Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Patrycja

Hotel po całkowitej renowacji w 2015 roku!

Koniecznie trzeba zwrócić uwagę na to, że hotel przeszedł całkowitą, dokładną renowację w 2015 roku, dlatego też nie warto do końca sugerować się starszymi opiniami. Naprawdę jestem pod wrażeniem. Są to bardzo mocne 3 gwiazdki. Jedzenie w formule Ultra All Inclusive - pyszne i urozmaicone (genialne desery). Obsługa kelnerska na najwyższym poziomie. Pokoje pięknie odremontowane, stylowe, czyste z bardzo schludnymi łazienkami. Na terenie hotelu znajduje się duży basen, basen rekreacyjny, kryty basen, jacuzzi, a dla dzieci – basen ze zjeżdżalniami i plac zabaw. Plaża przy hotelu jest prywatna, piaszczysta, z łagodnym wejściem do morza. Internet bezpłatny w lobby, z bardzo dobrym zasięgiem przy basenie ze zjeżdżalniami. Po przeciwnej stronie hotelu znajduje się kilka sklepów, barów, kawiarni. Przebywając w tym hotelu warto wybrać się do pięknego portu – spacer wyniesie ok. 20 minut. Idealny stosunek nowej jakości do atrakcyjnej ceny!

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla seniorów, dla aktywnych

Lokalizacja
4.0
Pokój
4.0
Posiłki
5.0
Basen
4.0
Czystość
4.0
Obsługa
5.0

KATEGORIA:

3*+

REGION:

Sousse

OPIS:

Hotel położony w bliskiej odległości do centrum Sousse, trzeciego pod względem wielkości miasta w Tunezji, a także niedaleko najsłynniejszego portu jachtowego w kraju - El-Kantaoui. Obiekt oferuje Gościom dwa baseny, zjeżdżalnię, zachęcającą ofertę All Inclusive i wiele innych udogodnień. To miejsce, w którym można nacieszyć się wakacjami.

lokalizacja:

10 km od centrum Sousse, 40 km od lotniska w Enfidha-NBE. Hotel usytuowany na powierzchni: 50000 m2.

kategoria organizatora:

3*+

kategoria lokalna:

3*+

Data otwarcia:

1993 r. Odnowiony w 2017 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bary (5), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), basen kryty, basen odkryty, 3 zjeżdżalnie wodne (działają w godzinach 10:00-12:00,15:00-17:00).

rabaty i zniżki:

1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis
2. dziecko do 6 lat pobyt w hotelu gratis

internet:

- Wi-Fi w częściach wspólnych płatne

plaża:

500 m od hotelu, prywatna, piaszczysta, 100 m długości. Bezpłatne: parasole, ręczniki plażowe (depozyt).

pokoje:

Zlokalizowane są w 3 budynkach głównych (liczba pięter: 4, liczba wind: 1)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, minibar (pusty), TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- pokoje quad dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, minibar (pusty), TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

Wyżywienie:

- restauracja główna, bary (5)
All Inclusive
(10:00-23:00)
- śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:30-11:30), obiad (12:30-14:00), przekąski (15:00-17:00), kolacja (18:30-21:00) serwowane w restauracji głównej
- napoje bezalkoholowe

z myślą o dzieciach:

- 2 brodziki
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

w cenie:

- kort do tenisa ziemnego
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- tenis stołowy
- rzutki
- aerobik
- lekkie animacje
- dyskoteka

płatne:

- minigolf
- bilard
- sporty wodne na plaży
- masaż
- sauna
DODATKOWE INFORMACJE
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - OPCJONALNIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 10 M2/ 5 OS
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK, BEZPŁATNE, ROZPAKOWANE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-12:00; 15:00-17:00)
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy miniklub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK, ANIMACJE WIECZORNE I DZIENNE, ZAJĘCIA SPORTOWE (SIATKÓWKA, RZUTKI, PIŁKA WODNA), MINI DISCO, DYSKOTEKA
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia - TAK, SĄ SPECJALNE PROCEDURY
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - ODIZOLOWANIE ZARAŻONEGO GOŚCIA, DEZYNFEKCJA, WEZWANIE LEKARZA
PODATEK TURYSTYCZNY
Począwszy od 01 listopada 2018 roku, niezależnie od tego, czy umowa została zawarta przed 01 stycznia 2018 roku, czy nie, wszyscy Goście muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND).
Podatek będzie naliczany za wszystkich Gości powyżej 11.99 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 7 nocy.
- 3 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 5 * i 4 *
- 2 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 3 *
- dinar tunezyjski za osobę dorosłą za noc w hotelach 2 *

Aktualizacja opisu:

22.09.2020 15:48

usługi dostępne w hotelu:

Disco
Tenis
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Zjeżdżalnie
Pokoje 4 osobowe


Od 1 listopada 2018, każdego turystę w wieku 12 lub więcej lat, obowiązuje podatek turystyczny w Tunezji. Podatek opłaca się przy zakwaterowaniu. Przy pobytach powyżej 7 dób, turysta opłaca podatek maksymalnie za 7 pierwszych dób.
Wysokość podatku to:
hotel 5- i 4-gwiazdkowych – 3,00 TND/os./doba,
hotel 3-gwiazdkowy – 2,00 TND/os./doba,
hotel 2-gwiazdkowy – 1,00 TND/os./doba.

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Zjeżdżalnie wodne Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Tenis Golf Minigolf Sporty wodne Windsurfing Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Blisko centrum Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.2

Ocena klientów
na podstawie 30 dodanych opinii

Lokalizacja
3,4
Pokój
2,9
Posiłki
3,4
Basen
4,0
Czystość
3,0
Obsługa
2,9
Klienci polecają hotel dla:
  • miłośników życia nocnego
  • aktywnych
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • 2.8
    październik 2019

    NIE POLECAM.

    Hotel brudny, zaniedbany, stołówka to porażka. Z takim bałaganem nie spotkałam się w żadnym hotelu na Świecie. Obsługa jest bezczelna. To banda ignorantów. Rezydent Exim Tours kompletnie , niepomocny, wręcz działa na szkodę turystów. W tym hotelu nie można się czuć bezpiecznie, nie wspomnę już o komforcie odpoczynku. <br />Szkoda pieniędzy.
    Hotel brudny, zaniedbany, stołówka to porażka. Z takim bałaganem nie spotkałam się w żadnym hotelu na Świecie. Obsługa jest bezczelna. To banda ignorantów. Rezydent Exim Tours kompletnie , niepomocny, wręcz działa na szkodę turystów. W tym hotelu nie można się czuć bezpiecznie, nie wspomnę już o komforcie
    odpoczynku.
    Szkoda pieniędzy.
  • 2.7
    wrzesień 2019

    Tragedia

    W hotelu byłam razem z rodziną. Syf, mrówki, wszystko bardzo zaniedbane. Hotel idzie na ilość nie jakość przez co jest przepełniony. Kolejki do restauracji, walka o jedzenie i sztućce. Jedynym plusem jest obsługa, zawsze bardzo miła i pomocna. <br />Na recepcji okropna pani, która przy próbie zameldowania się zrobiła awanturę, której w życiu bym się nie spodziewała po pracowniku hotelu. Aby się zameldować musieliśmy czekać ponad 2h na to, az zostanie otwarty kantor, ponieważ chcąc zapłacić dolarami pani powiedziała, ze będzie to taka sama cena jak płacąc dinarami. Zachowanie tej pani to szczyt chamstwa i bezczelności. Wyłącznie dzięki pracownikowi baru udało nam się zameldować, ponieważ pani udawala, ze nas nie widzi i nie chciała do nas podejść. <br />Kolejne rozczarowanie to pani rezydent Agnieszka. Osoba, której nie interesuje nikt i nic. Na spotkaniu zaproponowała nam wycieczkę objazdowa po 3 miastach, w programie miało być zwiedzanie meczetu. Po wykupieniu wycieczki dopytywaliśmy jeszcze o szczegóły (czy mamy przygotować jakieś dodatkowe stroje, aby nie było problemu z wejściem) pani zapewniła, ze wszystko już będzie na miejscu. No cóż, nawet przewodnik nie wiedział o takim punkcie wycieczki i nasze zwiedzanie meczetu zakończyło się na obejrzeniu go przy mijaniu. <br />Podsumowując NIE POLECAM TOTALNIE!
    W hotelu byłam razem z rodziną. Syf, mrówki, wszystko bardzo zaniedbane. Hotel idzie na ilość nie jakość przez co jest przepełniony. Kolejki do restauracji, walka o jedzenie i sztućce. Jedynym plusem jest obsługa, zawsze bardzo miła i pomocna.
    Na recepcji okropna pani, która przy próbie zameldowania
    się zrobiła awanturę, której w życiu bym się nie spodziewała po pracowniku hotelu. Aby się zameldować musieliśmy czekać ponad 2h na to, az zostanie otwarty kantor, ponieważ chcąc zapłacić dolarami pani powiedziała, ze będzie to taka sama cena jak płacąc dinarami. Zachowanie tej pani to szczyt chamstwa i bezczelności. Wyłącznie dzięki pracownikowi baru udało nam się zameldować, ponieważ pani udawala, ze nas nie widzi i nie chciała do nas podejść.
    Kolejne rozczarowanie to pani rezydent Agnieszka. Osoba, której nie interesuje nikt i nic. Na spotkaniu zaproponowała nam wycieczkę objazdowa po 3 miastach, w programie miało być zwiedzanie meczetu. Po wykupieniu wycieczki dopytywaliśmy jeszcze o szczegóły (czy mamy przygotować jakieś dodatkowe stroje, aby nie było problemu z wejściem) pani zapewniła, ze wszystko już będzie na miejscu. No cóż, nawet przewodnik nie wiedział o takim punkcie wycieczki i nasze zwiedzanie meczetu zakończyło się na obejrzeniu go przy mijaniu.
    Podsumowując NIE POLECAM TOTALNIE!
  • 2.3
    wrzesień 2019

    Tylko dla bardzo mało wymagających

    Pobyt tylko dla osób które lubią siedzieć przy basenie i pić od rana dla wieczora i nie przeszkadza im bród, smród, brak sztućców i talerzy na restauracji, tłumy pijanych chamskich Rosjan i brudnych arabów. Pokój hotelowy bardzo stary i bardzo brudny a sprzątanie polegało na wymianie ręczników i s psikaniu czymś śmierdzącym od robali (pełno mrówek). Pani na recepcji okropna, rezydentka Pani Agnieszka ma wszystko gdzieś.
    Pobyt tylko dla osób które lubią siedzieć przy basenie i pić od rana dla wieczora i nie przeszkadza im bród, smród, brak sztućców i talerzy na restauracji, tłumy pijanych chamskich Rosjan i brudnych arabów. Pokój hotelowy bardzo stary i bardzo brudny a sprzątanie polegało na wymianie ręczników i s psikaniu
    czymś śmierdzącym od robali (pełno mrówek). Pani na recepcji okropna, rezydentka Pani Agnieszka ma wszystko gdzieś.
  • 3.0
    sierpień 2019

    Nie odpoczniesz tam - przeładowany, głośny hotel.

    Hotel położony jest 5 minut od piaszczystej plaży na której dostępne są bezpłatnie leżaki a woda jest czysta i przejrzysta. Rezydent był uprzejmy i chętny do pomocy.<br />Niestety hotel jest przepełniony - na stołówce podczas większości posiłków brakuje sztućców i talerzy, choć jedzenie było świeże i dość smaczne. Obsługa jest skupiona na porządkowaniu stołów i przynoszeniu jedzenia - reaguje tylko na tych gości, którzy rozpoczynają rozmowę od napiwku/łapówki. Generuje to niepotrzebny na urlopie stres i konieczność "planowania" przynoszenia posiłków i napojów. Nigdzie indziej nie spotkaliśmy się z takim obłożeniem!<br />Pokój był czysty, ale wyposażenie stare - 20-letni TV, rdzewiejąca lodówka. Niestety od 20.30 do 22 a nawet później prowadzone były animacje dla dzieci przy głośnym i powtarzanym co wieczór zestawie utworów dla dzieci. Nie sposób było uciec przed tym hałasem nawet w pokoju po zamknięciu okien i zasłon. Żadnych naturalnych soków, alkohole mocno rozcieńczone.
    Hotel położony jest 5 minut od piaszczystej plaży na której dostępne są bezpłatnie leżaki a woda jest czysta i przejrzysta. Rezydent był uprzejmy i chętny do pomocy.
    Niestety hotel jest przepełniony - na stołówce podczas większości posiłków brakuje sztućców i talerzy, choć jedzenie było świeże
    i dość smaczne. Obsługa jest skupiona na porządkowaniu stołów i przynoszeniu jedzenia - reaguje tylko na tych gości, którzy rozpoczynają rozmowę od napiwku/łapówki. Generuje to niepotrzebny na urlopie stres i konieczność "planowania" przynoszenia posiłków i napojów. Nigdzie indziej nie spotkaliśmy się z takim obłożeniem!
    Pokój był czysty, ale wyposażenie stare - 20-letni TV, rdzewiejąca lodówka. Niestety od 20.30 do 22 a nawet później prowadzone były animacje dla dzieci przy głośnym i powtarzanym co wieczór zestawie utworów dla dzieci. Nie sposób było uciec przed tym hałasem nawet w pokoju po zamknięciu okien i zasłon. Żadnych naturalnych soków, alkohole mocno rozcieńczone.
  • 2.5
    sierpień 2019

    Nie polecam

    Hotel bruny, jedzenie do kitu musieliśmy jeść na mieście, zapomnijmy o menu dla dzieci musiałam kupować jedzenie. Jedyne co się zgadza to basen. Napewno nie jest to hotel dla małych dzieci muzyka dudni do 24 więc zapomnij o spaniu. A tak na dokładkę mieliśmy w łazience mrówki i grzyb w prysznic. Zdecydowanie odradzam
    Hotel bruny, jedzenie do kitu musieliśmy jeść na mieście, zapomnijmy o menu dla dzieci musiałam kupować jedzenie. Jedyne co się zgadza to basen. Napewno nie jest to hotel dla małych dzieci muzyka dudni do 24 więc zapomnij o spaniu. A tak na dokładkę mieliśmy w łazience mrówki i grzyb w prysznic. Zdecydowanie
    odradzam
  • 2.2
    sierpień 2019

    Porażka

    Powiem tylko tyle kto może ten niech nie jedzie.Dziwię się że nikt nie sprawdził jak obecnie wygląda pobyt w hotelu i jakie są warunki.
    Powiem tylko tyle kto może ten niech nie jedzie.Dziwię się że nikt nie sprawdził jak obecnie wygląda pobyt w hotelu i jakie są warunki.
  • 2.2
    lipiec 2019

    Odradzam wszystkim ten hotel !

    Jedna wielka porażka .... trzeba się rozpisywać bo nie ma nad czym....lepiej coś dopłacić ale tam proszę nie jechać....brudno, głodno i do domu daleko.....
    Jedna wielka porażka .... trzeba się rozpisywać bo nie ma nad czym....lepiej coś dopłacić ale tam proszę nie jechać....brudno, głodno i do domu daleko.....
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 402 zł/os.
Kod oferty: 31052021WEZY1962
pon. 31.05.2021
3 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Coral Travel
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
pon. 31.05.2021 , godz. 00:00
Katowice
Enter Air
pon. 31.05.2021 , godz. 00:00
Hammamet
Powrót:
czw. 03.06.2021 , godz. 00:00
Hammamet
Enter Air
czw. 03.06.2021 , godz. 00:00
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Palmyra Aqua Park Kantaoui (Ex. Soviva Resort)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
pon. 31.05.2021
Wylot z:
Katowice
Cena
2 804
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
pon. 31.05.2021
3 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Coral Travel
ROOM STANDARD (38036) 2 804