plaża z leżakami i parasolami. Duża liczba leżaków i parasoli na dwóch dużych pomostach, które są bardzo ładne.W morzu nie ma nic, tylko piasek, więc nie będziesz dużo nurkować.????

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (4) (0)

Izabela

Ocena 2,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Duja Didim (ex. Asteria Zeus) Ocena: 5/5 Turcja, Bodrum

Zostaliśmy oszukani przez Itakę, która nas wpuściła na tę minę. Wiedząc doskonale o problemach z jakimi boryka się hotel, o tym że pracownicy strajkuja a ludzie się skarżą , nie zrobili nic aby nas o tym uprzedzić i zorganizować nam cos innego. Hotel nie zasługuje na 5 * A już na pewno nie na ultra allinclusive. Masakra. Wszystko się bez przerwy kończyło. Kawa sok pepsi. Animacje żenada. Hotel poniszczony. Uszkodzenia az niebezpieczne. Odpadajace płytki w basenie . Uszkodzine paneje wokol basenu . Przeciez dzieci mogly sobie zrobic krzywde. Plaża niezadbana. Ręczniki śmierdzące. Stołówka brudna. Braki w personelu. A ten który był nieprzygotowany i niewykwalifikowany. W recepcji nie można się było dogadać po angielsku. Caly pobyt w niepewności. Aż dzień przed wyjazdem dano dam możliwość ewakuacji do innego hotelu, bo praciwnicy zrezygnowali. No masakra. Jsk moznatsk traktować ludzi, którzy niemałe kwoty zapłacili za wakacje. Porażka.

Zostaliśmy oszukani przez Itakę, która nas wpuściła na tę minę. Wiedząc doskonale o problemach z jakimi boryka się hotel, o tym że pracownicy strajkuja a ludzie się skarżą , nie zrobili nic aby nas o tym uprzedzić i zorganizować nam cos innego. Hotel nie zasługuje na 5 * A już na pewno nie na ultra allinclusive. Masakra. Wszystko się bez przerwy kończyło. Kawa sok pepsi. Animacje żenada. Hotel poniszczony. Uszkodzenia az niebezpieczne. Odpadajace płytki w basenie . Uszkodzine paneje wokol basenu . Przeciez dzieci mogly sobie zrobic krzywde. Plaża niezadbana. Ręczniki śmierdzące. Stołówka brudna. Braki w personelu. A ten który był nieprzygotowany i niewykwalifikowany. W recepcji nie można się było dogadać po angielsku. Caly pobyt w niepewności. Aż dzień przed wyjazdem dano dam możliwość ewakuacji do innego hotelu, bo praciwnicy zrezygnowali. No masakra. Jsk moznatsk traktować ludzi, którzy niemałe kwoty zapłacili za wakacje. Porażka.

Zakwaterowanie 1,9 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Lenka

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.6. - 12.6.2023 Oceniono: Czerwiec 2023

Duja Didim (ex. Asteria Zeus) Ocena: 5/5 Turcja, Bodrum

Możemy tylko polecić hotel, był czysty, pomocny personel, dobre jedzenie. Jedynym problemem było to, że nasze biuro podróży nie zorganizowało transferu z lotniska iz powrotem.Było to stresujące i trochę popsuło nam ostatni dzień.Ale to nie miało nic wspólnego z hotelem, starali się nam chętnie pomóc w recepcji .

Możemy tylko polecić hotel, był czysty, pomocny personel, dobre jedzenie. Jedynym problemem było to, że nasze biuro podróży nie zorganizowało transferu z lotniska iz powrotem.Było to stresujące i trochę popsuło nam ostatni dzień.Ale to nie miało nic wspólnego z hotelem, starali się nam chętnie pomóc w recepcji .

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje były bardzo ładne, wszystko było czyste i schludne. Czyste ręczniki i codziennie uzupełniany minibar.

Wyżywienie
Jedzenie było dobre, duży wybór serów, sałatek, ich dań i różnych deserów. Zawsze jakieś owoce i inne jedzenie przez cały dzień (tortille, gofry, lody, pizza) koktajle na zewnątrz w barach.

Obsługa w hotelu
Personel jest bardzo miły, uśmiechnięty i pomocny.

Plaża
Święto 5.6-12.6. bardzo mało osób 90% leżaków za darmo, basen pusty. Basen jest bardzo ładny na całej długości 1,50m. Plaża tuż przy hotelu, odpowiednia dla rodzin z dziećmi, ponieważ wejście do morza jest bardzo łagodne. Piaszczysta plaża z leżakami i parasolami. Duża liczba leżaków i parasoli na dwóch dużych pomostach, które są bardzo ładne.W morzu nie ma nic, tylko piasek, więc nie będziesz dużo nurkować.????

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (4) (0)

Izabela

Ocena 2,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Duja Didim (ex. Asteria Zeus) Ocena: 5/5 Turcja, Bodrum

Zostaliśmy oszukani przez Itakę, która nas wpuściła na tę minę. Wiedząc doskonale o problemach z jakimi boryka się hotel, o tym że pracownicy strajkuja a ludzie się skarżą , nie zrobili nic aby nas o tym uprzedzić i zorganizować nam cos innego. Hotel nie zasługuje na 5 * A już na pewno nie na ultra allinclusive. Masakra. Wszystko się bez przerwy kończyło. Kawa sok pepsi. Animacje żenada. Hotel poniszczony. Uszkodzenia az niebezpieczne. Odpadajace płytki w basenie . Uszkodzine paneje wokol basenu . Przeciez dzieci mogly sobie zrobic krzywde. Plaża niezadbana. Ręczniki śmierdzące. Stołówka brudna. Braki w personelu. A ten który był nieprzygotowany i niewykwalifikowany. W recepcji nie można się było dogadać po angielsku. Caly pobyt w niepewności. Aż dzień przed wyjazdem dano dam możliwość ewakuacji do innego hotelu, bo praciwnicy zrezygnowali. No masakra. Jsk moznatsk traktować ludzi, którzy niemałe kwoty zapłacili za wakacje. Porażka.

Zostaliśmy oszukani przez Itakę, która nas wpuściła na tę minę. Wiedząc doskonale o problemach z jakimi boryka się hotel, o tym że pracownicy strajkuja a ludzie się skarżą , nie zrobili nic aby nas o tym uprzedzić i zorganizować nam cos innego. Hotel nie zasługuje na 5 * A już na pewno nie na ultra allinclusive. Masakra. Wszystko się bez przerwy kończyło. Kawa sok pepsi. Animacje żenada. Hotel poniszczony. Uszkodzenia az niebezpieczne. Odpadajace płytki w basenie . Uszkodzine paneje wokol basenu . Przeciez dzieci mogly sobie zrobic krzywde. Plaża niezadbana. Ręczniki śmierdzące. Stołówka brudna. Braki w personelu. A ten który był nieprzygotowany i niewykwalifikowany. W recepcji nie można się było dogadać po angielsku. Caly pobyt w niepewności. Aż dzień przed wyjazdem dano dam możliwość ewakuacji do innego hotelu, bo praciwnicy zrezygnowali. No masakra. Jsk moznatsk traktować ludzi, którzy niemałe kwoty zapłacili za wakacje. Porażka.

Zakwaterowanie 1,9 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Kasia

Ocena 1,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Duja Didim (ex. Asteria Zeus) Ocena: 5/5 Turcja, Bodrum

To co najważniejsze dla zainteresowanych tym hotelem - to absolutnie nie 5 gwiazdek!!!!!!

Grzyb który pojawia się na ścianach w pokojach, w SPA, a także przy NAWIEWIE z klimatyzacji. Brudna łazienka, śmierdzące i podarte ręczniki. Niedomykające się okna balkonowe (idealna sytuacja dla złodzieja). Mała wydajność klimatyzacji. Zbyt mała ilość wieszaków i półek by rozpakować swoje rzeczy z walizek! Internet o zastraszająco niskiej jakości i dostępny WYŁĄCZNIE w LOBBY w którym panuje ok. 32 stopni C. Ponadto w jedynym miejscu gdzie można skorzystać z internetu jest zdecydowanie zbyt mała ilość miejsc siedzących!!! Brak spełnienia oferty Ultra All inclusive: m.in. brak alkoholi importowanych, okresowe braki coli i piwa, całkowity brak lodów w drugiej połowie naszego pobytu. Całkowity brak naleśników GOZLEME i miejsca w których mogłyby być przygotowywane.

Ciągłe stanie w kolejkach po jedzenie, brak niektórych produktów w tym m.in. masła, ketchupu, owoców. Posiłki są monotonne i jednego regionu (ciężko stwierdzić jakiego), brak kuchni międzynarodowej. Długie oczekiwanie na stoliki, wygniecione i brudne obrusy, wiecznie niedomyte talerze, filiżanki i sztućce (częsty ich brak). W desperacji hotel wyciąga nawet plastikowe sztućce. Brudne krzesła przy stolikach. Koty chodzące po stolikach i podobno również po stołach. Brak profesjonalnej obsługi kelnerskiej (były tam pozatrudniane dzieci, które nie miały kompletnie pojęcia co robić). Restauracje A'la Carte odstraszają swoim wyglądem!!! Początkowy brak ratowników na plaży i przy basenie, co powodowało brak możliwości kąpieli w morzu (wywieszona czerwona flaga i tabliczka z napisem "zakaz kąpieli" pomimo dobrych warunków panujących na morzu). Ratownicy którzy pojawili się później nie chcieli okazać się żadnym certyfikatem. Popsute parasole, zbyt mała ilość leżaków na plaży i przy basenach. Przy plaży pozarywane pomosty z wystającymi metalowymi elementami, które zagrażają życiu i zdrowiu. Braki animacji dla dzieci i dorosłych (nie licząc dnia w którym hotel miał kontrole - zrobili raz Piana Party). Brak kontroli ze strony ochrony osób wchodzących na teren hotelu (sama poruszałam się niejednokrotnie po hotelu nie mając opaski, która odklejała się po 2 dniach i w żaden sposób nie zostałam skontrolowana przy posiłkach jak i przy wejściu do hotelu). Zła organizacja wycieczek przez biuro podróży ITAKA m.in. Turecka Amazonka dn. 21.08.2019 r. po wykupieniu biletów w 5-cio osobwej grupie zostaliśmy rozdzieleni. Gdyby nie nasza stanowcza interwencja na postoju, całą wycieczkę spędzilibyśmy oddzielnie!! Były to najgorsze i najdroższe wykupione wczasy rodzinne w udającym 5-cio gwiazdkowym hotelu. Unikajcie tego hotelu jak ognia!!!

To co najważniejsze dla zainteresowanych tym hotelem - to absolutnie nie 5 gwiazdek!!!!!!

Grzyb który pojawia się na ścianach w pokojach, w SPA, a także przy NAWIEWIE z klimatyzacji. Brudna łazienka, śmierdzące i podarte ręczniki. Niedomykające się okna balkonowe (idealna sytuacja dla złodzieja). Mała wydajność klimatyzacji. Zbyt mała ilość wieszaków i półek by rozpakować swoje rzeczy z walizek! Internet o zastraszająco niskiej jakości i dostępny WYŁĄCZNIE w LOBBY w którym panuje ok. 32 stopni C. Ponadto w jedynym miejscu gdzie można skorzystać z internetu jest zdecydowanie zbyt mała ilość miejsc siedzących!!! Brak spełnienia oferty Ultra All inclusive: m.in. brak alkoholi importowanych, okresowe braki coli i piwa, całkowity brak lodów w drugiej połowie naszego pobytu. Całkowity brak naleśników GOZLEME i miejsca w których mogłyby być przygotowywane.

Ciągłe stanie w kolejkach po jedzenie, brak niektórych produktów w tym m.in. masła, ketchupu, owoców. Posiłki są monotonne i jednego regionu (ciężko stwierdzić jakiego), brak kuchni międzynarodowej. Długie oczekiwanie na stoliki, wygniecione i brudne obrusy, wiecznie niedomyte talerze, filiżanki i sztućce (częsty ich brak). W desperacji hotel wyciąga nawet plastikowe sztućce. Brudne krzesła przy stolikach. Koty chodzące po stolikach i podobno również po stołach. Brak profesjonalnej obsługi kelnerskiej (były tam pozatrudniane dzieci, które nie miały kompletnie pojęcia co robić). Restauracje A'la Carte odstraszają swoim wyglądem!!! Początkowy brak ratowników na plaży i przy basenie, co powodowało brak możliwości kąpieli w morzu (wywieszona czerwona flaga i tabliczka z napisem "zakaz kąpieli" pomimo dobrych warunków panujących na morzu). Ratownicy którzy pojawili się później nie chcieli okazać się żadnym certyfikatem. Popsute parasole, zbyt mała ilość leżaków na plaży i przy basenach. Przy plaży pozarywane pomosty z wystającymi metalowymi elementami, które zagrażają życiu i zdrowiu. Braki animacji dla dzieci i dorosłych (nie licząc dnia w którym hotel miał kontrole - zrobili raz Piana Party). Brak kontroli ze strony ochrony osób wchodzących na teren hotelu (sama poruszałam się niejednokrotnie po hotelu nie mając opaski, która odklejała się po 2 dniach i w żaden sposób nie zostałam skontrolowana przy posiłkach jak i przy wejściu do hotelu). Zła organizacja wycieczek przez biuro podróży ITAKA m.in. Turecka Amazonka dn. 21.08.2019 r. po wykupieniu biletów w 5-cio osobwej grupie zostaliśmy rozdzieleni. Gdyby nie nasza stanowcza interwencja na postoju, całą wycieczkę spędzilibyśmy oddzielnie!! Były to najgorsze i najdroższe wykupione wczasy rodzinne w udającym 5-cio gwiazdkowym hotelu. Unikajcie tego hotelu jak ognia!!!

Zakwaterowanie 1,2 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Bożena

Ocena 2,1 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Duja Didim (ex. Asteria Zeus) Ocena: 5/5 Turcja, Bodrum

Są to moje drugie wakacje w Turcji po, których jestem bardzo zniesmaczona i zawiedziona. Po wakacjach w ubiegłym roku myślałam, że mogę oczekiwać tego samego lub zbliżonego. Napewno HOTEL ROXY LUXURY MOON nie zasługuje na 5 gwiazdek. Myślę, że daleko mu do hotelu 3 gwiazdkowego.

Na + darmowy sejf,klimatyzacja w pokoju oraz basen, który był pod oknem pokoju.

Na - brak WIFI w miejscach ogólnodostępnych(dostępne blisko recepcji). W lobby WIFI działało bardzo słabo gdzie było brak miejsc siedzących i okropna duchota( brak włączonej klimatyzacji). Aby korzystać bezproblemowo z internetu musieliśmy zakupić turecką kartę(koszt około 100zł).Na miejscu dowiedzieliśmy się, że ok. 2 tygodnie przed naszym przyjazdem odbył się strajk, co wiązało się ze zwolnieniem obsługi. Nowa obsługa nie umiała sprostać obowiązkom i standardom 5 gwiazdkowego hotelu( np, byli dopiero uczeni jak układać sztućce). Pokój, łazienka brudne, połamana dostawka( fotel rozkładany), śmierdzące, brudne i dziurawe ręczniki, niedomykające się drzwi balkonowe.Mała szafa jak dla 3 osób. Brak np. lodów,pizzy,tureckich naleśników(które były w ofercie),owoców, masła,piwa niekiedy nawet chleba,wędliny . Wymieniać można by w nieskończoność.Brak stolików i miejsc siedzących w jadalni dla takiej ilości gości.Jedzenie bardzo słabe(dramat),mały wybór.Przeważnie oliwki,sałaty,makaron,kuskus(do wszystkiego kolejki jak u nas w PRL-u).Pół godziny przed otwarciem jadalni tworzyła się gigantyczna kolejka,żeby dostać coś lepszego i zająć miejsce przy stoliku. Na stołach pogniecione,brudne i podarte obrusy. Brudne sztućce(przy braku sztućcy proponowano plastikowe). jedzenie w jadalni kończyło się bardzo szybko i nie było uzupełniane, zostawały puste patery i termosy. Największy problem miały dzieci, gdyż nie miały żadnego wyboru(chyba,że makaron z cukrem).Wałęsające się koty w jadalni. Brak klimatyzacji w jadalni. Hotel pięknie położony ale niestety bardzo słabo strzeżony, każdy mógł do niego wejść(ja już w 2 dzień nie miałam opaski i nikt nie zwrócił na to uwagi). Bardzo słabe animacje o ile tak je można nazwać.Brak leżaków i parasoli(lub połamane) zarówno przy basenach jak i na plaży. Brak ratownika w pierwszej części naszego wypoczynku(wywieszona czerwona flaga pomimo dobrych warunków panujących nad morzem).Pomosty w morze pozarywane z wystającymi metalowymi elementami, które nie były w żaden sposób zabezpieczone.Siłownia zniszczona. Braki w dostawie prądu i wody.Mini bar rzadko uzupełniany w wodę butelkowaną. Tak można by wymieniać w nieskończoność.

Na bardzo duży plus zasługują masażyści, którzy wykonywali swoją pracę na najwyższym poziomie.

To pierwsze wakacje, które gdybyśmy mogli to byśmy skrócili.

Może należało wybrać hotel 3 gwiazdkowy i myślę, że byłoby o niebo lepiej. Jeszcze raz ostrzegam przed tym hotelem.

Są to moje drugie wakacje w Turcji po, których jestem bardzo zniesmaczona i zawiedziona. Po wakacjach w ubiegłym roku myślałam, że mogę oczekiwać tego samego lub zbliżonego. Napewno HOTEL ROXY LUXURY MOON nie zasługuje na 5 gwiazdek. Myślę, że daleko mu do hotelu 3 gwiazdkowego.

Na + darmowy sejf,klimatyzacja w pokoju oraz basen, który był pod oknem pokoju.

Na - brak WIFI w miejscach ogólnodostępnych(dostępne blisko recepcji). W lobby WIFI działało bardzo słabo gdzie było brak miejsc siedzących i okropna duchota( brak włączonej klimatyzacji). Aby korzystać bezproblemowo z internetu musieliśmy zakupić turecką kartę(koszt około 100zł).Na miejscu dowiedzieliśmy się, że ok. 2 tygodnie przed naszym przyjazdem odbył się strajk, co wiązało się ze zwolnieniem obsługi. Nowa obsługa nie umiała sprostać obowiązkom i standardom 5 gwiazdkowego hotelu( np, byli dopiero uczeni jak układać sztućce). Pokój, łazienka brudne, połamana dostawka( fotel rozkładany), śmierdzące, brudne i dziurawe ręczniki, niedomykające się drzwi balkonowe.Mała szafa jak dla 3 osób. Brak np. lodów,pizzy,tureckich naleśników(które były w ofercie),owoców, masła,piwa niekiedy nawet chleba,wędliny . Wymieniać można by w nieskończoność.Brak stolików i miejsc siedzących w jadalni dla takiej ilości gości.Jedzenie bardzo słabe(dramat),mały wybór.Przeważnie oliwki,sałaty,makaron,kuskus(do wszystkiego kolejki jak u nas w PRL-u).Pół godziny przed otwarciem jadalni tworzyła się gigantyczna kolejka,żeby dostać coś lepszego i zająć miejsce przy stoliku. Na stołach pogniecione,brudne i podarte obrusy. Brudne sztućce(przy braku sztućcy proponowano plastikowe). jedzenie w jadalni kończyło się bardzo szybko i nie było uzupełniane, zostawały puste patery i termosy. Największy problem miały dzieci, gdyż nie miały żadnego wyboru(chyba,że makaron z cukrem).Wałęsające się koty w jadalni. Brak klimatyzacji w jadalni. Hotel pięknie położony ale niestety bardzo słabo strzeżony, każdy mógł do niego wejść(ja już w 2 dzień nie miałam opaski i nikt nie zwrócił na to uwagi). Bardzo słabe animacje o ile tak je można nazwać.Brak leżaków i parasoli(lub połamane) zarówno przy basenach jak i na plaży. Brak ratownika w pierwszej części naszego wypoczynku(wywieszona czerwona flaga pomimo dobrych warunków panujących nad morzem).Pomosty w morze pozarywane z wystającymi metalowymi elementami, które nie były w żaden sposób zabezpieczone.Siłownia zniszczona. Braki w dostawie prądu i wody.Mini bar rzadko uzupełniany w wodę butelkowaną. Tak można by wymieniać w nieskończoność.

Na bardzo duży plus zasługują masażyści, którzy wykonywali swoją pracę na najwyższym poziomie.

To pierwsze wakacje, które gdybyśmy mogli to byśmy skrócili.

Może należało wybrać hotel 3 gwiazdkowy i myślę, że byłoby o niebo lepiej. Jeszcze raz ostrzegam przed tym hotelem.

Zakwaterowanie 1,4 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ania.woj87@Wp.pl

Ocena 2,6 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Duja Didim (ex. Asteria Zeus) Ocena: 5/5 Turcja, Bodrum

Był to nasz 4 pobyt w Turcji, pierwszy tak nieudany i zmarnowany. Hotel absolutnie nie zasługuje na 5 gwiazdek. Obsługa - nie reagująca na jakiekolwiek problemy, w większości nie znająca języka angielskiego, zatrudniona z tzw.łapanki.

Restauracja i posiłki - ciągłe i długie kolejki po posiłki, praktycznie codzienny brak podstawowych produktów takich jak chleb czy masło, brudne stoły, w części barowej zardzewiałe i rozpadające się.

Basen i plaża - brak ratownika, czerwona flaga i wejście do morza na własną odpowiedzialność, uszkodzone pomosty, a także posadzka wokół basenu. Głośna muzyka przy której nie da się odpocząć, codzienna bitwa o leżaki, które z resztą też bywały uszkodzone.

Hotel i jego teren - teren duży, niestety nie zabezpieczony z żadnej strony przed wejściem obcych (prócz bramy wjazdowej), brak wifi nawet w lobby, walające się puste kubki i talerze.

Prócz tego drobne szczególiki takoe jak grzyb w łazience, dziurawy dach na 7 piętrze, brak baru z tarasem widokowym i restauracji a'la carte zawartej w ofercie, przez 3 dni brak piwa, okresowe wyłączanie prądu i wody.

Tak kiepskich wakacji nie mieliśmy od dawna, a człowiek czeka na nie cały rok. Jeśli możecie, omijajcie szerokim łukiem!!!

Był to nasz 4 pobyt w Turcji, pierwszy tak nieudany i zmarnowany. Hotel absolutnie nie zasługuje na 5 gwiazdek. Obsługa - nie reagująca na jakiekolwiek problemy, w większości nie znająca języka angielskiego, zatrudniona z tzw.łapanki.

Restauracja i posiłki - ciągłe i długie kolejki po posiłki, praktycznie codzienny brak podstawowych produktów takich jak chleb czy masło, brudne stoły, w części barowej zardzewiałe i rozpadające się.

Basen i plaża - brak ratownika, czerwona flaga i wejście do morza na własną odpowiedzialność, uszkodzone pomosty, a także posadzka wokół basenu. Głośna muzyka przy której nie da się odpocząć, codzienna bitwa o leżaki, które z resztą też bywały uszkodzone.

Hotel i jego teren - teren duży, niestety nie zabezpieczony z żadnej strony przed wejściem obcych (prócz bramy wjazdowej), brak wifi nawet w lobby, walające się puste kubki i talerze.

Prócz tego drobne szczególiki takoe jak grzyb w łazience, dziurawy dach na 7 piętrze, brak baru z tarasem widokowym i restauracji a'la carte zawartej w ofercie, przez 3 dni brak piwa, okresowe wyłączanie prądu i wody.

Tak kiepskich wakacji nie mieliśmy od dawna, a człowiek czeka na nie cały rok. Jeśli możecie, omijajcie szerokim łukiem!!!

Zakwaterowanie 2,7 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 21 °C temperatura w nocy 17 °C

  • Temperatura wody 16 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 20 °C temperatura w nocy 16 °C

  • Sobota 22 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Niedziela 22 °C temperatura w nocy 17 °C

  • Poniedziałek 24 °C temperatura w nocy 15 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować