Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Tildi

Ocena: 4/5

Maroko, Agadir, Agadir

od 1 587 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 37 138

Opis kontrahenta

Ogólny opis:
Hotel Tildi Hotel & Spa położony jest około 275 km od Marrakeszu (Essaouira około 175 km). Piaszczysta plaża znajduje się około 200 m od hotelu. Odległość od najbliższych barów i restauracji wynosi 500 m. Dla mobilności podczas wakacji, znajduje się postój taksówek (ok. 50 m) i przystanek autobusowy (ok. 100 m). Szpital oddalony o około 3 km zapewnia pomoc medyczną w nagłych przypadkach. Lotnisko (CMN) oddalone jest o ok. 402 km stąd. Kolejne lotnisko (AGA) położone jest ok. 25 km stąd.Udogodnienia:
Niedawno odnowiony w 2009 roku, 4-piętrowy hotel spa posiada 116 pokoi. Oferuje swoim gościom całodobową recepcję (zameldowanie od 12:00, wymeldowanie do 12:00), klimatyzację, sejf (za opłatą), kiosk, minimarket, bezpłatny parking i kantor wymiany walut. obiekt. Do posiłków służą dwie restauracje (klimatyzowane). Oba hotelowe bary przywitają Cię ciepło. WiFi jest dostępne bezpłatnie. Obsługa pokoju i usługi konsjerża są bezpłatne. Pralnia/prasowanie i opieka medyczna są dostępne za opłatą.Basen:
Na zewnątrz nowoczesnego hotelu znajduje się basen ze słodką wodą. Tutaj dostępne są bezpłatne parasole przeciwsłoneczne. Orzeźwiające napoje można wypić bezpośrednio w barze przy basenie.Sport i wypoczynek:
Sport i rozrywka: Bilard (w stosownych przypadkach za opłatą) i tenis stołowy (w stosownych przypadkach za opłatą). Pole golfowe oddalone jest o ok. 5 km od hotelu. Dostępne masaże (w stosownych przypadkach za opłatą). Na zewnątrz hotelu znajduje się plac zabaw dla dzieci. Opieka nad dziećmi: opieka nad dziećmi (za opłatą).Dodatkowe informacje:
Za niektóre udogodnienia, udogodnienia lub zajęcia mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. Niektóre usługi zależą od lokalnych warunków klimatycznych i pory roku. Używane języki: angielski i francuski. Akceptowane metody płatności: Euro/MasterCard i American Express.

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Oferta

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Cena zawiera

CENA ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir) i czarterowymi (Agadir),
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi (Agadir),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko (transfer prywanty Agadir, Shuttle bus Marrakesz)
- opieka rezydenta Agadir
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:- bagaży w przypadku przelotów liniami Wizzair i Ryanair ( 10 kg podręczny oraz bagaże rejestrowane)
- miejsc obok siebie w samolocie w przypadku przelotów liniami Wizzair
- opieki rezydentaw Marakeszu - Klienci otrzymują telefon alarmowy do anglojęzycznego opiekuna
- podatku turystycznego - Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i wynosi od 1,60 /dzień/osoba. Podatek należy opłacić w hotelu.

Informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna - organizowana w wysokim sezonie, zależna od ilości chętnych. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu- włączana jest w wysokim sezonie. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.
Plaża w Agadirze jest publiczna, część hoteli ma wydzieloną część plaży.

PRZELOT BAGAŻ SERWIS

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, Easy Jet, Corendon,Smartwings) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą "Pierwszeństwa wejścia na pokład" bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 10 kg lub 20 kg.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład).
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 26 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg
UWAGA! odprawa w przypadku nie dokupienia miejsc obok siebie odbywa się na 1-2 dni przed wylotem i 1-2 dni przed powrotem - karty pokładowe wysyłane są na adresy mailowe wskazane w rezerwacji. Lotnisko w Agadirze wymaga wydrukowanych kart pokładowych.Smartwings (QS) - cena oferty podstawowej zawiera bagaż podręczny 8 kg o wymiarach 55x40x23 cm, możlwość dokupienia bagażu rejestrowanego (głównego) 23 kg - tylko przy zakładaniu rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji nie ma możliwości dokupienia bagażu za pośrednictwem Organizatora. Miejsca w samolocie przydzielane są na lotnisku podczas odprawy.
3.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
5. W przypadku przelotów rejsowych linie lotnicze proszą o stawienie się na lotnisku 3 h przed godziną wylotu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 200 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 200 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci Plac zabaw tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,4 / 5
Travelplanet

Bardzo Dobry (Na podstawie 3 opinii)

Zakwaterowanie 4,4 / 5

Wyżywienie 4,4 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

11. najwyższa ocena z 2597 hoteli w Maroko

Michał K.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 23.12. - 30.12.2023 Oceniono: Styczeń 2024

Tildi Ocena: 4/5 Maroko, Agadir

Bardzo fajny hotel, dobrze umiejscowiony. W stosunku jakości do ceny - ponownie wybrałbym hotel Tildi. Nie ma co spodziewać się luksusów jednak jest wszystko czego potrzeba.

Bardzo fajny hotel, dobrze umiejscowiony. W stosunku jakości do ceny - ponownie wybrałbym hotel Tildi. Nie ma co spodziewać się luksusów jednak jest wszystko czego potrzeba.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój bardzo czysty i zadbany. Sprzątanie codziennie. W pokoju wszystko czego potrzeba - ręczniki i małe kosmetyki kąpielowe. Obsługa hotelu pomocna i uprzejma. Dla osób, które nie zamierzają spędzać czasu w hotelu zdecydowanie polecam!

Wyżywienie
Śniadanie bez przepychu do jakiego przyzwyczajają niektóre hotele jednak bardzo smaczne i przy zdrowym rozsądku codziennie można zjeść coś innego. Wykupiłem dwa razy dodatkową kolacje (wybrałem opcję z samym śniadaniem) - za 12 euro można zjeść naprawdę ciekawie. Od 3 letniego dziecka nie była pobrana opłata za kolację hotelową!

Obsługa w hotelu
-

Plaża
Bardzo szeroka, bardzo zadbana, patrolowana przez specjalne służby a więc jest bezpieczna, dużo sprzedawców wszystkiego - "no money" załatwiało temat bez rozmowy :)

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Anka

Ocena 4,5 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Tildi Ocena: 4/5 Maroko, Agadir

Hotel ma lata świetności za sobą ale jest czysty i ma dobrą obsługę. Plusem jest to że hotel jest mały. Wi fi działało bez zarzutu. Pogoda w styczniu: ok. 21 za dnia, chłodne wieczory ale w pokoju jest klima z ogrzewaniem. Basen nie ogrzewany więc kąpiele tylko dla twardzieli. Minus za pościel, poduszki były tak wysokie że nie dało się na nich spać, polecam zabrać jaśka ze sobą.

Hotel ma lata świetności za sobą ale jest czysty i ma dobrą obsługę. Plusem jest to że hotel jest mały. Wi fi działało bez zarzutu. Pogoda w styczniu: ok. 21 za dnia, chłodne wieczory ale w pokoju jest klima z ogrzewaniem. Basen nie ogrzewany więc kąpiele tylko dla twardzieli. Minus za pościel, poduszki były tak wysokie że nie dało się na nich spać, polecam zabrać jaśka ze sobą.

Zakwaterowanie 4,4 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Michał K.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 23.12. - 30.12.2023 Oceniono: Styczeń 2024

Tildi Ocena: 4/5 Maroko, Agadir

Bardzo fajny hotel, dobrze umiejscowiony. W stosunku jakości do ceny - ponownie wybrałbym hotel Tildi. Nie ma co spodziewać się luksusów jednak jest wszystko czego potrzeba.

Bardzo fajny hotel, dobrze umiejscowiony. W stosunku jakości do ceny - ponownie wybrałbym hotel Tildi. Nie ma co spodziewać się luksusów jednak jest wszystko czego potrzeba.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój bardzo czysty i zadbany. Sprzątanie codziennie. W pokoju wszystko czego potrzeba - ręczniki i małe kosmetyki kąpielowe. Obsługa hotelu pomocna i uprzejma. Dla osób, które nie zamierzają spędzać czasu w hotelu zdecydowanie polecam!

Wyżywienie
Śniadanie bez przepychu do jakiego przyzwyczajają niektóre hotele jednak bardzo smaczne i przy zdrowym rozsądku codziennie można zjeść coś innego. Wykupiłem dwa razy dodatkową kolacje (wybrałem opcję z samym śniadaniem) - za 12 euro można zjeść naprawdę ciekawie. Od 3 letniego dziecka nie była pobrana opłata za kolację hotelową!

Obsługa w hotelu
-

Plaża
Bardzo szeroka, bardzo zadbana, patrolowana przez specjalne służby a więc jest bezpieczna, dużo sprzedawców wszystkiego - "no money" załatwiało temat bez rozmowy :)

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Anka

Ocena 4,5 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Tildi Ocena: 4/5 Maroko, Agadir

Hotel ma lata świetności za sobą ale jest czysty i ma dobrą obsługę. Plusem jest to że hotel jest mały. Wi fi działało bez zarzutu. Pogoda w styczniu: ok. 21 za dnia, chłodne wieczory ale w pokoju jest klima z ogrzewaniem. Basen nie ogrzewany więc kąpiele tylko dla twardzieli. Minus za pościel, poduszki były tak wysokie że nie dało się na nich spać, polecam zabrać jaśka ze sobą.

Hotel ma lata świetności za sobą ale jest czysty i ma dobrą obsługę. Plusem jest to że hotel jest mały. Wi fi działało bez zarzutu. Pogoda w styczniu: ok. 21 za dnia, chłodne wieczory ale w pokoju jest klima z ogrzewaniem. Basen nie ogrzewany więc kąpiele tylko dla twardzieli. Minus za pościel, poduszki były tak wysokie że nie dało się na nich spać, polecam zabrać jaśka ze sobą.

Zakwaterowanie 4,4 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 22 °C temperatura w nocy 11 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 20 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Sobota 19 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Niedziela 22 °C temperatura w nocy 15 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować