Atuty oferty

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

  • Zadbane wnętrza w marokańskim stylu
  • Smaczne posiłki z lokalnymi przysmakami
  • Położenie w pobliżu centrum Agadiru
  • Bliskość pięknej piaszczystej plaży
Opinia Doradcy Travelplanet.pl - Emilia

W klimacie typowo marokańskim

Hotel urzekł wszystkich :) W typowo marokańskim stylu, hotel dla osób które lubią czuć w jakim są kraju :) Wnętrza zdobne, ciężkie, mocno marokańskie. W hotelu zatrzymuje się sporo miejscowych osób. Kuchnia marokańska , piękny zadbany teren, jest mini klub dla dzieci. Pokoje pachnące olejkami . Do plazy 300 metrów, hotel połozony w zasięgu nóg od centrum Agadiru .

Polecam dla: dla par, dla miłośników życia nocnego, dla singli, dla aktywnych, dla ceniących spokój i ciszę

Zobacz szczegółowe oceny

Lokalizacja: 5.0
Pokój: 4.0
Basen: 4.0
Czystość: 5.0


I

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

W

Nasze ceny są prawidłowe i obowiązujące w momencie rezerwacji. W porównaniu z innymi touroperatorami, dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania , ceny są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy cenę niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

C

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż .

P

Argana Hotel otoczony jest pięknym ogrodem, zaledwie 300 metrów od piaszczystej plaży. Do centrum Agadiru, z wieloma sklepami i lokalami rozrywkowymi, jest około 500 m. Lotnisko w Agadirze położone jest około 25 km od Hotelu.

W

Hotel wzniesiony został w roku 1976. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 234 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą i sala telewizyjna. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: babysitting, opieka nad dziećmi, serwis pokojowy, pobudka na życzenie, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.

P

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość rezerwacji oddzielnych sypialni. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka i minilodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.

W

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja.

O

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy rower / rower górski i golfa. Ponadto do dyspozycji gości jest tenis stołowy i bilard, jak również za dodatkową opłatą studio fitness. Obiekt oferuje w Centrum Wellness bogatą gamę zabiegów, w tym spa, saunę, łaźnię parową, łaźnię turecką i solarium, jak również za dodatkową opłatą zabiegi masażu. Program animacyjny, muzyka na żywo, dyskoteka, miniklub i night-club zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.

K

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

P

Pragniemy poinformować, że w Maroku pobierany jest podatek lokalny.

Opłata nie jest wliczona w cenę podróży i jest płatna bezpośrednio w recepcji hotelu.

Wysokość podatku zależy od kategorii hotelu i jest obliczana za osobę, za noc (4 - 16 PLN, może ulec zmianie).

Hotel 1-3* = 11,00 MAD (ok. 1,00 EUR)

Hotel 4*    = 19,80 MAD (ok. 1,84 EUR)

Hotel 5*    = 40,00 MAD (ok. 3,71 EUR)

Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

C

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

- zaczyna się meldunkiem - od godziny 14:00 w dniu przyjazdu 

- kończy się po wymeldowaniu - do godziny 12:00 w dniu wyjazdu 

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

K

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji.Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

I

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*).

+ Ryanair (FR): 55x40x20 , 10 kg - przekazany do luku bagażowego ( od 15.01.2018, wyjątkiem rezerwacji z pierwszeństwem wejścia ) oraz mała torebka 35x20x20 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 265 – 400 PLN.

+ Wizz Air (W6): 55x40x23 , 10 kg. *Bagaż rejestrowany: 20kg, cena 200 – 450 PLN.

+ Norwegian (DY): 55x40x23 , 10 kg. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 230 – 300 PLN.

+ Easyjet (U2): 55x40x23 , *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 300 PLN. + LOT (LT) / TAP (TP) / British Airways (BA) / Alitalia (AZ) / El Al (LY): 55x40x23 , 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 280 - 400 PLN. 

++ W przypadku czarterów (np. Small Planet (P7), Smart Wings (QS), Enter Air (E4) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.



*Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Wszelkie informacje odnośnie limitów bagażu oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, z którymi współpracuje TOP Touristik znajdziecie Państwo na naszej stronie www.TOPtouristik.pl w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż:

www.vcms.eu/upload/getbyid/104390/Dok1.pdf

Podatek turystyczny
Przy zakwaterowaniu od Klientów pobierany jest obowiązkowy podatek turystyczny oraz podatek na rzecz promocji turystyki. Ich wysokość zależy od lokalnej kategorii danego hotelu i regionu, w którym znajduje się hotel.

Koszt podatku turystycznego wynosi ok. 2-7 MAD (motele, hotele do 3*), 8-30 MAD (hotele do 5*) w zależności od regionu.

Wysokość podatku na rzecz promocji turystyki wynosi 1-5 MAD (motele, hotele do 3*) 8-15 MAD (hotele 4, 5* oraz lux).

Ta oferta objęta jest Promocją Wakacje 100%

Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne! Każda impreza turystyczna objęta jest promocją Wakacje 100%, która zapewnia pomoc w przypadku ewentualnej upadłości jej organizatora. Rezerwując za pośrednictwem Travelplanet.pl masz 100% pewności, że Twoje wakacje dojdą do skutku. Czytaj więcej >>

Udogodnienia:
  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Blisko lotniska
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Jazda konna
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
  • Wellness / spa
  • Darmowe WiFi
Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
4.4

Ocena klientów
na podstawie 16 dodanych opinii

Lokalizacja: 4,1
Pokój: 4,2
Posiłki: 4,4
Basen: 4,4
Czystość: 4,4
Obsługa: 4,5
Klienci polecają hotel dla:
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • osób niepełnosprawnych
  • 3.8
    ( listopad 2018 )

    Hotel ok.

    Standard jak na Maroko ok. Sporo niedociagniec. Pare rzeczy w pokoju do zreperowania. Obsluga w recepcji zagubieni, czesto nie wiedzieli roznych rzeczy. Kazdy mial inne informacje. Restauracja hotelowa troche mala. Ludzie nie mieli gdzie siasc jak przyjechalo kilka wycieczek naraz. Braki w zastawie. Jedzenie smaczne, roznorodne. Room service na poziomie srednim. Pobyt w tym hotelu ogolnie ok.
    Standard jak na Maroko ok. Sporo niedociagniec. Pare rzeczy w pokoju do zreperowania. Obsluga w recepcji zagubieni, czesto nie wiedzieli roznych rzeczy. Kazdy mial inne informacje. Restauracja hotelowa troche mala. Ludzie nie mieli gdzie siasc jak przyjechalo kilka wycieczek naraz. Braki w zastawie.
    Jedzenie smaczne, roznorodne. Room service na poziomie srednim. Pobyt w tym hotelu ogolnie ok.
  • 5.0
    ( listopad 2017 )

    Bardzo nam się podobało.

    Gorąco polecamy ten hotel!
    Gorąco polecamy ten hotel!
  • 3.7
    ( wrzesień 2017 )

    Wyjazd pod względem turystycznym super

    Hotel dla nie wymagających gości
    Hotel dla nie wymagających gości
  • 4.3
    ( wrzesień 2017 )

    Polecam

    W hotelu spędziłam 7 dni, pokoje były codziennie sprzątane, w łazience ręczniki wymieniane, a płyny na bieżąco uzupełniane, na czystość nie można było narzekać. Jedzenie (śniadania+obiadokolacje) bez wielkich doznań smakowych ale smaczne i świeże. Śniadania codziennie te same, obiady różnorodne. Nad czystością restauracji w której serwowane były dania można by popracować. Wszędzie mnóstwo okruchów - siedzenia i podłoga - obrusy poplamione (nawet po przyjściu z samego rana jako pierwsi goście, po czym sądzić można, że zabrudzenia powstały co najmniej dzień wcześniej), na filiżanki również trzeba było spojrzeć 2 razy zanim nalało się do nich napój.<br />Obsługa hotelu miła i pomocna, zgłosiliśmy usterkę kranu w łazience, po około 2-3 godzinach problem został naprawiony. Po poinformowania pracownika recepcji o braku suszarki do włosów w pokoju, otrzymałam ją od ręki, do oddania przy wymeldowaniu.<br />Lokalizacja bardzo dobra, blisko do plaży i przystanku autobusowego, jeśli ktoś planuje dalsze podróże. Dworzec autobusowy 15 min jazdy od hotelu.
    W hotelu spędziłam 7 dni, pokoje były codziennie sprzątane, w łazience ręczniki wymieniane, a płyny na bieżąco uzupełniane, na czystość nie można było narzekać. Jedzenie (śniadania+obiadokolacje) bez wielkich doznań smakowych ale smaczne i świeże. Śniadania codziennie te same, obiady różnorodne. Nad
    czystością restauracji w której serwowane były dania można by popracować. Wszędzie mnóstwo okruchów - siedzenia i podłoga - obrusy poplamione (nawet po przyjściu z samego rana jako pierwsi goście, po czym sądzić można, że zabrudzenia powstały co najmniej dzień wcześniej), na filiżanki również trzeba było spojrzeć 2 razy zanim nalało się do nich napój.
    Obsługa hotelu miła i pomocna, zgłosiliśmy usterkę kranu w łazience, po około 2-3 godzinach problem został naprawiony. Po poinformowania pracownika recepcji o braku suszarki do włosów w pokoju, otrzymałam ją od ręki, do oddania przy wymeldowaniu.
    Lokalizacja bardzo dobra, blisko do plaży i przystanku autobusowego, jeśli ktoś planuje dalsze podróże. Dworzec autobusowy 15 min jazdy od hotelu.
  • 3.7
    ( lipiec 2017 )

    Hotel tak, obsługa nie

    Hotel posiada wnętrza reprezentacyjne bardzo ładne. Pokoje już nie konieczne są ładne czy też funkcjonalne. Przy rejestracji po przyjeździe, moja córka poprosiła o cichy pokój. Dostałyśmy pokój w 8 korytarzu / korytarz ma 8 skrętów/ na trzecim piętrze, bez klimatyzacji , bez balkonu , od strony ulicy /ulica 4-pasmowa/nad lokalem z dyskoteką. Ci którzy byli w Agadirze wiedzą ,że ruch samochodowy w nocy jest bardzo duży. Do 4 rano wrzaski i krzyki z sąsiedzkiej dyskoteki.<br />Okna nie otwierałyśmy bo hałas . W pokoju było bardzo duszno. Lodówka nie chłodziła, sprawdzałyśmy. Poprosiłyśmy o zmianę pokoju. Pan w recepcji zażyczył sobie dodatkowych pieniędzy za pokój od strony basenu. Rano córka poprosiła innego recepcjonistę o zmianę pokoju. Pan obiecał nam pokój od strony ogrodu ale dopiero po 12 godzinie/ w południe/ . Na spotkaniu z Panią z biura podróży zgłosiłyśmy problem . Hotel chciał od nas pieniędzy /Od wszystkich osób , które przyleciały z nami/za klimatyczne, to ok. 290 dirchamów / czyli ok. 120 zł/ . Okazało się że chcieli bezprawnie wyłudzić od nas te pieniądze. Biuro podróży za wszystko zapłaciło. Po południu otrzymałyśmy wreszcie inny pokój. I to był dobry pokój. Była czynna klimatyzacja, było światło, działająca lodówka, papier toaletowy, taras i strona od basenu. Jeszcze parokrotnie próbowano nas oszukać w tym hotelu na pieniądze. Zamówiłyśmy pizzę przy basenie. Kelner na paragonie zmienił cenę na inną jaka niż była w menu . Niestety dla niego, zapłaciłyśmy cenę z menu. Nie można tak kłamać , że właśnie w tym momencie menu zmieniło się. Przy wymianie waluty jeden recepcjonista podał aktualną wymianę . Po parunastu minutach przyniosłyśmy pieniądze na wymianę i był inny recepcjonista . Córka jeszcze raz spytała jaki jest kurs. Zgadnijcie co było dalej ? Pan podał o wiele mniejszy kurs za euro. Podziękowałyśmy . Wymieniłyśmy w pobliskim kantorze u miłej kobiety , która dokładnie i powoli pokazała ile , otrzymamy pieniążków. Rozmawiałyśmy z innymi parami, rodzinami z Polski. Każdego na coś próbowali oszukać, lub też byli tacy co 3 razy zmieniali pokój. Nie wszystkie pokoje mają lodówki, balkony, mało gdzie działała klimatyzacja, Meble są bardzo stare , łazienki wołają o zmianę wyposażenia. Wanny są pożółknięte, krany rdzewieją. Wszystkich najbardziej dobijało to, że nie można było swobodnie odpocząć. Za wszystko próbowali wziąć pieniądze lub naciągnąć. <br />Posiłki: Śniadania- pieczywo różne, jajecznica koloru zielonego, /Jajek na twardo nie było oficjalnie, raz poprosiłyśmy o jajko na twardo , bo widziałyśmy , że tubylcy dostają do stolika, to otrzymałyśmy . Kelner poturlał je na stół. Niemcom podawali w kieliszkach/.Były pomidory, ogórki, oliwki. twarożek, 2 rodzaje dżemu. wędlina jedna o smaku skarpetki. Wszystko było wyłożone w talerzach wielkości talerza do drugiego dania. Co to oznacza ? Martadela leżała od 3 do 7 minut. a potem przez 20 minut był pusty talerz. Nie było żadnych past, parówek , sałatek. My przez tydzień zdążałyśmy złapać dżem , oliwki i chyba ze 3 razy po plasterku martadeli, raz jajko na twardo plus masło i pieczywo. Kolacje były smaczne, zawsze była 1 zupa-krem, trzy rodzaje dań na gorąco i różne warzywa. Kelnerzy w tym hotelu byli okropni. Jak nie dałeś w łapkę to nie było widelca, serwetki, łyżeczki do herbaty. Potrafili przy klientach mówić o innych klientach. Tylko raz byłyśmy na kolacji dwa razy. Raz jadłyśmy a drugi raz zeszłyśmy do restauracji ze znajomymi, którzy późno wrócili z wycieczki. Na naszej kolacji był arbuz a potem był melon. Moje dziecko wzięło sobie tego melona a kelner przyszedł i spytał dlaczego je jeszcze raz. Dla mnie to chamstwo. Owoce zawsze były podawane pojedynczo. Był arbuz , jak się skończył to przynosili winogrona, jak się skończyły winogrona to przynosili melona. <br />Jak ma się rozwijać turystyka w tym kraju jak na każdym kroku chcą nas oszukać ?<br />Nawet Rosjanie przylatują tylko raz w tygodniu , Francuzi 3 razy w tygodniu. W tamtym roku przylatywali codziennie. <br />Jeszcze jedna uwaga, Agadir jest zimnym miastem . Pogoda wahała się od 20 do 28 stopni, prawie codziennie w pasie przy oceanie mgły , słońce rzadko wychodzi zza chmur. Jeśli ktoś leci wygrzać się , opalić to nic z tych rzeczy. W innych rejonach tak ale nie w Agadirze. Miasto raz na zaliczenie. Oczywiście zależy co kto szuka. <br />Poznałyśmy parę wspaniałych osób ale nie z tego hotelu / chodzi mi o Marokańczyków/. Byli tacy co chętnie doradzali, pomagali. Polecam restaurację Duffy u miłego Pana . Zapłacicie tyle ile jest w karcie napisane, ceny niższe jak przy plaży a jedzenie smaczne . Niedaleko sklepu UNIPRIX. Nam poleciła tę restaurację polska para. Sklep też warto odwiedzić Uniprix na wszystkim są ceny / niedaleko od hotelu/Kupiłam tam wspaniałe skórzane klapki za 35 dir a na Suku chcą od 150 i trzeba długo się targować aby zejść do 70. Byłyśmy na wycieczce w Marakeszu za 35 euro/osoba po polsku. Ibrahim potem za darmo robi wycieczkę po Agadirze, Fajny i szybki jest z nim kontakt. Od razu odpisuje na smsy po polsku. Dużo opowiada ciekawostek . Wszyscy , którzy byli z nim byli mega zadowoleni.
    Hotel posiada wnętrza reprezentacyjne bardzo ładne. Pokoje już nie konieczne są ładne czy też funkcjonalne. Przy rejestracji po przyjeździe, moja córka poprosiła o cichy pokój. Dostałyśmy pokój w 8 korytarzu / korytarz ma 8 skrętów/ na trzecim piętrze, bez klimatyzacji , bez balkonu , od strony ulicy
    /ulica 4-pasmowa/nad lokalem z dyskoteką. Ci którzy byli w Agadirze wiedzą ,że ruch samochodowy w nocy jest bardzo duży. Do 4 rano wrzaski i krzyki z sąsiedzkiej dyskoteki.
    Okna nie otwierałyśmy bo hałas . W pokoju było bardzo duszno. Lodówka nie chłodziła, sprawdzałyśmy. Poprosiłyśmy o zmianę pokoju. Pan w recepcji zażyczył sobie dodatkowych pieniędzy za pokój od strony basenu. Rano córka poprosiła innego recepcjonistę o zmianę pokoju. Pan obiecał nam pokój od strony ogrodu ale dopiero po 12 godzinie/ w południe/ . Na spotkaniu z Panią z biura podróży zgłosiłyśmy problem . Hotel chciał od nas pieniędzy /Od wszystkich osób , które przyleciały z nami/za klimatyczne, to ok. 290 dirchamów / czyli ok. 120 zł/ . Okazało się że chcieli bezprawnie wyłudzić od nas te pieniądze. Biuro podróży za wszystko zapłaciło. Po południu otrzymałyśmy wreszcie inny pokój. I to był dobry pokój. Była czynna klimatyzacja, było światło, działająca lodówka, papier toaletowy, taras i strona od basenu. Jeszcze parokrotnie próbowano nas oszukać w tym hotelu na pieniądze. Zamówiłyśmy pizzę przy basenie. Kelner na paragonie zmienił cenę na inną jaka niż była w menu . Niestety dla niego, zapłaciłyśmy cenę z menu. Nie można tak kłamać , że właśnie w tym momencie menu zmieniło się. Przy wymianie waluty jeden recepcjonista podał aktualną wymianę . Po parunastu minutach przyniosłyśmy pieniądze na wymianę i był inny recepcjonista . Córka jeszcze raz spytała jaki jest kurs. Zgadnijcie co było dalej ? Pan podał o wiele mniejszy kurs za euro. Podziękowałyśmy . Wymieniłyśmy w pobliskim kantorze u miłej kobiety , która dokładnie i powoli pokazała ile , otrzymamy pieniążków. Rozmawiałyśmy z innymi parami, rodzinami z Polski. Każdego na coś próbowali oszukać, lub też byli tacy co 3 razy zmieniali pokój. Nie wszystkie pokoje mają lodówki, balkony, mało gdzie działała klimatyzacja, Meble są bardzo stare , łazienki wołają o zmianę wyposażenia. Wanny są pożółknięte, krany rdzewieją. Wszystkich najbardziej dobijało to, że nie można było swobodnie odpocząć. Za wszystko próbowali wziąć pieniądze lub naciągnąć.
    Posiłki: Śniadania- pieczywo różne, jajecznica koloru zielonego, /Jajek na twardo nie było oficjalnie, raz poprosiłyśmy o jajko na twardo , bo widziałyśmy , że tubylcy dostają do stolika, to otrzymałyśmy . Kelner poturlał je na stół. Niemcom podawali w kieliszkach/.Były pomidory, ogórki, oliwki. twarożek, 2 rodzaje dżemu. wędlina jedna o smaku skarpetki. Wszystko było wyłożone w talerzach wielkości talerza do drugiego dania. Co to oznacza ? Martadela leżała od 3 do 7 minut. a potem przez 20 minut był pusty talerz. Nie było żadnych past, parówek , sałatek. My przez tydzień zdążałyśmy złapać dżem , oliwki i chyba ze 3 razy po plasterku martadeli, raz jajko na twardo plus masło i pieczywo. Kolacje były smaczne, zawsze była 1 zupa-krem, trzy rodzaje dań na gorąco i różne warzywa. Kelnerzy w tym hotelu byli okropni. Jak nie dałeś w łapkę to nie było widelca, serwetki, łyżeczki do herbaty. Potrafili przy klientach mówić o innych klientach. Tylko raz byłyśmy na kolacji dwa razy. Raz jadłyśmy a drugi raz zeszłyśmy do restauracji ze znajomymi, którzy późno wrócili z wycieczki. Na naszej kolacji był arbuz a potem był melon. Moje dziecko wzięło sobie tego melona a kelner przyszedł i spytał dlaczego je jeszcze raz. Dla mnie to chamstwo. Owoce zawsze były podawane pojedynczo. Był arbuz , jak się skończył to przynosili winogrona, jak się skończyły winogrona to przynosili melona.
    Jak ma się rozwijać turystyka w tym kraju jak na każdym kroku chcą nas oszukać ?
    Nawet Rosjanie przylatują tylko raz w tygodniu , Francuzi 3 razy w tygodniu. W tamtym roku przylatywali codziennie.
    Jeszcze jedna uwaga, Agadir jest zimnym miastem . Pogoda wahała się od 20 do 28 stopni, prawie codziennie w pasie przy oceanie mgły , słońce rzadko wychodzi zza chmur. Jeśli ktoś leci wygrzać się , opalić to nic z tych rzeczy. W innych rejonach tak ale nie w Agadirze. Miasto raz na zaliczenie. Oczywiście zależy co kto szuka.
    Poznałyśmy parę wspaniałych osób ale nie z tego hotelu / chodzi mi o Marokańczyków/. Byli tacy co chętnie doradzali, pomagali. Polecam restaurację Duffy u miłego Pana . Zapłacicie tyle ile jest w karcie napisane, ceny niższe jak przy plaży a jedzenie smaczne . Niedaleko sklepu UNIPRIX. Nam poleciła tę restaurację polska para. Sklep też warto odwiedzić Uniprix na wszystkim są ceny / niedaleko od hotelu/Kupiłam tam wspaniałe skórzane klapki za 35 dir a na Suku chcą od 150 i trzeba długo się targować aby zejść do 70. Byłyśmy na wycieczce w Marakeszu za 35 euro/osoba po polsku. Ibrahim potem za darmo robi wycieczkę po Agadirze, Fajny i szybki jest z nim kontakt. Od razu odpisuje na smsy po polsku. Dużo opowiada ciekawostek . Wszyscy , którzy byli z nim byli mega zadowoleni.
  • 4.3
    ( styczeń 2017 )

    Hotel jak na cztery gwiazdki Marokańskie jest super

    Wszystko zgodnie z opisem tylko odległośc od oceanu to z 20-25 minut pieszo,Byłem w Maroko już trzeci raz Agadir nas urzekł i ludzie . Obsługa w hotelu ok , tylko jest małe ale....Wyżywienie jest ok. trzy posiłiki lecz nie ALL Inklusiv .i to nas zwiodłło. Niestety Drinki i napoje są odpłatne nawet wodę trzeba sobie kupić w sklepiku obok.Do posiłków chyba była gratis. Jak zrozumieliśmy nasz błąd szybko zmieniliśmy hotel na Caribien Village. Bylismy w nim rok wcześniej. Zdecydowanie gorszy standard , ale woda , piwo wino i drinki lokalne były. i do oceanu było ze 300 m .
    Wszystko zgodnie z opisem tylko odległośc od oceanu to z 20-25 minut pieszo,Byłem w Maroko już trzeci raz Agadir nas urzekł i ludzie . Obsługa w hotelu ok , tylko jest małe ale....Wyżywienie jest ok. trzy posiłiki lecz nie ALL Inklusiv .i to nas zwiodłło. Niestety Drinki i napoje są odpłatne nawet
    wodę trzeba sobie kupić w sklepiku obok.Do posiłków chyba była gratis. Jak zrozumieliśmy nasz błąd szybko zmieniliśmy hotel na Caribien Village. Bylismy w nim rok wcześniej. Zdecydowanie gorszy standard , ale woda , piwo wino i drinki lokalne były. i do oceanu było ze 300 m .
  • 4.7
    ( wrzesień 2016 )

    Było super

    Obsługa bardzo miła ,w hotelu i w pokoju czysto codziennie wymieniane ręczniki, pościel na życzenie. Posiłki dobre chociaż monotonne ,ale można sobie urozmaicać jedząc codziennie coś innego. Do plaży 10 min spacerkiem -leżaki za darmo w recepcji dadzą kartę .Wycieczki polecam wykupić za połowę ceny mniej na miejscu z all Maroko (polsko-języczny przewodnik)świetny Człowiek pomaga nawet w opałach .(szukaj na stronie lub na fc).Polecam 2 tygodnie, tydzień za mało. Jeśli chcecie fajnie zjeść to z hotelu wyjść na lewo i druga przecznica znów w lewo. Suk tańszy w Marrakesz.
    Obsługa bardzo miła ,w hotelu i w pokoju czysto codziennie wymieniane ręczniki, pościel na życzenie. Posiłki dobre chociaż monotonne ,ale można sobie urozmaicać jedząc codziennie coś innego. Do plaży 10 min spacerkiem -leżaki za darmo w recepcji dadzą kartę .Wycieczki polecam wykupić za połowę ceny
    mniej na miejscu z all Maroko (polsko-języczny przewodnik)świetny Człowiek pomaga nawet w opałach .(szukaj na stronie lub na fc).Polecam 2 tygodnie, tydzień za mało. Jeśli chcecie fajnie zjeść to z hotelu wyjść na lewo i druga przecznica znów w lewo. Suk tańszy w Marrakesz.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Cena została zaktualizowana z systemem operatora

Oferta jest dostępna!

Kod oferty: 12122018XTOP79
Cena za osobę:
1 216 - zł %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
2 432
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
Śr 12.12.2018
7 dni
Berlin Tegel
HB - Dwa posiłki
TOP Touristik
Wylot:
easyJet
Śr 12.12.2018
11:45 - Berlin Tegel
16:20 - Agadir
Powrót:
Śr 19.12.2018
17:20 - Agadir
21:55 - Berlin Tegel
Trwa sprawdzanie dostępności

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,4 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Promocja Wakacje 100% za 0 zł

    Zapewniamy pomoc w przypadku upadłości organizatora. Bądź spokojny o Twoje plany wakacyjne!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Argana

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Termin:
Śr 12.12.2018
Wylot z:
Berlin Tegel
Cena
2 432
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
Śr 12.12.2018
7 dni
Berlin Tegel
HB - Dwa posiłki
TOP Touristik
Double Standard Room (RMSDDB0000) 1 216