Atuty oferty

Lato 2020

Wystarczy 10% zaliczki, by dokonać rezerwacji

dowiedz się więcej

Najtaniej w First Minute lub zwrot różnicy

dowiedz się więcej

Gwarancja niezmiennej ceny

dowiedz się więcej

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Marta

Dla bardzo wymagających klientów!

Hotel bardzo luksusowy i elegancki dla najbardziej wymagających klientów. Może pochwalić się największym centrum SPA w Tunezji, w którym można skorzystać z różnorodnych masaży, zabiegów kosmetycznych czy sauny. Ma duże i nowocześnie urządzone pokoje z bezpłatnym Wi-Fi. Obsługa jest bardzo pomocna, zawsze uśmiechnięta, swobodnie operująca angielskim. Atutem hotelu jest bardzo dobre zaplecze rekreacyjno-sportowe. Piękna piaszczysta plaża, zadbana z barem przy plaży to raj dla miłośników opalania.

Polecam dla: dla par, dla seniorów, dla aktywnych

Lokalizacja
5.0
Pokój
5.0
Basen
5.0
Czystość
5.0
Obsługa
5.0

Kategoria:

*****

Region:

TUNEZJA KONTYNENTALNA/TUNEZJA

Polozenie:


• ok. 5 km od centrum Monastir


• bezpośrednio przy plaży


• czas dojazdu z lotniska ok. 60 min

Plaza:


• bezpośrednio przy plaży


• publiczna (z częścią prywatną hotelu)


• piaszczysta


• łagodnie opadająca


• restauracja przy plaży


• bar przy plaży

Wyposażenie:


• recepcja 
• winda
• ogród
• sklep z pamiątkami
• butik
• fryzjer 
• Wi-Fi: w recepcji/lobby, w cenie

Karty:

Visa, MasterCard

Liczba pokojów:

280

Kategoria lokalna:

5 gwiazdek

Dodatkowe informacje:


• hotel nie akceptuje zwierząt 

Zgodnie z decyzją rządu tunezyjskiego w Tunezji pobierany jest podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu. Dla obiektów: 2-gwiazdkowych - ok. 1 dinar za os./noc, 3-gwiazdkowych - ok. 2 dinary za os./noc oraz 4 i 5-gwiazdkowych - ok. 3 dinary za os./noc. Podatek jest pobierany od osób powyżej 12 roku życia. Opłata będzie naliczana za pobyty do maks. 7 nocy.


• W rezerwowanym hotelu opieka rezydenta TUI oraz TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Telefon: +48 222043596
SMS: +48 799448800
E-mail: servicePL@TUI.com
Czat: w aplikacji TUI

Basen:


• baseny: 4
• basen: ze słodką wodą
• basen: kryty, ze słodką wodą, podgrzewany
• basen dla dzieci
• jacuzzi
• ręczniki: w cenie

Dla dzieci:


• basen dla dzieci
• opieka nad dziećmi
• wysokie krzesełka dla dzieci
• miniklub: 4 -10 lat
• animacje dla dzieci
• plac zabaw 

Sport i wellness:

W cenie
• aerobik
• łucznictwo 
• piłka plażowa
• siatkówka plażowa 
• minigolf 
• kanu
• rower wodny 

Płatne
• strefa spa
• masaże
• zabiegi medyczne
• zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne 
• kort tenisowy 
• siłownia
• indoor cycling 
• jazda konna: w ofercie firm zewnętrznych 
• windsurfing 
• łódka typu banan 

Rozrywka:


• zajęcia sportowe


• międzynarodowe animacje dla dorosłych


• międzynarodowy program animacyjny


• muzyka na żywo

Pokoje:

Pokój ekonomiczny DZZ1

• 1-2 os. • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny

Pokój 2-osobowy od strony morza DZX2

• 1-2 os. • ok. 28 m2 • widok na morze • klimatyzacja • wanna lub prysznic • WC • TV

Pokój 2-osobowy na parterze DZX1

• 1-3 os. • ok. 28 m2 • klimatyzacja: centralnie sterowana • sejf: w cenie • lodówka • telefon • Wi-Fi: w cenie • TV sat. • room service: za opłatą • WC • szlafroki • suszarka do włosów • taras

Wyżywienie:

All inclusive
• śniadanie: w formie bufetu
• późne śniadanie: 10:00 - 11:00
• obiad: w formie bufetu
• kolacja: w formie bufetu
• przekąski, 16:00 - 17:00, przekąski o północy, 23:00 - 00:00
• wybrane napoje bezalkoholowe: 08:00 - 00:00
• wybrane lokalne napoje alkoholowe: 10:00 - 00:00
• wybrane napoje do posiłków
• kawa/herbata po południu

Restauracje i bary
• restauracje: 3
• główna restauracja: rodzaje kuchni: międzynarodowa, bufet, show cooking, z klimatyzacją, z tarasem, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
• restauracja: rodzaje kuchni: międzynarodowa, włoska, sushi, a la carte, wymagana rezerwacja, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
• restauracja: rodzaje kuchni: międzynarodowa, włoska, ryby/owoce morza, dania z grilla, a la carte, wymagana rezerwacja, na plaży, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój

• bary i inne: 4
• piano bar
• kawiarnia
• bar przy zewnętrznym basenie: maj - wrzesień
• bar na plaży: czerwiec - wrzesień

Dodatkowe informacje
• wymagane noszenie opasek all inclusive


Od 1 listopada 2018, każdego turystę w wieku 12 lub więcej lat, obowiązuje podatek turystyczny w Tunezji. Podatek opłaca się przy zakwaterowaniu. Przy pobytach powyżej 7 dób, turysta opłaca podatek maksymalnie za 7 pierwszych dób.
Wysokość podatku to:
hotel 5- i 4-gwiazdkowych – 3,00 TND/os./doba,
hotel 3-gwiazdkowy – 2,00 TND/os./doba,
hotel 2-gwiazdkowy – 1,00 TND/os./doba.

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Bezpośrednio przy plaży Basen odkryty Basen kryty Blisko lotniska Sport Tenis Nurkowanie Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.0

Ocena klientów
na podstawie 27 dodanych opinii

Lokalizacja
3,3
Pokój
4,2
Posiłki
4,1
Basen
4,4
Czystość
4,0
Obsługa
3,5
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • singli
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • 5.0
    wrzesień 2019

    Hotel godny polecenia

    Jak na Tunezję to rewelacja, myślę że osoby piszące negatywne opinie nie były w innych obiektach w okolicy. Pokoje sprzątane codziennie z wymianą ręczników włącznie. Basen i plaża w zasięgu 1 minuty co było rewelacyjne, ręczniki plażowe można wymieniać na suche i czyste nawet kilka razy dziennie. Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone (szkoda tylko że ryb nie potrafią dobrze przyżądzić ale tak samo jest w Egipcie czy Turcji). Było już poza sezonem więc animacje były skromne. Bardzo mi się podobała lokalizacja bo dojście na przystanek kolejowy to ok 5-7 min i robiliśmy sobie wycieczki tamtejszym pociągiem (nazywają to "metro") do Monastyru czy Souss za ok 2 zł od osoby - polecam chodzenie na własną rękę po tych miastach, można zobaczyć zupełnie inny świat niż na folderach i wyreżyserowanych wycieczkach za grube pieniądze. W pokojowym hotelu wi-fi działało dobrze co pozwalało na zaplanowanie wycieczek i sprawdzeniu rozkładu jazdy oraz sprawne działanie wifi callig i nie ponoszeniu opłat przy kontakcie ze znajomymi w Polsce.<br />Podczas pobytu zaczęła kapać woda na podłogę z uszkodzonego wężyka do spłuczki - po zgłoszeniu usterka została naprawiona w ok 2h
    Jak na Tunezję to rewelacja, myślę że osoby piszące negatywne opinie nie były w innych obiektach w okolicy. Pokoje sprzątane codziennie z wymianą ręczników włącznie. Basen i plaża w zasięgu 1 minuty co było rewelacyjne, ręczniki plażowe można wymieniać na suche i czyste nawet kilka razy dziennie. Jedzenie
    bardzo dobre i urozmaicone (szkoda tylko że ryb nie potrafią dobrze przyżądzić ale tak samo jest w Egipcie czy Turcji). Było już poza sezonem więc animacje były skromne. Bardzo mi się podobała lokalizacja bo dojście na przystanek kolejowy to ok 5-7 min i robiliśmy sobie wycieczki tamtejszym pociągiem (nazywają to "metro") do Monastyru czy Souss za ok 2 zł od osoby - polecam chodzenie na własną rękę po tych miastach, można zobaczyć zupełnie inny świat niż na folderach i wyreżyserowanych wycieczkach za grube pieniądze. W pokojowym hotelu wi-fi działało dobrze co pozwalało na zaplanowanie wycieczek i sprawdzeniu rozkładu jazdy oraz sprawne działanie wifi callig i nie ponoszeniu opłat przy kontakcie ze znajomymi w Polsce.
    Podczas pobytu zaczęła kapać woda na podłogę z uszkodzonego wężyka do spłuczki - po zgłoszeniu usterka została naprawiona w ok 2h
  • 2.5
    maj 2019

    Ciechocinek!!!

    Te gwiazdki to tylko na papierze. Omijać szerokim łukiem. Jedzenie recykling,monotonne. Nie zejdzie coś to podadzą w jakieś zalewie ( pomidory). Drinki tylko w ofercie i to od czerwca. Piwa brakowało to w jednym barze, to w drugim . Obsługa i kelnerzy widzieli Cię jak dałeś napiwek. Drinki,piwo limity. Pierwszy raz z czymś takim miałam do czynienia. Porażka. Hotel 5* A brakowało talerzy, a o szklankach nie wspomnę. Dodatkowo w maju nic w tym hotelu się nie dzieje. Woda zimna i w morzu i w basenach. Pogoda w kratkę, noce zimne i brak animacji....jedna wielka nuda. To był najgorszy hotel w jakim byłam.
    Te gwiazdki to tylko na papierze. Omijać szerokim łukiem. Jedzenie recykling,monotonne. Nie zejdzie coś to podadzą w jakieś zalewie ( pomidory). Drinki tylko w ofercie i to od czerwca. Piwa brakowało to w jednym barze, to w drugim . Obsługa i kelnerzy widzieli Cię jak dałeś napiwek. Drinki,piwo limity.
    Pierwszy raz z czymś takim miałam do czynienia. Porażka. Hotel 5* A brakowało talerzy, a o szklankach nie wspomnę. Dodatkowo w maju nic w tym hotelu się nie dzieje. Woda zimna i w morzu i w basenach. Pogoda w kratkę, noce zimne i brak animacji....jedna wielka nuda. To był najgorszy hotel w jakim byłam.
  • 2.5
    maj 2019

    słabo

    Byliśmy w tym hotelu tylko tydzień na całe szczęście. Hotel jest okropny jedzenie beznadziejne brak przekąsek na zewnątrz . W przypadku braku pogody jeden bar na cały hotel. W wersji all inclusive tylko alkohole lokalne rozcieńczane wodą drinki typu mohito płatne. Kolejna bzdura około południa piwo pod wydział godzina 13.00 brak piwa w barze. Pokój czysty ale z karaluchami. Codziennie karty się zacinały. Muzyka tylko na plaży pod warunkiem, że Francuzi mają dobry humor, ogólnie w hotelu nic się nie dzieje istny Ciechocinek a nawet nie bo dancingów też nie było. Brak klimy w hotelu. Hotel przy samym lotnisku nawet balkonu nie można otworzyć bo tak głośno. W przeciągu ośmiu lat to nasz najgorszy pobyt nie wiem jak biuro może polecać ten hotel.
    Byliśmy w tym hotelu tylko tydzień na całe szczęście. Hotel jest okropny jedzenie beznadziejne brak przekąsek na zewnątrz . W przypadku braku pogody jeden bar na cały hotel. W wersji all inclusive tylko alkohole lokalne rozcieńczane wodą drinki typu mohito płatne. Kolejna bzdura około południa piwo
    pod wydział godzina 13.00 brak piwa w barze. Pokój czysty ale z karaluchami. Codziennie karty się zacinały. Muzyka tylko na plaży pod warunkiem, że Francuzi mają dobry humor, ogólnie w hotelu nic się nie dzieje istny Ciechocinek a nawet nie bo dancingów też nie było. Brak klimy w hotelu. Hotel przy samym lotnisku nawet balkonu nie można otworzyć bo tak głośno. W przeciągu ośmiu lat to nasz najgorszy pobyt nie wiem jak biuro może polecać ten hotel.
  • 2.7
    maj 2019

    szkoda pieniędzy

    Byliśmy z mężem 7 dni w tym właśnie hotelu i NIE POLECAMY!!!!!!!!!!!!!!!!<br />Jeśli macie możliwość to nie lecie tam.....łazienka dużo daje do życzenia dopiero po interwencji P.rezydentki została JAKO-TAKO posprzątana......po JADALNI...bo inaczej nie można tego nazwać fruwają ptaki które w każdej chwili mogą zostawić pamiątke :)obrusy nie prasowane ,serwetki do posiłków kilka krotnie używane przez klijętów JADALNI...CZĘSTO BRAK SERWETEK JEDNORAZOWYCH,w ciągu 7 dni 2 razy ZABRAKŁO ALKOHOLU o 21,BRAK SZLAFROKÓW choć były w cenie...jedzenie w miare dobre ,ale jak na 5* HOTEL TO SPODZIEWALIŚMY SIĘ CZEGOŚ LEPSZEGO....Obsługa miła po napiwkach
    Byliśmy z mężem 7 dni w tym właśnie hotelu i NIE POLECAMY!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jeśli macie możliwość to nie lecie tam.....łazienka dużo daje do życzenia dopiero po interwencji P.rezydentki została JAKO-TAKO posprzątana......po JADALNI...bo inaczej nie można tego nazwać fruwają ptaki które w każdej chwili
    mogą zostawić pamiątke :)obrusy nie prasowane ,serwetki do posiłków kilka krotnie używane przez klijętów JADALNI...CZĘSTO BRAK SERWETEK JEDNORAZOWYCH,w ciągu 7 dni 2 razy ZABRAKŁO ALKOHOLU o 21,BRAK SZLAFROKÓW choć były w cenie...jedzenie w miare dobre ,ale jak na 5* HOTEL TO SPODZIEWALIŚMY SIĘ CZEGOŚ LEPSZEGO....Obsługa miła po napiwkach
  • 3.2
    październik 2018

    Dość średnio

    Plusy: Hotel z pięknym widokiem na morze. Pokoje przestronne. Polecam te położone najwyżej. Jedzenie różnorodne, jak na arabski kraj (sporo dobrych przypraw, kucharze z wyczuciem). Świetne desery ( nie za słodkie, chociaż tych słodkości pod turystów francuskich sporo). Podobno wyśmienite spa, ale nie korzystaliśmy. Piękny, i dość głęboki basen, także dla dzieci brodzik. Ładnie utrzymana zieleń.<br />Minusy: (tych już sporo) Najważniejsze to obsługa traktująca wszystkich jak intruzów. Zapłaciłem za pokój z widokiem na morze, a dostałem na samym dole z widokiem na basen. Gdy zapytałem , czemu nie mam z widokiem na morze, powiedziano mi, że jak się wychylę, to odrobinę morza zobaczę na pewno tam koło jakiejś palemki. Oczywiście mogą mi zamienić pokój, ale dopiero na drugi dzień, bo teraz nie ma szefa. Rano w recepcji znalazłem szefa, który stwierdził, że jednak mam widok na morze, ale mogę mieć lepszy widok za dodatkową dopłatą. Tak mnie skołował, że w końcu mu dopłaciłem i to sporo, i dostaliśmy naprawdę piękny pokój z bezpośrednim widokiem. Ale oczywiście nie działała klimatyzacja, zamiast chłodzić to grzała, a było jakieś 27 stopni na zewnątrz. Po wielokrotnej interwencji w recepcji łaskawie ktoś się pojawił (tak miej więcej po 3 godzinach) i coś tam pogmerał, postukał, no i zaczęło odrobinę chłodzić. Oczywiście lodówka także nie działała, co także zgłosiłem. Łaskawie przyniesiono mi nową na drugi dzień. Okazało się , że nie mieściła się w szafce, ale poprosiłem , aby zostawili. Schłodziła się odrobinę po 2 dniach! To tyle recepcja, a teraz obsługa na posiłkach. Napoje tylko przynoszone przez kelnerów, nawet nie ma wody w dystrybutorach. Trzeba się dopraszać o kieliszek wina, czy szklankę piwa. Wszędzie brud, serwety i sztućce mają chyba ponad 10 lat. Wszystko trzeba wycierać serwetkami papierowymi. Plaży praktycznie nie ma, została prawie cała zabudowana barem, który oczywiście w tym czasie nie działał. Okolice hotelu do kitu, nic nie ma. Za to co jakiś czas startujące samoloty (lotnisko na przeciwko). Dobrze, że wybraliśmy się na dwudniową wyprawę na Saharę, bo w hotelu nie było co robić. Wieczorem trochę muzyki przy barze, znowu nadęci barmani. Repertuar pod Rosjan, głównie "Biełyje Rozy".
    Plusy: Hotel z pięknym widokiem na morze. Pokoje przestronne. Polecam te położone najwyżej. Jedzenie różnorodne, jak na arabski kraj (sporo dobrych przypraw, kucharze z wyczuciem). Świetne desery ( nie za słodkie, chociaż tych słodkości pod turystów francuskich sporo). Podobno wyśmienite spa, ale nie
    korzystaliśmy. Piękny, i dość głęboki basen, także dla dzieci brodzik. Ładnie utrzymana zieleń.
    Minusy: (tych już sporo) Najważniejsze to obsługa traktująca wszystkich jak intruzów. Zapłaciłem za pokój z widokiem na morze, a dostałem na samym dole z widokiem na basen. Gdy zapytałem , czemu nie mam z widokiem na morze, powiedziano mi, że jak się wychylę, to odrobinę morza zobaczę na pewno tam koło jakiejś palemki. Oczywiście mogą mi zamienić pokój, ale dopiero na drugi dzień, bo teraz nie ma szefa. Rano w recepcji znalazłem szefa, który stwierdził, że jednak mam widok na morze, ale mogę mieć lepszy widok za dodatkową dopłatą. Tak mnie skołował, że w końcu mu dopłaciłem i to sporo, i dostaliśmy naprawdę piękny pokój z bezpośrednim widokiem. Ale oczywiście nie działała klimatyzacja, zamiast chłodzić to grzała, a było jakieś 27 stopni na zewnątrz. Po wielokrotnej interwencji w recepcji łaskawie ktoś się pojawił (tak miej więcej po 3 godzinach) i coś tam pogmerał, postukał, no i zaczęło odrobinę chłodzić. Oczywiście lodówka także nie działała, co także zgłosiłem. Łaskawie przyniesiono mi nową na drugi dzień. Okazało się , że nie mieściła się w szafce, ale poprosiłem , aby zostawili. Schłodziła się odrobinę po 2 dniach! To tyle recepcja, a teraz obsługa na posiłkach. Napoje tylko przynoszone przez kelnerów, nawet nie ma wody w dystrybutorach. Trzeba się dopraszać o kieliszek wina, czy szklankę piwa. Wszędzie brud, serwety i sztućce mają chyba ponad 10 lat. Wszystko trzeba wycierać serwetkami papierowymi. Plaży praktycznie nie ma, została prawie cała zabudowana barem, który oczywiście w tym czasie nie działał. Okolice hotelu do kitu, nic nie ma. Za to co jakiś czas startujące samoloty (lotnisko na przeciwko). Dobrze, że wybraliśmy się na dwudniową wyprawę na Saharę, bo w hotelu nie było co robić. Wieczorem trochę muzyki przy barze, znowu nadęci barmani. Repertuar pod Rosjan, głównie "Biełyje Rozy".
  • 3.2
    październik 2018

    Październik - nie polecam

    Mój wyjazd trwał dwa tygodnie, poza sezonem tj. październik - ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Obiecanych w ofercie animacji basenowych - brak, ani jednego dnia takowych nie zorganizowano. W drugim tygodniu mojego pobytu, jedynie wieczorami goście zostali raczeni występem Pana Grajka, który to na gitarze lub saksofonie przygrywał do swojego repertuaru (5-6 rosyjskich utworów, które powtarzały się przy każdym występie). Jeśli chodzi o obsługę hotelową - zero profesjonalizmu. Na recepcji jak i całym obiekcie, z połową załogi nie dało się swobodnie dogadać w języku angielskim. O formularz do pralni prosiłam się około 3-4 dni (sytuacja powtórzyła się dwukrotnie, oczywiście 10 raz zapytanie w recepcji o formularz, oczekiwanie przy recepcji itd). Jeśli chodzi o ofertę All Inclusive - w tym hotelu NIEWARTO. Jedzenie bardzo średnie, owoce o dziwo to głównie codziennie jabłka, gruszki winogron, czasem "rzucony" melon. Alkohol na barach (miały działać 3, działał głównie 1) kończył się już około godziny 12:30! OBSŁUGA BARDZO ROSZCZENIOWA I PRZEKUPNA, okazało się bowiem, że po wręczeniu codziennych napiwków - niczego nie brakuje... Poniżej krytyki. Czystość pokoi pozostawia duże pole do krytyki. <br />Poprzez intensywne opady deszczu, zalało mój pokój, który znajdował się na parterze - zrozumiałe, zatkały się balkonowe kanały deszczowe, woda podeszła, stało się... Ale proces sprzątania, a raczej jego braku to totalne dno. Na przykład chodnik, który zalało, zwinęłam i uszykowałam dla Pani Sprzątającej, niestety Pani, tak jak go zostawiłam, wywlekła go na balkon i zostawiła, leżał tak przez tydzień, do końca mojego wyjazdu. Zasłony, które zamokły do połowy, związano w supeł i pozostawiono do wyschnięcia. Nie dziwi mnie, dlaczego w pokojach tak czuć stęchlizną. <br /><br />W brzydką pogodę, basen wewnętrzny zamykany już o godzinie 19:00. <br />Stan techniczny hotelu uważam za dostateczny, przez cały wyjazd "coś" było popsute. Począwszy od niesprawnych leżaków na basenie, kończąc na windzie (bardzo duży problem dla gości z dużymi torbami podróżnymi). <br /><br />Plaża - pracownicy starali się dbać o jej zagospodarowanie, niestety zbyt mała częstotliwość doglądania stanu plaży powodowała to, iż ciągle znajdowały się na niej śmieci wyrzucane przez morze. Sprzęt do zabaw wodnych (banany, skutery itd) - niemożliwe do wypożyczenie nawet w piękną pogodę. Pracownicy recepcji twierdzili, że nie mogą dodzwonić się do osoby za to odpowiedzialnej, za każdym razem odsyłano nas z kwitkiem do hoteli sąsiadujących. <br /><br />Nie polecam nikomu, więcej nie wrócę.
    Mój wyjazd trwał dwa tygodnie, poza sezonem tj. październik - ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Obiecanych w ofercie animacji basenowych - brak, ani jednego dnia takowych nie zorganizowano. W drugim tygodniu mojego pobytu, jedynie wieczorami goście zostali raczeni występem Pana Grajka, który to na gitarze lub
    saksofonie przygrywał do swojego repertuaru (5-6 rosyjskich utworów, które powtarzały się przy każdym występie). Jeśli chodzi o obsługę hotelową - zero profesjonalizmu. Na recepcji jak i całym obiekcie, z połową załogi nie dało się swobodnie dogadać w języku angielskim. O formularz do pralni prosiłam się około 3-4 dni (sytuacja powtórzyła się dwukrotnie, oczywiście 10 raz zapytanie w recepcji o formularz, oczekiwanie przy recepcji itd). Jeśli chodzi o ofertę All Inclusive - w tym hotelu NIEWARTO. Jedzenie bardzo średnie, owoce o dziwo to głównie codziennie jabłka, gruszki winogron, czasem "rzucony" melon. Alkohol na barach (miały działać 3, działał głównie 1) kończył się już około godziny 12:30! OBSŁUGA BARDZO ROSZCZENIOWA I PRZEKUPNA, okazało się bowiem, że po wręczeniu codziennych napiwków - niczego nie brakuje... Poniżej krytyki. Czystość pokoi pozostawia duże pole do krytyki.
    Poprzez intensywne opady deszczu, zalało mój pokój, który znajdował się na parterze - zrozumiałe, zatkały się balkonowe kanały deszczowe, woda podeszła, stało się... Ale proces sprzątania, a raczej jego braku to totalne dno. Na przykład chodnik, który zalało, zwinęłam i uszykowałam dla Pani Sprzątającej, niestety Pani, tak jak go zostawiłam, wywlekła go na balkon i zostawiła, leżał tak przez tydzień, do końca mojego wyjazdu. Zasłony, które zamokły do połowy, związano w supeł i pozostawiono do wyschnięcia. Nie dziwi mnie, dlaczego w pokojach tak czuć stęchlizną.

    W brzydką pogodę, basen wewnętrzny zamykany już o godzinie 19:00.
    Stan techniczny hotelu uważam za dostateczny, przez cały wyjazd "coś" było popsute. Począwszy od niesprawnych leżaków na basenie, kończąc na windzie (bardzo duży problem dla gości z dużymi torbami podróżnymi).

    Plaża - pracownicy starali się dbać o jej zagospodarowanie, niestety zbyt mała częstotliwość doglądania stanu plaży powodowała to, iż ciągle znajdowały się na niej śmieci wyrzucane przez morze. Sprzęt do zabaw wodnych (banany, skutery itd) - niemożliwe do wypożyczenie nawet w piękną pogodę. Pracownicy recepcji twierdzili, że nie mogą dodzwonić się do osoby za to odpowiedzialnej, za każdym razem odsyłano nas z kwitkiem do hoteli sąsiadujących.

    Nie polecam nikomu, więcej nie wrócę.
  • 3.3
    październik 2017

    Srednio

    Hotel w sumie OK. Jedzenie jak na ta cene bardzo dobre. Mielismy pokoj z widokiem na basen i morze, byl bardzo czysty i przestronny - inni gosice narzekali na standardowe pokoje, wiec mysle ze warto doplacic. Obsluga niestety dosyc kiepska Do tego dochodzi fakt ze w barach oferowano glownie piwo, ciagle czegos brakowalo. Nawet w glownym barze (i deynym czynnym wieczorem) brakowalo alkoholu po godzinie 21ej.
    Hotel w sumie OK. Jedzenie jak na ta cene bardzo dobre. Mielismy pokoj z widokiem na basen i morze, byl bardzo czysty i przestronny - inni gosice narzekali na standardowe pokoje, wiec mysle ze warto doplacic. Obsluga niestety dosyc kiepska Do tego dochodzi fakt ze w barach oferowano glownie piwo, ciagle
    czegos brakowalo. Nawet w glownym barze (i deynym czynnym wieczorem) brakowalo alkoholu po godzinie 21ej.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
2 173 zł/os.
Kod oferty: 01052020TUIZ31072
pt. 01.05.2020
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
TUI
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
pt. 01.05.2020 , godz. 04:35
Katowice
Enter Air
pt. 01.05.2020 , godz. 06:20
Hammamet
Powrót:
pt. 08.05.2020 , godz. 16:50
Hammamet
Enter Air
pt. 08.05.2020 , godz. 20:45
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Royal Thalassa

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
pt. 01.05.2020
Wylot z:
Katowice
Cena
4 346
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
pt. 01.05.2020
7 dni
Katowice
AI - All Inclusive
TUI
Pokój 2-osobowy w supercenie (DZZ1) 4 346
Pokój 2-osobowy (DZX1) 4 524
Pokój 2-osobowy (DZX2) 4 682