Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Marta

Dla bardzo wymagających klientów!

Hotel bardzo luksusowy i elegancki dla najbardziej wymagających klientów. Może pochwalić się największym centrum SPA w Tunezji, w którym można skorzystać z różnorodnych masaży, zabiegów kosmetycznych czy sauny. Ma duże i nowocześnie urządzone pokoje z bezpłatnym Wi-Fi. Obsługa jest bardzo pomocna, zawsze uśmiechnięta, swobodnie operująca angielskim. Atutem hotelu jest bardzo dobre zaplecze rekreacyjno-sportowe. Piękna piaszczysta plaża, zadbana z barem przy plaży to raj dla miłośników opalania.

Polecam dla: dla par, dla seniorów, dla aktywnych

Lokalizacja
5.0
Pokój
5.0
Basen
5.0
Czystość
5.0
Obsługa
5.0

KATEGORIA:

5*

REGION:

Monastir

OPIS:

Hotel położony pomiędzy Monastirem, a miastem Sousse, znanym z życia nocnego i zabytków. Oferuje swoim Gościom m. in. pakiet AI, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, moc atrakcji (m.in. animacje, sporty wodne, dostęp do basenów i SPA). Bliskość do piaszczystej plaży będzie dodatkowym atutem.

lokalizacja:

Monastir, 1 km od lotniska w Monastirze-MIR, ok. 58 km od lotniska w Enfidha-NBE. Hotel usytuowany na powierzchni: 45000 m2.

kategoria organizatora:

5*

kategoria lokalna:

4*

Data otwarcia:

1999 r. Odnowiony w 2019 r.
Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (3), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (5), centrum biznesowe (płatne), basen kryty, basen odkryty.

internet:

- Wi-Fi w hotelu bezpłatne

plaża:

Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, 120 m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży.

pokoje:

Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 4, liczba wind: 3)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe double dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), taras
- pokoje pool sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
- pokoje superior dla max. 3 os.: salon, 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- junior suity dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- suity executive dla max. 2 os.: salon, 2 sypialnie, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)
- suity SPA dla max. 2 os.: salon, jadalnia, 2 sypialnie, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC, sauna), taras

Wyżywienie:

- restauracja główna, restauracje a la carte (2), bary (3), cukiernia
All Inclusive
(08:30-00:00)
- śniadanie (06:30-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:30-21:30) serwowane w restauracji głównej
- późne śniadanie (10:00-12:00), przekąski (15:00-18:30), późny posiłek (22:00-00:00) serwowane w wyznaczonej restauracji
- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
Restauracje a la carte
- 1 wizyta w trakcie pobytu w wybranej restauracji gratis. Wymagana rezerwacja.
- "La Voile", "Mona" 2x międzynarodowa

z myślą o dzieciach:

- brodzik
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-10 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

w cenie:

- korty do tenisa ziemnego (3)
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- tenis stołowy
- rzutki, siatkówka
- siatkówka plażowa, minigolf
- aerobik, animacje

płatne:

- sporty wodne na plaży
- siłownia
- centrum SPA
- talasoterapia
- masaż, sauna, jacuzzi
- salon piękności
- łaźnia turecka
DODATKOWE INFORMACJE
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? -Z A OPŁATĄ
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? -TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? -NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? -TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? -TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA
- Jak będą serwowane posiłki? -OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? -TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - 24H
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - ZA OPŁATĄ
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? -NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1OS/ 10M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? -TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - INDYWIDUALNIE PAKOWANE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - PO KAŻDYM UŻYCIU
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy centrum SPA jest czynne? -TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKI, MINI DISCO, DYSKOTEKA
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? -1. ZAWIADOMIENIE LEKARZA, 2. TELEFON DO PRZEDSTAWICIELA 3. IZOLACJA GOŚCIA, 4. KONTAKT Z ODPOWIEDNIMI SŁUŻBAMI
PODATEK TURYSTYCZNY
Począwszy od 01 listopada 2018 roku, niezależnie od tego, czy umowa została zawarta przed 01 stycznia 2018 roku, czy nie, wszyscy Goście muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND).
Podatek będzie naliczany za wszystkich Gości powyżej 11.99 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 7 nocy.
- 3 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 5 * i 4 *
- 2 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 3 *
- dinar tunezyjski za osobę dorosłą za noc w hotelach 2 *

Aktualizacja opisu:

07.07.2020 14:30

usługi dostępne w hotelu:

Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne


Od 1 listopada 2018, każdego turystę w wieku 12 lub więcej lat, obowiązuje podatek turystyczny w Tunezji. Podatek opłaca się przy zakwaterowaniu. Przy pobytach powyżej 7 dób, turysta opłaca podatek maksymalnie za 7 pierwszych dób.
Wysokość podatku to:
hotel 5- i 4-gwiazdkowych – 3,00 TND/os./doba,
hotel 3-gwiazdkowy – 2,00 TND/os./doba,
hotel 2-gwiazdkowy – 1,00 TND/os./doba.

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Bezpośrednio przy plaży Basen odkryty Basen kryty Blisko lotniska Sport Tenis Nurkowanie Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.0

Ocena klientów
na podstawie 27 dodanych opinii

Lokalizacja
3,3
Pokój
4,2
Posiłki
4,1
Basen
4,4
Czystość
4,0
Obsługa
3,5
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • singli
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • 5.0
    wrzesień 2019

    Hotel godny polecenia

    Jak na Tunezję to rewelacja, myślę że osoby piszące negatywne opinie nie były w innych obiektach w okolicy. Pokoje sprzątane codziennie z wymianą ręczników włącznie. Basen i plaża w zasięgu 1 minuty co było rewelacyjne, ręczniki plażowe można wymieniać na suche i czyste nawet kilka razy dziennie. Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone (szkoda tylko że ryb nie potrafią dobrze przyżądzić ale tak samo jest w Egipcie czy Turcji). Było już poza sezonem więc animacje były skromne. Bardzo mi się podobała lokalizacja bo dojście na przystanek kolejowy to ok 5-7 min i robiliśmy sobie wycieczki tamtejszym pociągiem (nazywają to "metro") do Monastyru czy Souss za ok 2 zł od osoby - polecam chodzenie na własną rękę po tych miastach, można zobaczyć zupełnie inny świat niż na folderach i wyreżyserowanych wycieczkach za grube pieniądze. W pokojowym hotelu wi-fi działało dobrze co pozwalało na zaplanowanie wycieczek i sprawdzeniu rozkładu jazdy oraz sprawne działanie wifi callig i nie ponoszeniu opłat przy kontakcie ze znajomymi w Polsce.<br />Podczas pobytu zaczęła kapać woda na podłogę z uszkodzonego wężyka do spłuczki - po zgłoszeniu usterka została naprawiona w ok 2h
    Jak na Tunezję to rewelacja, myślę że osoby piszące negatywne opinie nie były w innych obiektach w okolicy. Pokoje sprzątane codziennie z wymianą ręczników włącznie. Basen i plaża w zasięgu 1 minuty co było rewelacyjne, ręczniki plażowe można wymieniać na suche i czyste nawet kilka razy dziennie. Jedzenie
    bardzo dobre i urozmaicone (szkoda tylko że ryb nie potrafią dobrze przyżądzić ale tak samo jest w Egipcie czy Turcji). Było już poza sezonem więc animacje były skromne. Bardzo mi się podobała lokalizacja bo dojście na przystanek kolejowy to ok 5-7 min i robiliśmy sobie wycieczki tamtejszym pociągiem (nazywają to "metro") do Monastyru czy Souss za ok 2 zł od osoby - polecam chodzenie na własną rękę po tych miastach, można zobaczyć zupełnie inny świat niż na folderach i wyreżyserowanych wycieczkach za grube pieniądze. W pokojowym hotelu wi-fi działało dobrze co pozwalało na zaplanowanie wycieczek i sprawdzeniu rozkładu jazdy oraz sprawne działanie wifi callig i nie ponoszeniu opłat przy kontakcie ze znajomymi w Polsce.
    Podczas pobytu zaczęła kapać woda na podłogę z uszkodzonego wężyka do spłuczki - po zgłoszeniu usterka została naprawiona w ok 2h
  • 2.5
    maj 2019

    Ciechocinek!!!

    Te gwiazdki to tylko na papierze. Omijać szerokim łukiem. Jedzenie recykling,monotonne. Nie zejdzie coś to podadzą w jakieś zalewie ( pomidory). Drinki tylko w ofercie i to od czerwca. Piwa brakowało to w jednym barze, to w drugim . Obsługa i kelnerzy widzieli Cię jak dałeś napiwek. Drinki,piwo limity. Pierwszy raz z czymś takim miałam do czynienia. Porażka. Hotel 5* A brakowało talerzy, a o szklankach nie wspomnę. Dodatkowo w maju nic w tym hotelu się nie dzieje. Woda zimna i w morzu i w basenach. Pogoda w kratkę, noce zimne i brak animacji....jedna wielka nuda. To był najgorszy hotel w jakim byłam.
    Te gwiazdki to tylko na papierze. Omijać szerokim łukiem. Jedzenie recykling,monotonne. Nie zejdzie coś to podadzą w jakieś zalewie ( pomidory). Drinki tylko w ofercie i to od czerwca. Piwa brakowało to w jednym barze, to w drugim . Obsługa i kelnerzy widzieli Cię jak dałeś napiwek. Drinki,piwo limity.
    Pierwszy raz z czymś takim miałam do czynienia. Porażka. Hotel 5* A brakowało talerzy, a o szklankach nie wspomnę. Dodatkowo w maju nic w tym hotelu się nie dzieje. Woda zimna i w morzu i w basenach. Pogoda w kratkę, noce zimne i brak animacji....jedna wielka nuda. To był najgorszy hotel w jakim byłam.
  • 2.5
    maj 2019

    słabo

    Byliśmy w tym hotelu tylko tydzień na całe szczęście. Hotel jest okropny jedzenie beznadziejne brak przekąsek na zewnątrz . W przypadku braku pogody jeden bar na cały hotel. W wersji all inclusive tylko alkohole lokalne rozcieńczane wodą drinki typu mohito płatne. Kolejna bzdura około południa piwo pod wydział godzina 13.00 brak piwa w barze. Pokój czysty ale z karaluchami. Codziennie karty się zacinały. Muzyka tylko na plaży pod warunkiem, że Francuzi mają dobry humor, ogólnie w hotelu nic się nie dzieje istny Ciechocinek a nawet nie bo dancingów też nie było. Brak klimy w hotelu. Hotel przy samym lotnisku nawet balkonu nie można otworzyć bo tak głośno. W przeciągu ośmiu lat to nasz najgorszy pobyt nie wiem jak biuro może polecać ten hotel.
    Byliśmy w tym hotelu tylko tydzień na całe szczęście. Hotel jest okropny jedzenie beznadziejne brak przekąsek na zewnątrz . W przypadku braku pogody jeden bar na cały hotel. W wersji all inclusive tylko alkohole lokalne rozcieńczane wodą drinki typu mohito płatne. Kolejna bzdura około południa piwo
    pod wydział godzina 13.00 brak piwa w barze. Pokój czysty ale z karaluchami. Codziennie karty się zacinały. Muzyka tylko na plaży pod warunkiem, że Francuzi mają dobry humor, ogólnie w hotelu nic się nie dzieje istny Ciechocinek a nawet nie bo dancingów też nie było. Brak klimy w hotelu. Hotel przy samym lotnisku nawet balkonu nie można otworzyć bo tak głośno. W przeciągu ośmiu lat to nasz najgorszy pobyt nie wiem jak biuro może polecać ten hotel.
  • 2.7
    maj 2019

    szkoda pieniędzy

    Byliśmy z mężem 7 dni w tym właśnie hotelu i NIE POLECAMY!!!!!!!!!!!!!!!!<br />Jeśli macie możliwość to nie lecie tam.....łazienka dużo daje do życzenia dopiero po interwencji P.rezydentki została JAKO-TAKO posprzątana......po JADALNI...bo inaczej nie można tego nazwać fruwają ptaki które w każdej chwili mogą zostawić pamiątke :)obrusy nie prasowane ,serwetki do posiłków kilka krotnie używane przez klijętów JADALNI...CZĘSTO BRAK SERWETEK JEDNORAZOWYCH,w ciągu 7 dni 2 razy ZABRAKŁO ALKOHOLU o 21,BRAK SZLAFROKÓW choć były w cenie...jedzenie w miare dobre ,ale jak na 5* HOTEL TO SPODZIEWALIŚMY SIĘ CZEGOŚ LEPSZEGO....Obsługa miła po napiwkach
    Byliśmy z mężem 7 dni w tym właśnie hotelu i NIE POLECAMY!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jeśli macie możliwość to nie lecie tam.....łazienka dużo daje do życzenia dopiero po interwencji P.rezydentki została JAKO-TAKO posprzątana......po JADALNI...bo inaczej nie można tego nazwać fruwają ptaki które w każdej chwili
    mogą zostawić pamiątke :)obrusy nie prasowane ,serwetki do posiłków kilka krotnie używane przez klijętów JADALNI...CZĘSTO BRAK SERWETEK JEDNORAZOWYCH,w ciągu 7 dni 2 razy ZABRAKŁO ALKOHOLU o 21,BRAK SZLAFROKÓW choć były w cenie...jedzenie w miare dobre ,ale jak na 5* HOTEL TO SPODZIEWALIŚMY SIĘ CZEGOŚ LEPSZEGO....Obsługa miła po napiwkach
  • 3.2
    październik 2018

    Dość średnio

    Plusy: Hotel z pięknym widokiem na morze. Pokoje przestronne. Polecam te położone najwyżej. Jedzenie różnorodne, jak na arabski kraj (sporo dobrych przypraw, kucharze z wyczuciem). Świetne desery ( nie za słodkie, chociaż tych słodkości pod turystów francuskich sporo). Podobno wyśmienite spa, ale nie korzystaliśmy. Piękny, i dość głęboki basen, także dla dzieci brodzik. Ładnie utrzymana zieleń.<br />Minusy: (tych już sporo) Najważniejsze to obsługa traktująca wszystkich jak intruzów. Zapłaciłem za pokój z widokiem na morze, a dostałem na samym dole z widokiem na basen. Gdy zapytałem , czemu nie mam z widokiem na morze, powiedziano mi, że jak się wychylę, to odrobinę morza zobaczę na pewno tam koło jakiejś palemki. Oczywiście mogą mi zamienić pokój, ale dopiero na drugi dzień, bo teraz nie ma szefa. Rano w recepcji znalazłem szefa, który stwierdził, że jednak mam widok na morze, ale mogę mieć lepszy widok za dodatkową dopłatą. Tak mnie skołował, że w końcu mu dopłaciłem i to sporo, i dostaliśmy naprawdę piękny pokój z bezpośrednim widokiem. Ale oczywiście nie działała klimatyzacja, zamiast chłodzić to grzała, a było jakieś 27 stopni na zewnątrz. Po wielokrotnej interwencji w recepcji łaskawie ktoś się pojawił (tak miej więcej po 3 godzinach) i coś tam pogmerał, postukał, no i zaczęło odrobinę chłodzić. Oczywiście lodówka także nie działała, co także zgłosiłem. Łaskawie przyniesiono mi nową na drugi dzień. Okazało się , że nie mieściła się w szafce, ale poprosiłem , aby zostawili. Schłodziła się odrobinę po 2 dniach! To tyle recepcja, a teraz obsługa na posiłkach. Napoje tylko przynoszone przez kelnerów, nawet nie ma wody w dystrybutorach. Trzeba się dopraszać o kieliszek wina, czy szklankę piwa. Wszędzie brud, serwety i sztućce mają chyba ponad 10 lat. Wszystko trzeba wycierać serwetkami papierowymi. Plaży praktycznie nie ma, została prawie cała zabudowana barem, który oczywiście w tym czasie nie działał. Okolice hotelu do kitu, nic nie ma. Za to co jakiś czas startujące samoloty (lotnisko na przeciwko). Dobrze, że wybraliśmy się na dwudniową wyprawę na Saharę, bo w hotelu nie było co robić. Wieczorem trochę muzyki przy barze, znowu nadęci barmani. Repertuar pod Rosjan, głównie "Biełyje Rozy".
    Plusy: Hotel z pięknym widokiem na morze. Pokoje przestronne. Polecam te położone najwyżej. Jedzenie różnorodne, jak na arabski kraj (sporo dobrych przypraw, kucharze z wyczuciem). Świetne desery ( nie za słodkie, chociaż tych słodkości pod turystów francuskich sporo). Podobno wyśmienite spa, ale nie
    korzystaliśmy. Piękny, i dość głęboki basen, także dla dzieci brodzik. Ładnie utrzymana zieleń.
    Minusy: (tych już sporo) Najważniejsze to obsługa traktująca wszystkich jak intruzów. Zapłaciłem za pokój z widokiem na morze, a dostałem na samym dole z widokiem na basen. Gdy zapytałem , czemu nie mam z widokiem na morze, powiedziano mi, że jak się wychylę, to odrobinę morza zobaczę na pewno tam koło jakiejś palemki. Oczywiście mogą mi zamienić pokój, ale dopiero na drugi dzień, bo teraz nie ma szefa. Rano w recepcji znalazłem szefa, który stwierdził, że jednak mam widok na morze, ale mogę mieć lepszy widok za dodatkową dopłatą. Tak mnie skołował, że w końcu mu dopłaciłem i to sporo, i dostaliśmy naprawdę piękny pokój z bezpośrednim widokiem. Ale oczywiście nie działała klimatyzacja, zamiast chłodzić to grzała, a było jakieś 27 stopni na zewnątrz. Po wielokrotnej interwencji w recepcji łaskawie ktoś się pojawił (tak miej więcej po 3 godzinach) i coś tam pogmerał, postukał, no i zaczęło odrobinę chłodzić. Oczywiście lodówka także nie działała, co także zgłosiłem. Łaskawie przyniesiono mi nową na drugi dzień. Okazało się , że nie mieściła się w szafce, ale poprosiłem , aby zostawili. Schłodziła się odrobinę po 2 dniach! To tyle recepcja, a teraz obsługa na posiłkach. Napoje tylko przynoszone przez kelnerów, nawet nie ma wody w dystrybutorach. Trzeba się dopraszać o kieliszek wina, czy szklankę piwa. Wszędzie brud, serwety i sztućce mają chyba ponad 10 lat. Wszystko trzeba wycierać serwetkami papierowymi. Plaży praktycznie nie ma, została prawie cała zabudowana barem, który oczywiście w tym czasie nie działał. Okolice hotelu do kitu, nic nie ma. Za to co jakiś czas startujące samoloty (lotnisko na przeciwko). Dobrze, że wybraliśmy się na dwudniową wyprawę na Saharę, bo w hotelu nie było co robić. Wieczorem trochę muzyki przy barze, znowu nadęci barmani. Repertuar pod Rosjan, głównie "Biełyje Rozy".
  • 3.2
    październik 2018

    Październik - nie polecam

    Mój wyjazd trwał dwa tygodnie, poza sezonem tj. październik - ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Obiecanych w ofercie animacji basenowych - brak, ani jednego dnia takowych nie zorganizowano. W drugim tygodniu mojego pobytu, jedynie wieczorami goście zostali raczeni występem Pana Grajka, który to na gitarze lub saksofonie przygrywał do swojego repertuaru (5-6 rosyjskich utworów, które powtarzały się przy każdym występie). Jeśli chodzi o obsługę hotelową - zero profesjonalizmu. Na recepcji jak i całym obiekcie, z połową załogi nie dało się swobodnie dogadać w języku angielskim. O formularz do pralni prosiłam się około 3-4 dni (sytuacja powtórzyła się dwukrotnie, oczywiście 10 raz zapytanie w recepcji o formularz, oczekiwanie przy recepcji itd). Jeśli chodzi o ofertę All Inclusive - w tym hotelu NIEWARTO. Jedzenie bardzo średnie, owoce o dziwo to głównie codziennie jabłka, gruszki winogron, czasem "rzucony" melon. Alkohol na barach (miały działać 3, działał głównie 1) kończył się już około godziny 12:30! OBSŁUGA BARDZO ROSZCZENIOWA I PRZEKUPNA, okazało się bowiem, że po wręczeniu codziennych napiwków - niczego nie brakuje... Poniżej krytyki. Czystość pokoi pozostawia duże pole do krytyki. <br />Poprzez intensywne opady deszczu, zalało mój pokój, który znajdował się na parterze - zrozumiałe, zatkały się balkonowe kanały deszczowe, woda podeszła, stało się... Ale proces sprzątania, a raczej jego braku to totalne dno. Na przykład chodnik, który zalało, zwinęłam i uszykowałam dla Pani Sprzątającej, niestety Pani, tak jak go zostawiłam, wywlekła go na balkon i zostawiła, leżał tak przez tydzień, do końca mojego wyjazdu. Zasłony, które zamokły do połowy, związano w supeł i pozostawiono do wyschnięcia. Nie dziwi mnie, dlaczego w pokojach tak czuć stęchlizną. <br /><br />W brzydką pogodę, basen wewnętrzny zamykany już o godzinie 19:00. <br />Stan techniczny hotelu uważam za dostateczny, przez cały wyjazd "coś" było popsute. Począwszy od niesprawnych leżaków na basenie, kończąc na windzie (bardzo duży problem dla gości z dużymi torbami podróżnymi). <br /><br />Plaża - pracownicy starali się dbać o jej zagospodarowanie, niestety zbyt mała częstotliwość doglądania stanu plaży powodowała to, iż ciągle znajdowały się na niej śmieci wyrzucane przez morze. Sprzęt do zabaw wodnych (banany, skutery itd) - niemożliwe do wypożyczenie nawet w piękną pogodę. Pracownicy recepcji twierdzili, że nie mogą dodzwonić się do osoby za to odpowiedzialnej, za każdym razem odsyłano nas z kwitkiem do hoteli sąsiadujących. <br /><br />Nie polecam nikomu, więcej nie wrócę.
    Mój wyjazd trwał dwa tygodnie, poza sezonem tj. październik - ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Obiecanych w ofercie animacji basenowych - brak, ani jednego dnia takowych nie zorganizowano. W drugim tygodniu mojego pobytu, jedynie wieczorami goście zostali raczeni występem Pana Grajka, który to na gitarze lub
    saksofonie przygrywał do swojego repertuaru (5-6 rosyjskich utworów, które powtarzały się przy każdym występie). Jeśli chodzi o obsługę hotelową - zero profesjonalizmu. Na recepcji jak i całym obiekcie, z połową załogi nie dało się swobodnie dogadać w języku angielskim. O formularz do pralni prosiłam się około 3-4 dni (sytuacja powtórzyła się dwukrotnie, oczywiście 10 raz zapytanie w recepcji o formularz, oczekiwanie przy recepcji itd). Jeśli chodzi o ofertę All Inclusive - w tym hotelu NIEWARTO. Jedzenie bardzo średnie, owoce o dziwo to głównie codziennie jabłka, gruszki winogron, czasem "rzucony" melon. Alkohol na barach (miały działać 3, działał głównie 1) kończył się już około godziny 12:30! OBSŁUGA BARDZO ROSZCZENIOWA I PRZEKUPNA, okazało się bowiem, że po wręczeniu codziennych napiwków - niczego nie brakuje... Poniżej krytyki. Czystość pokoi pozostawia duże pole do krytyki.
    Poprzez intensywne opady deszczu, zalało mój pokój, który znajdował się na parterze - zrozumiałe, zatkały się balkonowe kanały deszczowe, woda podeszła, stało się... Ale proces sprzątania, a raczej jego braku to totalne dno. Na przykład chodnik, który zalało, zwinęłam i uszykowałam dla Pani Sprzątającej, niestety Pani, tak jak go zostawiłam, wywlekła go na balkon i zostawiła, leżał tak przez tydzień, do końca mojego wyjazdu. Zasłony, które zamokły do połowy, związano w supeł i pozostawiono do wyschnięcia. Nie dziwi mnie, dlaczego w pokojach tak czuć stęchlizną.

    W brzydką pogodę, basen wewnętrzny zamykany już o godzinie 19:00.
    Stan techniczny hotelu uważam za dostateczny, przez cały wyjazd "coś" było popsute. Począwszy od niesprawnych leżaków na basenie, kończąc na windzie (bardzo duży problem dla gości z dużymi torbami podróżnymi).

    Plaża - pracownicy starali się dbać o jej zagospodarowanie, niestety zbyt mała częstotliwość doglądania stanu plaży powodowała to, iż ciągle znajdowały się na niej śmieci wyrzucane przez morze. Sprzęt do zabaw wodnych (banany, skutery itd) - niemożliwe do wypożyczenie nawet w piękną pogodę. Pracownicy recepcji twierdzili, że nie mogą dodzwonić się do osoby za to odpowiedzialnej, za każdym razem odsyłano nas z kwitkiem do hoteli sąsiadujących.

    Nie polecam nikomu, więcej nie wrócę.
  • 3.3
    październik 2017

    Srednio

    Hotel w sumie OK. Jedzenie jak na ta cene bardzo dobre. Mielismy pokoj z widokiem na basen i morze, byl bardzo czysty i przestronny - inni gosice narzekali na standardowe pokoje, wiec mysle ze warto doplacic. Obsluga niestety dosyc kiepska Do tego dochodzi fakt ze w barach oferowano glownie piwo, ciagle czegos brakowalo. Nawet w glownym barze (i deynym czynnym wieczorem) brakowalo alkoholu po godzinie 21ej.
    Hotel w sumie OK. Jedzenie jak na ta cene bardzo dobre. Mielismy pokoj z widokiem na basen i morze, byl bardzo czysty i przestronny - inni gosice narzekali na standardowe pokoje, wiec mysle ze warto doplacic. Obsluga niestety dosyc kiepska Do tego dochodzi fakt ze w barach oferowano glownie piwo, ciagle
    czegos brakowalo. Nawet w glownym barze (i deynym czynnym wieczorem) brakowalo alkoholu po godzinie 21ej.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
4 004 zł/os.
Kod oferty: 23072020WEZY31072
czw. 23.07.2020
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Coral Travel
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 23.07.2020 , godz. 09:50
Warszawa
Enter Air
czw. 23.07.2020 , godz. 11:40
Hammamet
Powrót:
czw. 30.07.2020 , godz. 05:00
Hammamet
Enter Air
czw. 30.07.2020 , godz. 08:45
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Royal Thalassa

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
czw. 23.07.2020
Wylot z:
Warszawa
Cena
8 008
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
czw. 23.07.2020
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Coral Travel
Room Standard Garden View with Balcony or Terrace (85434) 8 008
Room Standard Sea View with Balcony or Terrace (85435) 8 218
Room Standard Pool&#45 (85264) 8 337
Superior Room with Balcony or Terrace (85436) 8 966
JuniorSuite with Balcony or Terrace (85438) 9 534
Executive Suite with Balcony or Terrace (85437) 11 138