Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Joanna

Przyzwoite warunki dla wszystkich gustów

Hotel, który powinien mieć dobrą opinię ze względu na zadbane otoczenie. Meble w pokoju nie są już nowe, ale rozmieszczenie ich daje swobodę przebywania. Duże baseny zewnętrzne i sporo leżaków powinny pomieścić wielu zainteresowanych, jednak nie znajdziemy tam bliskiego kontaktu z naturą - większość przestrzeni zabudowana, przejścia wyłożone płytkami. Przejście do plaży blisko, trzeba przejść przez ulicę. Wi-fi w hotelu bezpłatnie.

Polecam dla: dla seniorów, dla singli

Lokalizacja
3.0
Pokój
3.0
Posiłki
3.0
Basen
3.0
Czystość
3.0
Obsługa
3.0

KATEGORIA:

4*

REGION:

Hammamet

OPIS:

Ekskluzywny, ciekawie zaaranżowany hotel tuż przy rozległej, piaszczystej plaży stanowi idealne miejsce na wakacyjny czas dla par oraz dla rodzin z dziećmi. Romantyczne spacery we dwoje, przyjazna atmosfera i różnorodne smaki kulinarne z wielu stron świata, uzupełniają się wzajemnie zapewniając wyjątkowe chwile pełne relaksu i odpoczynku podczas wyczekanego urlopu.

lokalizacja:

Yasmine Hammamet, 8 km od Hammamet, 40 km od lotniska w Enfidha-NBE, 97 km od lotniska w Monastirze-MIR. Hotel usytuowany na powierzchni: 40000 m2.

kategoria hotelu:

4*

kategoria lokalna hotelu:

4*

Data otwarcia:

2000 r. Odnowiony w 2010 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (2), room service (płatny), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), centrum biznesowe (płatne), basen kryty, basen odkryty.Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

internet:

- Wi-Fi w lobby bezpłatne
- Wi-Fi w pokojach bezpłatne
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

plaża:

10 m od hotelu, prywatna, piaszczysta, 65 m długości, dojście do plaży ulicą.
Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży.

pokoje:

Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 5, liczba wind: 4)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
- suity junior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
- pokoje standardowe sea view dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras

Wyżywienie:

- restauracja główna "Nisrine", restauracja a la carte, bary (2), kawiarnia
All Inclusive
(09:00-00:00)
- śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-15:00), kolacja (19:00-22:00) serwowane w restauracji głównej
- późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-15:00), przekąski (15:30-17:30) serwowane w kawiarni
- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
Restauracje a la carte
- 1 wizyta w trakcie pobytu gratis. Wymagana rezerwacja.
- MISKELLIL francuska

z myślą o dzieciach:

- brodziki (2)
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 5-12 lat
- dzieci w wieku 1-4 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

w cenie:

- kort do tenisa ziemnego
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- tenis stołowy
- rzutki
- koszykówka
- siatkówka plażowa
- minigolf
- aerobik
- animacje
- jacuzzi

płatne:

- oświetlenie kortu
- bilard
- sporty wodne na plaży
- siłownia
- centrum SPA
- talasoterapia
- masaż, sauna
- dyskoteka
- salon piękności
- łaźnia turecka

dodatkowe informacje:

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
- Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - CAŁODOBOWO
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - OPCJONALNIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - MAX 100 GOŚCI NA 300 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - ROZPAKOWANE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - PO KAŻDYM UŻYCIU
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK, W CIĄGU DNIA I WIECZOREM
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Procedury prowadzone zgodne z wytycznymi Tunezyjskiego Ministerstwa Turystyki
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
PODATEK TURYSTYCZNY
Począwszy od 01 listopada 2018 roku, niezależnie od tego, czy umowa została zawarta przed 01 stycznia 2018 roku, czy nie, wszyscy Goście muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND).
Podatek będzie naliczany za wszystkich Gości powyżej 11.99 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 7 nocy.
- 3 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 5 * i 4 *
- 2 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 3 *
- dinar tunezyjski za osobę dorosłą za noc w hotelach 2 *

Aktualizacja opisu:

06.08.2020 17:18

usługi dostępne w hotelu:

Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Disco
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne

Sale konferencyjne:

Pokoje 4 osobowe


Od 1 listopada 2018, każdego turystę w wieku 12 lub więcej lat, obowiązuje podatek turystyczny w Tunezji. Podatek opłaca się przy zakwaterowaniu. Przy pobytach powyżej 7 dób, turysta opłaca podatek maksymalnie za 7 pierwszych dób.
Wysokość podatku to:
hotel 5- i 4-gwiazdkowych – 3,00 TND/os./doba,
hotel 3-gwiazdkowy – 2,00 TND/os./doba,
hotel 2-gwiazdkowy – 1,00 TND/os./doba.

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Basen kryty Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Tenis Golf Minigolf Sporty wodne Ułatwienia dla niepełnosprawnych Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.0

Ocena klientów
na podstawie 3 dodanych opinii

Lokalizacja
4,0
Pokój
3,7
Posiłki
3,0
Basen
3,7
Czystość
3,0
Obsługa
1,7
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • singli
  • miłośników życia nocnego
  • 3.0
    sierpień 2012

    Oczekiwałam czegoś innego

    Witam. Sam hotel oceniam nawet dobrze ponieważ jest naprawdę ładny, przestrzenny ,czysty ,zadbany, no na hotel naprawdę nie ma co narzekać pod warunkiem że nie dostanie się pokoju z widokiem na Medinę PRZESTRZEGAM!!! ponieważ tam jest okropnie głośno od klimatyzatorów i nie ma mowy o posiedzeniu wieczorem na tarasie. Natomiast jeżeli chodzi o obsługę hotelową to po prostu masakra!!! mają stosunek do wczasowiczów baaardzo olewatorski nie zrobią nic bez pieniędzy po które bardzo ochoczo wyciągają ręce wręcz domagając się zapłaty za totalnie wszystko a jak nie dasz kasy to sobie czekaj albo o tobie zapominają. Hotel TAK obsługa NIE więcej tam nie wrócę .I jeszcze jedno ULTRA ALL INCLUSIVE to nieprawda!!! zwykłe powiedziałabym nawet marne all inclusive. Przykład: lody oraz napoje i drinki serwowane w plastikowych kubeczkach jednorazowych,i takich przykładów jest niestety więcej....
    Witam. Sam hotel oceniam nawet dobrze ponieważ jest naprawdę ładny, przestrzenny ,czysty ,zadbany, no na hotel naprawdę nie ma co narzekać pod warunkiem że nie dostanie się pokoju z widokiem na Medinę PRZESTRZEGAM!!! ponieważ tam jest okropnie głośno od klimatyzatorów i nie ma mowy o posiedzeniu wieczorem
    na tarasie. Natomiast jeżeli chodzi o obsługę hotelową to po prostu masakra!!! mają stosunek do wczasowiczów baaardzo olewatorski nie zrobią nic bez pieniędzy po które bardzo ochoczo wyciągają ręce wręcz domagając się zapłaty za totalnie wszystko a jak nie dasz kasy to sobie czekaj albo o tobie zapominają. Hotel TAK obsługa NIE więcej tam nie wrócę .I jeszcze jedno ULTRA ALL INCLUSIVE to nieprawda!!! zwykłe powiedziałabym nawet marne all inclusive. Przykład: lody oraz napoje i drinki serwowane w plastikowych kubeczkach jednorazowych,i takich przykładów jest niestety więcej....
  • 2.0
    maj 2012

    Hotel ładny, ale obsługa kiepska. Proszę nie brac opcji Ultra All Inclusive!!!

    Hotel ładny, zadbany, pokoje w porządku, utrzymane w czystosci. Niestety obsługa pozostawia wiele do życzenia. O wszystkie rzeczy trzeba się prosic i czekac po 10-15 minut przy barze (snacki/drinki). Menedżer recepcji nie potrafił zareagowac na ta sytuacje wlasciwie i przedstawic druku reklamacyjnego. Dodatkowo klienta traktuje sie w mysl zasady "gotowi pomyslec, ze to my tu jestesmy dla nich" i dla poparcia podam przyklad, gdzie na basenie osbluga o 18 zbiera materace z lezakow bez wzgledu na to, czy nadal jest slonce i chce sie opalic - obsluga sie wykloca o oddanie materaca i pomstuje pod nosem (rowniez po polsku). Nie polecamy!!!!
    Hotel ładny, zadbany, pokoje w porządku, utrzymane w czystosci. Niestety obsługa pozostawia wiele do życzenia. O wszystkie rzeczy trzeba się prosic i czekac po 10-15 minut przy barze (snacki/drinki). Menedżer recepcji nie potrafił zareagowac na ta sytuacje wlasciwie i przedstawic druku reklamacyjnego.
    Dodatkowo klienta traktuje sie w mysl zasady "gotowi pomyslec, ze to my tu jestesmy dla nich" i dla poparcia podam przyklad, gdzie na basenie osbluga o 18 zbiera materace z lezakow bez wzgledu na to, czy nadal jest slonce i chce sie opalic - obsluga sie wykloca o oddanie materaca i pomstuje pod nosem (rowniez po polsku). Nie polecamy!!!!
  • 4.0
    wrzesień 2009

    Piękna sprawa

    <strong>Ogólnie:</strong> Jestem bardzo zadowolony pobytem w tym hotelu, chetnie bym tam wrocil<br><strong>Infrastruktura:</strong> kazdy znajdzie tutaj cos dla siebie<br><strong>Pokoje:</strong> bardzo przyjemne<br><strong>Posiłki:</strong> wszystko przepyszne i przedużo poza turecka restauracja<br><strong>Basen:</strong> cos pieknego<br><strong>Czystość i obsługa:</strong> kelnerzy nachalni w stosunku do dziewczyn<br><strong>Lokalizacja:</strong> plaza po drugiej stronie ulicy<br>
    Ogólnie: Jestem bardzo zadowolony pobytem w tym hotelu, chetnie bym tam wrocil
    Infrastruktura: kazdy znajdzie tutaj cos dla siebie
    Pokoje: bardzo przyjemne

    Posiłki: wszystko przepyszne i przedużo poza turecka restauracja
    Basen: cos pieknego
    Czystość i obsługa: kelnerzy nachalni w stosunku do dziewczyn
    Lokalizacja: plaza po drugiej stronie ulicy
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
2 049 zł/os.
1 641 zł/os.
Kod oferty: 20082020WEZY1033
czw. 20.08.2020
3 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Coral Travel
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 20.08.2020 , godz. 12:35
Warszawa
Nouvelair
czw. 20.08.2020 , godz. 14:40
Monastir
Powrót:
niedz. 23.08.2020 , godz. 00:00
Monastir
Nouvelair
niedz. 23.08.2020 , godz. 00:00
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

El Mouradi Hammamet

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
czw. 20.08.2020
Wylot z:
Warszawa
Cena
3 283
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
czw. 20.08.2020
3 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Coral Travel
ROOM STANDARD (38036) 3 283
Room Standard SeaView (46637) 3 360
Suite Junior (47104) 3 897