Atuty oferty
Bezpłatna zmiana rezerwacji

Bezpłatna zmiana rezerwacji

dowiedz się więcej
Gwarancja najniższej ceny

Gwarancja najniższej ceny

Zaliczka 15% - dopłata do 30 dni przed wyjazdem

Niska zaliczka - tylko 15%

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Martyna

Pięknie, romantycznie, nastrojowo

Hotel malutki, ale rewelacyjnie położony – przy samej promenadzie spacerowej w Bitez. Mnóstwo knajpek, sklepików – wszystko utrzymane w typowo tureckim stylu. Tuż za promenadą można wypocząć na hamaku wśród palm, zieleni i kwiatów lub na hotelowym leżaku. Plaża jest tu piaszczysta z łagodnym wejściem do morza. Hotel oferuje codziennie inne/nowe dania co nie sprawia wrażenia monotonii (to tu po raz pierwszy spróbowałam prawdziwego tureckiego kebaba). Ogromny plus za radio w panelu prysznicowym ;)

Polecam dla: dla par, dla seniorów, dla ceniących spokój i ciszę

Lokalizacja
5.0
Pokój
5.0
Posiłki
4.0
Basen
5.0
Czystość
4.0
Obsługa
3.0

KATEGORIA:

4*

REGION:

Bodrum

OPIS:

Kameralny hotel zlokalizowany bezpośrednio przy pięknej plaży w niedużej miejscowości Bitez, oferuje swoim gościom wspaniałe widoki i stylowe wnętrza. Dla chcących pozwiedzać Bodrum i okolice to bardzo dobra baza wypadowa. Obiekt polecany głównie dla par.

lokalizacja:

5 km od Gumbet, 10 km od centrum Bodrum, 45 km od lotniska w Bodrum-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 4000 m2.

kategoria organizatora:

4*

kategoria lokalna:

4*

Data otwarcia:

2010 r. Odnowiony w 2015 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna), basen odkryty.

rabaty i zniżki:

1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
2. dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis

internet:

- Wi-Fi w hotelu bezpłatne

plaża:

Przy hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysto-żwirowa, 50 m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki.

pokoje:

Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 2, liczba wind: 0).
Typy pokoi:
- pokoje ekonomiczne dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)
- pokoje standardowe land view dla max. 3 os: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)
- pokoje standardowe sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

Wyżywienie:

- restauracja główna, bar
All Inclusive
(10:00-23:00)
- śniadanie (08:00-10:00), obiad (12:30-14:00), podwieczorek (17:00-18:00), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej
- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
- pakiety dla nowożeńców (na życzenie)

z myślą o dzieciach:

- plac zabaw
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne

w cenie:

- rzutki
- animacje
- sauna

płatne:

- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- talasoterapia, masaż
- łaźnia turecka

dodatkowe informacje:

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - NIE
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
- Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - MAX 100 GOŚCI NA 200 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - PO KAŻDYM UŻYCIU
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Gość zostanie skierowany do najbliższego szpitala
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - Zostanie zastosowana procedura określona przez zakład opieki zdrowotnej

Aktualizacja opisu:

23.07.2020 12:29

usługi dostępne w hotelu:

Hotel rodzinny
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Sporty wodne

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Blisko lotniska Sport Tenis Dostęp do internetu Klimatyzacja Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

2.6

Ocena klientów
na podstawie 5 dodanych opinii

Lokalizacja
4,0
Pokój
2,0
Posiłki
3,4
Basen
3,6
Czystość
2,8
Obsługa
3,2
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • 2.7
    maj 2018

    słabo

    Hotel sprzedawany był jako 3 gwiazdkowy i na więcej nie zasługuje ,brak podstawowej komunikacji z obsługą nie znają angielskiego nic nie są w stanie załatwić , przez cały pobyt nie miałem klamki do pokoju urwała się , okna same się otwierały uszkodzone zamknięcia , nikt się tym nie przejmował. plaża brudna stare leżaki odrażające.
    Hotel sprzedawany był jako 3 gwiazdkowy i na więcej nie zasługuje ,brak podstawowej komunikacji z obsługą nie znają angielskiego nic nie są w stanie załatwić , przez cały pobyt nie miałem klamki do pokoju urwała się , okna same się otwierały uszkodzone zamknięcia , nikt się tym nie przejmował. plaża
    brudna stare leżaki odrażające.
  • 4.2
    maj 2017

    podobało nam się

    Hotel bardzo fajny ,kameralny ,czysty .panie sprzątające naprawdę się starały .Posiłki zasługiwały na pochwałę urozmaicone .Dużo warzyw w każdej postaci (gotowane ,pieczone grillowane ,świeże)Piękny widok na morze .Tyle byłoby pochwał .Dużym minusem jest stara wyschnięta palma ,która jest domem dla miliona wróbli .Śpiewały,kwiliły od 3;30 do 5;00 w między czasie ujadały bezdomne psy których jest bardzo dużo na deptakach i plaży i tak co noc .Dziwię się ,ze nikt z tym nic nie robi .palma rośnie przy samym oknie z prawej strony hotelu .Psy duże nie odstępują cię ,trzeba je przeganiać .Kelnerzy bardzo mili i uczynni niestety o kierownictwie nie można tego powiedzieć .Przy klientach besztają barmanów sugerując że zbyt dużo leją każąc przelewać z powrotem do miarki i znów do szklanki .takich spraw nie załatwia się przy kliencie .mimo wszystko polecam ten hotel dla par lub rodzin z dziećmi .Myślę,że kiedyś tam wrócę ale wezmę inny pokój .<br />
    Hotel bardzo fajny ,kameralny ,czysty .panie sprzątające naprawdę się starały .Posiłki zasługiwały na pochwałę urozmaicone .Dużo warzyw w każdej postaci (gotowane ,pieczone grillowane ,świeże)Piękny widok na morze .Tyle byłoby pochwał .Dużym minusem jest stara wyschnięta palma ,która jest domem dla miliona
    wróbli .Śpiewały,kwiliły od 3;30 do 5;00 w między czasie ujadały bezdomne psy których jest bardzo dużo na deptakach i plaży i tak co noc .Dziwię się ,ze nikt z tym nic nie robi .palma rośnie przy samym oknie z prawej strony hotelu .Psy duże nie odstępują cię ,trzeba je przeganiać .Kelnerzy bardzo mili i uczynni niestety o kierownictwie nie można tego powiedzieć .Przy klientach besztają barmanów sugerując że zbyt dużo leją każąc przelewać z powrotem do miarki i znów do szklanki .takich spraw nie załatwia się przy kliencie .mimo wszystko polecam ten hotel dla par lub rodzin z dziećmi .Myślę,że kiedyś tam wrócę ale wezmę inny pokój .
  • 4.2
    maj 2016

    Świetne położenie

    Znakomite położenie, plaża obok. Problemem jest bardzo głośna muzyka, codziennie od 10:00 do co najmniej 23:00, tak że w pokoju nie słychać telewizora. Nie ma zresztą ani jednego polskiego kanału. Jedzenie bardzo dobre, cały czas kucharz uzupełnia ewentualne braki. Ciągły brak sztućców, o które trzeba się upominać. Pokoje nieduże, codziennie sprzątane. Obsługa hotelu, oprócz jednej pani w recepcji, nie mówi po angielsku.
    Znakomite położenie, plaża obok. Problemem jest bardzo głośna muzyka, codziennie od 10:00 do co najmniej 23:00, tak że w pokoju nie słychać telewizora. Nie ma zresztą ani jednego polskiego kanału. Jedzenie bardzo dobre, cały czas kucharz uzupełnia ewentualne braki. Ciągły brak sztućców, o które trzeba
    się upominać. Pokoje nieduże, codziennie sprzątane. Obsługa hotelu, oprócz jednej pani w recepcji, nie mówi po angielsku.
  • 1.0
    lipiec 2015

    NIE POLECAM - ZDECYDOWANIE !!!!!!!!!

    W pokoju okna brudne, widok na szopę obitą blachą, stan kabiny prysznicowej tragiczny ( w opinii " naszym zdaniem" zamieszczono wpis - "Ogromny plus za radio w panelu prysznicowym" - przepraszam chyba żart w załączeniu zdjęcie czy radio jest ważniejsze od czystości ). Nie dopuszczalne sytuacje związane z przemieszczaniem się bezdomnych kotów po restauracji do tego stopnia, że podczas śniadania byłem świadkiem sytuacji, że kot stał na stole i spijał coś z talerza pozostawionego przez innego gościa ( bez reakcji ze strony obsługi ). Po napoje konieczne było chodzenie z własną szklanką. Podczas przychodzenia po kolejny napój ze szklanką w ręku nie była ona nawet przepłukana już nie mówiąc o wymianie na nową czystą po prostu szklanka była napełniana ponownie napojem.W związku z tym, że woda stawiana na stole w dzbankach budziła moje wątpliwości co do czystości dzbanków i świeżości ( po posiłku były zwożone i wstawiane do chłodziarki wraz z zawartością i tak codziennie po każdym posiłku ) piłem wodę mineralną dostępną z automatu podawaną przy barze jednak zostałem zaskoczony ponieważ pewnego dnia pobytu dowiedziałem się, że wody zabrakło i tak trwało to przez trzy dni. Stoły były przykryte brudnymi serwetami ( czyszczenie polegało na odwróceniu na drugą stronę ) sztućce wątpliwej czystości. W opinii naszym zdaniem dodano Tuż za promenadą można wypocząć na hamaku wśród palm, zieleni i kwiatów lub na hotelowym leżaku. " nie zauważyłem. W opinii naszym zdaniem dodano "to tu po raz pierwszy spróbowałam prawdziwego tureckiego kebaba" ja nie miałem okazji - widocznie miałem pecha. W opinii naszym zdaniem dodano "Plaża jest tu piaszczysta z łagodnym wejściem do morza" ok łagodne wejście do morza a gdzie piasek?
    W pokoju okna brudne, widok na szopę obitą blachą, stan kabiny prysznicowej tragiczny ( w opinii " naszym zdaniem" zamieszczono wpis - "Ogromny plus za radio w panelu prysznicowym" - przepraszam chyba żart w załączeniu zdjęcie czy radio jest ważniejsze od czystości ). Nie dopuszczalne sytuacje związane
    z przemieszczaniem się bezdomnych kotów po restauracji do tego stopnia, że podczas śniadania byłem świadkiem sytuacji, że kot stał na stole i spijał coś z talerza pozostawionego przez innego gościa ( bez reakcji ze strony obsługi ). Po napoje konieczne było chodzenie z własną szklanką. Podczas przychodzenia po kolejny napój ze szklanką w ręku nie była ona nawet przepłukana już nie mówiąc o wymianie na nową czystą po prostu szklanka była napełniana ponownie napojem.W związku z tym, że woda stawiana na stole w dzbankach budziła moje wątpliwości co do czystości dzbanków i świeżości ( po posiłku były zwożone i wstawiane do chłodziarki wraz z zawartością i tak codziennie po każdym posiłku ) piłem wodę mineralną dostępną z automatu podawaną przy barze jednak zostałem zaskoczony ponieważ pewnego dnia pobytu dowiedziałem się, że wody zabrakło i tak trwało to przez trzy dni. Stoły były przykryte brudnymi serwetami ( czyszczenie polegało na odwróceniu na drugą stronę ) sztućce wątpliwej czystości. W opinii naszym zdaniem dodano Tuż za promenadą można wypocząć na hamaku wśród palm, zieleni i kwiatów lub na hotelowym leżaku. " nie zauważyłem. W opinii naszym zdaniem dodano "to tu po raz pierwszy spróbowałam prawdziwego tureckiego kebaba" ja nie miałem okazji - widocznie miałem pecha. W opinii naszym zdaniem dodano "Plaża jest tu piaszczysta z łagodnym wejściem do morza" ok łagodne wejście do morza a gdzie piasek?
  • 1.0
    lipiec 2015

    Na pewno tam nie wrócimy-odradzamy.

    Hotel nastawiony na przyjmowanie swoich rodaków w należyty sposób - dla turystów z krajów europejskich nie spełnia wymogów 4 gwiazdek- maksimum 2 gwiazdki. Stoły, serwetki, szklanki brudne, zabrakło wody mineralnej, napoje podawane w kubkach papierowych, materace przy basenie brudne, plaża zaniedbana, pełno psów, i co się z tym wiąże .... Z obsługą nie można było się dogadać- brak znajomości języka angielskiego lub innego -tylko po turecku.
    Hotel nastawiony na przyjmowanie swoich rodaków w należyty sposób - dla turystów z krajów europejskich nie spełnia wymogów 4 gwiazdek- maksimum 2 gwiazdki. Stoły, serwetki, szklanki brudne, zabrakło wody mineralnej, napoje podawane w kubkach papierowych, materace przy basenie brudne, plaża zaniedbana,
    pełno psów, i co się z tym wiąże .... Z obsługą nie można było się dogadać- brak znajomości języka angielskiego lub innego -tylko po turecku.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 334 zł/os.
Kod oferty: 07102021WEZY22338
czw. 07.10.2021
3 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Coral Travel
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 07.10.2021 , godz. 10:20
Katowice
LOT Polish Airlines
czw. 07.10.2021 , godz. 14:05
Bodrum
Powrót:
niedz. 10.10.2021 , godz. 00:00
Bodrum
LOT Polish Airlines
niedz. 10.10.2021 , godz. 00:00
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Costa Bitezhan

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
czw. 07.10.2021
Wylot z:
Katowice
Cena
2 668
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
czw. 07.10.2021
3 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Coral Travel
ECONOMY ROOM (48163) 2 668
STANDARD ROOM LANDVIEW (92553) 2 721
STANDARD ROOM SEAVIEW (92554) 2 747