Atuty oferty

Opis hotelu

:

4*
Tunezja/Wybrzeże Wschodnie

Kategoryzacja hotelu :

- kat. Exim Tours 4*
- kat. lokalna 4*

Położenie :

- bezpośrednio przy plaży
- ok. 4 km od Mahdii
- ok. 110 km od lotniska w Enfidii
- ok. 50 km od lotniska w Monastirze

Plaża :

- piaszczysta
- szeroka
- leżaki i parasole (bezpłatne), ręczniki (depozyt)

Pokoje :

- klimatyzacja centralna, działa od 15.06 fo 15.09.
- TV-Sat (pilot- kaucja), telefon
- mini bar (płatny, wymagany depozyt), sejf (płatny)
- łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów)
- balkon/taras

Sport, Relaks, Rozrywka :

Bezpłatne
- basen, basen kryty, leżaki i parasole, ręczniki plażowe (kaucja)
- gimnastyka wodna
- kort tenisowy, tenis stołowy
- mini golf, rzutki
- animacje
Płatne
- Centrum Spa z basenem krytym ze słoną wodą
- sporty wodne na plaży

Dla dzieci :

- mini klub (4-10 lat), mini disco, animacje
- plac zabaw, brodzik
- opiekunka (płatna)
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zapytanie)
- wysokie krzesełka w restauracji

Wyżywienie :

All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia w wybranych barach. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach 10:00-23:00.

Restauracje i bary :

- restauracja główna
- restauracja a la carte (tunezyjska)
- lobby bar
- bar przy basenie
- kawiarnia mauretańska (płatna), disco bar (płatny)

Dodatkowe informacje :

- rok otwarcia hotelu 2002, wyremontowany w 2008 r.
- hotel dysponuje 233 pokojami
- kącik internetowy (płatny)
- sale konferencyjncyjne
- kantor,  fryzjer, sklep z pamiątkami
- hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych
- dyskoteka (płatna)
- www.thalassa-hotels.com

UWAGA :

W związku ze zmianą przepisów dotyczących przekraczania granicy oraz przepisów sanitarnych w poszczególnych krajach sprawdź warunki w zakładce Bezpieczne Wakacje w kraju, do którego się udajesz na https://eximtours.pl/nasze-kierunki
Informujemy, że dostępność infrastruktury hotelowej może ulec zmianie. Zmiany dotyczą głównie: lobby, restauracje, bary, baseny, spa, place zabaw i kluby dla dzieci. Przepisy wydawane są przez lokalne władze i Organizator nie ma na nie wpływu. Więcej o możliwych utrudnieniach na: https://eximtours.pl/lp/Nowe_standardy_bezpieczenstwa

Cena :

Cena zawiera: bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 10:00 - 12:00 w zależności od hotelu), transfer lotnisko - hotel - lotnisko, opiekę polskojęzycznego rezydenta, wyżywienie wg opisu, podatek VAT, obowiązkowe ubezpieczenie podstawowe (KL, NNW, bagażu, następstw chorób przewlekłych - ERGO Ubezpieczenia Podróży), Turystyczny Fundusz Gwarancyjny, opłaty lotniskowe i paliwowe.


Od 1 listopada 2018, każdego turystę w wieku 12 lub więcej lat, obowiązuje podatek turystyczny w Tunezji. Podatek opłaca się przy zakwaterowaniu. Przy pobytach powyżej 7 dób, turysta opłaca podatek maksymalnie za 7 pierwszych dób.
Wysokość podatku to:
hotel 5- i 4-gwiazdkowych – 3,00 TND/os./doba,
hotel 3-gwiazdkowy – 2,00 TND/os./doba,
hotel 2-gwiazdkowy – 1,00 TND/os./doba.

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Bezpośrednio przy plaży Basen odkryty Basen kryty Zjeżdżalnie wodne Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Tenis Golf Minigolf Sporty wodne Nurkowanie Ułatwienia dla niepełnosprawnych Żeglarstwo Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Wellness / spa

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.0

Ocena klientów
na podstawie 33 dodanych opinii

Lokalizacja
4,3
Pokój
3,5
Posiłki
3,9
Basen
4,3
Czystość
4,1
Obsługa
4,2
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • 4.2
    wrzesień 2019

    Udany pobyt

    Byliśmy w hotelu 2 tygodnie. <br />Ogólnie polecam obiekt. <br />Przyzwoite jedzenie, czysto , miła obsługa. <br />Prywatna plaża
    Byliśmy w hotelu 2 tygodnie.
    Ogólnie polecam obiekt.
    Przyzwoite jedzenie, czysto , miła obsługa.
    Prywatna plaża
  • 4.8
    lipiec 2019

    Super,polecamy!!!

    Hotel jest ok,co prawda nie pierwszej nowości ale codziennie sprzatany. Z okna przepiękne widoki na plaże. Plaża czysta, codziennie sprzatana z lezakami i pomocnymi Panami z Seciurity. Animacje i obsługa na wysokim poziomie. Wszyscy mili, usmiechnięci - Polacy mogliby się od nich uczyć kultury pracy. Jedzenie smaczne, różnorodne i naprawdę duże ilości. Ogólnie pobyt bardzo udany. Wyjeżdżaliśmy z żalem.
    Hotel jest ok,co prawda nie pierwszej nowości ale codziennie sprzatany. Z okna przepiękne widoki na plaże. Plaża czysta, codziennie sprzatana z lezakami i pomocnymi Panami z Seciurity. Animacje i obsługa na wysokim poziomie. Wszyscy mili, usmiechnięci - Polacy mogliby się od nich uczyć kultury pracy.
    Jedzenie smaczne, różnorodne i naprawdę duże ilości. Ogólnie pobyt bardzo udany. Wyjeżdżaliśmy z żalem.
  • 3.8
    październik 2018

    hotel ok , 3,5 * , udogodnienia dla niepełnosprawnych- nie do końca

    Było dobrze. Pokoje o końcówce 302 ,304, 306 najlepsze(widok, nasłonecznienie).Mahdia o tej porze roku wietrzna i duże fale.Fajna plaża. Serwis na plaży-bez zarzutu. Animacja b.dobra dla dzieci i dorosłych.<br />Pokoje sprzątane- lepiej rzucić 1D dziennie. Niestety ostatniego dnia 1 Polak podobno okradziony , 1 banknot 50e z walizki. Chyba lepiej nie zostawiać pieniędzy w pokoju. Może to być spowodowane, że ostatni turnus i ci pracownicy zostają na zimę bez pracy. hotel zamykają.<br />Dwa minusy : hotel mimo info, że są udogodnienia dla niepełnosprawnych nie ma windy z poziomu recepcji i restauracji. Windy jeżdżą boczną klatką na tzw. -1, i potem 8 stopni do góry. To utrudnienie dotyczy też wózków dziecinnych, a dużo dzieci było.Jest tylko winda dla pracowników(bardzo brudna).Ale wdzięczna jestem recepcji za umożliwienie korzystania z niej.<br />Drugi minus to tzw. talassa czyli SPA - nie funkcjonuje, recepcjonista=manager do niczego, przez tydzień nie udało mi się umówić masażu. Był tylko 1 masażysta, a oni preferują swoich, tubylców. My, cudzoziemscy turyści traktowani gorzej niż tunezyjscy. <br />ewa g
    Było dobrze. Pokoje o końcówce 302 ,304, 306 najlepsze(widok, nasłonecznienie).Mahdia o tej porze roku wietrzna i duże fale.Fajna plaża. Serwis na plaży-bez zarzutu. Animacja b.dobra dla dzieci i dorosłych.
    Pokoje sprzątane- lepiej rzucić 1D dziennie. Niestety ostatniego dnia 1 Polak podobno okradziony
    , 1 banknot 50e z walizki. Chyba lepiej nie zostawiać pieniędzy w pokoju. Może to być spowodowane, że ostatni turnus i ci pracownicy zostają na zimę bez pracy. hotel zamykają.
    Dwa minusy : hotel mimo info, że są udogodnienia dla niepełnosprawnych nie ma windy z poziomu recepcji i restauracji. Windy jeżdżą boczną klatką na tzw. -1, i potem 8 stopni do góry. To utrudnienie dotyczy też wózków dziecinnych, a dużo dzieci było.Jest tylko winda dla pracowników(bardzo brudna).Ale wdzięczna jestem recepcji za umożliwienie korzystania z niej.
    Drugi minus to tzw. talassa czyli SPA - nie funkcjonuje, recepcjonista=manager do niczego, przez tydzień nie udało mi się umówić masażu. Był tylko 1 masażysta, a oni preferują swoich, tubylców. My, cudzoziemscy turyści traktowani gorzej niż tunezyjscy.
    ewa g
  • 2.8
    wrzesień 2018

    ALL EXCUSES zamiast all inclusive

    Totalna pomylka. Hotel 2 gwiazdkowy, pozbawiony klasy, uroku, jedzenia i picia. Na stolowce walka o talerze, posilki, napoje....po raz pierwszy z ulga i radoscia wyjezdzalam z Tunezji. Pierwszej nocy zostalam zakwaterowana w brudnym i obskornym pokoju. Drzwi fo lazienki wygladaly jakby ktos wlasnie tam zwymiotowal...wanna to samo. Zaslony w pokoju oberwane, widok na morze jezeli pominac po drodze stoliki i krzesla i pogorek ktory ten widok zaslanial. Po telefonie do biura podrozy przemila Pani poinformowala mnie ze jestem pierwsza klientka ktora zglasza jakakolwiek reklamacje...tak gwoli scislosci to na zebraniu z rezydentem na 8 osob 6 bylo niezadowolonych z czego 2 zlozyly reklamacje. Po walce z recepcjoniskta hotelu zmieniono nam pokoj na wiekszy i co najwazniejsze czysty.<br /><br />Jedzenie - bardzo dobre jednakze z uwagi na cala rzesze rosyjskich turystow i dobrego apetytu braki na jadalni dawalo sie odczuc. Nie jestem do konca pewna czy to wynikalo z kultury gosci czy tez oszczednosci w hotelu jednak dieta odchudzajaca mi nie odpowiadala. <br /><br />Napoje - serwowane w kubkach wielkosci troszke wiekszej od napartska...wieczne kolejki..reglamentacja wody, tragedia.<br /><br />Obsluga - mili i bardzo pracowici ludzie poczynajac od kuchni a konczac na animacji. Niestety nawet oni nie sa w stanie zmienic zarzadzania hotelem. Ciekawostka byly targety dla zespolu animacji w wyludzaniu pozytywnych opini na Tripadvisor - tam tez sie zaraz wybiore opisac to zjawisko. <br /><br />Ogolnie - nie polecam!!!
    Totalna pomylka. Hotel 2 gwiazdkowy, pozbawiony klasy, uroku, jedzenia i picia. Na stolowce walka o talerze, posilki, napoje....po raz pierwszy z ulga i radoscia wyjezdzalam z Tunezji. Pierwszej nocy zostalam zakwaterowana w brudnym i obskornym pokoju. Drzwi fo lazienki wygladaly jakby ktos wlasnie tam
    zwymiotowal...wanna to samo. Zaslony w pokoju oberwane, widok na morze jezeli pominac po drodze stoliki i krzesla i pogorek ktory ten widok zaslanial. Po telefonie do biura podrozy przemila Pani poinformowala mnie ze jestem pierwsza klientka ktora zglasza jakakolwiek reklamacje...tak gwoli scislosci to na zebraniu z rezydentem na 8 osob 6 bylo niezadowolonych z czego 2 zlozyly reklamacje. Po walce z recepcjoniskta hotelu zmieniono nam pokoj na wiekszy i co najwazniejsze czysty.

    Jedzenie - bardzo dobre jednakze z uwagi na cala rzesze rosyjskich turystow i dobrego apetytu braki na jadalni dawalo sie odczuc. Nie jestem do konca pewna czy to wynikalo z kultury gosci czy tez oszczednosci w hotelu jednak dieta odchudzajaca mi nie odpowiadala.

    Napoje - serwowane w kubkach wielkosci troszke wiekszej od napartska...wieczne kolejki..reglamentacja wody, tragedia.

    Obsluga - mili i bardzo pracowici ludzie poczynajac od kuchni a konczac na animacji. Niestety nawet oni nie sa w stanie zmienic zarzadzania hotelem. Ciekawostka byly targety dla zespolu animacji w wyludzaniu pozytywnych opini na Tripadvisor - tam tez sie zaraz wybiore opisac to zjawisko.

    Ogolnie - nie polecam!!!
  • 2.7
    wrzesień 2018

    NIE POLECAM

    NIE POLECAM ten hotel to pomyłka nie zgodny z opisem na stołowce tłok i walka o talerz,jedzenie przez dwa tygodnie to samo,brak kawy i herbaty do obiadu i kolacji,brak restauracji na plaży a jest w opisie disco bar nieczynny,piwo podają w kubeczkach jak do mycia zębów 200ml,wino w kartonowych kubeczkach,alkohol w barze tak rozwodniony ze nie nadaje się do picia,przekaski nocne były przea dwa tygodnie może 3 razy,zajmowanie leżaków na basenie i plaży o 7 bo pózniej brakuje.Hotel typowo nastawiony na tubylców i Rosjan gdzie my jastesmy lekceważeni.
    NIE POLECAM ten hotel to pomyłka nie zgodny z opisem na stołowce tłok i walka o talerz,jedzenie przez dwa tygodnie to samo,brak kawy i herbaty do obiadu i kolacji,brak restauracji na plaży a jest w opisie disco bar nieczynny,piwo podają w kubeczkach jak do mycia zębów 200ml,wino w kartonowych kubeczkach,alkohol
    w barze tak rozwodniony ze nie nadaje się do picia,przekaski nocne były przea dwa tygodnie może 3 razy,zajmowanie leżaków na basenie i plaży o 7 bo pózniej brakuje.Hotel typowo nastawiony na tubylców i Rosjan gdzie my jastesmy lekceważeni.
  • 2.5
    wrzesień 2018

    Nie polecam

    Nie polecam ten hotel to pomyłka jedzenie przez 14 dni taki samo, kolejki do jedzenia,brak talerzy i sztućców,walka o lezaki na basenie i plaży,brak restauracji i baru na plaży a jest w ofercie,brak lodówki w pokoju,brak dyskoteki i baru w niej a jest w opisie,alkohol rozwodniony i śmierdzący,w barze przy basenie jedynie piwo w kubeczkach po 200ml i nie chcą dawać na plażę,wino podawane w papierowych kubeczkach, Pani rezydent na zgłoszone problemy twierdzi że to nieporozumienie i ma wszystko w nosie i takie jest to swietne all inklusive.
    Nie polecam ten hotel to pomyłka jedzenie przez 14 dni taki samo, kolejki do jedzenia,brak talerzy i sztućców,walka o lezaki na basenie i plaży,brak restauracji i baru na plaży a jest w ofercie,brak lodówki w pokoju,brak dyskoteki i baru w niej a jest w opisie,alkohol rozwodniony i śmierdzący,w barze
    przy basenie jedynie piwo w kubeczkach po 200ml i nie chcą dawać na plażę,wino podawane w papierowych kubeczkach, Pani rezydent na zgłoszone problemy twierdzi że to nieporozumienie i ma wszystko w nosie i takie jest to swietne all inklusive.
  • 3.0
    sierpień 2018

    Hotel przereklamowany

    Szkoda pieniędzy na Thalassę w Mahdi. Pokoje staroświeckie. Łazienki rdzawe. Przez większość pobytu miałam mokry, wręcz pływający pokój (nienaprawialna klimatyzacja). Obsługa recepcji nie chciała słyszeć o zmianie pokoju na ten sam standard (widok na morze), który miałam opłacony. Dzień w dzień miałam serwisanta w pokoju. Jedzenie monotonne. Mało smaczne. Napoje pozostawiają wiele do życzenia. Leżaki połamane, materace śmierdzące stęchlizną. Plaża czysta. Szef animatorów - straszny prostak.
    Szkoda pieniędzy na Thalassę w Mahdi. Pokoje staroświeckie. Łazienki rdzawe. Przez większość pobytu miałam mokry, wręcz pływający pokój (nienaprawialna klimatyzacja). Obsługa recepcji nie chciała słyszeć o zmianie pokoju na ten sam standard (widok na morze), który miałam opłacony. Dzień w dzień miałam
    serwisanta w pokoju. Jedzenie monotonne. Mało smaczne. Napoje pozostawiają wiele do życzenia. Leżaki połamane, materace śmierdzące stęchlizną. Plaża czysta. Szef animatorów - straszny prostak.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
2 049 zł/os.
Kod oferty: 15102020EXIM5790
czw. 15.10.2020
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Exim Tours
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 15.10.2020 , godz. 15:35
Warszawa
Nouvelair (czarter)
czw. 15.10.2020 , godz. 15:40
Monastir
Powrót:
czw. 22.10.2020 , godz. 10:30
Monastir
Nouvelair (czarter)
czw. 22.10.2020 , godz. 14:35
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Thalassa Mahdia

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
czw. 15.10.2020
Wylot z:
Warszawa
Cena
4 098
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
czw. 15.10.2020
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Exim Tours
standard dbl (3XN) 4 098
standard [sea view] dbl (311) 4 258