• UWAGA: Decyzją rządu tunezyjskiego od dnia 01.01.2024r. ulega zmianie wysokość podatku turystycznego w Tunezji. Wysokość podatku wynosi: • Hotele 2* oraz inne obiekty noclegowe - 4 TND doba/os. • Hotele 3* - 8 TND doba/os. • Hotele 4* i 5* - 12 TND doba/os. Z podatku zwolnione są osoby poniżej 12 roku życia. Opłatę należy uregulować podczas zameldowania w hotelu. Podatek naliczany jest za osobę, za każdą rozpoczętą dobę.

Hotel Caribbean World Monastir

Ocena: 3/5

Tunezja, Monastir, Monastir

od 1 952 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 23 960

Położenie

Hotel Magic Caribbean Monastir to kompleks wybudowany na obszarze 23 hektarów, składający się z kilku budynków i bungalowów położonych w zadbanym ogrodzie z palmami, w bezpośrednim sąsiedztwie pięknej, piaszczystej plaży, która zachęca do długich spacerów. Centrum Sousse oddalone jest o około 5 km – znajdują się tam najbliższe kawiarnie, sklepy i restauracje. W pobliżu hotelu znajduje się 18-dołkowe pole golfowe Flamingo. Od najbliższego portu lotniczego w Monastirze hotel dzieli około 6km.

Wyposażenie

Kompleks hotelowy Magic Caribbean Monastir urządzony jest w karaibskim stylu. Ten gruntownie wyremontowany w 2008 roku hotel oferuje swoim gościom lobby z recepcją z bezpłatnym dostępem do Wi-Fi. Gościa mają do dyspozycji kantor wymiany walut, kącik internetowy, sklepy, minimarket, dyskotekę, salon fryzjerski i centrum odnowy biologicznej. Największą atrakcją jest jednak park wodny o powierzchni 2200 m2 ze zjeżdżalniami, wodospadami, wyspą oraz barem otoczonym wodą, do którego można dojść przez małe mostki. Przy basenach znajdują się tarasy słoneczne z leżakami i parasolami. Aquapark posiada wydzieloną część dla dzieci. Mali wczasowicze mogą także korzystać z placu zabaw i miniklubu. Klienci, którzy preferują aktywny wypoczynek z pewnością docenią szeroki wachlarz zajęć sportowych i animacji prowadzonych przez grupę pełnych energii animatorów. Na porządku dziennym są tutaj lekcje tańca, zawody sportowe czy wieczorne przedstawienia. Hotel posiada też kilka restauracji (w tym płatne a la carte) i barów.

Zakwaterowanie

Obiekt oferuje swoim gościom aż 590 pokoi. Wyposażenie pokoju obejmuje klimatyzację, telewizor, telefon, płatny sejf. Pokoje posiadają balkon lub taras i własną łazienkę wyposażoną w toaletę, wannę lub prysznic i suszarkę do włosów. W ofercie dla rodzin zawierają się pokoje, w których skład wchodzą 2 pomieszczenia. Na życzenie bezpłatnie może być dostawione do pokoju łóżeczko dziecięce.

Wyżywienie

Formuła All Inclusive obejmuje śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. w głównej restauracji hotelu. Po dokonaniu wcześniejszej rezerwacji można 1 raz w ciągu pobytu bezpłatnie skorzystać z kolacji w restauracji a la carte. Bary hotelowe zapewniają w ciągu dnia lekkie przekąski, kawę, herbatę i ciastka oraz wybór lokalnych napojów bezalkoholowych i alkoholowych.

Usługi

W ofercie bezpłatnej dla gości hotelu dostępne są Polskie animacje Croco Club i Blue Club, koszykówka, siatkówka plażowa, piłka nożna, rzutki, minigolf, tenis stołowy, tenis ziemny bez oświetlenia oraz centrum fitness.

Usługi płatne

Za opłatą hotel oferuje usługi centrum odnowy biologicznej, masaże, saunę, bilard, gry elektroniczne, golf, tenis z oświetleniem i sporty wodne na plaży oraz jazdę konną.

Plaża

Prywatna piaszczysta plaża leży bezpośrednio przy hotelu. Dostępne są tu bezpłatne parasole i leżaki.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 12 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 6 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Zjeżdżalnie Zjeżdżalnie tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Bowling Bowling tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Ocena 2,5 / 5
Travelplanet

Poniżej średniej (Na podstawie 29 opinii)

Zakwaterowanie 2,6 / 5

Wyżywienie 2,8 / 5

Okolica 2,3 / 5

Cena 2,4 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

21. najwyższa ocena z 96 hoteli w Monastir

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 0,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 28.8. - 11.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

Caribbean World Monastir Ocena: 3/5 Tunezja, Monastir

Tragedia, oszustwo,wszyscy klienci biura składają reklamacje. Sprzedano ofertę na hotel 4-gwiazdkowy a okazało się, że jest to hotel 3-gwiazdkowy. Usługi zawarte w ramach all inclusive nie są zgodne ze stanem faktycznym, np. brak SPA

Tragedia, oszustwo,wszyscy klienci biura składają reklamacje. Sprzedano ofertę na hotel 4-gwiazdkowy a okazało się, że jest to hotel 3-gwiazdkowy. Usługi zawarte w ramach all inclusive nie są zgodne ze stanem faktycznym, np. brak SPA

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Karaluchy, cuchnącą klimatyzacja

Wyżywienie
Brak talerzy i sztućców, kolejki w restauracji, brak piwa i napojów, posiłki limitowane, nie miła obsługa

Obsługa w hotelu
Brak SPA, jedyny basen z wodą słodką zamykany na 2-3 dni do czyszczenia co kilka dni, drinki tylko w 1 barze, brak deklarowanej usługi la carte, krótsze godziny otwarcia barów, o 22 wszystkie zamknięte, plaża co 3 dni zamknięta z powodu śmieci

Plaża
Zamknięta co 3 dni z powodu zanieczyszczeń

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 0,5 / 5

Niezweryfikowana opinia Oceniono: Wrzesień 2022

Caribbean World Monastir Ocena: 3/5 Tunezja, Monastir

Nigdy więcej czystej katastrofy!!!!!Wszędzie brudno!!!!

Nigdy więcej czystej katastrofy!!!!!Wszędzie brudno!!!!

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Wszędzie robactwo i wleciały do naszego pokoju, poszliśmy narzekać, ale nie było chęci zmiany pokoju! ! !

Wyżywienie
Brud wszędzie na stołach, leci pod stołem na talerzach, a nawet w jedzeniu!

Obsługa w hotelu
Brud!

Plaża
nieedytowane !!

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 0,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 28.8. - 11.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

Caribbean World Monastir Ocena: 3/5 Tunezja, Monastir

Tragedia, oszustwo,wszyscy klienci biura składają reklamacje. Sprzedano ofertę na hotel 4-gwiazdkowy a okazało się, że jest to hotel 3-gwiazdkowy. Usługi zawarte w ramach all inclusive nie są zgodne ze stanem faktycznym, np. brak SPA

Tragedia, oszustwo,wszyscy klienci biura składają reklamacje. Sprzedano ofertę na hotel 4-gwiazdkowy a okazało się, że jest to hotel 3-gwiazdkowy. Usługi zawarte w ramach all inclusive nie są zgodne ze stanem faktycznym, np. brak SPA

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Karaluchy, cuchnącą klimatyzacja

Wyżywienie
Brak talerzy i sztućców, kolejki w restauracji, brak piwa i napojów, posiłki limitowane, nie miła obsługa

Obsługa w hotelu
Brak SPA, jedyny basen z wodą słodką zamykany na 2-3 dni do czyszczenia co kilka dni, drinki tylko w 1 barze, brak deklarowanej usługi la carte, krótsze godziny otwarcia barów, o 22 wszystkie zamknięte, plaża co 3 dni zamknięta z powodu śmieci

Plaża
Zamknięta co 3 dni z powodu zanieczyszczeń

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 0,5 / 5

Niezweryfikowana opinia Oceniono: Wrzesień 2022

Caribbean World Monastir Ocena: 3/5 Tunezja, Monastir

Nigdy więcej czystej katastrofy!!!!!Wszędzie brudno!!!!

Nigdy więcej czystej katastrofy!!!!!Wszędzie brudno!!!!

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Wszędzie robactwo i wleciały do naszego pokoju, poszliśmy narzekać, ale nie było chęci zmiany pokoju! ! !

Wyżywienie
Brud wszędzie na stołach, leci pod stołem na talerzach, a nawet w jedzeniu!

Obsługa w hotelu
Brud!

Plaża
nieedytowane !!

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Dagmar Šimková

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.8. - 20.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Caribbean World Monastir Ocena: 3/5 Tunezja, Monastir

Cztery gwiazdki odpowiadają standardowi tunezyjskiemu. Nie spodziewaliśmy się więcej. Po burzy piaskowej halogen na sąsiednim dachu skręcił na nasz balkon, nie mogliśmy go naprawić nawet po udaniu się na pogotowie delegata. Nie można było więc co noc otwierać zasłony ani siedzieć na balkonie. Mój błąd polegał na tym, że nie zauważyłem, że basen, w tym brodzik, był słony. Po 3 dniach nie można moczyć w tej wodzie małych dzieci przez cały dzień. Mały basen ze słodką wodą był nieodpowiedni dla małych dzieci.

Cztery gwiazdki odpowiadają standardowi tunezyjskiemu. Nie spodziewaliśmy się więcej. Po burzy piaskowej halogen na sąsiednim dachu skręcił na nasz balkon, nie mogliśmy go naprawić nawet po udaniu się na pogotowie delegata. Nie można było więc co noc otwierać zasłony ani siedzieć na balkonie. Mój błąd polegał na tym, że nie zauważyłem, że basen, w tym brodzik, był słony. Po 3 dniach nie można moczyć w tej wodzie małych dzieci przez cały dzień. Mały basen ze słodką wodą był nieodpowiedni dla małych dzieci.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Gdybym nie zapłacił za pokój z widokiem na morze w recepcji, to nie chcę wiedzieć, jaki poziom miałby inny. Klimatyzacja miała przerwy w dostawie prądu, często nie działała przez kilka dni. Było czysto i schludnie, telewizor z wejściem USB na bajki dla dzieci, lodówka była doskonała. Łazienka była czysta, pościel też czysta, materaca nie sprawdzałem. O cokolwiek poprosiliśmy, otrzymaliśmy to z pewnym opóźnieniem (brak łóżka, poduszki itp.). Nie spodziewałem się więcej. Na balkonie były tylko 2 krzesła dla 4 osób.

Wyżywienie
Oceniam z pozycji dziadków małych dzieci (3 i 4 lata). Przeżyli na arbuzach i naleśnikach, czasem kurczakiem i ziemniakami. Jedzenie było dość ostre, ale znowu - tego się spodziewaliśmy. Pasował nam asortyment jedzenia i jakość jego obróbki, ale znaleźliśmy też np. spleśniały ser. Widać było, że personel się starał. Najbardziej przeszkadzało mi to, że ubrania kucharzy były już rano brudne, były to zaschnięte plamy po jedzeniu z poprzedniego dnia, także od węszenia itp. Naczynia też nie były czyste, a przede wszystkim za mało ich. Najpierw kolejka po talerze, potem sztućce, a na końcu jedzenie. Niedopuszczalne połączenie z małymi dziećmi. O kulturze kulinarnej niektórych bywalców z krajów arabskich nie wspomnę, ale obsługa powinna w miarę możliwości wytrzeć stół czystą szmatką po tych jedzeniowych orgiach. Jedna brudna szmata wśród resztek jedzenia na 40 stolików zniechęciła mnie do jakiejkolwiek konsumpcji. Nienawidziłam jeść jogurtów łyżką, innych nie było. Zostaliśmy zaproszeni przez biuro podróży do odpowiedniego ubioru na posiłek jako imprezę towarzyską. Prawdopodobnie nie dotyczy to innych, ludzie, którzy chodzą w kombinezonach przez cały dzień, czy to sucho, czy mokro, prawdopodobnie nie są rozwiązani przez społeczeństwo. Dlatego krzesła są owinięte w folię, która doskonale przylega do każdego formalnego stroju i niszczy go solą. Wielką katastrofą były słodkie lemoniady. Kolejna kolejka do kranu, który dozował napój cienkim strumieniem, napełnienie 1 dl zajęło 5 minut. Tworzyły się kolejki, a ludzie czekali i czekali.

Obsługa w hotelu
Nie korzystaliśmy ze względu na małe dzieci. Ale jeśli chodzi o sprzątanie, jesteśmy zadowoleni. Recepcjonista rozmawia z tobą tylko wtedy, gdy płacisz to, o co proszą. Nie było przeglądu animatorów i ich wydarzeń. Może przydałoby się trochę. W ofercie biura mile widziana byłaby np. informacja o pokoju gier w hotelu lub świetlicy, teatrze itp. Ponownie: z małymi dziećmi nie da się przeczołgać po hotelu i poznać różnych terminów.

Plaża
Próbowali oczyścić plażę po burzach. Naprawdę tęskniłem za prysznicami ze słodką wodą. Leżaków i parasoli było pod dostatkiem, ludzie mieszkali głównie przy basenie, jeśli chcieli słonej wody, to była czystsza i spokojniejsza niż morze. W morzu były małe parzące meduzy, dzieci trzeba było cały czas chronić. Tunis jest pokryty plastikiem, czasem musieliśmy czyścić wybrzeże i wyciągać z wody niebezpieczne rzeczy.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Karolina R.

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 7.8. - 14.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Caribbean World Monastir Ocena: 3/5 Tunezja, Monastir

Niekwestionowaną zaletą wyjazdu był piękny widok na morze. Tym bardziej doceniłam walory krajobrazowe, kiedy zorientowałam się, że alternatywę stanowi widok na garaż lub na śmietnik...

Niekwestionowaną zaletą wyjazdu był piękny widok na morze. Tym bardziej doceniłam walory krajobrazowe, kiedy zorientowałam się, że alternatywę stanowi widok na garaż lub na śmietnik...

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Do pokoju dotarłam o 3 nad ranem, sama z dwójką przemęczonych podróżą dzieci (lot opóźniony o 2h). W pokoju nie było bielizny pościelowej na łóżku małżeńskim i żadnej pościeli czy ręczników dla trzeciej osoby. Wszyscy spaliśmy pod gołą i brudną narzutą. Poranna interwencja u rezydenta i w recepcji przez cały dzień nie przyniosła efektu. Dopiero uprzejma rozmowa okraszona nagrodą finansową z panią sprzątającą zaowocowała nie tylko pościelą ale również proszkiem przeciw karakanom, który panie sumiennie codziennie rozsypywały przed pokojem i na balkonie. Dzięki temu nie powieliłam losów rodaczki, która musiała dzień w dzień likwidować gniazdo karaluchów konsekwentnie zakładane przez insekty w jej torbie podróżnej.

Nie wspomnę o masywnym, wszechobecnym grzybie.

Wyżywienie
Śniadania są traumatycznym doświadczeniem. Żadnych owoców. Kolejki do naleśników na 15 minut oczekiwania, na omlet trzeba czekać ok 3 minut. Pozostałe pokarmy nie do zaakceptowania. Brudne stoliki i podłogi. Brudne i braki talerzy i sztućców. Herbata i kawa w podgrzewaczach o brudnych kurkach- smakują starą szmatą- nie do zaakceptowania. W hotelu ekspres do kawy tylko w 1 miejscu, od 10:00. Kolejki jak w komunizmie ale kawa dobra. Kolacje każdego dnia identyczne ale można już coś wybrać, dodatkowo słodki bufet i owoce: arbuz i melon. Stoliki, talerze i sztućce niezmiennie brudne.

Obsługa w hotelu
Wbrew powszechnej opinii króluje euro, nie dolar. Należy mieć spory zasób małych nominałów celem nawiązania współpracy z personelem. Należy zapomnieć o wi-fi: okresowo obecny tylko w recepcji. Można wysłać wiadomość ale na połączenie głosowe nie ma co liczyć. Zjeżdżalnie dają dzieciom dużo frajdy, chyba że wystąpi awaria prądu co kończy rozrywkę.

Sklepik w hotelu jeden, płatność w dinarach. Wymiana walut w recepcji trudna. Kwoty poniżej 100 dolarów czy 100 euro nie są wymieniane.

Plaża
Plaża bezpośrednio przy hotelu. Wystarczająca liczba leżaków. Piasek przyjemny, śmieci umiarkowana ilość. Było to moje ulubione miejsce w ośrodku.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Karel K.

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.8. - 12.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Caribbean World Monastir Ocena: 3/5 Tunezja, Monastir

Byłby to bardzo ładny hotel - gdyby bardziej zadbano o czystość, porządek i urozmaicone jedzenie, delegat powinien być bardziej zainteresowany, jak to było w innych destynacjach.

Byłby to bardzo ładny hotel - gdyby bardziej zadbano o czystość, porządek i urozmaicone jedzenie, delegat powinien być bardziej zainteresowany, jak to było w innych destynacjach.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje nie odpowiednie dla wszystkich Czechów przebywających w hotelu. Zapach, pleśń, zardzewiałe futryny, baterie, telefon bez połączenia, brudna zasłona. Szafki nie nadawały się do użytku - okropny zapach.

Wyżywienie
Słabszy wybór - głównie dla dzieci Brak talerzy i sztućców w jadalni, prawie brak szklanek i kubków - wszystko brudne Napoje podawane w plastikowych kubkach 0,2 dcl.

Obsługa w hotelu
Słabszy, a Wi-Fi nadal nie działało (w recepcji)

Plaża
Ładnie, dużo leżaków, dobry dojazd. Ale było brudno - nie utrzymane. Baseny ładne - bez problemów.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 27 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Temperatura wody 15 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 25 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Sobota 30 °C temperatura w nocy 17 °C

  • Niedziela 29 °C temperatura w nocy 16 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować