Atuty oferty

Możesz później zmienić np. termin lub kierunek.

dowiedz się więcej

Wystarczy 10% zaliczki, by dokonać rezerwacji

dowiedz się więcej

Gwarancja niezmiennej ceny

dowiedz się więcej

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Emilia

W klimacie typowo marokańskim

Hotel urzekł wszystkich :) W typowo marokańskim stylu, hotel dla osób które lubią czuć w jakim są kraju :) Wnętrza zdobne, ciężkie, mocno marokańskie. W hotelu zatrzymuje się sporo miejscowych osób. Kuchnia marokańska , piękny zadbany teren, jest mini klub dla dzieci. Pokoje pachnące olejkami . Do plazy 300 metrów, hotel połozony w zasięgu nóg od centrum Agadiru .

Polecam dla: dla par, dla miłośników życia nocnego, dla singli, dla aktywnych, dla ceniących spokój i ciszę

Lokalizacja
5.0
Pokój
4.0
Basen
4.0
Czystość
5.0

Kategoria:

****

Region:

/MAROKO

Polozenie:


• ok. 500 m od centrum Agadiru


• ok. 400 m od plaży


• czas dojazdu z lotniska ok. 45 min

Plaza:


• ok. 400 m od plaży


• publiczna (z częścią prywatną hotelu)


• piaszczysta


• leżaki w cenie


• parasole w cenie


• ręczniki za kaucją

Wyposażenie:


• recepcja: codziennie 24 h
• kantor: w recepcji
• winda
• izba z kominkiem
• sala TV
• ogród
• taras
• sklep z pamiątkami
• butik
• Wi-Fi: w miejscach ogólnodostępnych, w cenie
• pralnia: za opłatą
• usługi konsjerża
• serwis bagażowy
• parking: niestrzeżony, w cenie, w zależności od dostępności
• sala konferencyjna
• strefa dla palących

Karty:

Visa, MasterCard, Maestro

Liczba pokojów:

229

Kategoria lokalna:

4 gwiazdki

Dodatkowe informacje:


• Podatek turystyczny nie jest wliczony w cenę podroży. Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i wynosi od 1,60 €/dzień/osoba. Podatek należy opłacić w hotelu.
• hotel nie akceptuje zwierząt domowych 


• W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Telefon: +48 222043596
SMS: + 48 799448800
E-mail: servicePL@TUI.com
Czat: w aplikacji TUI

Basen:


• baseny: 2
• basen zewnętrzny: w cenie, leżaki i parasole: w cenie
• basen dla dzieci: w cenie, leżaki i parasole: w cenie
• ręczniki: wymagana kaucja, płatność gotówką

Dla dzieci:


• pokój gier i zabaw
• basen dla dzieci

Sport i wellness:

W cenie
• siłownia 
• aerobik 
• tenis stołowy

Płatne
• strefa spa: gabinety zabiegowe: 01
• sauna fińska
• hammam
• masaże
• zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne

Rozrywka:


• wieczory taneczne


• muzyka na żywo


• dyskoteka dla dorosłych

Pokoje:

Pokój ekonomiczny DZZ1

• 2-3 os. • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój 2-osobowy DZX1

• 1-3 os. • ok. 17 m2 • widok na morze lub basen • w budynku głównym • klimatyzacja: lipiec i sierpień, centralnie sterowana • sejf: za opłatą, ok. 2,5 € • biurko • telefon • TV sat. • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • balkon

Wyżywienie:

Pełne wyżywienie
• śniadanie: kontynentalne
• obiad: stałe menu
• kolacja: w formie bufetu

Dwa posiłki
• śniadanie: kontynentalne
• kolacja: w formie bufetu

Restauracje i bary
• główna restauracja "Restaurant Arganier": rodzaje kuchni: międzynarodowa, regionalna, bufet, za opłatą

• bary i inne: 2
• bar w lobby "Bar Windsor": za opłatą
• bar przy zewnętrznym basenie: za opłatą

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny oraz podatek na rzecz promocji turystyki. Ich wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i regionu, w którym znajduje się hotel.

Koszt podatku turystycznego wynosi ok. 2-7 MAD (motele, hotele do 3*), 8-30 MAD (hotele do 5*) w zależności od regionu.

Wysokość podatku na rzecz promocji turystyki wynosi 1-5 MAD (motele, hotele do 3*) 8-15 MAD (hotele 4, 5* oraz lux).

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Rowery Blisko lotniska Sport Sporty wodne Jazda konna Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Blisko centrum Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

4.3

Ocena klientów
na podstawie 17 dodanych opinii

Lokalizacja
4,1
Pokój
4,1
Posiłki
4,3
Basen
4,4
Czystość
4,3
Obsługa
4,5
Klienci polecają hotel dla:
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • osób niepełnosprawnych
  • 3.2
    sierpień 2019

    Standard dwie gwiazdki

    Mieliśmy pokój z widokiem na ocean i to był nasz błąd bo obok była ulica gdzie od 21.00 do 2.00 był totalny hałas. Marokanczycy na noc z okolicznych miejscowości zjeżdżają do klubów nocnych w Agadirze (codzienne). <br />Jedzenie monotonne, brak jakichkolwiek napoii w tym herbaty podczas kolacji w pakiecie. Za wodę trzeba płacić. <br />Meble w pokoju stare, poobijane, ściany brudne, łazienka niedoczyszczona, na korytarzu totalnie brudna wykładzina. <br />
    Mieliśmy pokój z widokiem na ocean i to był nasz błąd bo obok była ulica gdzie od 21.00 do 2.00 był totalny hałas. Marokanczycy na noc z okolicznych miejscowości zjeżdżają do klubów nocnych w Agadirze (codzienne).
    Jedzenie monotonne, brak jakichkolwiek napoii w tym herbaty podczas kolacji w pakiecie.
    Za wodę trzeba płacić.
    Meble w pokoju stare, poobijane, ściany brudne, łazienka niedoczyszczona, na korytarzu totalnie brudna wykładzina.
  • 3.8
    listopad 2018

    Hotel ok.

    Standard jak na Maroko ok. Sporo niedociagniec. Pare rzeczy w pokoju do zreperowania. Obsluga w recepcji zagubieni, czesto nie wiedzieli roznych rzeczy. Kazdy mial inne informacje. Restauracja hotelowa troche mala. Ludzie nie mieli gdzie siasc jak przyjechalo kilka wycieczek naraz. Braki w zastawie. Jedzenie smaczne, roznorodne. Room service na poziomie srednim. Pobyt w tym hotelu ogolnie ok.
    Standard jak na Maroko ok. Sporo niedociagniec. Pare rzeczy w pokoju do zreperowania. Obsluga w recepcji zagubieni, czesto nie wiedzieli roznych rzeczy. Kazdy mial inne informacje. Restauracja hotelowa troche mala. Ludzie nie mieli gdzie siasc jak przyjechalo kilka wycieczek naraz. Braki w zastawie.
    Jedzenie smaczne, roznorodne. Room service na poziomie srednim. Pobyt w tym hotelu ogolnie ok.
  • 5.0
    listopad 2017

    Bardzo nam się podobało.

    Gorąco polecamy ten hotel!
    Gorąco polecamy ten hotel!
  • 3.7
    wrzesień 2017

    Wyjazd pod względem turystycznym super

    Hotel dla nie wymagających gości
    Hotel dla nie wymagających gości
  • 4.3
    wrzesień 2017

    Polecam

    W hotelu spędziłam 7 dni, pokoje były codziennie sprzątane, w łazience ręczniki wymieniane, a płyny na bieżąco uzupełniane, na czystość nie można było narzekać. Jedzenie (śniadania+obiadokolacje) bez wielkich doznań smakowych ale smaczne i świeże. Śniadania codziennie te same, obiady różnorodne. Nad czystością restauracji w której serwowane były dania można by popracować. Wszędzie mnóstwo okruchów - siedzenia i podłoga - obrusy poplamione (nawet po przyjściu z samego rana jako pierwsi goście, po czym sądzić można, że zabrudzenia powstały co najmniej dzień wcześniej), na filiżanki również trzeba było spojrzeć 2 razy zanim nalało się do nich napój.<br />Obsługa hotelu miła i pomocna, zgłosiliśmy usterkę kranu w łazience, po około 2-3 godzinach problem został naprawiony. Po poinformowania pracownika recepcji o braku suszarki do włosów w pokoju, otrzymałam ją od ręki, do oddania przy wymeldowaniu.<br />Lokalizacja bardzo dobra, blisko do plaży i przystanku autobusowego, jeśli ktoś planuje dalsze podróże. Dworzec autobusowy 15 min jazdy od hotelu.
    W hotelu spędziłam 7 dni, pokoje były codziennie sprzątane, w łazience ręczniki wymieniane, a płyny na bieżąco uzupełniane, na czystość nie można było narzekać. Jedzenie (śniadania+obiadokolacje) bez wielkich doznań smakowych ale smaczne i świeże. Śniadania codziennie te same, obiady różnorodne. Nad
    czystością restauracji w której serwowane były dania można by popracować. Wszędzie mnóstwo okruchów - siedzenia i podłoga - obrusy poplamione (nawet po przyjściu z samego rana jako pierwsi goście, po czym sądzić można, że zabrudzenia powstały co najmniej dzień wcześniej), na filiżanki również trzeba było spojrzeć 2 razy zanim nalało się do nich napój.
    Obsługa hotelu miła i pomocna, zgłosiliśmy usterkę kranu w łazience, po około 2-3 godzinach problem został naprawiony. Po poinformowania pracownika recepcji o braku suszarki do włosów w pokoju, otrzymałam ją od ręki, do oddania przy wymeldowaniu.
    Lokalizacja bardzo dobra, blisko do plaży i przystanku autobusowego, jeśli ktoś planuje dalsze podróże. Dworzec autobusowy 15 min jazdy od hotelu.
  • 3.7
    lipiec 2017

    Hotel tak, obsługa nie

    Hotel posiada wnętrza reprezentacyjne bardzo ładne. Pokoje już nie konieczne są ładne czy też funkcjonalne. Przy rejestracji po przyjeździe, moja córka poprosiła o cichy pokój. Dostałyśmy pokój w 8 korytarzu / korytarz ma 8 skrętów/ na trzecim piętrze, bez klimatyzacji , bez balkonu , od strony ulicy /ulica 4-pasmowa/nad lokalem z dyskoteką. Ci którzy byli w Agadirze wiedzą ,że ruch samochodowy w nocy jest bardzo duży. Do 4 rano wrzaski i krzyki z sąsiedzkiej dyskoteki.<br />Okna nie otwierałyśmy bo hałas . W pokoju było bardzo duszno. Lodówka nie chłodziła, sprawdzałyśmy. Poprosiłyśmy o zmianę pokoju. Pan w recepcji zażyczył sobie dodatkowych pieniędzy za pokój od strony basenu. Rano córka poprosiła innego recepcjonistę o zmianę pokoju. Pan obiecał nam pokój od strony ogrodu ale dopiero po 12 godzinie/ w południe/ . Na spotkaniu z Panią z biura podróży zgłosiłyśmy problem . Hotel chciał od nas pieniędzy /Od wszystkich osób , które przyleciały z nami/za klimatyczne, to ok. 290 dirchamów / czyli ok. 120 zł/ . Okazało się że chcieli bezprawnie wyłudzić od nas te pieniądze. Biuro podróży za wszystko zapłaciło. Po południu otrzymałyśmy wreszcie inny pokój. I to był dobry pokój. Była czynna klimatyzacja, było światło, działająca lodówka, papier toaletowy, taras i strona od basenu. Jeszcze parokrotnie próbowano nas oszukać w tym hotelu na pieniądze. Zamówiłyśmy pizzę przy basenie. Kelner na paragonie zmienił cenę na inną jaka niż była w menu . Niestety dla niego, zapłaciłyśmy cenę z menu. Nie można tak kłamać , że właśnie w tym momencie menu zmieniło się. Przy wymianie waluty jeden recepcjonista podał aktualną wymianę . Po parunastu minutach przyniosłyśmy pieniądze na wymianę i był inny recepcjonista . Córka jeszcze raz spytała jaki jest kurs. Zgadnijcie co było dalej ? Pan podał o wiele mniejszy kurs za euro. Podziękowałyśmy . Wymieniłyśmy w pobliskim kantorze u miłej kobiety , która dokładnie i powoli pokazała ile , otrzymamy pieniążków. Rozmawiałyśmy z innymi parami, rodzinami z Polski. Każdego na coś próbowali oszukać, lub też byli tacy co 3 razy zmieniali pokój. Nie wszystkie pokoje mają lodówki, balkony, mało gdzie działała klimatyzacja, Meble są bardzo stare , łazienki wołają o zmianę wyposażenia. Wanny są pożółknięte, krany rdzewieją. Wszystkich najbardziej dobijało to, że nie można było swobodnie odpocząć. Za wszystko próbowali wziąć pieniądze lub naciągnąć. <br />Posiłki: Śniadania- pieczywo różne, jajecznica koloru zielonego, /Jajek na twardo nie było oficjalnie, raz poprosiłyśmy o jajko na twardo , bo widziałyśmy , że tubylcy dostają do stolika, to otrzymałyśmy . Kelner poturlał je na stół. Niemcom podawali w kieliszkach/.Były pomidory, ogórki, oliwki. twarożek, 2 rodzaje dżemu. wędlina jedna o smaku skarpetki. Wszystko było wyłożone w talerzach wielkości talerza do drugiego dania. Co to oznacza ? Martadela leżała od 3 do 7 minut. a potem przez 20 minut był pusty talerz. Nie było żadnych past, parówek , sałatek. My przez tydzień zdążałyśmy złapać dżem , oliwki i chyba ze 3 razy po plasterku martadeli, raz jajko na twardo plus masło i pieczywo. Kolacje były smaczne, zawsze była 1 zupa-krem, trzy rodzaje dań na gorąco i różne warzywa. Kelnerzy w tym hotelu byli okropni. Jak nie dałeś w łapkę to nie było widelca, serwetki, łyżeczki do herbaty. Potrafili przy klientach mówić o innych klientach. Tylko raz byłyśmy na kolacji dwa razy. Raz jadłyśmy a drugi raz zeszłyśmy do restauracji ze znajomymi, którzy późno wrócili z wycieczki. Na naszej kolacji był arbuz a potem był melon. Moje dziecko wzięło sobie tego melona a kelner przyszedł i spytał dlaczego je jeszcze raz. Dla mnie to chamstwo. Owoce zawsze były podawane pojedynczo. Był arbuz , jak się skończył to przynosili winogrona, jak się skończyły winogrona to przynosili melona. <br />Jak ma się rozwijać turystyka w tym kraju jak na każdym kroku chcą nas oszukać ?<br />Nawet Rosjanie przylatują tylko raz w tygodniu , Francuzi 3 razy w tygodniu. W tamtym roku przylatywali codziennie. <br />Jeszcze jedna uwaga, Agadir jest zimnym miastem . Pogoda wahała się od 20 do 28 stopni, prawie codziennie w pasie przy oceanie mgły , słońce rzadko wychodzi zza chmur. Jeśli ktoś leci wygrzać się , opalić to nic z tych rzeczy. W innych rejonach tak ale nie w Agadirze. Miasto raz na zaliczenie. Oczywiście zależy co kto szuka. <br />Poznałyśmy parę wspaniałych osób ale nie z tego hotelu / chodzi mi o Marokańczyków/. Byli tacy co chętnie doradzali, pomagali. Polecam restaurację Duffy u miłego Pana . Zapłacicie tyle ile jest w karcie napisane, ceny niższe jak przy plaży a jedzenie smaczne . Niedaleko sklepu UNIPRIX. Nam poleciła tę restaurację polska para. Sklep też warto odwiedzić Uniprix na wszystkim są ceny / niedaleko od hotelu/Kupiłam tam wspaniałe skórzane klapki za 35 dir a na Suku chcą od 150 i trzeba długo się targować aby zejść do 70. Byłyśmy na wycieczce w Marakeszu za 35 euro/osoba po polsku. Ibrahim potem za darmo robi wycieczkę po Agadirze, Fajny i szybki jest z nim kontakt. Od razu odpisuje na smsy po polsku. Dużo opowiada ciekawostek . Wszyscy , którzy byli z nim byli mega zadowoleni.
    Hotel posiada wnętrza reprezentacyjne bardzo ładne. Pokoje już nie konieczne są ładne czy też funkcjonalne. Przy rejestracji po przyjeździe, moja córka poprosiła o cichy pokój. Dostałyśmy pokój w 8 korytarzu / korytarz ma 8 skrętów/ na trzecim piętrze, bez klimatyzacji , bez balkonu , od strony ulicy
    /ulica 4-pasmowa/nad lokalem z dyskoteką. Ci którzy byli w Agadirze wiedzą ,że ruch samochodowy w nocy jest bardzo duży. Do 4 rano wrzaski i krzyki z sąsiedzkiej dyskoteki.
    Okna nie otwierałyśmy bo hałas . W pokoju było bardzo duszno. Lodówka nie chłodziła, sprawdzałyśmy. Poprosiłyśmy o zmianę pokoju. Pan w recepcji zażyczył sobie dodatkowych pieniędzy za pokój od strony basenu. Rano córka poprosiła innego recepcjonistę o zmianę pokoju. Pan obiecał nam pokój od strony ogrodu ale dopiero po 12 godzinie/ w południe/ . Na spotkaniu z Panią z biura podróży zgłosiłyśmy problem . Hotel chciał od nas pieniędzy /Od wszystkich osób , które przyleciały z nami/za klimatyczne, to ok. 290 dirchamów / czyli ok. 120 zł/ . Okazało się że chcieli bezprawnie wyłudzić od nas te pieniądze. Biuro podróży za wszystko zapłaciło. Po południu otrzymałyśmy wreszcie inny pokój. I to był dobry pokój. Była czynna klimatyzacja, było światło, działająca lodówka, papier toaletowy, taras i strona od basenu. Jeszcze parokrotnie próbowano nas oszukać w tym hotelu na pieniądze. Zamówiłyśmy pizzę przy basenie. Kelner na paragonie zmienił cenę na inną jaka niż była w menu . Niestety dla niego, zapłaciłyśmy cenę z menu. Nie można tak kłamać , że właśnie w tym momencie menu zmieniło się. Przy wymianie waluty jeden recepcjonista podał aktualną wymianę . Po parunastu minutach przyniosłyśmy pieniądze na wymianę i był inny recepcjonista . Córka jeszcze raz spytała jaki jest kurs. Zgadnijcie co było dalej ? Pan podał o wiele mniejszy kurs za euro. Podziękowałyśmy . Wymieniłyśmy w pobliskim kantorze u miłej kobiety , która dokładnie i powoli pokazała ile , otrzymamy pieniążków. Rozmawiałyśmy z innymi parami, rodzinami z Polski. Każdego na coś próbowali oszukać, lub też byli tacy co 3 razy zmieniali pokój. Nie wszystkie pokoje mają lodówki, balkony, mało gdzie działała klimatyzacja, Meble są bardzo stare , łazienki wołają o zmianę wyposażenia. Wanny są pożółknięte, krany rdzewieją. Wszystkich najbardziej dobijało to, że nie można było swobodnie odpocząć. Za wszystko próbowali wziąć pieniądze lub naciągnąć.
    Posiłki: Śniadania- pieczywo różne, jajecznica koloru zielonego, /Jajek na twardo nie było oficjalnie, raz poprosiłyśmy o jajko na twardo , bo widziałyśmy , że tubylcy dostają do stolika, to otrzymałyśmy . Kelner poturlał je na stół. Niemcom podawali w kieliszkach/.Były pomidory, ogórki, oliwki. twarożek, 2 rodzaje dżemu. wędlina jedna o smaku skarpetki. Wszystko było wyłożone w talerzach wielkości talerza do drugiego dania. Co to oznacza ? Martadela leżała od 3 do 7 minut. a potem przez 20 minut był pusty talerz. Nie było żadnych past, parówek , sałatek. My przez tydzień zdążałyśmy złapać dżem , oliwki i chyba ze 3 razy po plasterku martadeli, raz jajko na twardo plus masło i pieczywo. Kolacje były smaczne, zawsze była 1 zupa-krem, trzy rodzaje dań na gorąco i różne warzywa. Kelnerzy w tym hotelu byli okropni. Jak nie dałeś w łapkę to nie było widelca, serwetki, łyżeczki do herbaty. Potrafili przy klientach mówić o innych klientach. Tylko raz byłyśmy na kolacji dwa razy. Raz jadłyśmy a drugi raz zeszłyśmy do restauracji ze znajomymi, którzy późno wrócili z wycieczki. Na naszej kolacji był arbuz a potem był melon. Moje dziecko wzięło sobie tego melona a kelner przyszedł i spytał dlaczego je jeszcze raz. Dla mnie to chamstwo. Owoce zawsze były podawane pojedynczo. Był arbuz , jak się skończył to przynosili winogrona, jak się skończyły winogrona to przynosili melona.
    Jak ma się rozwijać turystyka w tym kraju jak na każdym kroku chcą nas oszukać ?
    Nawet Rosjanie przylatują tylko raz w tygodniu , Francuzi 3 razy w tygodniu. W tamtym roku przylatywali codziennie.
    Jeszcze jedna uwaga, Agadir jest zimnym miastem . Pogoda wahała się od 20 do 28 stopni, prawie codziennie w pasie przy oceanie mgły , słońce rzadko wychodzi zza chmur. Jeśli ktoś leci wygrzać się , opalić to nic z tych rzeczy. W innych rejonach tak ale nie w Agadirze. Miasto raz na zaliczenie. Oczywiście zależy co kto szuka.
    Poznałyśmy parę wspaniałych osób ale nie z tego hotelu / chodzi mi o Marokańczyków/. Byli tacy co chętnie doradzali, pomagali. Polecam restaurację Duffy u miłego Pana . Zapłacicie tyle ile jest w karcie napisane, ceny niższe jak przy plaży a jedzenie smaczne . Niedaleko sklepu UNIPRIX. Nam poleciła tę restaurację polska para. Sklep też warto odwiedzić Uniprix na wszystkim są ceny / niedaleko od hotelu/Kupiłam tam wspaniałe skórzane klapki za 35 dir a na Suku chcą od 150 i trzeba długo się targować aby zejść do 70. Byłyśmy na wycieczce w Marakeszu za 35 euro/osoba po polsku. Ibrahim potem za darmo robi wycieczkę po Agadirze, Fajny i szybki jest z nim kontakt. Od razu odpisuje na smsy po polsku. Dużo opowiada ciekawostek . Wszyscy , którzy byli z nim byli mega zadowoleni.
  • 4.3
    styczeń 2017

    Hotel jak na cztery gwiazdki Marokańskie jest super

    Wszystko zgodnie z opisem tylko odległośc od oceanu to z 20-25 minut pieszo,Byłem w Maroko już trzeci raz Agadir nas urzekł i ludzie . Obsługa w hotelu ok , tylko jest małe ale....Wyżywienie jest ok. trzy posiłiki lecz nie ALL Inklusiv .i to nas zwiodłło. Niestety Drinki i napoje są odpłatne nawet wodę trzeba sobie kupić w sklepiku obok.Do posiłków chyba była gratis. Jak zrozumieliśmy nasz błąd szybko zmieniliśmy hotel na Caribien Village. Bylismy w nim rok wcześniej. Zdecydowanie gorszy standard , ale woda , piwo wino i drinki lokalne były. i do oceanu było ze 300 m .
    Wszystko zgodnie z opisem tylko odległośc od oceanu to z 20-25 minut pieszo,Byłem w Maroko już trzeci raz Agadir nas urzekł i ludzie . Obsługa w hotelu ok , tylko jest małe ale....Wyżywienie jest ok. trzy posiłiki lecz nie ALL Inklusiv .i to nas zwiodłło. Niestety Drinki i napoje są odpłatne nawet
    wodę trzeba sobie kupić w sklepiku obok.Do posiłków chyba była gratis. Jak zrozumieliśmy nasz błąd szybko zmieniliśmy hotel na Caribien Village. Bylismy w nim rok wcześniej. Zdecydowanie gorszy standard , ale woda , piwo wino i drinki lokalne były. i do oceanu było ze 300 m .
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 635 zł/os.
Kod oferty: 21082020TUIZ79
pt. 21.08.2020
7 dni
Warszawa
HB - Dwa posiłki
TUI
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
pt. 21.08.2020 , godz. 11:00
Warszawa
Enter Air
pt. 21.08.2020 , godz. 15:00
Agadir
Powrót:
pt. 28.08.2020 , godz. 15:45
Agadir
Enter Air
pt. 28.08.2020 , godz. 21:20
Warszawa
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Argana

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
pt. 21.08.2020
Wylot z:
Warszawa
Cena
3 270
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
pt. 21.08.2020
7 dni
Warszawa
HB - Dwa posiłki
TUI
Pokój 2-osobowy w supercenie (DZZ1) 3 270
Pokój 2-osobowy (DZX1) 3 496