Atuty oferty

Opis hotelu

Kategoria:

****

Region:

DJERBA/TUNEZJA

Polozenie:


• ok. 24 km od centrum Houmt Souk


• w centrum strefy turystycznej


• ok. 6 km od Midoun


• ok. 450 m od piaszczystej plaży


• czas dojazdu z lotniska ok. 60 min

Plaza:


• ok. 250 m od piaszczystej plaży hotelowej, oddzielonej od hotelu nadbrzeżną drogą


• piaszczysta


• leżaki w cenie


• parasole w cenie


• ręczniki za kaucją

Wyposażenie:


• 2 windy
• eleganckie lobby częścią wypoczynkową
• recepcja
• kącik TV sat.
• taras słoneczny
• pokój do gry w karty
• Wi-Fi: w recepcji, w cenie
• kącik internetowy: za opłatą
• butik
• minimarket
• fryzjer: za opłatą
• sale konferencyjne: 2

Karty:

MasterCard, Diners, American Express, Visa

Liczba pokojów:

268

Kategoria lokalna:

4 gwiazdki

Dodatkowe informacje:


• hotel nie akceptuje zwierząt 


• Zgodnie z decyzją rządu tunezyjskiego, będzie pobierany podatek turystyczny w Tunezji. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu. Dla obiektów: 2-gwiazdkowych - ok. 1 dinar za os./noc, 3-gwiazdkowych - ok. 2 dinary za os./noc oraz 4 i 5-gwiazdkowych - ok. 3 dinary za os./noc. Podatek jest pobierany od osób powyżej 12 roku życia. Opłata będzie naliczana za pobyty do max. 7 nocy.

Godziny otwarcia i dostępność barów i restauracji w hotelach mogą ulec zmianie w zależności od pogody.


• W rezerwowanym hotelu opieka rezydenta TUI oraz TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Telefon: +48 222043596
SMS: +48 799448800
E-mail: servicePL@TUI.com
Czat: w aplikacji TUI

Basen:


• baseny: 3
• basen typu 800 m2: zewnętrzny, ze słodką wodą, hamaki: w cenie, parasole: w cenie
• basen 156 m2 : kryty, ze słodką wodą
• basen dla dzieci 200 m2: ze słodką wodą, lekko opadający
• ręczniki: wymagana kaucja

Dla dzieci:


• miniklub dla dzieci 4-12 lat 
• plac zabaw
• menu dla dzieci
• zintegrowany brodzik
• wysokie krzesełka
• łóżeczko dziecięce: w cenie
• klub dla nastolatków: od 12 lat

Sport i wellness:

W cenie
• tenis stołowy: za kaucją
• aerobik 
• siłownia 

Płatne
• 2 korty tenisowe
• sprzęt do tenisa i oświetlenie kortu
• bilard
• sauna
• hammam
• masaże
• centrum balneoterapii z szeroką ofertą różnych zabiegów

Rozrywka:


• międzynarodowy program animacyjny wieczorami


• przedstawienia


• muzyka na żywo

Pokoje:

Pokój ekonomiczny DZZ1

• 2-3 os. • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój dla dorosłego z dzieckiem DSX1

• 2-3 os. • klimatyzacja: w sezonie • TV sat. • telefon • sejf: za opłatą • mała lodówka • suszarka do włosów • wanna • balkon lub taras

Pokój 2-osobowy DZX1

• 1-4 os. • wanna • klimatyzacja: w sezonie • TV sat. • telefon • sejf: za opłatą • mała lodówka • suszarka do włosów • balkon lub taras

Pokój 2-osobowy DZX2

• 1-4 os. • od strony basenu • WC • klimatyzacja: w sezonie • TV sat. • telefon • sejf: za opłatą • mała lodówka • suszarka do włosów • balkon lub taras

Wyżywienie:

All inclusive
• śniadanie
• obiad 
• kolacja w formie urozmaiconego bufetu
• śniadania dla śpiochów
• wybrane napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole 

Restauracje i bary
• restauracje: 2
• główna restauracja "El Bistrot": bufet, show cooking, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
• restauracja "Le BBQ": rodzaje kuchni: śródziemnomorska, a la carte, wymagany odpowiedni strój

• bary i inne: 4
• klub na plaży
• bar przy zewnętrznym basenie
• saloon bar
• "Bar Anfiteatro"

Podatek turystyczny
Od dnia 01.11.2018 przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany będzie obowiązkowy podatek turystyczny. Jego wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i wynosi od 1 TND/dzień/os. (obiekty 1-2 gwiazdkowe) do 3 TND/dzień/os. (obiekty 4 i 5 gwiazdkowe).


Od 1 listopada 2018, każdego turystę w wieku 12 lub więcej lat, obowiązuje podatek turystyczny w Tunezji. Podatek opłaca się przy zakwaterowaniu. Przy pobytach powyżej 7 dób, turysta opłaca podatek maksymalnie za 7 pierwszych dób.
Wysokość podatku to:
hotel 5- i 4-gwiazdkowych – 3,00 TND/os./doba,
hotel 3-gwiazdkowy – 2,00 TND/os./doba,
hotel 2-gwiazdkowy – 1,00 TND/os./doba.

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Basen kryty Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Tenis Golf Sporty wodne Jazda konna Dostęp do internetu Klimatyzacja Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.5

Ocena klientów
na podstawie 39 dodanych opinii

Lokalizacja
4,4
Pokój
4,5
Posiłki
4,6
Basen
4,6
Czystość
4,6
Obsługa
4,7
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • 4.0
    marzec 2020

    hotel bardzo fajny, świetni animatorzy i mimo tego ze w okolicy nie ma za wielu rzeczy do zobaczenia to oni zabawiają ludzi i wymyślają zajęcia.

    szczerze polecam, jedzenie baaardzo dobre i baaardzo duży wybór, basen spa wszystko na miejscu.
    szczerze polecam, jedzenie baaardzo dobre i baaardzo duży wybór, basen spa wszystko na miejscu.
  • 4.8
    luty 2020

    Było super

    Bardzo polecam pobyt w hotelu Sidi Mon Sur. To były najwspanialsze ferie dzięki całej załodze pracującej w hotelu. Jedzenie bardzo dobre, pokoje czyste, sprzatane codziennie. Animatorzy bardzo fajni nie pozwalają nikomu się nudzić. Wszędzie blisko, do farmy krokodyli idzie się około 10 minut.
    Bardzo polecam pobyt w hotelu Sidi Mon Sur. To były najwspanialsze ferie dzięki całej załodze pracującej w hotelu. Jedzenie bardzo dobre, pokoje czyste, sprzatane codziennie. Animatorzy bardzo fajni nie pozwalają nikomu się nudzić. Wszędzie blisko, do farmy krokodyli idzie się około 10 minut.
  • 5.0
    grudzień 2019

    Cudowny odpoczynek

    Nasz pobyt w hotelu trwał od 26.12.2019 do 09.01.2020.<br />Czas ten poświeciliśmy na odpoczynku, zwiedzaniu i dobrej zabawie. <br />Pomimo zimy udało się nam spędzić czas na leżaczkach w ciepłym słoneczku przy dużym basenie. W hotelu znajduje się także basen kryty, na którym odbywał się aerobik.<br />Pokoje przestronne, codziennie sprzątane.<br />Jedzenie wyśmienite, duży wybór. Hotel usytuowany w dobrym miejscu, wszędzie blisko. Do parku z krokodylami zaledwie 10 minut na piechotę.<br />Na przeciwko sklepy, w których można kupić wszystko czego się potrzebuje. W okolicy także dwa „Club’y” z muzyka gdzie można potańczyć do rana.<br />Zespół animatorów umilał czas każdego dnia grami, zabawami, wieczornymi tańcami i przedstawieniami.<br />Mieliśmy okazje w hotelu spędzić sylwestra - jesteśmy zachwyceni przygotowaniem tego dnia przez obsługę hotelową. Było cudownie i elegancko.<br />Hotel godny polecenia.
    Nasz pobyt w hotelu trwał od 26.12.2019 do 09.01.2020.
    Czas ten poświeciliśmy na odpoczynku, zwiedzaniu i dobrej zabawie.
    Pomimo zimy udało się nam spędzić czas na leżaczkach w ciepłym słoneczku przy dużym basenie. W hotelu znajduje się także basen kryty, na którym odbywał się aerobik.
    />Pokoje przestronne, codziennie sprzątane.
    Jedzenie wyśmienite, duży wybór. Hotel usytuowany w dobrym miejscu, wszędzie blisko. Do parku z krokodylami zaledwie 10 minut na piechotę.
    Na przeciwko sklepy, w których można kupić wszystko czego się potrzebuje. W okolicy także dwa „Club’y” z muzyka gdzie można potańczyć do rana.
    Zespół animatorów umilał czas każdego dnia grami, zabawami, wieczornymi tańcami i przedstawieniami.
    Mieliśmy okazje w hotelu spędzić sylwestra - jesteśmy zachwyceni przygotowaniem tego dnia przez obsługę hotelową. Było cudownie i elegancko.
    Hotel godny polecenia.
  • 2.7
    grudzień 2019

    uwagi do jakości i standardu Hotelu Sidi Mansour Resort

    Tunezja, Djerba, „SIDI MANSOUR RESORT” (kategoria: cztery gwiazdki), wersja „all inclusive” w terminie: od 26.12.2019 do 02.01.2020 <br /><br />Absolutnie nie polecamy ! <br />• W pokoju meble bardzo skromne, stolik (jedyny zresztą) okolicznościowy połamany, zamiany pokoju po bezpośrednim zameldowaniu się odmówiono – po kilku godzinach przyniesiono nam zamienny stolik okolicznościowy. <br />• Na korytarzach bardzo długich i nieogrzewanych, brudne i postrzępione chodniki. Brak ogrzewania korytarzy uniemożliwia korzystanie z basenu kąpielowego, jako że na trasie basen – pokój można nieźle przeziębić się. <br />• Aby wejść na basen należy uiścić w recepcji kaucję w wysokości 5,00 EUR (zastaw za ręcznik kąpielowy czyli za jego pozostawienie w hotelu). <br />• W łóżkach była letnia pościel, zamiast kołdry był jeden cieńki koc. <br />• Przez pierwsze trzy dni był brak ogrzewania w pokoju. Po ciągłych interwencjach na trzeci dzień otrzymaliśmy dodatkowe koce a od następnego, czwartego dnia uruchomiono ogrzewanie (tylko w pokojach), niestety, bardzo oszczędnościowo, raz grzali a raz nie. <br />• Żałosne oświetlenie pokoju: dwie lampki nocne po 5 W każda i jeden kinkiet z żarówką 10 W. Jednym słowem panowały „egipskie ciemności”. Prośby o wzmocnienie mocy żarówek nie odniosły żadnego skutku. <br />• W pokoju brak jakichkolwiek napoi, brak czajnika dla sporządzenia samemu jakiegokolwiek napoju gorącego. W lodówce pusto, niczego do picia (np. woda, do picia, coca-cola, sok …). Interwencje bezskuteczne, jedynym zaleceniem było „wyniesienie” butelki wody z baru kawowego (otwartego w określonych godzinach). <br />• Zasłona okienna oberwana, okna nieszczelne i w czasie burzy wiatr hulał po pokoju. <br />• W łazience brak jakichkolwiek wieszaków na np.: piżamę, szlafroczek lub też mokry ręcznik. Miejscem zastępczym dla tych potrzeb była deska klozetowa. <br />• W kawiarni w ramach „all inclusive” są tylko „oszukiwane” (mieszane i rozcieńczane) alkohole miejscowe. Absolutnie nie nadają się do spożywania (picia). <br />• Wyżywienie bardzo słabe. Na śniadaniach: brak masła (tłumaczono brakiem w sklepach, sprawdzaliśmy, jest to nieprawdą, masło jest w handlu), wędlin (są ich imitacje), herbaty (są tylko jakieś ziołowe), świeżych soków. Bywało i tak, że soki były sfermentowane. Na obiad: dwa rodzaje zup serwowanych w starych i pogiętych garczkach. Zupy są z gatunku „niezjadliwych”, skromny wybór mięs, warzywa surowe (nie każdy może takie konsumować), wino marnego gatunku. Kolacja: jest powtórką obiadu. Serwowane jest to co nie zostało skonsumowane na obiad. <br />• W dniu wyjazdu do godziny 12.00 musieliśmy opuścić pokoje. Walizki „kazano” zdeponować do „storage room”. Był to pokój z pustymi, typowymi beczkami dla transportu smarów i materiałów ropopochodnych. <br />„Osłodą” dla tych niedogodności była miła i uprzejma rezydentka z biura „TUI”. <br />Hotel nie posiada własnych wyspecjalizowanych służb dla kontroli stanu technicznego pokoi i ich wyposażenia. Należy ubolewać, że organizator tych wyjazdów, t.j. „TUI” Polska nie dokonuje samemu raz na parę lat kontroli hoteli i świadczonych przez hotel usług oraz korekty co do standaryzacji gwiazdkowej hotelu. W naszej ocenie hotel powinien posiadać 1,5 do 2,0 gwiazdek. Organizator wypoczynku powinien informować o tym klientów w zawieranych z nimi umowach. Tak się złożyło, że na tydzień przed wyjazdem do Tunezji spędziliśmy w Turcji również jednotygodniowy pobyt, również w hotelu czterogwiazdkowym i również organizowanym przez TUI. Z pobytu byliśmy zachwyceni i nie mamy żadnych krytycznych uwag. Oszczędności czynione przez hotele w Tunezji (może nie wszystkie) są nie do zaakceptowania jak również i pogarszający się ich stan techniczny. Za Tunezję zapłaciliśmy niecałe 4.000,- złotych a za wspaniałą Turcję 3.700,- złotych. <br /><br /> Janina i Andrzej <br />
    Tunezja, Djerba, „SIDI MANSOUR RESORT” (kategoria: cztery gwiazdki), wersja „all inclusive” w terminie: od 26.12.2019 do 02.01.2020

    Absolutnie nie polecamy !
    • W pokoju meble bardzo skromne, stolik (jedyny zresztą) okolicznościowy połamany, zamiany pokoju po bezpośrednim zameldowaniu
    się odmówiono – po kilku godzinach przyniesiono nam zamienny stolik okolicznościowy.
    • Na korytarzach bardzo długich i nieogrzewanych, brudne i postrzępione chodniki. Brak ogrzewania korytarzy uniemożliwia korzystanie z basenu kąpielowego, jako że na trasie basen – pokój można nieźle przeziębić się.
    • Aby wejść na basen należy uiścić w recepcji kaucję w wysokości 5,00 EUR (zastaw za ręcznik kąpielowy czyli za jego pozostawienie w hotelu).
    • W łóżkach była letnia pościel, zamiast kołdry był jeden cieńki koc.
    • Przez pierwsze trzy dni był brak ogrzewania w pokoju. Po ciągłych interwencjach na trzeci dzień otrzymaliśmy dodatkowe koce a od następnego, czwartego dnia uruchomiono ogrzewanie (tylko w pokojach), niestety, bardzo oszczędnościowo, raz grzali a raz nie.
    • Żałosne oświetlenie pokoju: dwie lampki nocne po 5 W każda i jeden kinkiet z żarówką 10 W. Jednym słowem panowały „egipskie ciemności”. Prośby o wzmocnienie mocy żarówek nie odniosły żadnego skutku.
    • W pokoju brak jakichkolwiek napoi, brak czajnika dla sporządzenia samemu jakiegokolwiek napoju gorącego. W lodówce pusto, niczego do picia (np. woda, do picia, coca-cola, sok …). Interwencje bezskuteczne, jedynym zaleceniem było „wyniesienie” butelki wody z baru kawowego (otwartego w określonych godzinach).
    • Zasłona okienna oberwana, okna nieszczelne i w czasie burzy wiatr hulał po pokoju.
    • W łazience brak jakichkolwiek wieszaków na np.: piżamę, szlafroczek lub też mokry ręcznik. Miejscem zastępczym dla tych potrzeb była deska klozetowa.
    • W kawiarni w ramach „all inclusive” są tylko „oszukiwane” (mieszane i rozcieńczane) alkohole miejscowe. Absolutnie nie nadają się do spożywania (picia).
    • Wyżywienie bardzo słabe. Na śniadaniach: brak masła (tłumaczono brakiem w sklepach, sprawdzaliśmy, jest to nieprawdą, masło jest w handlu), wędlin (są ich imitacje), herbaty (są tylko jakieś ziołowe), świeżych soków. Bywało i tak, że soki były sfermentowane. Na obiad: dwa rodzaje zup serwowanych w starych i pogiętych garczkach. Zupy są z gatunku „niezjadliwych”, skromny wybór mięs, warzywa surowe (nie każdy może takie konsumować), wino marnego gatunku. Kolacja: jest powtórką obiadu. Serwowane jest to co nie zostało skonsumowane na obiad.
    • W dniu wyjazdu do godziny 12.00 musieliśmy opuścić pokoje. Walizki „kazano” zdeponować do „storage room”. Był to pokój z pustymi, typowymi beczkami dla transportu smarów i materiałów ropopochodnych.
    „Osłodą” dla tych niedogodności była miła i uprzejma rezydentka z biura „TUI”.
    Hotel nie posiada własnych wyspecjalizowanych służb dla kontroli stanu technicznego pokoi i ich wyposażenia. Należy ubolewać, że organizator tych wyjazdów, t.j. „TUI” Polska nie dokonuje samemu raz na parę lat kontroli hoteli i świadczonych przez hotel usług oraz korekty co do standaryzacji gwiazdkowej hotelu. W naszej ocenie hotel powinien posiadać 1,5 do 2,0 gwiazdek. Organizator wypoczynku powinien informować o tym klientów w zawieranych z nimi umowach. Tak się złożyło, że na tydzień przed wyjazdem do Tunezji spędziliśmy w Turcji również jednotygodniowy pobyt, również w hotelu czterogwiazdkowym i również organizowanym przez TUI. Z pobytu byliśmy zachwyceni i nie mamy żadnych krytycznych uwag. Oszczędności czynione przez hotele w Tunezji (może nie wszystkie) są nie do zaakceptowania jak również i pogarszający się ich stan techniczny. Za Tunezję zapłaciliśmy niecałe 4.000,- złotych a za wspaniałą Turcję 3.700,- złotych.

    Janina i Andrzej
  • 4.2
    listopad 2019

    Godny polecenia

    Pobyt bardzo udany. Hotel, obsługa oraz lokalizacja super. Gorąco polecam.
    Pobyt bardzo udany. Hotel, obsługa oraz lokalizacja super. Gorąco polecam.
  • 4.2
    październik 2019

    Nie było źle...

    Po wcześniej przeczytanych opiniach, zarówno tych pozytywnych jak i mocno negatywnych byłem ciekaw jak wygląda rzeczywistość. I generalnie wszystko się potwierdziło. Najkrócej powiem nie było źle. Jedzenie. W porównaniu z innymi hotelami było raczej skromnie. Ale jedzenia było dużo, było smaczne i w miarę urozmaicone. W dniu tunezyjskim wspaniałe show z gotowaniem i przepyszny kurczak z kus-kus. Pokoje skromne ale wystarczające. Słabo działająca klima, dobrze że był to październik a nie lato, to dało się wytrzymać. Sprzątający O.K., nie stwierdziliśmy szukania w rzeczach itp. Jeżeli chodzi o personel to bardzo uczynny. Obsługa w recepcji bardzo pomocna, kantor wymiany walut bez prowizji gdzie nie każdy hotel tak ma. Dużo informacji od rezydentów, jedyna uwaga do ich działania to brak ich obecności przy meldowaniu i wymeldowaniu w hotelu. Podczas zbierania gości hotelowych przy powrocie w innym niż nasz hotel miała miejsce nieprzyjemna sytuacja związana z brakiem zapłaty klimatycznego i nastąpiło zamieszanie z tym związane. Nie mówiąc o tym, że dodatkowo goście zostali przekręceni przez personel przy zwrocie ręczników plażowych. W naszym hotelu odbyło się to w sposób wzorcowy. Zarówno pobranie podatku jak też sposób rozliczenia kaucji z ręczników. Pojechaliśmy do hotelu w celu biernego odpoczynku i przy super basenie nam się to w stu procentach udało. Niestety plażą byliśmy lekko zawiedzeni, zarówno działaniem baru jak i wyglądem. Na pewno miał na to wpływ wiatr który naniósł wodorosty. Ale morze ciepłe i słone. Bar przy basenie O.K.. Odnośnie animacji to mieszane uczucia. Animatorzy bardzo fajni, troszkę niesmaczna część artystyczna wieczorami, ale nie każdy musi to oglądać. Za to można było potańczyć to dwunastej, ale co za tym idzie muzyka się niosła na cały obiekt. Czy wrócilibyśmy do tego hotelu. Nie bo trzeba poznawać nowe miejsca, ale nie miał bym przeciwko spędzić następny pobyt w podobnym obiekcie.
    Po wcześniej przeczytanych opiniach, zarówno tych pozytywnych jak i mocno negatywnych byłem ciekaw jak wygląda rzeczywistość. I generalnie wszystko się potwierdziło. Najkrócej powiem nie było źle. Jedzenie. W porównaniu z innymi hotelami było raczej skromnie. Ale jedzenia było dużo, było smaczne i w
    miarę urozmaicone. W dniu tunezyjskim wspaniałe show z gotowaniem i przepyszny kurczak z kus-kus. Pokoje skromne ale wystarczające. Słabo działająca klima, dobrze że był to październik a nie lato, to dało się wytrzymać. Sprzątający O.K., nie stwierdziliśmy szukania w rzeczach itp. Jeżeli chodzi o personel to bardzo uczynny. Obsługa w recepcji bardzo pomocna, kantor wymiany walut bez prowizji gdzie nie każdy hotel tak ma. Dużo informacji od rezydentów, jedyna uwaga do ich działania to brak ich obecności przy meldowaniu i wymeldowaniu w hotelu. Podczas zbierania gości hotelowych przy powrocie w innym niż nasz hotel miała miejsce nieprzyjemna sytuacja związana z brakiem zapłaty klimatycznego i nastąpiło zamieszanie z tym związane. Nie mówiąc o tym, że dodatkowo goście zostali przekręceni przez personel przy zwrocie ręczników plażowych. W naszym hotelu odbyło się to w sposób wzorcowy. Zarówno pobranie podatku jak też sposób rozliczenia kaucji z ręczników. Pojechaliśmy do hotelu w celu biernego odpoczynku i przy super basenie nam się to w stu procentach udało. Niestety plażą byliśmy lekko zawiedzeni, zarówno działaniem baru jak i wyglądem. Na pewno miał na to wpływ wiatr który naniósł wodorosty. Ale morze ciepłe i słone. Bar przy basenie O.K.. Odnośnie animacji to mieszane uczucia. Animatorzy bardzo fajni, troszkę niesmaczna część artystyczna wieczorami, ale nie każdy musi to oglądać. Za to można było potańczyć to dwunastej, ale co za tym idzie muzyka się niosła na cały obiekt. Czy wrócilibyśmy do tego hotelu. Nie bo trzeba poznawać nowe miejsca, ale nie miał bym przeciwko spędzić następny pobyt w podobnym obiekcie.
  • 4.3
    sierpień 2019

    Dobry hotel ale nie bez wad.

    Najlepszym atutem hotelu to jedzenie - było wyśmienite, obsługa hotelu miła i uprzejma, pokoje duże przestronne dziennie sprzątane,animacja na dobrym poziomie, natomiast wadą dla mnie było to iż hotel przyjmował gości z poza hotelu, tak samo było na plaży.
    Najlepszym atutem hotelu to jedzenie - było wyśmienite, obsługa hotelu miła i uprzejma, pokoje duże przestronne dziennie sprzątane,animacja na dobrym poziomie, natomiast wadą dla mnie było to iż hotel przyjmował gości z poza hotelu, tak samo było na plaży.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 243 zł/os.
Kod oferty: 03122020TUIZ1055
czw. 03.12.2020
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
TUI
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 03.12.2020 , godz. 11:55
Warszawa
Enter Air
czw. 03.12.2020 , godz. 15:15
Djerba
Powrót:
czw. 10.12.2020 , godz. 17:05
Djerba
Enter Air
czw. 10.12.2020 , godz. 20:15
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Sidi Mansour

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
czw. 03.12.2020
Wylot z:
Warszawa
Cena
2 486
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
czw. 03.12.2020
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
TUI
Pokój 2-osobowy w supercenie (DZZ1) 2 486
Pokój 2-osobowy (DZX1) 2 886
Pokój 2-osobowy (DZX2) 2 964