od 5 963 zł za os.
Wybraliśmy dla was
Lato 2024
wt 18.6. - wt 25.6.2024 (8 dni) Śniadanie / Lato 2024Tylko zakwaterowanie
wt 18.6. - pn 24.6.2024 (7 dni) Śniadanie Tylko zakwaterowanieNajlepsza cena
wt 17.9. - wt 24.9.2024 (8 dni) Śniadanie / Najlepsza cenaPrognozowane ceny w nadchodzących miesiącach
Wybierz termin
Nieoficjalny opis hotelu
Numer hotelu: 49 358
KATEGORIA
4*REGION
PattayaOPIS
Stylowy hotel zlokalizowany w zadbanym ogrodzie. Dobry wybór na podróż poślubną, znajdziemy tu wszystko co będzie potrzebne do udanego wypoczynku. Świetnym miejscem do wypoczynku będzie jeden z basenów lub hotelowe centrum SPA. Dobra baza wypadowa do zwiedzania miasta.
hotel
lokalizacja
5 km od centrum Pattaya, 45 km od lotniska w Pattaya, 130 km od lotniska w Bangkoku. Hotel usytuowany na powierzchni: 72000 m2.
kategoria hotelu
4*
kategoria lokalna hotelu
4*
Data otwarcia
2017 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (3), centrum biznesowe (płatne), zjeżdżalnia wodna, czynna w godzinach 10:00-19:00, baseny (2). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
internet
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
plaża
1 km od hotelu, publiczna.
pokoje
Zlokalizowane są w 4 budynkach (liczba pięter: 5, liczba wind: 4)
Typy pokoi:
- Tropical Deluxe Garden View dla max. 3 os.: klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- Executive Deluxe dla max. 3 os.: klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- Ocean Deluxe dla max. 3 os.: klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- Deluxe Suite dla max. 3 os.: klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
- restauracja główna, restauracja a la carte, bary (4)
śniadanie
- śniadanie (06:00-11:00)
śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (06:00-11:00), obiadokolacja (18:00-22:00)
śniadanie, obiad i kolacja
- śniadanie (06:00-11:00), obiad, kolacja (18:00-22:00)
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- międzynarodowa
aktywnie i animacyjnie
w cenie
- korty do tenisa ziemnego (6)
- tenis stołowy
- rzutki
- siłownia
- jacuzzi
płatne
- oświetlenie kortów
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- lekcje tenisa
- centrum SPA
- masaż
- sauna
- salon piękności
dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - NIE
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - NIE
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->
Uwaga!
Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.
Aktualizacja opisu
24.02.2023 16:04
usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Siłownia
Tenis
Serwis plażowy
Zjeżdżalnie
Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.
Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?
Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!
Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.
Ładowanie położenia hotelu i opisu...