Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

  • Wiza nie jest wymagana na pobyt do 30 dni.
  • Paszport: Musi być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty wjazdu i posiadać przynajmniej dwie puste strony.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
[data: 03.04.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/tajlandia/idp

Hotel Rawi Warin Resort & Spa

Ocena: 5/5

Tajlandia, Krabi, Koh Lanta

od 6 864 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 189 512

Naszym zdaniem

Elegancki hotel usytuowany na rozległym, zielonym terenie pośród malowniczych pejzaży. Tropikalne otoczenie, ciekawa architektura, basen z niesamowitym widokiem, piękny ogród, luksusowe wnętrza, wspaniały personel. Miejsce wyjątkowe.

Położenie

Na wyspie Ko Lanta, przy piaszczystej plaży, ok. 6 km od starej dzielnicy, 62 km od lotniska w Krabi. W sąsiedztwie sklepiki, bary itd.  
Uwaga - ze względu na poranne godziny lotu i kursowanie łodzi, wykwaterowanie nastąpi dzień przed wylotem. Ostatni nocleg będzie w hotelu w bliskiej odległości do lotniska.

Wyposażenie

Eleganckie lobby z całodobową recepcją, Wi-Fi,  biblioteka, kawiarenka internetowa, sklep z tajskim rękodziełem, pokój wypoczynkowy dla czekających na zakwaterowanie lub wykwaterowanie, restauracja główna, restauracja tajska, snack bar na dachu, piękna restauracja Watermark z widokiem na morze, bar sushi, koktajl bar, bar przy basenie.

Pokoje

Przestronne, eleganckie, wyposażone w meble z tajskimi akcentami i drewniane podłogi;
Deluxe - łazienka (wanna, kabina prysznicowa, suszarka, szlafroki, kapcie), łącza internetowe, serwis do przygotowywania kawy i herbaty, sejf, minibar / lodówka, telewizor z płaskim ekranem, żelazko i deska do prasowania, balkon z widokiem na ogród. Powierzchnia - ok. 45 m kw. Usytuowanie na zboczu (schody).
Pond -  łazienka (wanna, kabina prysznicowa, suszarka, szlafroki, kapcie), łącza internetowe, serwis do przygotowywania kawy i herbaty, sejf, minibar / lodówka, telewizor z płaskim ekranem, żelazko i deska do prasowania, balkon lub taras z widokiem na staw i ogród. Powierzchnia - ok. 45 m kw. Usytuowanie w centralnej części hotelu.

Wyżywienie

BB - śniadania
HB - śniadania i obiadokolacje
FB - śniadania, obiady, kolacje
Napoje do obiadu i kolacji płatne

Sport i rozrywka

Piękny basen infinity z ekologicznym systemem uzdatniania wody ozonowej, basen relaksacyjny, sezonowy "pływający basen" w morzu, siłownia, piłkarzyki, bilard, studio jogi (klasy lub zajęcia indywidualne), ring tajskiego boksu, tenis stołowy, rowery, kajaki, ekskluzywne spa (5 gabinetów zabiegowych, łaźnia, jacuzzi, kosmetyka, masaże, aromaterapia).  

Dla dzieci

Brodzik, zjeżdżalnia wodna, sala zabaw, wysokie krzesełka.

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Przy pobycie do 30 dni wiza nie jest wymagana. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.
Z uwagi na poranny lot powrotny oraz godziny kursowania promów informujemy, że na ostatnią noc przed wylotem klienci zostają zakwaterowani w hotelu w pobliżu lotniska w Krabi.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Dodatkowe informacje

Depozyt:
Większość hoteli w Tajlandii pobiera depozyt podczas zameldowania, zwracany wraz z wymeldowaniem. Jego wysokość zależy od kategorii i decyzji hotelu. Najczęściej to ok. 200 USD. Jest on pobierany na poczet ew. szkód.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować