• Wymagany paszport ważny co najmniej 3 miesiące od daty planowanego opuszczenia Tunezji.
  • Wizy nie są wymagane dla pobytów do 90 dni.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
  • UWAGA: Decyzją rządu tunezyjskiego od dnia 01.01.2024r. ulega zmianie wysokość podatku turystycznego w Tunezji. Wysokość podatku wynosi: • Hotele 2* oraz inne obiekty noclegowe - 4 TND doba/os. • Hotele 3* - 8 TND doba/os. • Hotele 4* i 5* - 12 TND doba/os. Z podatku zwolnione są osoby poniżej 12 roku życia. Opłatę należy uregulować podczas zameldowania w hotelu. Podatek naliczany jest za osobę, za każdą rozpoczętą dobę.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/tunezja/informacje-dla-podrozujacych

Hotel Golden Tulip Taj Sultan

Ocena: 5/5

Tunezja, Hammamet, Hammamet

od 2 716 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 2 808

Informacje ogólne

Hotel Golden Tulip Taj Sultan 5* znajduje się w miejscowości Hammamet przy plaży Yasmine Hammamet. Na terenie obiektu znajduje się basen zewnętrzny, centrum SPA, siłownia oraz kort tenisowy. Pokoje są klimatyzowane i wyposażone w bezpłatne wi-fi, zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz prywatny balkon. Dla dzieci przewidziany jest plac zabaw i miniklub.
Uwaga!
Cena nie obejmuje lokalnego podatku turystycznego w wysokości 12 TND/osoba/dzień. Osoby poniżej 12 roku życia są zwolnione z obowiązku płacenia podatku turystycznego.

Kategoria lokalna

5 gwiazdek

Położenie

* Hammamet
* 42 km od lotniska Enfidha
* 96 km od lotniska Monastyr
* 12 km od Starej Mediny
* 3 km od portu Yasmine Hammamet
* bezpośrednio przy plaży

Plaża

* bezpośrednio przy hotelu (przejście przez ulicę)
* prywatna
* piaszczysta
* łagodne zejście do morza
* leżaki, parasole, materace i ręczniki plażowe: w cenie

Zakwaterowanie

Hotel oferuje łącznie 249 pokoi zlokalizowanych w głównym 3-piętrowym budynku wyposażonym w windę.
Pokoje:
* Standard Room - 31 m2, maksymalnie 2 os., widok na teren hotelu
* Sea View Room - 37 m2, maksymalnie 2+1 os., widok na morze
* Family Room - 43 m2, maksymalnie 2+2 os., widok na morze lub basen, 1 pokój z łóżkiem podwójnym i 2 łóżkami pojedynczymi lub 2 sofami
Wyposażenie:
* umeblowany balkon lub taras
* klimatyzacja (15.06-15.09)
* Wi-Fi
* sejf
* mini bar (za opłatą)
* TV
* wanna/prysznic
* suszarka do włosów
* zestaw kosmetyków
* zestaw do parzenia kawy i herbaty
* woda butelkowana uzupełniana codziennie
* szlafroki i kapcie (na życzenie)

Sport, rozrywka

Bezpłatnie:
* basen zewnętrzny ze słodką wodą
* basen kryty ze słodką wodą
* animacje
* aqua aerobik
* siatkówka plażowa
* boccia
* strzelanie z łuku
* kort tenisowy
* tenis stołowy
* minpiłka nożna
* sala fitness
Za opłatą:
* kursy gotowania
* sporty wodne
* centrum SPA (hammam, masaże)
* sale konferencyjne

Dzieci

* miniklub dla dzieci w wieku 3-11 lat
* plac zabaw
* krzesełka dla dzieci w restauracjach
* łóżeczko dziecięce (na życzenie, w zależności od dostępności)

Wyżywienie

Restauracje i bary:
* główna restauracja Fresh
* restauracja a la carte Peppino - kuchnia włoska, 19:30 - 22:00
* restauracja a la carte Le Malouf - kuchnia tunezyjska, 19:30 - 22:00
* bar Peppino
* Show Bar
* snack bar
* bar na plaży Copa Cabana
* kawiarnia (fajka wodna za opłatą)
System żywnościowy:
* Śniadania i Obiadokolacjeśniadanie w restauracji głównej 07:00 - 10:00
* kolacja w restauracji głównej 19:00 - 21:30
* napoje wliczone tylko do śniadania
* All Inclusiveśniadanie w restauracji głównej 07:00 - 10:00
* późne śniadanie w barze Peppino 10:00 - 11:30
* lekki lunch w snack barze 13:00 - 15:00
* obiad w restauracji głównej 12:30 - 14:00
* kolacja w restauracji głównej 19:00 - 21:30
* przekąski w Show Bar 16:00 - 18:00
* jedna bezpłatna kolacja na pobyt w restauracji a la carte (Peppino, Le Malouf) w godzinach 19:30 - 22:00 - wymagana rezerwacja
* lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są od 08:00 do 00:00bar Peppino: 08:00 - 00:00
* Show Bar: 16:00 - 00:00
* snack bar: 10:00 - 17:00
* bar na plaży Copa Cabana: 10:00 - 17:00
* kawiarnia: tradycyjna tunezyjska herbata, kawa po turecku w godzinach 15:00 - 23:00 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 13 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Ocena 2,2 / 5
Travelplanet

Poniżej średniej (Na podstawie 7 opinii)

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 2,2 / 5

Okolica 3,1 / 5

Cena 2,0 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

46. najwyższa ocena z 182 hoteli w Hammamet

Daniela H.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.9. - 17.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Golden Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

To było fantastyczne

To było fantastyczne

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był przestronny, czysty, bez pleśni, brudu i owadów. Łóżko nie ma żadnych wad. Z balkonu był widok na ogród i morze, piękno. Były 2 krzesła i stół do siedzenia. Łazienka czysta, wanna ze szklanym parawanem. Wszędzie i w pokoju lustra.WC osobno, wszystko działa bez problemów

Wyżywienie
Jedzenie urozmaicone, ryby, kurczak, wołowina, jedzenie wegetariańskie, pizza, grillowanie, owoce, doskonałe degustacje, jajka śniadaniowe pod każdym względem, salami, sery, warzywa, nie ma na co narzekać.

Obsługa w hotelu
Codzienne sprzątanie pokoju, zmiana ręczników, wszystko w porządku. Wifi działa cały czas. Basen czysty, dużo leżaków, co wieczór program kulturalny.

Plaża
Plaża przy hotelu codziennie sprzątana, leżaki bezpłatne, na plaży ratownik. Nie korzystaliśmy z baru na plaży, ale 20 metrów od plaży znajduje się bar przy basenie, w którym chętnie serwowane jest wszystko, co tylko przyjdzie Ci do głowy.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Petr Jakubec

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 13.7. - 19.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Golden Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

Po przybyciu do Tunezji udaliśmy się do hotelu autobusem sami, bez delegata. Znowu zameldowaliśmy się sami (około 16:00). Pokój, który przydzieliła nam recepcjonistka, był okropny. Od razu poinformowaliśmy delegata o niezadowalającym zakwaterowaniu i poszedłem złożyć reklamację na pokój w recepcji. Recepcjonista obiecał mi, że spróbuje zmienić pokój, ale dopiero następnego dnia po godzinie 15:00. Podczas rozmowy telefonicznej delegat powiedział mi, że możemy złożyć reklamację na pokój i poprosić o zmianę hotelu, ale zmiana musi zostać potwierdzona przez Pragę, kierownictwo biura podróży. Poprosiłem ją, żeby to zrobiła. Powiedziała mi, że następnego dnia na spotkaniu w hotelu o 14:30 wszystko załatwimy. Niczego nie rozwiązaliśmy. Na spotkaniu powiedziała nam, że Praga wyraziła zgodę na zmianę hotelu, ale sprawdzając wolne miejsca w nowym hotelu (na spotkaniu informacyjnym) dowiedziała się, że hotel był podobno pełny i dlatego zmiana hotelu nie mogła się odbyć. W oryginalnym hotelu zostajemy do końca anabazy. Na szczęście recepcjonistka zmieniła dla nas pokój. O jakości zakwaterowania piszę gdzie indziej. Rozwiązanie problemów zajęło nam dwa dni po urlopie. Uśmiech żony powrócił dopiero w połowie wakacji. W końcu odpoczęliśmy i wakacje zaczęły się fatalnie, a skończyły dość przeciętnie. Ale dla nas za oba stwierdzenia. Nasze najgorsze wakacje. I byliśmy w hotelu, który ma 5 gwiazdek, a biuro podróży reklamuje go jako nowo wyremontowany! ! ! ! Podczas spotkania z delegatką, kiedy pokazaliśmy jej zdjęcia, żona zapytała: „Wybrałbyś takie wakacje?” odpowiedź brzmiała „Nie”. Wybraliśmy hotel i miejsce zgodnie z ofertą biura podróży i biura podróży, w odpowiednim czasie i zgodnie z informacjami. Niestety, informacje nie są prawdziwe, a niektóre nie są przekazywane. Jak np., że dominuje arabska klientela, napisy są po francusku, nie spełnia standardów 5 gwiazdek itp. No i zwiedzanie też nie było darmowe. Spodziewałbym się znacznie lepszego podejścia ze strony KC i ich delegata. Cóż, ukarzę ich z głęboką pogardą i więcej nie pojadę z nimi na wakacje. A więc, drogi CK XY, już nie z tobą w Tunezji. I to był czwarty raz, kiedy tam byliśmy.

Po przybyciu do Tunezji udaliśmy się do hotelu autobusem sami, bez delegata. Znowu zameldowaliśmy się sami (około 16:00). Pokój, który przydzieliła nam recepcjonistka, był okropny. Od razu poinformowaliśmy delegata o niezadowalającym zakwaterowaniu i poszedłem złożyć reklamację na pokój w recepcji. Recepcjonista obiecał mi, że spróbuje zmienić pokój, ale dopiero następnego dnia po godzinie 15:00. Podczas rozmowy telefonicznej delegat powiedział mi, że możemy złożyć reklamację na pokój i poprosić o zmianę hotelu, ale zmiana musi zostać potwierdzona przez Pragę, kierownictwo biura podróży. Poprosiłem ją, żeby to zrobiła. Powiedziała mi, że następnego dnia na spotkaniu w hotelu o 14:30 wszystko załatwimy. Niczego nie rozwiązaliśmy. Na spotkaniu powiedziała nam, że Praga wyraziła zgodę na zmianę hotelu, ale sprawdzając wolne miejsca w nowym hotelu (na spotkaniu informacyjnym) dowiedziała się, że hotel był podobno pełny i dlatego zmiana hotelu nie mogła się odbyć. W oryginalnym hotelu zostajemy do końca anabazy. Na szczęście recepcjonistka zmieniła dla nas pokój. O jakości zakwaterowania piszę gdzie indziej. Rozwiązanie problemów zajęło nam dwa dni po urlopie. Uśmiech żony powrócił dopiero w połowie wakacji. W końcu odpoczęliśmy i wakacje zaczęły się fatalnie, a skończyły dość przeciętnie. Ale dla nas za oba stwierdzenia. Nasze najgorsze wakacje. I byliśmy w hotelu, który ma 5 gwiazdek, a biuro podróży reklamuje go jako nowo wyremontowany! ! ! ! Podczas spotkania z delegatką, kiedy pokazaliśmy jej zdjęcia, żona zapytała: „Wybrałbyś takie wakacje?” odpowiedź brzmiała „Nie”. Wybraliśmy hotel i miejsce zgodnie z ofertą biura podróży i biura podróży, w odpowiednim czasie i zgodnie z informacjami. Niestety, informacje nie są prawdziwe, a niektóre nie są przekazywane. Jak np., że dominuje arabska klientela, napisy są po francusku, nie spełnia standardów 5 gwiazdek itp. No i zwiedzanie też nie było darmowe. Spodziewałbym się znacznie lepszego podejścia ze strony KC i ich delegata. Cóż, ukarzę ich z głęboką pogardą i więcej nie pojadę z nimi na wakacje. A więc, drogi CK XY, już nie z tobą w Tunezji. I to był czwarty raz, kiedy tam byliśmy.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Oryginalna katastrofa pokoju. Pachniał stęchlizną, brudem. Brak widoku na ogród. Niedziałające drzwi na balkon (nie dało się zamknąć). Pleśń i brud w łazience. Brakowało sejfu. Minibar był tylko pustą lodówką. W łazience był tylko jeden ręcznik. A po pierwszej nocy łóżko się pode mną zawaliło. Zobacz zdjęcie Wymieniony pokój był już zauważalnie czystszy, tylko deska sedesowa była zerwana, osłona sterowania klimatyzacją była pęknięta, ale działała, a sejf nie działał. Łóżko już się nie ugięło i uzupełniali nasze ręczniki w ciągu tygodnia, ilekroć ostrzegaliśmy ich, że znowu ich tam nie ma.

Wyżywienie
Jedzenie było całkiem dobre. Dość dużo warzyw, różne sałatki, różne mięsa, makarony, ciasta, owoce, słodycze. Można było wybrać.

Obsługa w hotelu
Hotel pełen arabskich gości. Kilku białych Europejczyków. Nawet delegat był zaskoczony, że było tam tak wielu Arabów. Ponadto znaki w hotelu były wyłącznie w języku arabskim i francuskim. Spory problem z posiłkami. Znów była to przygoda, kiedy nie wiedziałeś, co jesz (żabie udka, ośmiornice????). Naprawdę nie wiedzieliśmy. Może dobrze. Bar był w porządku, personel próbował, nawet jeśli nie nadążał.

Plaża
Plaża była idealna, morze czyste i ciepłe. Po południu trochę brudniej, ale taki był dzienny ruch. Pojawiły się tam również meduzy, ale pływanie było całkiem bezpieczne. A morze było całkiem kolorowe - dużo wielobarwnych plastikowych i papierowych opakowań.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Daniela H.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.9. - 17.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Golden Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

To było fantastyczne

To było fantastyczne

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był przestronny, czysty, bez pleśni, brudu i owadów. Łóżko nie ma żadnych wad. Z balkonu był widok na ogród i morze, piękno. Były 2 krzesła i stół do siedzenia. Łazienka czysta, wanna ze szklanym parawanem. Wszędzie i w pokoju lustra.WC osobno, wszystko działa bez problemów

Wyżywienie
Jedzenie urozmaicone, ryby, kurczak, wołowina, jedzenie wegetariańskie, pizza, grillowanie, owoce, doskonałe degustacje, jajka śniadaniowe pod każdym względem, salami, sery, warzywa, nie ma na co narzekać.

Obsługa w hotelu
Codzienne sprzątanie pokoju, zmiana ręczników, wszystko w porządku. Wifi działa cały czas. Basen czysty, dużo leżaków, co wieczór program kulturalny.

Plaża
Plaża przy hotelu codziennie sprzątana, leżaki bezpłatne, na plaży ratownik. Nie korzystaliśmy z baru na plaży, ale 20 metrów od plaży znajduje się bar przy basenie, w którym chętnie serwowane jest wszystko, co tylko przyjdzie Ci do głowy.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Petr Jakubec

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 13.7. - 19.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Golden Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

Po przybyciu do Tunezji udaliśmy się do hotelu autobusem sami, bez delegata. Znowu zameldowaliśmy się sami (około 16:00). Pokój, który przydzieliła nam recepcjonistka, był okropny. Od razu poinformowaliśmy delegata o niezadowalającym zakwaterowaniu i poszedłem złożyć reklamację na pokój w recepcji. Recepcjonista obiecał mi, że spróbuje zmienić pokój, ale dopiero następnego dnia po godzinie 15:00. Podczas rozmowy telefonicznej delegat powiedział mi, że możemy złożyć reklamację na pokój i poprosić o zmianę hotelu, ale zmiana musi zostać potwierdzona przez Pragę, kierownictwo biura podróży. Poprosiłem ją, żeby to zrobiła. Powiedziała mi, że następnego dnia na spotkaniu w hotelu o 14:30 wszystko załatwimy. Niczego nie rozwiązaliśmy. Na spotkaniu powiedziała nam, że Praga wyraziła zgodę na zmianę hotelu, ale sprawdzając wolne miejsca w nowym hotelu (na spotkaniu informacyjnym) dowiedziała się, że hotel był podobno pełny i dlatego zmiana hotelu nie mogła się odbyć. W oryginalnym hotelu zostajemy do końca anabazy. Na szczęście recepcjonistka zmieniła dla nas pokój. O jakości zakwaterowania piszę gdzie indziej. Rozwiązanie problemów zajęło nam dwa dni po urlopie. Uśmiech żony powrócił dopiero w połowie wakacji. W końcu odpoczęliśmy i wakacje zaczęły się fatalnie, a skończyły dość przeciętnie. Ale dla nas za oba stwierdzenia. Nasze najgorsze wakacje. I byliśmy w hotelu, który ma 5 gwiazdek, a biuro podróży reklamuje go jako nowo wyremontowany! ! ! ! Podczas spotkania z delegatką, kiedy pokazaliśmy jej zdjęcia, żona zapytała: „Wybrałbyś takie wakacje?” odpowiedź brzmiała „Nie”. Wybraliśmy hotel i miejsce zgodnie z ofertą biura podróży i biura podróży, w odpowiednim czasie i zgodnie z informacjami. Niestety, informacje nie są prawdziwe, a niektóre nie są przekazywane. Jak np., że dominuje arabska klientela, napisy są po francusku, nie spełnia standardów 5 gwiazdek itp. No i zwiedzanie też nie było darmowe. Spodziewałbym się znacznie lepszego podejścia ze strony KC i ich delegata. Cóż, ukarzę ich z głęboką pogardą i więcej nie pojadę z nimi na wakacje. A więc, drogi CK XY, już nie z tobą w Tunezji. I to był czwarty raz, kiedy tam byliśmy.

Po przybyciu do Tunezji udaliśmy się do hotelu autobusem sami, bez delegata. Znowu zameldowaliśmy się sami (około 16:00). Pokój, który przydzieliła nam recepcjonistka, był okropny. Od razu poinformowaliśmy delegata o niezadowalającym zakwaterowaniu i poszedłem złożyć reklamację na pokój w recepcji. Recepcjonista obiecał mi, że spróbuje zmienić pokój, ale dopiero następnego dnia po godzinie 15:00. Podczas rozmowy telefonicznej delegat powiedział mi, że możemy złożyć reklamację na pokój i poprosić o zmianę hotelu, ale zmiana musi zostać potwierdzona przez Pragę, kierownictwo biura podróży. Poprosiłem ją, żeby to zrobiła. Powiedziała mi, że następnego dnia na spotkaniu w hotelu o 14:30 wszystko załatwimy. Niczego nie rozwiązaliśmy. Na spotkaniu powiedziała nam, że Praga wyraziła zgodę na zmianę hotelu, ale sprawdzając wolne miejsca w nowym hotelu (na spotkaniu informacyjnym) dowiedziała się, że hotel był podobno pełny i dlatego zmiana hotelu nie mogła się odbyć. W oryginalnym hotelu zostajemy do końca anabazy. Na szczęście recepcjonistka zmieniła dla nas pokój. O jakości zakwaterowania piszę gdzie indziej. Rozwiązanie problemów zajęło nam dwa dni po urlopie. Uśmiech żony powrócił dopiero w połowie wakacji. W końcu odpoczęliśmy i wakacje zaczęły się fatalnie, a skończyły dość przeciętnie. Ale dla nas za oba stwierdzenia. Nasze najgorsze wakacje. I byliśmy w hotelu, który ma 5 gwiazdek, a biuro podróży reklamuje go jako nowo wyremontowany! ! ! ! Podczas spotkania z delegatką, kiedy pokazaliśmy jej zdjęcia, żona zapytała: „Wybrałbyś takie wakacje?” odpowiedź brzmiała „Nie”. Wybraliśmy hotel i miejsce zgodnie z ofertą biura podróży i biura podróży, w odpowiednim czasie i zgodnie z informacjami. Niestety, informacje nie są prawdziwe, a niektóre nie są przekazywane. Jak np., że dominuje arabska klientela, napisy są po francusku, nie spełnia standardów 5 gwiazdek itp. No i zwiedzanie też nie było darmowe. Spodziewałbym się znacznie lepszego podejścia ze strony KC i ich delegata. Cóż, ukarzę ich z głęboką pogardą i więcej nie pojadę z nimi na wakacje. A więc, drogi CK XY, już nie z tobą w Tunezji. I to był czwarty raz, kiedy tam byliśmy.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Oryginalna katastrofa pokoju. Pachniał stęchlizną, brudem. Brak widoku na ogród. Niedziałające drzwi na balkon (nie dało się zamknąć). Pleśń i brud w łazience. Brakowało sejfu. Minibar był tylko pustą lodówką. W łazience był tylko jeden ręcznik. A po pierwszej nocy łóżko się pode mną zawaliło. Zobacz zdjęcie Wymieniony pokój był już zauważalnie czystszy, tylko deska sedesowa była zerwana, osłona sterowania klimatyzacją była pęknięta, ale działała, a sejf nie działał. Łóżko już się nie ugięło i uzupełniali nasze ręczniki w ciągu tygodnia, ilekroć ostrzegaliśmy ich, że znowu ich tam nie ma.

Wyżywienie
Jedzenie było całkiem dobre. Dość dużo warzyw, różne sałatki, różne mięsa, makarony, ciasta, owoce, słodycze. Można było wybrać.

Obsługa w hotelu
Hotel pełen arabskich gości. Kilku białych Europejczyków. Nawet delegat był zaskoczony, że było tam tak wielu Arabów. Ponadto znaki w hotelu były wyłącznie w języku arabskim i francuskim. Spory problem z posiłkami. Znów była to przygoda, kiedy nie wiedziałeś, co jesz (żabie udka, ośmiornice????). Naprawdę nie wiedzieliśmy. Może dobrze. Bar był w porządku, personel próbował, nawet jeśli nie nadążał.

Plaża
Plaża była idealna, morze czyste i ciepłe. Po południu trochę brudniej, ale taki był dzienny ruch. Pojawiły się tam również meduzy, ale pływanie było całkiem bezpieczne. A morze było całkiem kolorowe - dużo wielobarwnych plastikowych i papierowych opakowań.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Milan Černý

Ocena 0,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.6. - 28.6.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Golden Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

Te wakacje za 34.508,00 CZK od CK ...........były horrorem Ogólne wrażenie z hotelu nie było duże. Zdecydowanie nie zasługuje na wymienioną 5* Nie dziwię się już, że CK.......... reprezentowana przez CA nie posiada poglądowego zdjęcia pokoju oznaczonego na stronie Pokój standardowy widok na morze, Delegat usługi wliczone w cenę od CK..... ....... reprezentujące CA na poziomie zerowym. Kwestionariusz satysfakcji z wycieczki z CA Oceniasz hotel. Recenzje służą wyłącznie do oceny hotelu. Inne informacje o CK organizującym wycieczkę, przewoźniku, delegatach itp. są zbędne. Nie dziwię się już, że CA nie chce omawiać delegatów, jest to zbędne, prawdopodobnie wiedzą dlaczego. Po przybyciu DELEGATA nigdzie nie ma. Może jest w hotelu, bo tam jego usługi są najbardziej potrzebne, bo tam jest najwięcej problemów i nigdzie nie ma DELEGATA, miał załatwiać wyjazdy i znowu nic. Więc pierwszego dnia DELEGATA nigdzie nie ma 2,3,4,5,6 a 7 dnia DELEGATA nadal nigdzie nie ma, więc dlaczego jest to wliczone w cenę ??? Kobieta nie mówi w językach obcych, więc jeśli inni czescy uczestnicy nie pomogli jej w zakwaterowaniu, prawdopodobnie jest zmuszona siedzieć w recepcji przez całe wakacje.

Te wakacje za 34.508,00 CZK od CK ...........były horrorem Ogólne wrażenie z hotelu nie było duże. Zdecydowanie nie zasługuje na wymienioną 5* Nie dziwię się już, że CK.......... reprezentowana przez CA nie posiada poglądowego zdjęcia pokoju oznaczonego na stronie Pokój standardowy widok na morze, Delegat usługi wliczone w cenę od CK..... ....... reprezentujące CA na poziomie zerowym. Kwestionariusz satysfakcji z wycieczki z CA Oceniasz hotel. Recenzje służą wyłącznie do oceny hotelu. Inne informacje o CK organizującym wycieczkę, przewoźniku, delegatach itp. są zbędne. Nie dziwię się już, że CA nie chce omawiać delegatów, jest to zbędne, prawdopodobnie wiedzą dlaczego. Po przybyciu DELEGATA nigdzie nie ma. Może jest w hotelu, bo tam jego usługi są najbardziej potrzebne, bo tam jest najwięcej problemów i nigdzie nie ma DELEGATA, miał załatwiać wyjazdy i znowu nic. Więc pierwszego dnia DELEGATA nigdzie nie ma 2,3,4,5,6 a 7 dnia DELEGATA nadal nigdzie nie ma, więc dlaczego jest to wliczone w cenę ??? Kobieta nie mówi w językach obcych, więc jeśli inni czescy uczestnicy nie pomogli jej w zakwaterowaniu, prawdopodobnie jest zmuszona siedzieć w recepcji przez całe wakacje.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Wyposażenie pokoju jest wymienione (wanna i prysznic) Oznacza to tylko wannę z półszklanym ekranem (tylko dla osób chudych) Sejf (bezpłatny): trzeba za niego zapłacić Telewizja satelitarna: tylko jedna 20-minutowa reklama, która utrzymuje powtórzenie

Wyżywienie
POSIŁEK W 5* HOTELU !!! Monotonne, powtarzalne, wszystko ostre i ostre, tylko curry, miniaturowe porcje, słodycze klapa. U NAS DOSTAJESZ LEPSZE JEDZENIE W KAŻDYM BUFECIE

Obsługa w hotelu
KATASTROFA, obsługa i ogólne podejście do klientów, więc za 2* może 3*i to z mizerią. To, że hotel ładnie wygląda nie oznacza 5*. Nieodpowiednie usługi hotelowe, od sprzątania pokoju po obsługę w jadalni, to absolutny chaos, obsługa nie nadąża, sprzątaczka bierze ręczniki, ale nie daje innym, jeśli nie zastaniesz jej w swoim pokoju , musisz ją znaleźć i zapytać o ręczniki.

Plaża
Na plaży panował bałagan, toczące się śmieci, smród, morze było pełne glonów, bar na plaży w ogóle nie odpowiadał pięciogwiazdkowemu hotelowi.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Lucie Z.

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.6. - 18.6.2023 Oceniono: Czerwiec 2023

Golden Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

5* nie odpowiadało max 2*. Stare pokoje w hotelu spinave. Okropne zachowanie personelu. All inclusive nie było. Żywności nie udało się zabezpieczyć. jednym słowem katastrofa!!!!!

5* nie odpowiadało max 2*. Stare pokoje w hotelu spinave. Okropne zachowanie personelu. All inclusive nie było. Żywności nie udało się zabezpieczyć. jednym słowem katastrofa!!!!!

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Jakość zakwaterowania jest zerowa. Pleśń w łazience. Wszędzie owady.

Wyżywienie
Katastrofa. Spleśniały owoc.

Obsługa w hotelu
Silenost.

Plaża
Gad normalny. Leżak się rozpadł. Ręczniki nie były dostępne

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Petr A.

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.8. - 13.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Golden Tulip Taj Sultan Ocena: 5/5 Tunezja, Hammamet

Nie pozwoliliśmy sobie niepotrzebnie popsuć sobie wakacji i podjęliśmy je sportowo iz uśmiechem. Jednak poziom hotelu był bardzo katastrofalny i w ogóle go nie polecamy.

Nie pozwoliliśmy sobie niepotrzebnie popsuć sobie wakacji i podjęliśmy je sportowo iz uśmiechem. Jednak poziom hotelu był bardzo katastrofalny i w ogóle go nie polecamy.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Zapominam, że sprzęt wygląda jakby był używany przez 50 lat. Pleśń w łazience wokół wanny, w płytkach itp., narożnika prysznicowego nie dało się zamknąć, muszla klozetowa stała tylko na podłodze, nie wkręcana, całość się ruszała, baterie tylko wisiały na rury i nie przymocowane do ściany, spadłem z łóżka trzeciego dnia, ważę 88 kg, 193 wzrostu, wysokość listewek była po prostu luźna i wpadała do łóżka, tego samego dnia spadły drzwi harmonijkowe na balkon na mnie nie spadło na dzieci, suczka miała pęknięty rajstop, po prostu założyły na reklamację i znowu wypadło, po prostu totalna rozpacz śmieszna, niestety hotel ma dwie gwiazdki, połamane liście na korytarzach, krzywo wisiały, drzwi do fotobudki przy wejściu były krzywe bez zamykania, klimatyzacja w pokoju w zasadzie nie działała późnym popołudniem

Wyżywienie
Jedzenie ogólnie ok, jedzenie było obfite, urozmaicone, duża ilość słodyczy, szybkość obsługi gorsza, sala z grillem bardzo zadymiona, mniejszy wybór owoców i warzyw na obiad, większy wybór na obiad

Obsługa w hotelu
Recepcja hotelowa działała świetnie, wszystko tam uzgodniliśmy, gorzej było chyba z własną komunikacją między personelem. Sama recepcja nie ma informacji jak wyglądają poszczególne pokoje, gdzie przebywają goście, mini dyskoteka dla dzieci zaczyna się o 21:45 a kończy o 22:15 chyba nie zauważył, że są tam głównie rodziny z dziećmi poniżej 12 roku życia i prawdopodobnie starsi ludzie, muzyka to ekstremalny hałas z rodzajem hard techno party lub podobnych muzycznych wymiotów, od których głowa pęka przed pójściem spać

Plaża
Plaża to jedyny TOP tego hotelu, najczystsza i najlepiej utrzymana plaża na rozległym terenie, z doskonałą obsługą, ratownikami i personelem, piękne czyste morze, codziennie sprzątana i grabiona plaża, codziennie wynoszone śmieci, fajny klub dla gadów dla dzieci , miły fotograf hotelowy

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować