• WAŻNE - Health Travel Authorisation
  • Warunkiem wjazdu do kraju jest wypełnienie Health Travel Authorisation: www.govtas.com
  • Formularz należy wypełnić na minimum 24 godziny przed wylotem. Koszt to od 10 EUR za osobę.
  • Wymagane jest również ubezpieczenie zdrowotne obejmujące koszty związane z COVID-19, takie jak kwarantanna, izolacja czy leczenie.
  • Hotel Casadani

    Ocena: /5

    Seszele, Wyspa Mahe

    od 6 805 za os.

    Wybierz termin

    Wybraliśmy dla was

    Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

    Wybierz termin

    Nieoficjalny opis hotelu

    Numer hotelu: 98 660

    Naszym zdaniem

    Kameralny hotel z malowniczymi widokami z tarasu restauracji. Rodzinna atmosfera, gościnni właściciele. Idealny dla tych, którzy nie przepadają za dużymi resortami i wakacyjnym zgiełkiem.

    Położenie

    2 minuty spacerem od plaży Marie-Laure, kilometr od słynnej plaży Beau Vallon, na północy wyspy Mahe, w rejonie Bel Ombre, ok. 15 km od lotniska.

    Wyposażenie

    Recepcja, restauracja (specjalność: kuchnia kreolska, owoce morza, ryby) z tarasem (widok na ocean i wysepkę Silhouette), łącza internetowe.

    Pokoje

    Skromne, ale zadbane i przestronne, z klimatyzacją, łazienką, TV kablową, minibarem, balkonem.

    Wyżywienie

    BB: Śniadania (08:00 - 10:00) w formie bufetów lub serwowane
    HB: Śniadania i obiadokolacje.

    Sport i rozrywka

    Obsługa hotelowa chętnie pomaga w organizacji relaksu i wycieczek. Właściciel ma kilka łodzi rybackich, organizuje wyprawy wędkarskie, wypożycza samochód.

    Cena zawiera

    Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

    Cena nie zawiera

    Wycieczek fakultatywnych, obowiązkowej opłaty za zrównoważony rozwój środowiska turystycznego płatnej na miejscu, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, obowiązkowego podatku turystycznego ok 1 Euro/dzień/osoba (dotyczy tylko wyspy Silhouette).

    WAŻNE - Health Travel Authorisation

    Warunkiem wjazdu do kraju jest wypełnienie Health Travel Authorisation: https://seychelles.govtas.com/.
    Wypełnienie Health Travel Authorisation jest płatne. Koszt od 10 EUR za osobę oraz przeprocesowanie formularza trwa do 24 godzin, dlatego rekomendujemy wypełnienie formularza na minimum 24 godziny przed wylotem.
    Wymagane jest również ubezpieczenie zdrowotne obejmujące ew. koszty związane z COVID-19, takie jak koszty kwarantanny, izolacji czy leczenia.

    Uwagi

    Po przylocie na Seszele należy podać adres planowanego miejsca pobytu, jak również dysponować odpowiednimi do czasu pobytu środkami finansowymi (gotówka, karty kredytowe, czeki podróżne).
    W przypadku zakupienia pobytu w hotelu na wyspie Praslin lub La Digue transfer do hotelu po przylocie/przed lotem powrotnym uzależniony jest od godzin kursowania promu. Godziny te mogą ulegać zmianom. W przypadku braku możliwości zorganizowania transferu w danym dniu konieczne jest spędzenie nocy po przylocie lub dzień przed wylotem w hotelu na głównej wyspie, Mahe.

    Przelot

    Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
    W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
    W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

    Wizy

    Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.

    Zmiana świadczeń

    Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

    Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

    Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

    Podróżni z paszportem innym niż polski

    Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

    Bezpieczne wakacje

    Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.
     
    Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html

    Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

    Informacje o hotelu

    Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

    Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

    Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

    +48 71 771 76 83

    Pogoda

    Aktualna pogoda

    • Temperatura wody 29 °C

    Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować