Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Martyna

Hotel spod znaku gwiazdy

W nocy hotel jest widoczny ze względu na ogromną podświetloną gwiazdę na jego szczycie. Jest to znak rozpoznawczy hotelu i wnętrze lobby, korytarze a nawet ubiór personelu również do niego nawiązuje.
Hotel jest bardzo luksusowy i posiada największy lunapark i aquapark w okolicy. Dzieci będą chciały tu zamieszkać na stałe :) Fantazyjne baseny połączone ze sobą mostkami robią świetne wrażenie. Niektóre z pokoi są większe od mieszkania przeciętnego klienta, wyposażone są w garderobę , jacuzzi i piękny widok z balkonu. Propozycja dla najbardziej wymagających.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla seniorów, dla aktywnych

Lokalizacja
5.0
Pokój
5.0
Basen
5.0
Czystość
5.0
Obsługa
5.0

Kategoria:

*****

Region:

RIWIERA TURECKA/TURCJA

Polozenie:


• ok. 17 km od centrum Antalyi


• ok. 250 m od plaży


• czas dojazdu z lotniska ok. 30 min

Plaza:


• ok. 250 m od plaży


• prywatna


• piaszczysto-żwirowa

Wyposażenie:


• recepcja
• kantor: w recepcji
• winda
• ogród
• taras
• Wi-Fi: w całym hotelu
• kawiarenka internetowa: za opłatą
• sklep z pamiątkami
• minimarket
• butik
• jubiler
• fryzjer
• lekarz
• amfiteatr
• pralnia: za opłatą
• usługi konsjerża
• serwis bagażowy
• parking: niezadaszony, w cenie
• 17 sal konferencyjnych

Karty:

Visa, MasterCard

Liczba pokojów:

793

Kategoria lokalna:

5 gwiazdek

Dodatkowe informacje:

Godziny otwarcia barów i restauracji w hotelach mogą ulec zmianie w zależności od pory roku i pogody. W okresie zimowym zjeżdżalnie, aquaparki, zewnętrzne baseny, niektóre restauracje i bary są zwykle nieczynne. Programy animacyjne mogą zostać ograniczone lub odbywać się wewnątrz hotelu. 

• hotel otwarty w 2017 r.
• hotel nie akceptuje zwierząt


• W rezerwowanym hotelu opieka rezydenta TUI oraz TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Telefon: +48 222043596
SMS: +48 799448800
E-mail: servicePL@TUI.com
Czat: w aplikacji TUI

Basen:


• baseny: 4
• basen zewnętrzny: kwiecień-październik; w zależności od sezonu; w zależności od warunków pogodowych, ze słodką wodą, leżaki i parasole: w cenie
• basen kryty: listopad-marzec, w zależności od sezonu, ze słodką wodą, podgrzewany; w zależności od sezonu, w strefie spa, leżaki: w cenie
• basen dla dzieci: kwiecień-październik, w zależności od sezonu, w zależności od warunków pogodowych, zewnętrzny, ze słodką wodą, leżaki i parasole: w cenie
• basen dla dzieci: listopad-marzec, kryty, ze słodką wodą, podgrzewany, w zależności od sezonu, w strefie spa, leżaki: w cenie
• ręczniki

Dla dzieci:


• basen dla dzieci: kwiecień-październik, w zależności od sezonu, w zależności od warunków pogodowych, zewnętrzny, ze słodką wodą, leżaki i parasole: w cenie
• basen dla dzieci: listopad-marzec, kryty, ze słodką wodą, podgrzewany, w zależności od sezonu, w strefie spa, leżaki: w cenie
• łóżeczka dla dzieci: w cenie, wymagana rezerwacja
• opieka nad dziećmi: za opłatą
• wysokie krzesełka dla dzieci
• bufet dla dzieci
• miniklub dla dzieci: 4-12 lat, 10:00-12:00, 14:00-17:00
• pokój gier i zabaw: 4-12 lat
• plac zabaw
• minidyskoteka

Sport i wellness:

W cenie
• łaźnia parowa
• hammam
• siłownia: 16+
• aerobik
• step aerobik
• stretching
• łucznictwo
• tenis stołowy
• 2 korty tenisowe
• wypożyczalnia sprzętu do gry w tenisa

Płatne
• strefa spa: 16+, w ofercie firm zewnętrznych, wielkość: 570 m2
• masaże
• zabiegi kąpielowe
• salon kosmetyczny
• pokój relaksacyjny
• oświetlenie kortu tenisowego
• lekcje gry w tenisa

Rozrywka:


• kręgle za opłatą


• zajęcia sportowe


• przedstawienia kilka razy w tygodniu


• muzyka na żywo kilka razy w tygodniu


• boccia


• rzutki


• bilard za opłatą


• dyskoteka

Pokoje:

Pokój rodzinny FZX1

• 2-4 os. • ok. 80 m2 • widok na ląd • w budynku głównym • 2 dwuosobowe pokoje oddzielone drzwiami • klimatyzacja: w zależności od sezonu, w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana • sejf: w cenie • zestaw do parzenia kawy/herbaty • czajnik elektryczny • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe, woda, napoje alkoholowe, uzupełnianie minibaru: codziennie • telefon • Wi-Fi • TV sat. • room service: za opłatą • prysznic • WC • szlafroki: za opłatą • kapcie: w cenie • suszarka do włosów • balkon

Suita junior z widokiem na morze JSM1

• 2-4 os. • ok. 140 m2 • widok na morze • w budynku głównym • pokój dzienny • sypialnia • klimatyzacja: w zależności od sezonu, w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana • sejf: w cenie • zestaw do parzenia kawy/herbaty • czajnik elektryczny • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe, woda, napoje alkoholowe, uzupełnianie minibaru: codziennie • telefon • Wi-Fi • TV sat. • room service: za opłatą • 2 łazienki • prysznic • wanna z hydromasażem • WC • szlafroki: za opłatą • kapcie: w cenie • suszarka do włosów • balkon

Pokój 2-osobowy Superior z widokiem na morze DZM1

• 1-4 os. • ok. 64 m2 • widok na morze • w budynku głównym • pokój dzienno-sypialny • klimatyzacja: w zależności od sezonu, w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana • sejf: w cenie • zestaw do parzenia kawy/herbaty • czajnik elektryczny • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe, woda, napoje alkoholowe, uzupełnianie minibaru: codziennie • telefon • Wi-Fi • TV sat. • room service: za opłatą • prysznic • WC • szlafroki: za opłatą • kapcie: w cenie • suszarka do włosów • balkon

Pokój 2-osobowy Superior DZX1

• 1-4 os. • ok. 64 m2 • widok na ląd • w budynku głównym • pokój dzienno-sypialny • klimatyzacja: w zależności od sezonu, w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana • sejf: w cenie • zestaw do parzenia kawy/herbaty • czajnik elektryczny • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe, woda, napoje alkoholowe, uzupełnianie minibaru: codziennie • telefon • Wi-Fi • TV sat. • room service: za opłatą • prysznic • WC • szlafroki: za opłatą • kapcie: w cenie • suszarka do włosów • balkon lub taras

Pokój rodzinny z widokiem na morze FZM1

• 2-4 os. • ok. 80 m2 • widok na morze • w budynku głównym • 2 dwuosobowe pokoje oddzielone drzwiami • klimatyzacja: w zależności od sezonu, w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana • sejf: w cenie • zestaw do parzenia kawy/herbaty • czajnik elektryczny • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe, woda, napoje alkoholowe, uzupełnianie minibaru: codziennie • telefon • Wi-Fi • TV sat. • room service: za opłatą • prysznic • WC • szlafroki: za opłatą • kapcie: w cenie • suszarka do włosów • balkon

Pokój rodzinny Duplex FZX2

• 2-4 os. • ok. 120 m2 • widok na ląd • w budynku głównym • pokój 2-poziomowy • klimatyzacja: w zależności od sezonu, w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana • sejf: w cenie • zestaw do parzenia kawy/herbaty • czajnik elektryczny • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe, woda, napoje alkoholowe, uzupełnianie minibaru: codziennie • telefon • Wi-Fi • TV sat. • room service: za opłatą • 2 łazienki • prysznic • WC • szlafroki: za opłatą • kapcie: w cenie • suszarka do włosów • balkon

Pokój rodzinny Duplex z widokiem na morze FZM2

• 2-4 os. • ok. 120 m2 • widok na morze • w budynku głównym • pokój 2-poziomowy • klimatyzacja: w zależności od sezonu, w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana • sejf: w cenie • zestaw do parzenia kawy/herbaty • czajnik elektryczny • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe, woda, napoje alkoholowe, uzupełnianie minibaru: codziennie • telefon • Wi-Fi • TV sat. • room service: za opłatą • 2 łazienki • prysznic • WC • szlafroki: za opłatą • kapcie: w cenie • suszarka do włosów • balkon

Wyżywienie:

All inclusive
• śniadanie: 07:00 - 10:00, kontynentalne, w formie bufetu
• późne śniadanie: 10:00 - 11:00
• obiad: 12:30 - 14:30, w formie bufetu
• kolacja: 18:30 - 21:00, w formie bufetu, a la carte
• przekąski: 12:30 - 15:00
• przekąski o północy: 00:00 - 07:00
• ciasto: 16:00 - 00:00
• wybrane napoje bezalkoholowe
• wybrane lokalne napoje alkoholowe
• kawa/herbata po południu

Restauracje i bary
• restauracje: 12
• główna restauracja "Seginus": rodzaje kuchni: międzynarodowa, regionalna, dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe: w cenie, rezerwacja wymagana, bufet dla dzieci, dania wegetariańskie, bufet, z klimatyzacją, z tarasem, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
• restauracja specjalistyczna "Grandi Fisch Restaurant": rodzaje kuchni: ryby/owoce morza, a la carte, rezerwacja wymagana, za opłatą, w zależności od sezonu; w zależności od warunków pogodowych, kilka razy w tygodniu, z klimatyzacją, wymagany odpowiedni strój
• restauracja specjalistyczna "Gusto Italian Restaurant": rodzaje kuchni: włoska, a la carte, rezerwacja wymagana, za opłatą, w zależności od sezonu; w zależności od warunków pogodowych, kilka razy w tygodniu, z klimatyzacją, wymagany odpowiedni strój
• restauracja specjalistyczna "Osmanisches Restaurant": rodzaje kuchni: turecka, a la carte, rezerwacja wymagana, za opłatą, w zależności od sezonu; w zależności od warunków pogodowych, kilka razy w tygodniu, z klimatyzacją, wymagany odpowiedni strój
• restauracja specjalistyczna "Steak House Restaurant": rodzaje kuchni: dania z grilla, a la carte, rezerwacja wymagana, za opłatą, w zależności od sezonu; w zależności od warunków pogodowych, kilka razy w tygodniu, z klimatyzacją, wymagany odpowiedni strój
• restauracja specjalistyczna "Shin Fernost Restaurant": rodzaje kuchni: azjatycka, chińska, japońska, a la carte, rezerwacja wymagana, za opłatą, w zależności od sezonu; w zależności od warunków pogodowych, kilka razy w tygodniu, z klimatyzacją, wymagany odpowiedni strój
• restauracja specjalistyczna "Sushi Restaurant": rodzaje kuchni: sushi, a la carte, rezerwacja wymagana, za opłatą, w zależności od sezonu; w zależności od warunków pogodowych, kilka razy w tygodniu, z klimatyzacją, wymagany odpowiedni strój
• restauracja specjalistyczna "Tortilla Mexikanisches": rodzaje kuchni: meksykańska, a la carte, rezerwacja wymagana, za opłatą, w zależności od sezonu; w zależności od warunków pogodowych, kilka razy w tygodniu, z klimatyzacją, wymagany odpowiedni strój
• restauracja specjalistyczna "Tapas Restaurant": rodzaje kuchni: hiszpańska, a la carte, rezerwacja wymagana, za opłatą, w zależności od sezonu; w zależności od warunków pogodowych, kilka razy w tygodniu, z klimatyzacją, wymagany odpowiedni strój
• restauracja specjalistyczna "Teppanyaki Restaurant": a la carte, rezerwacja wymagana, za opłatą, kwiecień - październik; w zależności od sezonu, kilka razy w tygodniu, z klimatyzacją, wymagany odpowiedni strój
• restauracja "Stella Snack Restaurant": rodzaje kuchni: międzynarodowa, regionalna, bufet, kwiecień - październik; w zależności od sezonu; w zależności od warunków pogodowych
• restauracja "Patisserie": rodzaje kuchni: międzynarodowa, regionalna, bufet, w cenie, codziennie 16:00 - 00:00, z klimatyzacją, z tarasem, wymagany odpowiedni strój

• bary i inne: 9
• bar w lobby "Capella Lobby Bar": 24 h 
• bar w lobby "Skyline Lobby Bar"
• bar przy zewnętrznym basenie "Solaris Pool Bar": kwiecień - październik; w zależności od sezonu; w zależności od warunków pogodowych
• bar "Sunset Pier Bar": kwiecień - październik; w zależności od sezonu; w zależności od warunków pogodowych
• bar "Terrasse Bar": w zależności od sezonu; w zależności od warunków pogodowych
• bar przekąskowy "Stella Snack Bar": kwiecień - październik; w zależności od sezonu; w zależności od warunków pogodowych
• bar "Amphi Bar": kwiecień - październik; w zależności od sezonu; w zależności od warunków pogodowych
• bar "Galaxy Disco Bar": w zależności od sezonu
• bistro "Planet Bistro": w zależności od sezonu

Dodatkowe informacje
• wymagane noszenie opasek all inclusive
• atrakcje noworoczne: kolacja w formie bufetu, wino/piwo/napoje bezalkoholowe, wino musujące, program rozrywkowy, muzyka na żywo i zabawa taneczna

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Zjeżdżalnie wodne Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Tenis Sporty wodne Dostęp do internetu Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.0

Ocena klientów
na podstawie 3 dodanych opinii

Lokalizacja
3,0
Pokój
4,7
Posiłki
4,0
Basen
4,0
Czystość
4,0
Obsługa
4,0
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • 4.5
    październik 2019

    Super wakacje dla rodzin z małymi dziećmi

    Polecam hotel, miła obsługa, czysto, blisko do morza i do lotniska, super dla rodzin z dziećmi
    Polecam hotel, miła obsługa, czysto, blisko do morza i do lotniska, super dla rodzin z dziećmi
  • 4.5
    październik 2017

    Godny Polecenia :)

    Hotel nówka, ładnie i efektownie wykonany, wszystko przestronne, duże, łącznie z pokojami, ogromny hol i recepcja, wokół ładne najbardziej popularne hotele Antaly, dużo Rosjan, Niemców, Anglików, personel raczej nowy ponieważ czasem trochę zagubiony i nie do końca kompetentny <br /><br />plusy:<br /> piękny , nowy wygląd<br /> wspaniały Aqapark i park rozrywki dla dzieci<br /> dobre urozmaicone jedzenie<br /> ładne duże pokoje, super łazienka z sauną<br /> część alkoholi orginalna w opcji All<br /> fajne animacje <br /><br />minusy:<br /> odległość do plaży (ok. 400m)<br /> odległość do centrum miasta<br /> czasem słabe sprzątanie pokoju<br /> wolna obsługa przy barach<br /> nie działające wszystkie atrakcje FUNPARKU<br /> <br />
    Hotel nówka, ładnie i efektownie wykonany, wszystko przestronne, duże, łącznie z pokojami, ogromny hol i recepcja, wokół ładne najbardziej popularne hotele Antaly, dużo Rosjan, Niemców, Anglików, personel raczej nowy ponieważ czasem trochę zagubiony i nie do końca kompetentny

    plusy:
    piękny , nowy wygląd
    wspaniały Aqapark i park rozrywki dla dzieci
    dobre urozmaicone jedzenie
    ładne duże pokoje, super łazienka z sauną
    część alkoholi orginalna w opcji All
    fajne animacje

    minusy:
    odległość do plaży (ok. 400m)
    odległość do centrum miasta
    czasem słabe sprzątanie pokoju
    wolna obsługa przy barach
    nie działające wszystkie atrakcje FUNPARKU

  • 3.0
    sierpień 2017

    Royal Seginus - nie zasługije na 5 gwiazdek :(

    W Royal Seginus byłam z rodziną w sierpniu 2017 roku. Według mnie hotel ten nie zasługuje na 5 gwiazdek. Poniżej napiszę dlaczego. Zaczniemy jednak od plusów : hotel położony blisko portu lotniczego co za tym idzie jest krótki transfer do hotelu z lotniska, jest nowo otwarty (2017) ma w miarę ciekawy nowoczesny wygląd / wystrój, ma duże dobrze wyposażone pokoje, duże molo / pomost na morzu (widoczne na zdjęciach altanki / kabiny są ekstra płatne - około 50-60 Euro / doba)... i to by było na tyle jeżeli chodzi o dobre strony hotelu teraz napiszemy co nam się nie podobało w tym hotelu i co pracownicy / dyrekcja hotelu musi naprawić / zmienić tak żeby było można dobrze odpocząć i zrelaksować się podczas całego pobytu w tym hotelu. MINUSY : hotel położony jest w tzw. drugiej linii brzegowej a co za tym idzie dojście z hotelu do plaży / pomostu zajmuje pieszo około 10 do 15 minut a przejście jest ogólnie dostępnym chodnikiem przez otwarty ogólnie dostępny teren - trochę strach jest puszczać samemu dzieci ( jeżeli ktoś lubi być i nad morzem i nad basenami to się trochę nachodzi podczas całego pobytu ;) W okresie jakim byliśmy było bardzo bardzo dużo gości hotelowych co za tym idzie brakowało często wolnych miejsc przy basenach oraz restauracjach a w szczególności podczas kolacji i obiadu - wieczne kolejki to za wolnym stolikiem to za jedzeniem. Jeżeli chodzi o jedzenie to muszę powiedzieć, że za tą cenę hotelu jest przeciętne - śniadania normalka jak w innych tańszych hotelach, obiad to typowy fast food, na kolacje trochę lepszy wybór jedzenia szkoda tylko że w restauracji panuje straszny tłok brak wolnych stolików a kolacja jest otwarta tylko do 21 (gdzie około 20:30 jest już pomału zbierane jedzenie / desery przez obsługę i nie ma w czym wybierać) z restauracji a la carta nie korzystaliśmy więc się nie wypowiadamy. W trakcie obiadu przy basenach dziwnie wydawane jest jedzenie tzn. zamiast wydawać wszystkie produkty jednocześnie od godziny np. 12-15 to poszczególne produkty / dania są wydawane po sobie w różnych godzinach (nie jednocześnie) więc robi się problem kiedy jedna osoba chce zjeść frytki z hamburgerem a druga osoba pieczone kartofle czy kebab a trzecia tylko lody czy gofry - w takim wypadku wspólnie nie mogą pójść na obiad ponieważ wymienione jedzenie jest wydawane w różnych godzinach. Są bardzo długie kolejki w barach przy basenach a napoje podawane są w plastikowych szklankach. Bary są dosyć dobrze wyposażone ale problem jest z umiejętnościami barmanów jeżeli chodzi o drinki - nie potrafią ich wykonywać, udają że nie rozumieją o co nam chodzi, mówią że czegoś nie mają żeby zrobić zamówionego drinka (np. na pomoście przez dwa tygodnie nie mogliśmy doprosić się o mohito bo brak było mięty) Na barach brak jest kart menu z oferowanymi / dostępnymi drinkami / koktajlami / alkoholami - więc nie wiadomo było co dokładnie możemy a czego nie możemy żądać od barmana / kelnera. Napoje najlepiej zamawiać bezpośrednio na barze u barmana ponieważ czekając przy stoliku na obsługę kelnera to można się w ogóle nie doczekać. Jeżeli chodzi o atrakcje : aqua park / zjeżdżalnie wodne wieczne kolejki - czasem trzeba było w upale odczekać w kolejce z 15 minut żeby sobie zjechać, wyższe zjeżdżalnie dostępne są dopiero od 15 roku życia więc młodsze dzieci sobie nie pozjeżdżają ! - robi się przez to zamieszanie ponieważ młodsze dzieci stoją w kolejkach robią korek a na koniec obsługa/ratownik nie wpuszcza ich do rury i muszą schodzić na dół, denerwujące jest też brak możliwości zjeżdżania na tyłku ponieważ trzeba koniecznie zjeżdżać w pompowanych kółkach / pontonach które najpierw sobie trzeba w upale wnieść po schodach na górę zjeżdżalni - mówię wam to istna mordęga przy +40*C, minusem jest też fakt że mimo tego że są to nowe zjeżdżalnie to część z nich była zamknięta / zasłonięta taśmami zakazującymi zjeżdżanie na nich (np. zjeżdżalnia "wąż kobra" ma dwa stanowiska do zjazdu a było dostępne tylko jedno stanowisko - więc cały czas kolejki i stanie w upale żeby sobie zjechać) Ten sam problem był w wesołym miasteczku / lunaparku - wieczne kolejki, część atrakcji zamkniętych / zasłonięte taśmami fotele zakazujące korzystanie z nich z powodu awarii ( strach wpuszczać dzieciaki), poza tym obsługa nie kontroluje kolejek / kolejności wpuszczania na fotele - zdarzało się często, że osoby wpychały się na chama bez kolejki na karuzele a obsługa nie interweniowała na to, druga sprawa to czas ich otwarcia 19-21 czyli pora kiedy wydawana jest kolacja - to istne nie porozumienie bo musisz albo wybierać miedzy jednym a drugim albo szybko jeść i od razu ustawiać się w kolejkach do lunaparku bo zaraz go zamkną (lepiej by było gdyby był otwarty np. w godzinach 20-22 lub po kolacji 21-23) Wieczorne atrakcje / pokazy w amfiteatrze to jakieś nie porozumienie - nuda nuda i jeszcze raz nuda, ludzie wchodzi na pokaz i po 5 minutach z zażenowaniem wychodzili z amfiteatru. W hotelu nie ma kręgielni ! Pokoje średnio sprzątane mimo napiwków - lustra / szyby nie umyte, czasem brakowało jakiegoś ręcznika, kawy herbaty lub napojów w lodówce. Na koniec zdenerwowała nas obsługa recepcji - z racji, że transfer na lotnisko mieliśmy dopiero o godzinie 15 chcieliśmy - oczywiście za dodatkową opłatą ! - przedłużyć sobie pokój / dobę hotelową do godziny 15 (normalnie kończy się o 12) recepcja odmówiła przedłużenia doby hotelowej - więc od 12 do 15 zmuszeni byliśmy siedzieć na walizkach czekając na transfer ! Podsumowując - na chwilę obecną niestety nie możemy polecić ten hotel (przynajmniej nie za te pieniądze - cena nie jest adekwatna do tego co oferuje hotel - jest zbyt drogo) Według nas na chwilę obecną hotel ten nie zasługuje na 5 gwiazdek powinien mieć co najwyżej 4 gwiazdki - w tym regionie są w tych pieniądzach dużo lepsze hotele.
    W Royal Seginus byłam z rodziną w sierpniu 2017 roku. Według mnie hotel ten nie zasługuje na 5 gwiazdek. Poniżej napiszę dlaczego. Zaczniemy jednak od plusów : hotel położony blisko portu lotniczego co za tym idzie jest krótki transfer do hotelu z lotniska, jest nowo otwarty (2017) ma w miarę ciekawy
    nowoczesny wygląd / wystrój, ma duże dobrze wyposażone pokoje, duże molo / pomost na morzu (widoczne na zdjęciach altanki / kabiny są ekstra płatne - około 50-60 Euro / doba)... i to by było na tyle jeżeli chodzi o dobre strony hotelu teraz napiszemy co nam się nie podobało w tym hotelu i co pracownicy / dyrekcja hotelu musi naprawić / zmienić tak żeby było można dobrze odpocząć i zrelaksować się podczas całego pobytu w tym hotelu. MINUSY : hotel położony jest w tzw. drugiej linii brzegowej a co za tym idzie dojście z hotelu do plaży / pomostu zajmuje pieszo około 10 do 15 minut a przejście jest ogólnie dostępnym chodnikiem przez otwarty ogólnie dostępny teren - trochę strach jest puszczać samemu dzieci ( jeżeli ktoś lubi być i nad morzem i nad basenami to się trochę nachodzi podczas całego pobytu ;) W okresie jakim byliśmy było bardzo bardzo dużo gości hotelowych co za tym idzie brakowało często wolnych miejsc przy basenach oraz restauracjach a w szczególności podczas kolacji i obiadu - wieczne kolejki to za wolnym stolikiem to za jedzeniem. Jeżeli chodzi o jedzenie to muszę powiedzieć, że za tą cenę hotelu jest przeciętne - śniadania normalka jak w innych tańszych hotelach, obiad to typowy fast food, na kolacje trochę lepszy wybór jedzenia szkoda tylko że w restauracji panuje straszny tłok brak wolnych stolików a kolacja jest otwarta tylko do 21 (gdzie około 20:30 jest już pomału zbierane jedzenie / desery przez obsługę i nie ma w czym wybierać) z restauracji a la carta nie korzystaliśmy więc się nie wypowiadamy. W trakcie obiadu przy basenach dziwnie wydawane jest jedzenie tzn. zamiast wydawać wszystkie produkty jednocześnie od godziny np. 12-15 to poszczególne produkty / dania są wydawane po sobie w różnych godzinach (nie jednocześnie) więc robi się problem kiedy jedna osoba chce zjeść frytki z hamburgerem a druga osoba pieczone kartofle czy kebab a trzecia tylko lody czy gofry - w takim wypadku wspólnie nie mogą pójść na obiad ponieważ wymienione jedzenie jest wydawane w różnych godzinach. Są bardzo długie kolejki w barach przy basenach a napoje podawane są w plastikowych szklankach. Bary są dosyć dobrze wyposażone ale problem jest z umiejętnościami barmanów jeżeli chodzi o drinki - nie potrafią ich wykonywać, udają że nie rozumieją o co nam chodzi, mówią że czegoś nie mają żeby zrobić zamówionego drinka (np. na pomoście przez dwa tygodnie nie mogliśmy doprosić się o mohito bo brak było mięty) Na barach brak jest kart menu z oferowanymi / dostępnymi drinkami / koktajlami / alkoholami - więc nie wiadomo było co dokładnie możemy a czego nie możemy żądać od barmana / kelnera. Napoje najlepiej zamawiać bezpośrednio na barze u barmana ponieważ czekając przy stoliku na obsługę kelnera to można się w ogóle nie doczekać. Jeżeli chodzi o atrakcje : aqua park / zjeżdżalnie wodne wieczne kolejki - czasem trzeba było w upale odczekać w kolejce z 15 minut żeby sobie zjechać, wyższe zjeżdżalnie dostępne są dopiero od 15 roku życia więc młodsze dzieci sobie nie pozjeżdżają ! - robi się przez to zamieszanie ponieważ młodsze dzieci stoją w kolejkach robią korek a na koniec obsługa/ratownik nie wpuszcza ich do rury i muszą schodzić na dół, denerwujące jest też brak możliwości zjeżdżania na tyłku ponieważ trzeba koniecznie zjeżdżać w pompowanych kółkach / pontonach które najpierw sobie trzeba w upale wnieść po schodach na górę zjeżdżalni - mówię wam to istna mordęga przy +40*C, minusem jest też fakt że mimo tego że są to nowe zjeżdżalnie to część z nich była zamknięta / zasłonięta taśmami zakazującymi zjeżdżanie na nich (np. zjeżdżalnia "wąż kobra" ma dwa stanowiska do zjazdu a było dostępne tylko jedno stanowisko - więc cały czas kolejki i stanie w upale żeby sobie zjechać) Ten sam problem był w wesołym miasteczku / lunaparku - wieczne kolejki, część atrakcji zamkniętych / zasłonięte taśmami fotele zakazujące korzystanie z nich z powodu awarii ( strach wpuszczać dzieciaki), poza tym obsługa nie kontroluje kolejek / kolejności wpuszczania na fotele - zdarzało się często, że osoby wpychały się na chama bez kolejki na karuzele a obsługa nie interweniowała na to, druga sprawa to czas ich otwarcia 19-21 czyli pora kiedy wydawana jest kolacja - to istne nie porozumienie bo musisz albo wybierać miedzy jednym a drugim albo szybko jeść i od razu ustawiać się w kolejkach do lunaparku bo zaraz go zamkną (lepiej by było gdyby był otwarty np. w godzinach 20-22 lub po kolacji 21-23) Wieczorne atrakcje / pokazy w amfiteatrze to jakieś nie porozumienie - nuda nuda i jeszcze raz nuda, ludzie wchodzi na pokaz i po 5 minutach z zażenowaniem wychodzili z amfiteatru. W hotelu nie ma kręgielni ! Pokoje średnio sprzątane mimo napiwków - lustra / szyby nie umyte, czasem brakowało jakiegoś ręcznika, kawy herbaty lub napojów w lodówce. Na koniec zdenerwowała nas obsługa recepcji - z racji, że transfer na lotnisko mieliśmy dopiero o godzinie 15 chcieliśmy - oczywiście za dodatkową opłatą ! - przedłużyć sobie pokój / dobę hotelową do godziny 15 (normalnie kończy się o 12) recepcja odmówiła przedłużenia doby hotelowej - więc od 12 do 15 zmuszeni byliśmy siedzieć na walizkach czekając na transfer ! Podsumowując - na chwilę obecną niestety nie możemy polecić ten hotel (przynajmniej nie za te pieniądze - cena nie jest adekwatna do tego co oferuje hotel - jest zbyt drogo) Według nas na chwilę obecną hotel ten nie zasługuje na 5 gwiazdek powinien mieć co najwyżej 4 gwiazdki - w tym regionie są w tych pieniądzach dużo lepsze hotele.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 730 zł/os.
Kod oferty: 04112020TUIZ185675
śr. 04.11.2020
3 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
TUI
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
śr. 04.11.2020 , godz. 04:55
Warszawa
Enter Air
śr. 04.11.2020 , godz. 09:50
Antalya
Powrót:
sob. 07.11.2020 , godz. 20:10
Antalya
Enter Air
sob. 07.11.2020 , godz. 21:15
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Royal Seginus Lara

Liczba osób:
2 dorosłych + 1 dziecko
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
śr. 04.11.2020
Wylot z:
Warszawa
Cena
5 190
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
śr. 04.11.2020
3 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
TUI
Pokój 2-osobowy (DZX1) 5 190