Atuty oferty

30 000 rabatów na 30. urodziny Itaki!

dowiedz się więcej

Gwarancja najniższej ceny

dowiedz się więcej

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

  • Nowoczesne wnętrza oraz stylowe i zadbane pokoje
  • Ekskluzywne centrum SPA z regenerującymi zabiegami
  • Spektakularne widoki na ocean i zielone wzgórza
  • Znakomitą obsługę i wysoki poziom restauracji
Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Sylwia

Wymarzony na podróż poślubną.

Miejsce w którym można się zakochać. Roztaczają się stąd bajeczne widoki na morze i góry – idealna sceneria dla zakochanych. Działa w nim profesjonalne centrum SPA z poprawiającymi urodę zabiegami i masażami. Hotel z najwyższej klasy obsługą i stylowymi wnętrzami – daje możliwość wypoczynku w luksusie. Podczas relaksu można być w kontakcie ze znajomymi ponieważ w publicznych miejscach hotelu jest dostęp do bezpłatnego Wi-Fi.

Polecam dla: dla par, dla seniorów, dla ceniących spokój i ciszę

Zobacz szczegółowe oceny

Lokalizacja: 5.0
Pokój: 5.0
Posiłki: 4.0
Basen: 4.0
Czystość: 5.0
Obsługa: 5.0


Kategoria

*****

Region

Madera / Madera

Opis oferty:

Nowoczesny i stylowo urządzony, należy do znanej sieci hotelarskiej Meliá Hotels Inernational i oferuje najwyższą jakość usług. Malowniczo położony, blisko stolicy wyspy Funchal, ma gustownie wyposażone wnętrza, wysokiej klasy restauracje i bary z tarasami, skąd rozciąga się piękny widok na ocean. Komfortowe pokoje utrzymane są w ciekawej kolorystyce i mają wszystkie możliwe wygody. Pełen relaks zapewnia ekskluzywne i bogato wyposażone centrum Malo Clinic Spa, z bogatą propozycją masaży, zabiegów relaksacyjnych i upiększających. W 2018 r. hotel otrzymał ŻAGIEL ITAKI za najwyższą jakość świadczonych usług.

POŁOŻENIE:

ok. 3 km od stolicy wyspy FUNCHAL, przy nadmorskiej promenadzie, w dzielnicy hotelowej Lido, w pobliżu sklepy, restauracje, bary; ok. 20 km od lotniska w Santa Cruz, na zamówienie transfer indywidualny ok. 670 zł w 2 strony (taxi max. 3 osoby); przystanek autobusowy tuż przy hotelu (ok. 2 EUR/Funchal).

PLAŻA:

Gorgulho, mała, publiczna, kamienista, ok. 50 m od hotelu, zejście po schodach, bez serwisu plażowego.

HOTEL:

pięciogwiazdkowy, elegancki i stylowy, zbudowany w 2008 r., 220 pokoi, 1 budynek, 10 pięter, 5 wind, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja Mare Nostrum - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, wieczory tematyczne, dostępne menu dla dzieci, Il Massimo - á la carte, obsługa kelnerska, kuchnia włoska, w restauracjach dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, bar El Piano, La Luna z tarasem, Ilheu przy basenie; kantor, parking; centrum konferencyjne dla 400 osób, 3 tarasy z widokiem na ocean i promenadę, ogród, punkt internetowy, bezpłatny internet bezprzewodowy, parking; za opłatą: całodobowy room-service, lekarz na wezwanie, opiekunka do dziecka (na zamówienie), pralnia, fryzjer; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.

standardowy:

2-os., ok. 25 m², nowoczesny i elegancki, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna, wc; suszarka), bezpłatny internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna (LCD 32), telefon, sejf, zestaw do kawy/herbaty; za opłatą: minibar, Pay TV; dodatkowo dla nowożeńców: kosz owoców i butelka musującego wina; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); pokój z frontalnym widokiem na morze (możliwość 1 dostawki), ok. 30 m², za dopłatą.

SPORT I ROZRYWKA:

basen, owalny kształt, słodka woda, ok. 260 m², gł. 1,6 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, ok. 20 m², gł. 0,4 m, przy basenie bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; łóżka balijskie (płatne); karty do gry; okazjonalnie muzyka na żywo; za opłatą: bilard.

SPA:

nowoczesne i ekskluzywne Malo Clinic Spa (www.maloclinicspa.com): 9 pokoi zabiegowych, strefa Aqua: kryty basen, słodka woda, ok. 100 m², gł. 1,4 m, hydromasaż, 2 kaskady; sauna, hammam, jacuzzi, hydromasaż, prysznic Vichy, bicze szkockie, chromoterapia; planowany remont strefy Aqua Sensations (w terminie: 12.11-13.12.2018): masaże, klub fitness wraz z w pełni wyposażoną siłownią, fryzjer, salon urody; korzystanie z centrum Spa za opłatą z wyłączeniem korzystania z basenu krytego.

SOFT ALL INCLUSIVE (za dopłatą):

śniadanie (7.30-10.30) w formie bufetu, obiad (12.00-15.00) i kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu lub serwowane w restauracji Mare Nostrum; napoje do posiłków głównych ( 1/2 butelki wina lub 2 piwa lub 2 napoje bezalkoholowe oraz kawa/herbata).

OPEN BAR (za dopłatą):

nielimitowane białe i czerwone wino, piwo, wódka, soki, woda, kawa w wyznaczonym barze (18.00-23.00).

KONTAKT:

00351/291724140, www.meliamadeira.com

GRATIS:

Wi-Fi

* Udogodnienia:

  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Bezpośrednio przy plaży
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Przedszkole
  • Blisko lotniska
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Wellness / spa
  • Darmowe WiFi
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
4.2

Ocena klientów
na podstawie 7 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,6
Pokój: 4,6
Posiłki: 3,4
Basen: 4,2
Czystość: 4,9
Obsługa: 4,9
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • 4.0
    ( styczeń 2019 )

    Hotel taki sobie

    Hotel niezły ale 5 gwiazdek to totalne nieporozumienie. Jeśli ktoś sugeruje się gwiazdkami wybierając hotel to moim zdanie będzie czuł niesmak. Lokalizacja fajna. Pokoje ok ale nic więcej. Sprzątane pokoi solidne, wymiana ręczników codziennie. Obsługa bardzo uprzejma i miła. Śniadania dobre, codziennie to samo ale spory wybór więc każdy może znaleźć coś dla siebie. Kolacje bardzo, bardzo słabe, tylko 2-3 dania, jedzenie monotonne, jeśli ktoś chce próbować tutejszej kuchni to trzeba dojadać na zewnątrz.<br />Bar przy basenie marny, kawa w całym hotelu ohydna.
    Hotel niezły ale 5 gwiazdek to totalne nieporozumienie. Jeśli ktoś sugeruje się gwiazdkami wybierając hotel to moim zdanie będzie czuł niesmak. Lokalizacja fajna. Pokoje ok ale nic więcej. Sprzątane pokoi solidne, wymiana ręczników codziennie. Obsługa bardzo uprzejma i miła. Śniadania dobre, codziennie
    to samo ale spory wybór więc każdy może znaleźć coś dla siebie. Kolacje bardzo, bardzo słabe, tylko 2-3 dania, jedzenie monotonne, jeśli ktoś chce próbować tutejszej kuchni to trzeba dojadać na zewnątrz.
    Bar przy basenie marny, kawa w całym hotelu ohydna.
  • 4.8
    ( maj 2017 )

    Elegancki hotel na wakacje z klasą

    Hotel bardzo zadbany i elegancki, bardzo dobrze zlokalizowany. Wokół restauracje i sklepy, ale jednocześnie spokojnie. Do centrum Funchal ok 25min spacerem. Przy basenie nie było tłoków, wolne leżaki zawsze się znalazły. Brak dzieci i animacji sprzyjał wypoczynkowi. Jedzenie bardzo dobre, z ym, że na kolację był dość skromny wybór dań. napoje w hotelu dość drogie. Pokoje przesronne, mieliśmy bardzo duże i wygodne łóżko. Generalnie polecamy!
    Hotel bardzo zadbany i elegancki, bardzo dobrze zlokalizowany. Wokół restauracje i sklepy, ale jednocześnie spokojnie. Do centrum Funchal ok 25min spacerem. Przy basenie nie było tłoków, wolne leżaki zawsze się znalazły. Brak dzieci i animacji sprzyjał wypoczynkowi. Jedzenie bardzo dobre, z ym, że na
    kolację był dość skromny wybór dań. napoje w hotelu dość drogie. Pokoje przesronne, mieliśmy bardzo duże i wygodne łóżko. Generalnie polecamy!
  • 3.8
    ( styczeń 2017 )

    Dobry hotel w centrum Funchal

    Hotel nieco słabszy niż oczekiwałem, głównie za sprawą słabych obiadokolacji i słabego widoku na morze w zaproponowanym pokoju. Śniadania w hotelu były bardzo dobre i urozmaicone, zaś obiadokolacje skromne 3-4 posiłki do wyboru maksymalnie i często niesmaczne, zwyczajne, mało wyszukane. Jak na hotel 5* można się spodziewać lepszej jakości. Do tego płatne napoje do kolacji, np. mała woda 2 euro, niby niewiele ale ten hotel tez do tanich nie należy więc warto wiedzieć. <br />Co do widoku to hotel składa się z dwóch części - wysuniętej i mocno wyeksponowanej na morze oraz drugiej -cofniętej dalej od lini brzegowej gdzie przed oknami są stoliki, fontanna i zejścia na basen. Biuro Itaka oferuje te drugie - znacznie gorsze w kontekście widoku pokoje. Zasadniczo nie ma się do czego przyczepić bo widok na morze jest (dokładnie to połowa widoku), zdjęcia oferty nawet potwierdzają ulokowanie pokoju w tej części hotelu. Jednak niesmak pozostaje. <br />Meila to hotel położony wśród gęstej miejskiej zabudowy i nie daje poczucia relaksu czy azylu. Dobry jako baza wypadowa dla lubiących zwiedzać. Osobom przesiadującym przy basenie bym go nie polecał. Dzieci nie mają tu co robić, nie ma placu zabaw, basen wewnętrzny (bo w styczniu tylko taki wchodzi w grę) nie ma posiada brodzika. <br />Pokój obszerny, czysty, standard ok, łazienka fajna, estetyczna. Hotel wybudowany w 2009 roku sprawia jednak wrażenie nieco starszego. Dodać należy jeszcze, że obsługa bardzo miła i pomocna. Klientela w hotelu raczej w podeszłym wieku, głównie z Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii.
    Hotel nieco słabszy niż oczekiwałem, głównie za sprawą słabych obiadokolacji i słabego widoku na morze w zaproponowanym pokoju. Śniadania w hotelu były bardzo dobre i urozmaicone, zaś obiadokolacje skromne 3-4 posiłki do wyboru maksymalnie i często niesmaczne, zwyczajne, mało wyszukane. Jak na hotel
    5* można się spodziewać lepszej jakości. Do tego płatne napoje do kolacji, np. mała woda 2 euro, niby niewiele ale ten hotel tez do tanich nie należy więc warto wiedzieć.
    Co do widoku to hotel składa się z dwóch części - wysuniętej i mocno wyeksponowanej na morze oraz drugiej -cofniętej dalej od lini brzegowej gdzie przed oknami są stoliki, fontanna i zejścia na basen. Biuro Itaka oferuje te drugie - znacznie gorsze w kontekście widoku pokoje. Zasadniczo nie ma się do czego przyczepić bo widok na morze jest (dokładnie to połowa widoku), zdjęcia oferty nawet potwierdzają ulokowanie pokoju w tej części hotelu. Jednak niesmak pozostaje.
    Meila to hotel położony wśród gęstej miejskiej zabudowy i nie daje poczucia relaksu czy azylu. Dobry jako baza wypadowa dla lubiących zwiedzać. Osobom przesiadującym przy basenie bym go nie polecał. Dzieci nie mają tu co robić, nie ma placu zabaw, basen wewnętrzny (bo w styczniu tylko taki wchodzi w grę) nie ma posiada brodzika.
    Pokój obszerny, czysty, standard ok, łazienka fajna, estetyczna. Hotel wybudowany w 2009 roku sprawia jednak wrażenie nieco starszego. Dodać należy jeszcze, że obsługa bardzo miła i pomocna. Klientela w hotelu raczej w podeszłym wieku, głównie z Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii.
  • 4.0
    ( grudzień 2016 )

    Fajnie było super obsługa jedzenie monotonne

    Fajny hotel ale zdecydowanie nie dla osób które są aktywne. Hotel zdecydowanie dla emerytów i osób które nie są zbyt aktywne. Lokalizacja kawałek od Funchal. Jedzenie monotonne i to bardzo. Byłem tydzień i po 3 dnia już było nudno. Jedzenie monotonne ale smaczne.
    Fajny hotel ale zdecydowanie nie dla osób które są aktywne. Hotel zdecydowanie dla emerytów i osób które nie są zbyt aktywne. Lokalizacja kawałek od Funchal. Jedzenie monotonne i to bardzo. Byłem tydzień i po 3 dnia już było nudno. Jedzenie monotonne ale smaczne.
  • 4.0
    ( grudzień 2015 )

    Hotel bardzo dobry.

    Jedyny minus : nie doszła żadna z pocztówek , którą zostawilismy na recepcji przed wyjazdem mimo że upłyneło juz 13 dni.
    Jedyny minus : nie doszła żadna z pocztówek , którą zostawilismy na recepcji przed wyjazdem mimo że upłyneło juz 13 dni.
  • 4.0
    ( lipiec 2013 )

    To była dobra decyzja - udane wczasy

    B dobra lokalizacja
    B dobra lokalizacja
  • 5.0
    ( marzec 2013 )

    Cudownie, nie ma się do czego przyczepić

    Hotel cudownie usytuowany, czystość, obsługa na wysokim poziomie. Miła atmosfera wśród Polaków. Pobyt w tym hotelu zapamiętamy na długo, jednym słowem było cudownie.
    Hotel cudownie usytuowany, czystość, obsługa na wysokim poziomie. Miła atmosfera wśród Polaków. Pobyt w tym hotelu zapamiętamy na długo, jednym słowem było cudownie.

Przewodnik

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

Kod oferty: 16042019VITG19693
Cena za osobę:
3 039 4 409 - 31 %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
6 078
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
Wt 16.04.2019
7 dni
Warszawa
HB - Dwa posiłki
Itaka & Gala
Wylot:
Smartwings
Wt 16.04.2019
06:35 - Warszawa
10:55 - Madeira
Powrót:
Smartwings
Śr 24.04.2019
01:15 - Madeira
07:05 - Warszawa
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,4 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Melia Madeira Mare Resort & SPA

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
Wt 16.04.2019
Wylot z:
Warszawa
Cena
6 078
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
Wt 16.04.2019
7 dni
Warszawa
HB - Dwa posiłki
Itaka & Gala
Pok. 2 os. (DBL) 3 039
Pok. 2 os. w/morze (DSV) 3 389