Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Sylwia

Niebanalna architektra

Kameralny hotel położony nad piękną zatoką. Wytworny wystrój lobby i pokoi zapewni wypoczynek na wysokim poziomie, a wykupienie pokoju z widokiem na morze zagwarantuje możliwość podziwiania wspaniałych zachodów słońca. Idealna propozycja na romantyczną podróż poślubną i osób szukających spokoju w urzekającym otoczeniu.

Polecam dla: dla par, dla seniorów, dla ceniących spokój i ciszę

Lokalizacja
5.0
Pokój
5.0
Basen
5.0
Czystość
5.0

Kategoria:

*****

Region:

Turcja / Alanya

Opis oferty: :

Luksusowy i nowoczesny, położony na półwyspie, zwraca uwagę wyjątkowym dizajnem. Widok na lazurowe morze na pewno spodoba się sympatykom relaksu w pięknych okolicznościach przyrody. Natomiast z myślą o aktywnych stworzono miniaquapark, 3 baseny, w tym ze zjeżdżalniami, a dla najmłodszych przygotowano brodzik. Dzieci będą również świetnie bawić się w miniklubie oraz na placu zabaw. Do dyspozycji także 3 hotelowe plaże, w tym 2 z barem objętym all inclusive. Na Gości głodnych kulinarnych wrażeń czekają 4 restauracje z kuchnią międzynarodową i turecką. Tu wraca się z radością!

POŁOŻENIE: :

ok. 5 km od centrum TURKLER, najbliższe sklepy i bary ok. 300 m od hotelu, ok. 500 m od lokalnego bazaru, ok. 20 km od Alanyi; ok. 105 km od lotniska w Antalyi; przystanek autobusowy ok. 800 m od hotelu (ok. 2 EUR/jedna strona/Alanya).

PLAŻA: :

3 plaże przy hotelu, hotelowe: 2 plaże piaszczysto-żwirkowe, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu, bar all inclusive; plaża z ciemniejszym piaskiem, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu; na plażach bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki.

HOTEL: :

pięciogwiazdkowy, zbudowany w 2011 r., rozbudowany o blok B w 2015 r., 424 pokoje, budynek główny (A) i boczny (B), 4 piętra, 4 windy, lobby, całodobowa recepcja, 2 restauracje główne: dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, 2 restauracja á la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja): kuchnia śródziemnomorska/turecka oraz rybna (dodatkowo płatna), dostępne foteliki dla dzieci, cukiernia, 4 bary na terenie hotelu, w tym bar w dyskotece oraz z przekąskami; minimarket, sklep z galanterią skórzaną, jubiler, wypożyczalnia samochodów; centrum konferencyjne dla 200 osób, taras, słoneczny ogród z palmami, bezpłatny internet bezprzewodowy na terenie całego hotelu; za opłatą: room-service, fryzjer, opiekunka do dziecka, lekarz na wezwanie, pralnia; udogodnienia i pokoje dla niepełnosprawnych; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.

standardowy: :

2-os. (możliwość 1 dostawki dla os. dorosłej lub 2 dostawek dla dzieci), ok. 32 m2, klimatyzowany, łazienka (prysznic, wc; suszarka, szlafrok, kapcie), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, polski program, telefon, minibar, zestaw do kawy/herbaty, sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat; balkon (stolik i krzesełka, suszarka); pokój w budynku głównym na zamówienie, za dopłatą.

SPORT I ROZRYWKA: :

baseny: ok. 550 m² i ok. 180 m², gł. 1,4 m, słodka woda, basen z 3 zjeżdżalniami, brodzik, ok. 10 m², gł. 0,4 m, miniaquapark z 5 zjeżdżalniami, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; 2 korty tenisowe z wypożyczalnią sprzętu (oświetlenie płatne), rzutki, tenis stołowy, siatkówka; pokój i plac zabaw, miniklub (4-12 lat), animacje dla dorosłych i dzieci, aqua aerobik, dyskoteka, muzyka na żywo, amfiteatr; centrum spa: bezpłatnie: kryty basen z jacuzzi, słodka woda, ok. 90 m², gł. 1,4 m, siłownia, łaźnia turecka, sauna; płatne: masaże, zabiegi pielęgnacyjne; za opłatą: nurkowanie, sporty wodne na plaży.

ULTRA ALL INCLUSIVE 24H::

śniadanie (7.00-10.00), późne śniadanie (10.00-11.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (18.30-21.00) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski (12.00-16.00) w barze przy basenie; lody (12.30-17.00), kawa, herbata, ciasto (12.30-18.00), gozleme (12.00-16.00) w wyznaczonym barze, nocna zupa (23.30-1.00) w restauracji głównej; napoje bezalkoholowe oraz lokalne i wybrane importowane napoje alkoholowe w wyznaczonym barze (24h); raz na pobyt kolacja w restauracji á la carte włoskiej lub meksykańskiej (dla pobytów min. 7 nocy; wymagana wcześniejsza rezerwacja); wymagane noszenie opasek all inclusive.

KONTAKT: :

0090/2425100300, www.goldhotels.com.tr

GRATIS: :

serwis plażowy Wi-Fi

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Bezpośrednio przy plaży Basen odkryty Basen kryty Zjeżdżalnie wodne Animacje dla dorosłych Sport Tenis Sporty wodne Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.0

Ocena klientów
na podstawie 5 dodanych opinii

Lokalizacja
4,2
Pokój
4,2
Posiłki
4,0
Basen
4,2
Czystość
3,6
Obsługa
4,0
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • miłośników życia nocnego
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • singli
  • 5.0
    sierpień 2020

    POLECAM !

    Polecam, miła obsługa , czysto w pokojach , na basenie , na plażach . Wyżywienie dobrze .
    Polecam, miła obsługa , czysto w pokojach , na basenie , na plażach . Wyżywienie dobrze .
  • 1.0
    sierpień 2020

    Tragedia

    Jutro kończę swój pobyt w tym hotelu. <br />Jak nigdy, cieszę się z dobiegającego końca wyjazdu i powrotu do domu. <br />Był to najgorszy hotel w jakim kiedykolwiek byliśmy. <br />Zaczynajac od początku...<br />Po przyjeździe do hotelu otrzymaliśmy kartę do Naszego pokoju. Wcześniej uprzedzilismy obsługę recepcji, ze zależy nam na fajnie umiejscowionym pokoju. <br />Jak się okazało, pokój na pierwszym pietrze, z widokiem na parking samochodowym pod oknami. Naturalnie, wróciliśmy do recepcji, prosząc o zmianę. Bez problemu otrzymaliśmy kolejny pokój, jak się okazało obok poprzedniego, widok nie był już na samochody, bo od razu pod balkonem znajdował się ogromny dach, zadaszenie przy głównym wejściu do hotelu. Już troszkę bardziej poddenerwowani wróciliśmy do recepcji, ponieważ nie wysłuchali Naszej prośby, mimo możliwości jakie były, ponieważ w związku z aktualna sytuacja COVID, obłożenie hotelu jest w 50%. <br />Pan z recepcji, określając to jako ostatnia szanse, zgodził się na trzecia zmianę pokoju. Stwierdził, ze jest to najlepszy pokój w całym hotelu, tylko że na 4 pierze. Dodał również, ze będziemy musieli dopłacić 100 euro dodatkowo za pobyt. Zgodziliśmy się, ponieważ, miałabyć on z widokiem na morze i ogród. <br />Tak tez było, jednak jak się okazało, w tym wspaniałym pokoju nie działała klimatyzacja. W momencie przyjścia i po godzinie oczekiwania ,myśląc , że dopiero się załączyła, w pomieszczeniu była ta sama temperatura: 38*... ponadto w kratce klimatyzacyjnej i na suficie, znajdowała się gruba warstwa pleśni/grzyba. Zgłosiliśmy ten fakt ponownie w recepcji, w której usłyszeliśmy , że sprawa zajmie się Pan , od klimatyzacji. Zaznaczę jeszcze, że bezskutecznie próbowaliśmy dodzwonić się z telefonu pokojowego ponieważ już 3 razy schodziliśmy do recepcji, i zaczęło to Nas powoli męczyć, zwłaszcza po podróży. Pan technik, nieznając języka angielskiego, jak większość obsługi w tym hotelu, próbował przetłumaczyć, ze klimatyzacja musi mieć czas na schłodzenie. Czas mijał a w dalszym ciągu w pokoju była duchota. Po raz kolejny udaliśmy się do recepcji i nagle okazało się ze faktycznie nie działa, ze będą ją naprawiać. Okej, została naprawiona, ale co z pleśnią ? Przecież powietrze które schładza pokój, jest zanieczyszczone od grzyba znajdującego się na kratce. Zmęczeni ciągłym zgłaszaniem uwag, dotyczących pokoju najlepszego w tym hotelu, zgłosiliśmy się do rezydentki, która rzekomo zajęła się sprawa i poprosiła sprzątaczkę o wyczyszczenie. Do dnia obecnego kratka i sufit jest zagrzybiony. Przecież wystarczy to umyć , wytrzeć i zaaplikować określony preparat. <br />Niestety to nie wszystko... <br />w Gold Island obowiązuje Ultra Allincusive, ***** hotel, ja się pytam za co? <br />Wszędzie brud, jedzenie w restauracji to jakaś totalna porażka. Zaczynajac od śniadania, na którym zobaczymy frytki, sadzone jajka, i jajecznicę wyglądająca jak nie napisze co... to tylko tyle z ciepłych posiłków. Reszta to buły i sałata oraz owoce. Wybór taki jak kot napłakał... wracamy spragnieni dobrego jedzenia jak nigdy dotąd. Obiad i kolacja wyglądają tak samo, tzn kurczak, indyk, wieprzowina ? Wszystko ugotowane , ryz tylko z masłem, na normalny ryz bez dodatków nie można tu liczyć. Ogolnie wsztstko żółte od tłuszczu. Kolacja Ala Carte , jedna w ciągu całego pobytu, oczywiście nie zaskoczę pisząc, ze niczym różniący się od kolacji ze „stołówki” <br />Kawa z brązowym cukrem albo cola zero, to jest chyba dla obsługi jakaś abstrakcja, patrzą na ciebie jak o to prosisz , burcząc coś do swojego kolegi z obsługi , z miną prześmiewcza. To jest utra allinclusive 24 h ja się pytam? <br />Reklamacja będzie składana w biurze podróży, nasz wyczekany wypoczynek kończy się ogromnym zawodem, i stresem związanym z pobytem w tym miejscu. Nie polecamy!
    Jutro kończę swój pobyt w tym hotelu.
    Jak nigdy, cieszę się z dobiegającego końca wyjazdu i powrotu do domu.
    Był to najgorszy hotel w jakim kiedykolwiek byliśmy.
    Zaczynajac od początku...
    Po przyjeździe do hotelu otrzymaliśmy kartę do Naszego pokoju. Wcześniej uprzedzilismy obsługę
    recepcji, ze zależy nam na fajnie umiejscowionym pokoju.
    Jak się okazało, pokój na pierwszym pietrze, z widokiem na parking samochodowym pod oknami. Naturalnie, wróciliśmy do recepcji, prosząc o zmianę. Bez problemu otrzymaliśmy kolejny pokój, jak się okazało obok poprzedniego, widok nie był już na samochody, bo od razu pod balkonem znajdował się ogromny dach, zadaszenie przy głównym wejściu do hotelu. Już troszkę bardziej poddenerwowani wróciliśmy do recepcji, ponieważ nie wysłuchali Naszej prośby, mimo możliwości jakie były, ponieważ w związku z aktualna sytuacja COVID, obłożenie hotelu jest w 50%.
    Pan z recepcji, określając to jako ostatnia szanse, zgodził się na trzecia zmianę pokoju. Stwierdził, ze jest to najlepszy pokój w całym hotelu, tylko że na 4 pierze. Dodał również, ze będziemy musieli dopłacić 100 euro dodatkowo za pobyt. Zgodziliśmy się, ponieważ, miałabyć on z widokiem na morze i ogród.
    Tak tez było, jednak jak się okazało, w tym wspaniałym pokoju nie działała klimatyzacja. W momencie przyjścia i po godzinie oczekiwania ,myśląc , że dopiero się załączyła, w pomieszczeniu była ta sama temperatura: 38*... ponadto w kratce klimatyzacyjnej i na suficie, znajdowała się gruba warstwa pleśni/grzyba. Zgłosiliśmy ten fakt ponownie w recepcji, w której usłyszeliśmy , że sprawa zajmie się Pan , od klimatyzacji. Zaznaczę jeszcze, że bezskutecznie próbowaliśmy dodzwonić się z telefonu pokojowego ponieważ już 3 razy schodziliśmy do recepcji, i zaczęło to Nas powoli męczyć, zwłaszcza po podróży. Pan technik, nieznając języka angielskiego, jak większość obsługi w tym hotelu, próbował przetłumaczyć, ze klimatyzacja musi mieć czas na schłodzenie. Czas mijał a w dalszym ciągu w pokoju była duchota. Po raz kolejny udaliśmy się do recepcji i nagle okazało się ze faktycznie nie działa, ze będą ją naprawiać. Okej, została naprawiona, ale co z pleśnią ? Przecież powietrze które schładza pokój, jest zanieczyszczone od grzyba znajdującego się na kratce. Zmęczeni ciągłym zgłaszaniem uwag, dotyczących pokoju najlepszego w tym hotelu, zgłosiliśmy się do rezydentki, która rzekomo zajęła się sprawa i poprosiła sprzątaczkę o wyczyszczenie. Do dnia obecnego kratka i sufit jest zagrzybiony. Przecież wystarczy to umyć , wytrzeć i zaaplikować określony preparat.
    Niestety to nie wszystko...
    w Gold Island obowiązuje Ultra Allincusive, ***** hotel, ja się pytam za co?
    Wszędzie brud, jedzenie w restauracji to jakaś totalna porażka. Zaczynajac od śniadania, na którym zobaczymy frytki, sadzone jajka, i jajecznicę wyglądająca jak nie napisze co... to tylko tyle z ciepłych posiłków. Reszta to buły i sałata oraz owoce. Wybór taki jak kot napłakał... wracamy spragnieni dobrego jedzenia jak nigdy dotąd. Obiad i kolacja wyglądają tak samo, tzn kurczak, indyk, wieprzowina ? Wszystko ugotowane , ryz tylko z masłem, na normalny ryz bez dodatków nie można tu liczyć. Ogolnie wsztstko żółte od tłuszczu. Kolacja Ala Carte , jedna w ciągu całego pobytu, oczywiście nie zaskoczę pisząc, ze niczym różniący się od kolacji ze „stołówki”
    Kawa z brązowym cukrem albo cola zero, to jest chyba dla obsługi jakaś abstrakcja, patrzą na ciebie jak o to prosisz , burcząc coś do swojego kolegi z obsługi , z miną prześmiewcza. To jest utra allinclusive 24 h ja się pytam?
    Reklamacja będzie składana w biurze podróży, nasz wyczekany wypoczynek kończy się ogromnym zawodem, i stresem związanym z pobytem w tym miejscu. Nie polecamy!
  • 4.5
    październik 2018

    Bardzo dobry hotel

    Hotel pięknie położony, robi wrażenie. Prywatna plaża jest dużym plusem. Obsługa hotelu przemiła i bardzo pomocna.<br />Jedyne do czego można się przyczepić to czystość mogliby się troszkę do tego przyłożyć. Myślę, że na pewno tam wrócę.
    Hotel pięknie położony, robi wrażenie. Prywatna plaża jest dużym plusem. Obsługa hotelu przemiła i bardzo pomocna.
    Jedyne do czego można się przyczepić to czystość mogliby się troszkę do tego przyłożyć. Myślę, że na pewno tam wrócę.
  • 4.7
    wrzesień 2018

    super pobyt

    hotel spełnił moje oczekiwania,na 5 pobyt w Turcji,ten był najlepszy,do tego hotelu ,wrócę za rok
    hotel spełnił moje oczekiwania,na 5 pobyt w Turcji,ten był najlepszy,do tego hotelu ,wrócę za rok
  • 5.0
    lipiec 2016

    Rewalacyjnie

    Świetnie spędzony czas, super animacje i wypoczynek. Czysto i smacznie
    Świetnie spędzony czas, super animacje i wypoczynek. Czysto i smacznie
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
3 749 zł/os.
2 829 zł/os.
Kod oferty: 24042021VITX30972
sob. 24.04.2021
6 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Itaka
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
sob. 24.04.2021 , godz. 00:00
Katowice
sob. 24.04.2021 , godz. 00:00
Antalya
Powrót:
pt. 30.04.2021 , godz. 00:00
Antalya
pt. 30.04.2021 , godz. 00:00
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Gold Island (ex Sentido)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All inclusive ultra 24H
Termin:
sob. 24.04.2021
Wylot z:
Katowice
Cena
5 658
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
sob. 24.04.2021
6 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Itaka
Pok. 2 os. (DBL) 5 658
Pokój 2 os. budynek główny (DHS) 6 120