Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Patrycja

Hotel po całkowitej renowacji w 2015 roku!

Koniecznie trzeba zwrócić uwagę na to, że hotel przeszedł całkowitą, dokładną renowację w 2015 roku, dlatego też nie warto do końca sugerować się starszymi opiniami. Naprawdę jestem pod wrażeniem. Są to bardzo mocne 3 gwiazdki. Jedzenie w formule Ultra All Inclusive - pyszne i urozmaicone (genialne desery). Obsługa kelnerska na najwyższym poziomie. Pokoje pięknie odremontowane, stylowe, czyste z bardzo schludnymi łazienkami. Na terenie hotelu znajduje się duży basen, basen rekreacyjny, kryty basen, jacuzzi, a dla dzieci – basen ze zjeżdżalniami i plac zabaw. Plaża przy hotelu jest prywatna, piaszczysta, z łagodnym wejściem do morza. Internet bezpłatny w lobby, z bardzo dobrym zasięgiem przy basenie ze zjeżdżalniami. Po przeciwnej stronie hotelu znajduje się kilka sklepów, barów, kawiarni. Przebywając w tym hotelu warto wybrać się do pięknego portu – spacer wyniesie ok. 20 minut. Idealny stosunek nowej jakości do atrakcyjnej ceny!

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla seniorów, dla aktywnych

Lokalizacja
4.0
Pokój
4.0
Posiłki
5.0
Basen
4.0
Czystość
4.0
Obsługa
5.0

POŁOŻENIE :

Hotel położony w Porcie el Kantaoui, do centrum Sousse jest ok. 10 km, do portu lotniczgo w Enfidha ok. 40 km.
Po przeciwnej stronie hotelu znajduje się kilka sklepów, barów, kawiarni. Przebywając w tym hotelu warto wybrać się do pięknego portu - spacer wyniesie ok. 20 minut.

PLAŻA :

Plaża prywatna, piaszczysta, z łagodnym zejściem do morza, stu metrowa (wydzielona z części publicznej )położona jest ok. 200 m od hotelu.

HOTEL :

Kategoia lokalna 3* 
Hotel godny polecenia, po gruntownej renowacji w 2015 roku. 
położony na powierzchni 50 000 m2, składa się z 3 budynków 4 piętrowych. 
Pyszna i urozmaicona kuchnia, obsługa kelnerska na wysokim poziomie. 
Idealny stosunek nowej jakości do atrakcyjnej ceny.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI :

Restauracja główna, 4 restauracje ala carte, bary, sejf w recepcji: dodatkowo płatny( 3 DT dziennie + kaucja 20 DT), pralnia: dodatkowo płatna , salon piękności: dodatkowo płatny. Akceptowane katy: VISA, Master card, Diners, kantor wymiany walut, sklepy.
Możliwość skorzystania z jednej z restauracji ala carte: raz podczas pobytu, po wcześniejszym umówieniu.

INTERNET :

Wi Fi w lobby i pokojach bezpłatnie.

KONFERENCJE/INCENTIVE :

Na terenie Hotelu znajdują się 3 sale konferencyjne.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA :

Na terenie hotelu znajduje się duży basen, basen rekreacyjny, kryty basen, jacuzzi, a dla dzieci - basen ze zjeżdżalniami i plac zabaw.
W cenie: kort tenisowy, tenis tołowy, rzutki, dyskoteka, koszykówka, siatkówka plażowa, mini boisko do piłki nożej, siłownia, animacje.
Płatne: sporty wodne, rakiety i piłki do tenisa, golf, bilard, sauna, łaznia turecka, salon piękności, mini golf.

DLA DZIECI :

animacje i zajęcia w mini klubie dla dzieci w wieku 5-12 lat, dzieci w wieku 1-3 mogą przebywać na terenie mini klubu tylko pod opieką rodzica lub opiekuna, menu i krzesełka dla dzieci w restauracji, plac zabaw, łózeczko dla dzieckaw wieku do 2 lat: na zamówienie przed przyjazdem.

ZAKWATEROWANIE :

Pokoje stylowe, czyste z schludnymi łazienkami; wyposażone w indywidualnie sterowaną klimatyzację, wannę, TV, balkon, mini bar: dodatkowo płatny.

WYŻYWIENIE :

All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. W skład formuły wchodzi: pózne śniadanie kontynentalne, przekąski między posiłkami, lokalne napoje bezkalkoholowe i alkoholowe.

INFORMACJE DODATKOWE :

Adres:
Route touristique El Kantaoui
Zwierzęta nie są akceptowane!

CENA :

Cena PLN zawiera bilet lotniczy, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung NNW, KL, bagaż, OC organizatora, VAT.
Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFC)
15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę
10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera obowiązkowej opłaty klimatycznej 3 DT/os/noc (płatna w hotelu), dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych
Od sezonu 2019 zgodnie z decyzją rządu tunezyjskiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania w hotelu. Wysokość podatku  turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu:
Hotele 2* - 1 TND za noc/os
Hotele 3* -  2 TND za noc/os
Hotele 4* i 5*- 3 TND  za noc/os
Opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu ( max 7 noclegów).
Dzieci do lat 12 zwolnione są z podatku.
 
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

WARUNKI WJAZDOWE :

wymagany paszport ważny 3 m-ce (ważność liczona od daty powrotu)
obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni
każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpo­czyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do od­prawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.
Uwaga przeczytaj koniecznie! http://msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/profile_krajow/tunezja


Od 1 listopada 2018, każdego turystę w wieku 12 lub więcej lat, obowiązuje podatek turystyczny w Tunezji. Podatek opłaca się przy zakwaterowaniu. Przy pobytach powyżej 7 dób, turysta opłaca podatek maksymalnie za 7 pierwszych dób.
Wysokość podatku to:
hotel 5- i 4-gwiazdkowych – 3,00 TND/os./doba,
hotel 3-gwiazdkowy – 2,00 TND/os./doba,
hotel 2-gwiazdkowy – 1,00 TND/os./doba.

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Zjeżdżalnie wodne Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Tenis Golf Minigolf Sporty wodne Windsurfing Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Blisko centrum Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.2

Ocena klientów
na podstawie 29 dodanych opinii

Lokalizacja
3,4
Pokój
2,9
Posiłki
3,4
Basen
4,0
Czystość
3,0
Obsługa
2,9
Klienci polecają hotel dla:
  • miłośników życia nocnego
  • aktywnych
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • 2.7
    wrzesień 2019

    Tragedia

    W hotelu byłam razem z rodziną. Syf, mrówki, wszystko bardzo zaniedbane. Hotel idzie na ilość nie jakość przez co jest przepełniony. Kolejki do restauracji, walka o jedzenie i sztućce. Jedynym plusem jest obsługa, zawsze bardzo miła i pomocna. <br />Na recepcji okropna pani, która przy próbie zameldowania się zrobiła awanturę, której w życiu bym się nie spodziewała po pracowniku hotelu. Aby się zameldować musieliśmy czekać ponad 2h na to, az zostanie otwarty kantor, ponieważ chcąc zapłacić dolarami pani powiedziała, ze będzie to taka sama cena jak płacąc dinarami. Zachowanie tej pani to szczyt chamstwa i bezczelności. Wyłącznie dzięki pracownikowi baru udało nam się zameldować, ponieważ pani udawala, ze nas nie widzi i nie chciała do nas podejść. <br />Kolejne rozczarowanie to pani rezydent Agnieszka. Osoba, której nie interesuje nikt i nic. Na spotkaniu zaproponowała nam wycieczkę objazdowa po 3 miastach, w programie miało być zwiedzanie meczetu. Po wykupieniu wycieczki dopytywaliśmy jeszcze o szczegóły (czy mamy przygotować jakieś dodatkowe stroje, aby nie było problemu z wejściem) pani zapewniła, ze wszystko już będzie na miejscu. No cóż, nawet przewodnik nie wiedział o takim punkcie wycieczki i nasze zwiedzanie meczetu zakończyło się na obejrzeniu go przy mijaniu. <br />Podsumowując NIE POLECAM TOTALNIE!
    W hotelu byłam razem z rodziną. Syf, mrówki, wszystko bardzo zaniedbane. Hotel idzie na ilość nie jakość przez co jest przepełniony. Kolejki do restauracji, walka o jedzenie i sztućce. Jedynym plusem jest obsługa, zawsze bardzo miła i pomocna.
    Na recepcji okropna pani, która przy próbie zameldowania
    się zrobiła awanturę, której w życiu bym się nie spodziewała po pracowniku hotelu. Aby się zameldować musieliśmy czekać ponad 2h na to, az zostanie otwarty kantor, ponieważ chcąc zapłacić dolarami pani powiedziała, ze będzie to taka sama cena jak płacąc dinarami. Zachowanie tej pani to szczyt chamstwa i bezczelności. Wyłącznie dzięki pracownikowi baru udało nam się zameldować, ponieważ pani udawala, ze nas nie widzi i nie chciała do nas podejść.
    Kolejne rozczarowanie to pani rezydent Agnieszka. Osoba, której nie interesuje nikt i nic. Na spotkaniu zaproponowała nam wycieczkę objazdowa po 3 miastach, w programie miało być zwiedzanie meczetu. Po wykupieniu wycieczki dopytywaliśmy jeszcze o szczegóły (czy mamy przygotować jakieś dodatkowe stroje, aby nie było problemu z wejściem) pani zapewniła, ze wszystko już będzie na miejscu. No cóż, nawet przewodnik nie wiedział o takim punkcie wycieczki i nasze zwiedzanie meczetu zakończyło się na obejrzeniu go przy mijaniu.
    Podsumowując NIE POLECAM TOTALNIE!
  • 2.3
    wrzesień 2019

    Tylko dla bardzo mało wymagających

    Pobyt tylko dla osób które lubią siedzieć przy basenie i pić od rana dla wieczora i nie przeszkadza im bród, smród, brak sztućców i talerzy na restauracji, tłumy pijanych chamskich Rosjan i brudnych arabów. Pokój hotelowy bardzo stary i bardzo brudny a sprzątanie polegało na wymianie ręczników i s psikaniu czymś śmierdzącym od robali (pełno mrówek). Pani na recepcji okropna, rezydentka Pani Agnieszka ma wszystko gdzieś.
    Pobyt tylko dla osób które lubią siedzieć przy basenie i pić od rana dla wieczora i nie przeszkadza im bród, smród, brak sztućców i talerzy na restauracji, tłumy pijanych chamskich Rosjan i brudnych arabów. Pokój hotelowy bardzo stary i bardzo brudny a sprzątanie polegało na wymianie ręczników i s psikaniu
    czymś śmierdzącym od robali (pełno mrówek). Pani na recepcji okropna, rezydentka Pani Agnieszka ma wszystko gdzieś.
  • 3.0
    sierpień 2019

    Nie odpoczniesz tam - przeładowany, głośny hotel.

    Hotel położony jest 5 minut od piaszczystej plaży na której dostępne są bezpłatnie leżaki a woda jest czysta i przejrzysta. Rezydent był uprzejmy i chętny do pomocy.<br />Niestety hotel jest przepełniony - na stołówce podczas większości posiłków brakuje sztućców i talerzy, choć jedzenie było świeże i dość smaczne. Obsługa jest skupiona na porządkowaniu stołów i przynoszeniu jedzenia - reaguje tylko na tych gości, którzy rozpoczynają rozmowę od napiwku/łapówki. Generuje to niepotrzebny na urlopie stres i konieczność "planowania" przynoszenia posiłków i napojów. Nigdzie indziej nie spotkaliśmy się z takim obłożeniem!<br />Pokój był czysty, ale wyposażenie stare - 20-letni TV, rdzewiejąca lodówka. Niestety od 20.30 do 22 a nawet później prowadzone były animacje dla dzieci przy głośnym i powtarzanym co wieczór zestawie utworów dla dzieci. Nie sposób było uciec przed tym hałasem nawet w pokoju po zamknięciu okien i zasłon. Żadnych naturalnych soków, alkohole mocno rozcieńczone.
    Hotel położony jest 5 minut od piaszczystej plaży na której dostępne są bezpłatnie leżaki a woda jest czysta i przejrzysta. Rezydent był uprzejmy i chętny do pomocy.
    Niestety hotel jest przepełniony - na stołówce podczas większości posiłków brakuje sztućców i talerzy, choć jedzenie było świeże
    i dość smaczne. Obsługa jest skupiona na porządkowaniu stołów i przynoszeniu jedzenia - reaguje tylko na tych gości, którzy rozpoczynają rozmowę od napiwku/łapówki. Generuje to niepotrzebny na urlopie stres i konieczność "planowania" przynoszenia posiłków i napojów. Nigdzie indziej nie spotkaliśmy się z takim obłożeniem!
    Pokój był czysty, ale wyposażenie stare - 20-letni TV, rdzewiejąca lodówka. Niestety od 20.30 do 22 a nawet później prowadzone były animacje dla dzieci przy głośnym i powtarzanym co wieczór zestawie utworów dla dzieci. Nie sposób było uciec przed tym hałasem nawet w pokoju po zamknięciu okien i zasłon. Żadnych naturalnych soków, alkohole mocno rozcieńczone.
  • 2.5
    sierpień 2019

    Nie polecam

    Hotel bruny, jedzenie do kitu musieliśmy jeść na mieście, zapomnijmy o menu dla dzieci musiałam kupować jedzenie. Jedyne co się zgadza to basen. Napewno nie jest to hotel dla małych dzieci muzyka dudni do 24 więc zapomnij o spaniu. A tak na dokładkę mieliśmy w łazience mrówki i grzyb w prysznic. Zdecydowanie odradzam
    Hotel bruny, jedzenie do kitu musieliśmy jeść na mieście, zapomnijmy o menu dla dzieci musiałam kupować jedzenie. Jedyne co się zgadza to basen. Napewno nie jest to hotel dla małych dzieci muzyka dudni do 24 więc zapomnij o spaniu. A tak na dokładkę mieliśmy w łazience mrówki i grzyb w prysznic. Zdecydowanie
    odradzam
  • 2.2
    sierpień 2019

    Porażka

    Powiem tylko tyle kto może ten niech nie jedzie.Dziwię się że nikt nie sprawdził jak obecnie wygląda pobyt w hotelu i jakie są warunki.
    Powiem tylko tyle kto może ten niech nie jedzie.Dziwię się że nikt nie sprawdził jak obecnie wygląda pobyt w hotelu i jakie są warunki.
  • 2.2
    lipiec 2019

    Odradzam wszystkim ten hotel !

    Jedna wielka porażka .... trzeba się rozpisywać bo nie ma nad czym....lepiej coś dopłacić ale tam proszę nie jechać....brudno, głodno i do domu daleko.....
    Jedna wielka porażka .... trzeba się rozpisywać bo nie ma nad czym....lepiej coś dopłacić ale tam proszę nie jechać....brudno, głodno i do domu daleko.....
  • 1.8
    lipiec 2019

    Katastrofa to zbyt mało powiedziane

    Hotel dla ludzi bez wymagań. Absolutnie żadnych. Zacznijmy od tego, że w opisie podana jest błędna informacja na temat odległości od lotniska. Nie wynosi ona 7km a 30 (półtorej godziny jazdy z lotniska - ostatni hotel na trasie). Dalej jest już tylko gorzej. Dojechaliśmy o 20.30. Poszliśmy na kolację w czasie kiedy obługa sprawdzała czy nasz pokój jest gotowy. Do końca posiłku 30min, niestety mogliśmy już zjeść tylko resztki (ciasto i po kawałku pizzy). Na pierwszy rzut oka rzucił nam się wszechobecny brud w restauracji (stoły, podłoga, dosłownie wszystko). Kiedy zaprowadzono nas do "gotowego" pokoju znaleźliśmy pływający niedopałek papierosa w wc (brak wstążki informującej o tym, że toaleta została posprzątana). Na podłodze przy wannie leżał pomięty, brudny ręcznik. Pościel nosiła czerwone ślady, nie chcemy wiedzieć od czego. Wróciliśmy do recepcji prosząc o inny pokój, niestety żaden nie był dostępny i czekaliśmy do 23 aż nasz zostanie posprzątany. Wniosek z tego taki, że w tym hotelu nie warto dawać nawet napiwku Panu z recepcji. Idąc dalej. Hotel dysponuje około 30 parasolkami na plaży. Przy obłożeniu rzędu 1340 gości aby poplażować na leżaku pod parasolem należałoby wstawać o 5. Plaża nie znajduje się w odległości 350m od hotelu, a 670 (zmierzone z użyciem Endomondo). Dodatkowo plaża brudna, zasyfiona i oczywiście zatłoczona. Rano chcieliśmy pobrać ręczniki na basen, niestety były one niedostępne - była godzina 9. Pani zaprosiła nas za dwie godziny twierdząc że brak ręczników z rana jest normalny. Musieliśmy zakupić własne, ponieważ już o 9 rano przy basenie ciężko było o leżak, a wolnych materacy nie było w ogóle. Gdybyśmy poszli tam o 11 moglibyśmy poleżeć pod płotem. Kolejki do jedzenia, barów - kosmiczne. Hotel nie jest kompletnie przygotowany na przyjęcie takiej liczby gości. Dodatkowym "atutem" jest niezliczona liczba Rosjan (około 80%), którzy zachowują się jak zwierzęta. Po kilku w dniach w ich towarzystwie w człowieku budzą się najgorsze instynkty. Animacje dostosowane pod Rosjan, wg nas kiepskie. W restauracji ciągła walka o jedzenie, stolik, talerze czy sztućce. Kiedy kończyło się jedzenie kucharz stał przy jedzeniu i wydzielał ile można wziąć (co jest problematyczne jeśli komuś smakuje na przykład tylko jeden rodzaj mięsa). Jedzenie - kwestia gustu. Ja nie chodziłam głodna, lecz mój partner musiał jeść z menu dla dzieci (z czym oczywiście obsługa również miała problem i konieczna była interwencja u managera). Będąc w temacie restauracji spędzając tydzień w tym hotelu można zapomnieć o skorzystaniu z kolacji w restauracji a la carte. Przyjechaliśmy w czwartek wieczorem, w piątek poszliśmy ją zarezerwować. Zostaliśmy odesłani z informacją, że mamy wrócić jutro. Nazajutrz najbliższy dostępny termin był dzień po naszym wyjeździe. Co ciekawe, rezydent podczas spotkania w piątek zapewniał, że spokojnie jest na to czas. Nalewak do piwa w barze przy basenie miał wieczną awarię, co najmniej kilka razy dziennie. Trzeba było chodzić do baru w lobby, gdzie oczywiście również kolejka na kilkanaście minut. Spotkaliśmy się też z sytuacją, że barman nie chciał wydać mojemu partnerowi dwóch piw. Na argument, że jedno jest dla mnie i czekam na leżaku Pan odpowiedział żebym sobie po nie przyszła. Oczywiście skończyło się kolejną kłótnią i ostatecznie wydał piwo i dla mnie. Woda butelkowa płatna, w przeciwieństwie do wszystkich innych hoteli na trasie naszego autokaru. Toalety przy recepcji i basenie nie były zbyt często odwiedzanie przez panie sprzątające. Na podlodze błoto, papier porozrzucany dosłownie wszędzie, deski brudne. Dodatkowo w męskiej toalecie przy basenie oraz jednej z damskich w recepcji nie działają zamki. W naszym pokoju zauważyliśmy iż Panie sprzątające nie wymieniały prześcieradła, a obracały je na drugą stronę - doszliśmy do tego po umiejscowieniu niedopranych plam. Raz wróciliśmy z wycieczki o 14 i w pokoju nie było żadnego ręcznika, musieliśmy czekać do późnego popołudnia. Jeśli akurat nie zostawi się napiwku Pani sprzątającej nie dokłada papieru toaletowego - musieliśmy jej szukać po całym budynku żeby o niego poprosić. Zdarzało się, że podczas prysznica przestawała lecieć ciepła woda. Mieliśmy też awarię klimatyzacji w pokoju, więc obudzilismy się cali mokrzy w zaduchu. W budynku były dwie windy. Jedna była wyłączona z użytku, druga miała awarię co najmniej raz dziennie. Mieszkaliśmy na 4 piętrze i chodzenie po schodach w tę i z powrotem przy takim upale było bardzo irytujące. Dywan w korytarzu dawno nie widział odkurzacza. Podobno hotel był remontowany 4 lata temu - część owszem - jeden pawilon, ale my akurat mieliśmy to "szczęście" mieszkać w części, która nie wyglądała na remontowaną 4 lata temu (odpadający tynk ze ścian, pozrywane tapety itp.). W pokoju częstym gościem były mrówki, które spacerowały po nas kiedy spaliśmy. Siłownia, basen kryty, spa, jaccuzzi wspomniane w ofercie nie istnieją - jak to określił Pan z recepcji, nie są gotowe. Rezydent Pan H. nie pomagał w ogóle, na zgłaszane uwagi odpowiadał tylko że trudno. <br />Podsumowując - ten tydzień to był koszmar bardziej przypominający walkę o przetrwanie niż wypoczynek, modliliśmy się o powrót do domu. Zmarnowany urlop, nerwy i pieniądze.<br />Dodam jeszcze, że i tak mieliśmy "szczęście", ponieważ mieliśmy w ogóle pokój. Kilka rodzin, które przyjechały w dzień naszego wyjazdu zostało przeniesionych do innego hotelu ponieważ w naszym nie było miejsca. Taki overbooking...
    Hotel dla ludzi bez wymagań. Absolutnie żadnych. Zacznijmy od tego, że w opisie podana jest błędna informacja na temat odległości od lotniska. Nie wynosi ona 7km a 30 (półtorej godziny jazdy z lotniska - ostatni hotel na trasie). Dalej jest już tylko gorzej. Dojechaliśmy o 20.30. Poszliśmy na kolację
    w czasie kiedy obługa sprawdzała czy nasz pokój jest gotowy. Do końca posiłku 30min, niestety mogliśmy już zjeść tylko resztki (ciasto i po kawałku pizzy). Na pierwszy rzut oka rzucił nam się wszechobecny brud w restauracji (stoły, podłoga, dosłownie wszystko). Kiedy zaprowadzono nas do "gotowego" pokoju znaleźliśmy pływający niedopałek papierosa w wc (brak wstążki informującej o tym, że toaleta została posprzątana). Na podłodze przy wannie leżał pomięty, brudny ręcznik. Pościel nosiła czerwone ślady, nie chcemy wiedzieć od czego. Wróciliśmy do recepcji prosząc o inny pokój, niestety żaden nie był dostępny i czekaliśmy do 23 aż nasz zostanie posprzątany. Wniosek z tego taki, że w tym hotelu nie warto dawać nawet napiwku Panu z recepcji. Idąc dalej. Hotel dysponuje około 30 parasolkami na plaży. Przy obłożeniu rzędu 1340 gości aby poplażować na leżaku pod parasolem należałoby wstawać o 5. Plaża nie znajduje się w odległości 350m od hotelu, a 670 (zmierzone z użyciem Endomondo). Dodatkowo plaża brudna, zasyfiona i oczywiście zatłoczona. Rano chcieliśmy pobrać ręczniki na basen, niestety były one niedostępne - była godzina 9. Pani zaprosiła nas za dwie godziny twierdząc że brak ręczników z rana jest normalny. Musieliśmy zakupić własne, ponieważ już o 9 rano przy basenie ciężko było o leżak, a wolnych materacy nie było w ogóle. Gdybyśmy poszli tam o 11 moglibyśmy poleżeć pod płotem. Kolejki do jedzenia, barów - kosmiczne. Hotel nie jest kompletnie przygotowany na przyjęcie takiej liczby gości. Dodatkowym "atutem" jest niezliczona liczba Rosjan (około 80%), którzy zachowują się jak zwierzęta. Po kilku w dniach w ich towarzystwie w człowieku budzą się najgorsze instynkty. Animacje dostosowane pod Rosjan, wg nas kiepskie. W restauracji ciągła walka o jedzenie, stolik, talerze czy sztućce. Kiedy kończyło się jedzenie kucharz stał przy jedzeniu i wydzielał ile można wziąć (co jest problematyczne jeśli komuś smakuje na przykład tylko jeden rodzaj mięsa). Jedzenie - kwestia gustu. Ja nie chodziłam głodna, lecz mój partner musiał jeść z menu dla dzieci (z czym oczywiście obsługa również miała problem i konieczna była interwencja u managera). Będąc w temacie restauracji spędzając tydzień w tym hotelu można zapomnieć o skorzystaniu z kolacji w restauracji a la carte. Przyjechaliśmy w czwartek wieczorem, w piątek poszliśmy ją zarezerwować. Zostaliśmy odesłani z informacją, że mamy wrócić jutro. Nazajutrz najbliższy dostępny termin był dzień po naszym wyjeździe. Co ciekawe, rezydent podczas spotkania w piątek zapewniał, że spokojnie jest na to czas. Nalewak do piwa w barze przy basenie miał wieczną awarię, co najmniej kilka razy dziennie. Trzeba było chodzić do baru w lobby, gdzie oczywiście również kolejka na kilkanaście minut. Spotkaliśmy się też z sytuacją, że barman nie chciał wydać mojemu partnerowi dwóch piw. Na argument, że jedno jest dla mnie i czekam na leżaku Pan odpowiedział żebym sobie po nie przyszła. Oczywiście skończyło się kolejną kłótnią i ostatecznie wydał piwo i dla mnie. Woda butelkowa płatna, w przeciwieństwie do wszystkich innych hoteli na trasie naszego autokaru. Toalety przy recepcji i basenie nie były zbyt często odwiedzanie przez panie sprzątające. Na podlodze błoto, papier porozrzucany dosłownie wszędzie, deski brudne. Dodatkowo w męskiej toalecie przy basenie oraz jednej z damskich w recepcji nie działają zamki. W naszym pokoju zauważyliśmy iż Panie sprzątające nie wymieniały prześcieradła, a obracały je na drugą stronę - doszliśmy do tego po umiejscowieniu niedopranych plam. Raz wróciliśmy z wycieczki o 14 i w pokoju nie było żadnego ręcznika, musieliśmy czekać do późnego popołudnia. Jeśli akurat nie zostawi się napiwku Pani sprzątającej nie dokłada papieru toaletowego - musieliśmy jej szukać po całym budynku żeby o niego poprosić. Zdarzało się, że podczas prysznica przestawała lecieć ciepła woda. Mieliśmy też awarię klimatyzacji w pokoju, więc obudzilismy się cali mokrzy w zaduchu. W budynku były dwie windy. Jedna była wyłączona z użytku, druga miała awarię co najmniej raz dziennie. Mieszkaliśmy na 4 piętrze i chodzenie po schodach w tę i z powrotem przy takim upale było bardzo irytujące. Dywan w korytarzu dawno nie widział odkurzacza. Podobno hotel był remontowany 4 lata temu - część owszem - jeden pawilon, ale my akurat mieliśmy to "szczęście" mieszkać w części, która nie wyglądała na remontowaną 4 lata temu (odpadający tynk ze ścian, pozrywane tapety itp.). W pokoju częstym gościem były mrówki, które spacerowały po nas kiedy spaliśmy. Siłownia, basen kryty, spa, jaccuzzi wspomniane w ofercie nie istnieją - jak to określił Pan z recepcji, nie są gotowe. Rezydent Pan H. nie pomagał w ogóle, na zgłaszane uwagi odpowiadał tylko że trudno.
    Podsumowując - ten tydzień to był koszmar bardziej przypominający walkę o przetrwanie niż wypoczynek, modliliśmy się o powrót do domu. Zmarnowany urlop, nerwy i pieniądze.
    Dodam jeszcze, że i tak mieliśmy "szczęście", ponieważ mieliśmy w ogóle pokój. Kilka rodzin, które przyjechały w dzień naszego wyjazdu zostało przeniesionych do innego hotelu ponieważ w naszym nie było miejsca. Taki overbooking...
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 849 zł/os.
Kod oferty: 10102019BVPR1962
czw. 10.10.2019
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Prima Holiday
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 10.10.2019 , godz. 16:05
Warszawa
Nouvelair
czw. 10.10.2019 , godz. 18:15
Monastir
Powrót:
czw. 17.10.2019 , godz. 07:00
Monastir
Nouvelair
czw. 17.10.2019 , godz. 11:05
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Palmyra Aqua Park Kantaoui (Ex. Soviva Resort)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
czw. 10.10.2019
Wylot z:
Warszawa
Cena
3 698
czw. 10.10.2019
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Prima Holiday
Standard DBL (1PQ) 3 698