Atuty oferty

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

• Nowoczesny aquapark z 11 zjeżdżalniami
  • Przestronne pokoje rodzinne
  • Znakomite animacje i udogodnienia dla rodzin
  • Smaczne i urozmaicone wyżywienie
Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Paulina

Rodzinne wakacje!

Jeden z kilku hoteli sieci Eftalia. Ze względu na nowo wybudowany aquapark na plaży (Eftalia Island) – polecany głównie dla rodzin z dziećmi. Do plaży prowadzi tunel pod ulicą, lecz warto pamiętać o wzięciu ze sobą obuwia ochronnego, gdyż wejście do wody stanowią gruby żwir oraz kamienie. Internet w hotelu działa w każdym zakamarku co ułatwia komunikacje ze światem. Duża restauracja z grillem na zewnątrz spokojnie obsłuży wszystkich gości. Hotel serwuje przepyszne ryby i owoce morza. Pokoje duże, przestronne, skromnie urządzone z wyposażonym mini barem w opcji all inclusive.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla osób niepełnosprawnych, dla miłośników życia nocnego, dla seniorów, dla singli, dla aktywnych

Zobacz szczegółowe oceny

K

R

Alanya
Gwarancja udanych rodzinnych wakacji. Na Gości czeka tu wiele atrakcji - aquapark, centrum SPA i bogaty wachlarz zajęć sportowo-rekreacyjnych. Największą z atrakcji jest niewątpliwie pobliski Park Wodny Eftalia Island z kilkunastoma zjeżdżalniami i polskimi animacjami dla dzieci.

k

k

D

2011 r.
Na terenie hotelu znajdują się 3 restauracje, 7 barów, sala konferencyjna, pralnia (płatna), windy, basen kryty, baseny odkryte, aquapark z 11 zjeżdżalniami (8 dla dorosłych i 3 dla dzieci).
Urozmaicony program animacyjny dla dzieci i dorosłych oraz szeroki wybór zajęć rekreacyjno-sportowych dla osób aktywnych.
Bezpłatny wstęp do Parku Wodnego EFTALIA ISLAND z polskimi animacjami dla dzieci.

r

1. dziecko do 15 lat pobyt w hotelu gratis
2. dziecko do 15 lat pobyt w hotelu gratis

i

Wi-Fi w hotelu bezpłatne, Kawiarenka internetowa płatna

p

Plaża w Parku Wodnym Eftalia Island - 200 m od hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, 1500 m długości, posiada certyfikat Błękitnej Flagi. Parasole, leżaki, materace - bezpłatne, ręczniki - depozyt, pawilony - płatne. Przejście do plaży przez ulicę lub tunelem. Beach Bar serwuje przekąski, napoje bezalkoholowe, wino i piwo.

p

Wyposażone w klimatyzację indywidualną, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy i herbaty, łazienkę (WC, wanna, suszarka), telefon, TV, balkon.
Typy pokoi:
w 2 pięciopiętrowych budynkach i 5 trzypiętrowych bungalowach:
pokoje standardowe dla max 4 os. ,
pokoje standardowe large dla max 4 os. ,
pokoje ekonomiczne dla max 3 os. (mniejszy metraż, niższy standard, 5 pokoi dla niepełnosprawnych) ,
pokoje rodzinne dla 4 os. typu A dla max (2 pokoje połączone drzwiami) ,
pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych

W

restauracja główna, Burgerland, 2 restauracje a la carte, cukiernia, 5 barów (m.in. bar przy basenie, lobby bar, cukiernia)
Ultra All Inclusive
(24h)
Formuła zawiera:śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00) serwowane w formie bufetu w restauracji głównej, późne śniadanie (10:00-11:00), późny posiłek serwowane w Burgerland czynnym 24h, przekąski (12:00-16:00) serwowane w parku wodnym Eftalia Island, lody (14:00-16:00), podwieczorek (11:00-17:00) serwowane w wyznaczonych barach, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Formuła nie zawiera: napojów i alkoholi importowanych, świeżo wyciskanego soku z pomarańczy, napojów serwowanych w butelkach i energetycznych Restauracje a la carte
- bezpłatna jedna wizyta w trakcie pobytu w wybranej restauracji. Wymagana rezerwacja.włoska, turecka

z

miniklub i polskie animacje dostępne w Parku Wodnym Eftalia Island od 21.04. do 30.09.2018, dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna, 2 brodziki odkryte, 1 kryty, 3 zjeżdżalnie wodne, plac zabaw
możliwość wypożyczenia wózka w miarę dostępności (płatne ok. 10€/doba), łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem), menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

w

siłownia, sauna, łaźnia turecka, tenis stołowy, kort tenisowy, koszykówka, siatkówka plażowa, miniboisko do piłki nożnej, aerobik i rzutki (na terenie Eftalia Island) , animacje i dyskoteka (na terenie Eftalia Island, wstęp - bezpłatny, napoje - płatne)

p

salon piękności , centrum SPA, masaż, jacuzzi, rakiety i piłki do tenisa, oświetlenie kortu, bilard, sporty wodne na plaży (oferta firmy zewnętrznej)

A

Pokoje 4 osobowe
Błękitna Flaga

Ta oferta objęta jest Promocją Wakacje 100%

Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne! Każda impreza turystyczna objęta jest promocją Wakacje 100%, która zapewnia pomoc w przypadku ewentualnej upadłości jej organizatora. Rezerwując za pośrednictwem Travelplanet.pl masz 100% pewności, że Twoje wakacje dojdą do skutku. Czytaj więcej >>

Udogodnienia:
  • Klimatyzacja
  • Wellness / spa
  • Darmowe WiFi
Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

• 3.3
    ( październik 2018 )

Raczej słabo

Byliśmy tam z dwójką dzieci , niestety mimo,że dopłaciłem za pokój standard to myśleliśmy z żoną ,że dostaniemy dwupokojowe zakwaterowanie .Niestety spaliśmy w jednym pokoju (4 osoby) ,a jak się dowiedzieliśmy już na miejscu ta dopłata dotyczyła balkonu z widokiem na morze. I tu mieliśmy problem,ponieważ nad łóżkami zamontowana była klimatyzacja , która mimo ,iż nastawiona była na 20 st. to w nocy nie szło spać bo tak chłodziła, spanie przy otwartym balkonie również nie wchodziło w grę ,ponieważ pod nami były wystawione stoliki z barem all inclusive i wszystkie pijackie imprezy odbywały się pod nami(mega hałas)<br />Hotel ten był to jeden wielki moloch , ścianki cienkie i dosłownie wszystko można było słyszeć na około. Nam niestety dali popalić pijani Niemcy, którzy nachlani hałasowali regularnie na całym piętrze.<br />Nie wiem jakim cudem hotel ma 5 gwiazdek , ja dałbym maks.3. W życiu nie widziałem tyle silikonu wokół wanny, Telewizor jak się wprowadzaliśmy przetarty starą szmatą ,mazy na całym ekranie i tak zostało do końca. Niby sprzątane codziennie , ale chyba nie u nas bo na podłodze pełno kurzu a w dniu wyjazdu znaleźliśmy trytkę ,którą zabezpieczyliśmy bagaż przed wylotem do Turcji ,leżącą w rogu pod barkiem. Pobyt nasz uratowały dwa aquaparki ,które rzeczywiście dają wiele frajdy dzieciom jak i rodzicom.Jedzenie jak to na wielki moloch z allinclusive przystało jajka kurczaki faslolka makarony ryż itp. Na szczęście nie mieliśmy żadnych problemów zatruciowych , ale to dla tego , że dbaliśmy o higienę tj. częste mycie rąk , mycie zębów wodą butelkowaną.<br />Podsumowując, jeśli nie przeszkadza tobie wieczny hałas oraz zachlani Niemcy,Anglicy bądź Ruscy to będzie hotel dla ciebie ja już tam nie wrócę bo póki co odsypiam te nieprzespane noce w Eftalia Aqua.
  • 3.8
    ( sierpień 2017 )

Polecam dla rodzin z dziećmi.

Hotel dla rodzin z dziećmi, którym nie przeszkadzają tłumy wczasowiczów. Frajda dla dzieciaków, mnóstwo basenów i zjeżdżalni, każdy znajdzie coś dla siebie. Bliskość morza jest dodatkowym atutem - ok. 5 minut spacerkiem. Nad morzem kolejna porcja zjeżdżalni, basenów dla najmłodszych. Obsługa duży plus, zawsze mili i uśmiechnięci, bardzo pomocni. Bravo! Ratownicy zawsze na posterunku, co bardzo mi się podobało, robią kawał dobrej roboty. Jedzenie ok, w hotelu raczej monotonne, ale głodnym się nie bywa :) Przy kompleksie basenowym (nad morzem) również smacznie, tu już większy wybór i polecam tam się stołować na obiad, spokojniej, na świeżym powietrzu.<br />Teraz już mniej przyjemnie. Czystość pokoi, łazienek i balkonu pozostaje do życzenia. Miałam wrażenie że nasz pokój w ogóle nie był sprzątanym przed przyjazdem, piach, puste opakowania po zakupach poprzednich turystów. Wykupiliśmy pokój large - dla mnie marny economic, nie wiem czy w tej drugiej wersji córka miałaby spać na podłodze, bo w naszej spała na rozkładanym, mega niewygodnym fotelu rozkładanym. Łazienka pozostawiła również złe wspomnienia, źle przymocowana muszla klozetowa, zapuszczona wanna, połamana szczotka, zachlapane lustro itp. Poza tym akustyka - wszystko słychać, nawet mycie zębów w sąsiednim apartamencie. A hotel ma dopiero 6 lat, więc co będzie za rok , dwa....
  • 5.0
    ( lipiec 2017 )

Polecam - bardzo dobry hotel w rozsądnej cenie

Lokalizacja hotelu bardzo dobra, przy hotelu aquapark, baseny, wiele barów, sklepy hotelowe.<br />10 minut spacerem do miejscowości Turkler (sklepy, bankomaty, bazary itp.)<br />Przejście z hotelu na plażę i do aquaparku Eftalia Island tunelem pod drogą 5 minut spacerem od hotelu.<br />Duży wybór basenów, zjeżdżalni, barów, restauracji, plaża czysta piaszczysta z metrowym pasem żwiru przy wejściu do wody.<br />Wybór posiłków bardzo duży (kuchnia turecka, europejska, owoce, słodycze)<br />Na terenie hotelu i aquaparku co kawałek lodówki z wodą.<br />Bardzo dobry wybór dla rodzin z dziećmi - Polecam.<br />Pokoje czyste, przestronne, codziennie sprzątane, sejf bezpłatny, internet w miarę dobrej jakości, minibarek z napojami (fanta, cola, woda) uzupełniany codziennie.<br />Szeroki wybór wycieczek - my wybraliśmy wycieczkę jeepami w góry - Polecam.<br />W eftalia island codziennie występy, pokazy wieczorne, koncerty, minigolf, rowery elektryczne.<br />Czysto, piękna pogoda, ciepłe morze, wiele basenów i znakomita kuchnia - udane wakacje.
    10 minut spacerem do miejscowości Turkler (sklepy, bankomaty, bazary itp.)
    Duży wybór basenów,
    Wybór posiłków bardzo duży (kuchnia turecka, europejska, owoce, słodycze)
    Na terenie hotelu i aquaparku co kawałek lodówki z wodą.
    Bardzo dobry wybór dla rodzin z dziećmi - Polecam.
    Szeroki wybór wycieczek - my wybraliśmy wycieczkę jeepami w góry - Polecam.
  • 3.7
    ( listopad 2016 )

TO NIE PIERWSZY POBYT W TURCJI- NIESTETY SPODZIEWAŁAM SIĘ LEPSZEGO STANDARTU

BARDZO DUŻO ROSJAN- HAŁAS I PIJAŃSTWO KOLEJKI PO DRINKI JEDEN BAR CZYNNY NA PONAD 1000 GOŚCI W OBIEKCIE TO KPINA, JEDEN BEZRADNY BARMAN W DYSKOTECE DRINKI PŁATNE CHOĆ NIE BYŁO O TYM MOWY REZYDENTKA POJAWIŁA SIĘ TYLKO RAZ NA 10 DNI POBYTU- STWIERDZIŁA ZE MA NAS TYKO KILKA OSÓB TO NIE MA PO CO, BRAKI RĘCZNIKÓW W DNIU PRZYJAZDU POŚĆIEL PO KILKU GODZINACH DOTARŁ PO OSTREJ WYMIANĘ ZDAŃ Z RECEPCJA, OWOCE MORZA JEŚLI UZNAĆ RYBY Z GRILLA NIC PO ZA TYM, CO DZIEŃ UBYWAŁO ATRAKCJI, O WYLOCIE ZAMIAST DO WARSZAWY POWIADOMIONO NAS SMS WYSADZONO NAS W KATOWICACH PODRÓŻ DO WARSZAWY AUTKAREM PO CZYM DOWIADUJEMY SIE ZE NASZ SAMOLOT LĄDOWAŁ W WAWIE, DOSTALISMY TURKUSOWE OPASKI KTURE WEDŁUG OBSŁUGI NIE BYŁY 24 AL IN TYM RAZEM NIE MOGĘ POCHWALIĆ ORGANIZATORA
  • 4.3
    ( wrzesień 2016 )

Bardzo nam się podobało

Hotel bardzo ładny, duży, codziennie sprzątany. Jedzenie dobre, różnorodne i prawie wszędzie. Minusem jest plaża, ale hotel ma kilka basenów i aquapark, więc nie trzeba wybierać się nad morze. By dojechać do pięknej piaszczystej plaży Kleopatra, należy jechać busem, kawałek drogi... Generalnie hotel w środku niczego, dość długi transfer z lotniska. Z obsługą bywało różnie, barmani często nieprzyjemni, zwłaszcza dla kobiet.
  • 5.0
    ( lipiec 2016 )

Doskonały dla entuzjastów wody, smakoszów i komfortu!

W lipcu 2016 odwiedziłem to miejsce z 11 letnim Synem. Była to nasza ósma wspólna wyprawa pod palmy, od Tunezji, Egipt, Dubaj po Turcję. Zawsze wybieraliśmy 5 gwiazdkowe ciekawe hotele i zazwyczaj było fajnie, jednak kompleks Eftalia Aqua wraz z plażą i aquaparkiem Islands przebiły wszystko. Czysty, przyzwoicie urządzony pokój w kameralnym budynku, z codziennie uzupełnianym mini barkiem, cudami robionymi z ręczników przez obsługę, bezpłatnym sejfem. Niezliczone bary z napojami, przekąskami 24 h, restauracje z urozmaiconym i świeżym jedzonkiem, w wielu miejscach lodówki z butelkowaną wodą. Aquapark w hotelu fajny, ale to tylko mały przedsmak Island, do którego wystarczy przejść podziemnym tunelem pod jezdnią. Kilka zejść do morza, cudowny klimat w basenach dla dzieci, zjeżdzalnie mniejsze i większe, równiez ekstremalne. Do tego dj przez cały dzień, który w zależności od pory świetnie "oprawia" muzycznie ten raj na ziemi. Personel hotelu profesjonalny, neutralny tzn. bez nachalnych zachowań, jak to ma miejsce np.w krajach arabskich. Reasumując, wracamy tam za rok!!! Polecam.
  • 4.5
    ( lipiec 2016 )

Hotel dla wypoczynku rodzin z dziećmi - super

Hotel- dobry, czysty, obsługa miła i pomocna. Jedzenie- bardzo dobre, różny wybór i jest wszędzie o każdej porze. Eftalia Island, czyli bardzo ładny kompleks basenów, zjeżdżalni wodnych, barów, sklepów dostępny dla wszystkich w cenie hotelu. Plaża- jak na tureckie warunki ok, piaszczysta z drobnymi kamyczkami, dosyć długa ,dostępne leżaki (darmowe), sporty wodne (płatne). Oczywiście są też minusy takie o których można przeczytać w opiniach innych wczasowiczów ale są to pojedyncze przypadki i jest to dosyć normalne w hotelach tego typu w Turcji czyli: raz zabrakło widelców, raz mini barek był nie uzupełniony, codzienna kolejka do jedzenia grillowanego, cienkie ściany w pokoju. Dla mnie najgorszą rzeczą jaką tam była to wszechobecne plastykowe szklaneczki na napoje i drinki które nie zawsze były czyste a za normalnego porządnego drinka liczono sobie 5 euro. Ale ogólnie za całokształt w skali od 1 do 5 daje 4+ , takie tureckie 4+ ;-)

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

(dla 2 osób)
2 723
Szczegóły ceny

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

• 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
00:00 - Warszawa
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

• 1,4 mln zadowolonych Klientów

Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

• Gwarancja Ceny

Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

• Promocja Wakacje 100% za 0 zł

Zapewniamy pomoc w przypadku upadłości organizatora. Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne!

• Największa liczba wycieczek

W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...