Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Eco Ranweli Village (Waikkal)

Ocena: /5

Sri Lanka, Zachodnia Prowincja, Waikkal

od 5 954 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 135 533

Naszym zdaniem

Komfortowy, nieduży hotel łączący zachodnie standardy komfortu z tradycjami rodzimej kultury Sri Lanki. Otoczony piękną, tropikalną zielenią, z dostępem do piaszczystej plaży. Ekologiczne zasady, własny organiczny ogród warzywny, lokalni dostawcy, solarny system ogrzewania wody. Spokój, cisza, bez rozrywek. 

Położenie

Tuż przy piaszczystej, długiej plaży, około 12 km na północ od Negombo, ok. 18 km od międzynarodowego lotniska.

Wyposażenie

Lobby z całodobową recepcją i Wi-Fi, punk wymiany walut, restauracja z kuchnią międzynarodową oraz lokalną (dania w formie bufetu i a' la carte), bar przy basenie (przekąski i napoje), Masa Palathuru - stragan z owocami, sklepik z pamiątkami.

Pokoje

Standard - klasyczne pokoje w stylu lankijskim (naturalne barwy, tekowa podłoga, dekoracje i zasłony z lokalnych materiałów). Wyposażenie: jedno łóżko podwójne lub dwa pojedyncze, biurko, klimatyzacja, sejf, mała lodówka, zestaw do kawy / herbaty, łazienka.
Deluxe garden - pokoje o wyższym standardzie; mała lodówka, minibar (płatny), zestaw do przygotowywania kawy i herbaty, klimatyzacja, wentylator sufitowy, telewizor LED z połączeniem kablowym, telefon, łazienka, biurko, część wypoczynku dziennego, duże  łóżko z wysokiej klasy materacem i luksusową pościelą, taras z widokiem na ogród. 

W każdym pokoju możliwość zakwaterowania max 2 osób dorosłych i 2 dzieci do 12 r.ż. (dzieci śpią na tzw. existing bedding czyli z rodzicami bądź na drugim łóżku bądź na sofie, jeśli będzie w pokoju). Możliwość maksymalnie 1 dostawki w pokoju.

Wyżywienie

BB - śniadania
HB - śniadania i kolacje 
All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje, wyznaczone lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe 

Sport i rozrywka

Malowniczo usytuowany basen, leżaki i parasole na tarasie, siatkówka plażowa, tenis stołowy, bilard, rzutki, szachy, badminton, rzutki, squash, rowery, kajaki, rejsy z kolacją, rejsy tratwą, masaże, joga, zabiegi ajurwedy, okazjonalnie programy rozrywkowe, muzyka na żywo.

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wiz, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Przelot

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Wizy

Przy wyjazdach na Sri Lankę wymagana jest wiza. Wizę można wykupić bezpośrednio na lotnisku na Sri Lance lub poprzez złożenie wniosku wizowego poprzez system ETA (Electronic Travel Authorisation). W tym celu należy zalogować się na stronie www.eta.gov.lk (zakładka Apply). Klienci muszą wypełnić wszystkie wymagane pola. Pasażer posiadający kopię zatwierdzenia ETA uprawniony jest do wjazdu na teren Sri Lanki w ciągu 90 dni od daty jego wystawienia. Pasażer na podstawie zatwierdzenia ETA otrzymuje - na lotnisku na Sri Lance, wizę dwukrotnego wjazdu, ważną 30 dni od daty przekroczenia granicy.

Opłaty wizowe:
- przy rejestracji i wykupie przez system ETA - 50 USD za osobę (wymagana rejestracja w systemie ETA, płatności dokonuje się kartą kredytową poprzez system ETA)- przy rejestracji i wykupie na lotnisku na Sri Lance - 60 USD za osobę (rejestracja w systemie ETA nie jest wymagana, płatności dokonuje się gotówką na lotnisku na Sri Lance)
Sugerujemy jednak wyrobienie wiz online aby uniknąć późniejszych kolejek na lotnisku.

Wszyscy podróżujący na Sri Lankę zobowiązani są do przełożenia w porcie lotniczym na Sri Lance:
- ważnego paszportu (minimum 6 miesięcy od daty powrotu)
- kopii zatwierdzenia ETA (tylko w przypadku rejestracji i płatności poprzez system ETA)
- biletu powrotnego
- odpowiednich środków finansowych (gotówka, karty kredytowe, czeki podróżne).

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Bezpieczne wakacje

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.
 
Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 35 °C temperatura w nocy 25 °C

  • Temperatura wody 29 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 34 °C temperatura w nocy 25 °C

  • Sobota 33 °C temperatura w nocy 26 °C

  • Niedziela 35 °C temperatura w nocy 25 °C

  • Poniedziałek 35 °C temperatura w nocy 26 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować