Hotel Kennedy Nova

Ocena: 4/5

Malta, Sliema, Sliema

od 2 032 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 15 063

Naszym zdaniem

Hotel bardzo dogodnie usytuowany przy promenadzie, skomunikowany z innymi miejscami wyspy. Malownicze widoki na port, morze i miasto, basen na dachu, wiele atrakcji w okolicy. Świetna baza wypadowa na wycieczki.

Położenie

Tuż przy gwarnej promenadzie w Gzira, nieopodal miasta Sliema (można dojść do niego spacerem wzdłuż morza), ok. 12 km od lotniska, ok. 2 km od plaży. Niedaleko (ok. 500 m od hotelu) znajduje się przystanek autobusowy.

Wyposażenie

Całodobowa recepcja z lobby (bezpłatne Wi-Fi), restauracja główna, bistro bar Seashore z częścią na zewnątrz, letni bar przy basenie, automat z napojami i przekąskami, room-service, sala konferencyjna, punkt wymiany walut, usługi pralnicze. Przy hotelu jest wypożyczalnia samochodów i motocykli.

Pokoje

Standardowe - klasycznie wyposażone; klimatyzacja, łazienka z wanną/prysznicem i suszarką, telewizor, odpłatnie: sejf, minibar, serwis do przygotowania kawy/herbaty, łącza internetowe.  
City view room - dodatkowo balkon (widok na miasto).
Harbour view room - dodatkowo balkon (widok na port).

Wyżywienie

BB - śniadania w formie bufetu lub a'la carte
HB - śniadania i obiadokolacje
FB - śniadania, obiady i kolacje

Sport i rozrywka

Basen (czynny w sezonie letnim), sauna, okazjonalnie program rozrywkowy, dyskoteka. Niedaleko są ośrodki sportowe, bary, puby, 3 km od hotelu znajduje się kino.

Dla dzieci

Wydzielona część w basenie (czynny latem), wysokie krzesełka w restauracji, odpłatne łóżeczka niemowlęce (na zamówienie).

Informacje dodatkowe

UWAGA - hotel nie przyjmuje Gości poniżej 18- go roku życia oraz nie akceptuje zwierząt domowych. 

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
 

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 100 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,2 / 5
Travelplanet

Dobry (Na podstawie 3 opinii)

Zakwaterowanie 3,2 / 5

Wyżywienie 2,7 / 5

Okolica 3,7 / 5

Cena 3,2 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

67. najwyższa ocena z 476 hoteli w Malta

Wojciech M.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 4.11. - 10.11.2022 Oceniono: Listopad 2022 Opinia konkursowa

Kennedy Nova Ocena: 4/5 Malta, Sliema

Hotel w dobrej cenie i dobrej lokalizacji.

Hotel w dobrej cenie i dobrej lokalizacji.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Bez żadnych komplikacji i niedogodności.

Wyżywienie
Śniadania w formie szwedzkiego stołu. Wybór był, głodnemu się nie wychodziło.

Obsługa w hotelu
Miły, pomocny personel. Podpowiadał gdzie, jakim autobusem można się dostać. Codzienne sprzątanie hotelu.

Plaża
Plaże ogólnie dostępne. Brak tłoku w tym okresie.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Ania

Ocena 2,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Kennedy Nova Ocena: 4/5 Malta, Sliema

Nie polecam tego hotelu, uważam ze najwyżej dwie gwiazdki bym mu dała a nie cztery. Pokoje brudne , wszytko do remontu, dziury w suficie , niedziałająca klimatyzacja wszystko w stanie rozsypki ogólnie do generalnego remontu. jedyna pozytywną cechą tego hotelu to lokalizacja ponieważ łatwo dostać sie do innych miast. Śniadania fatalne.

Nie polecam tego hotelu, uważam ze najwyżej dwie gwiazdki bym mu dała a nie cztery. Pokoje brudne , wszytko do remontu, dziury w suficie , niedziałająca klimatyzacja wszystko w stanie rozsypki ogólnie do generalnego remontu. jedyna pozytywną cechą tego hotelu to lokalizacja ponieważ łatwo dostać sie do innych miast. Śniadania fatalne.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Filtruj opinie

Wojciech M.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 4.11. - 10.11.2022 Oceniono: Listopad 2022 Opinia konkursowa

Kennedy Nova Ocena: 4/5 Malta, Sliema

Hotel w dobrej cenie i dobrej lokalizacji.

Hotel w dobrej cenie i dobrej lokalizacji.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Bez żadnych komplikacji i niedogodności.

Wyżywienie
Śniadania w formie szwedzkiego stołu. Wybór był, głodnemu się nie wychodziło.

Obsługa w hotelu
Miły, pomocny personel. Podpowiadał gdzie, jakim autobusem można się dostać. Codzienne sprzątanie hotelu.

Plaża
Plaże ogólnie dostępne. Brak tłoku w tym okresie.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Ania

Ocena 2,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Kennedy Nova Ocena: 4/5 Malta, Sliema

Nie polecam tego hotelu, uważam ze najwyżej dwie gwiazdki bym mu dała a nie cztery. Pokoje brudne , wszytko do remontu, dziury w suficie , niedziałająca klimatyzacja wszystko w stanie rozsypki ogólnie do generalnego remontu. jedyna pozytywną cechą tego hotelu to lokalizacja ponieważ łatwo dostać sie do innych miast. Śniadania fatalne.

Nie polecam tego hotelu, uważam ze najwyżej dwie gwiazdki bym mu dała a nie cztery. Pokoje brudne , wszytko do remontu, dziury w suficie , niedziałająca klimatyzacja wszystko w stanie rozsypki ogólnie do generalnego remontu. jedyna pozytywną cechą tego hotelu to lokalizacja ponieważ łatwo dostać sie do innych miast. Śniadania fatalne.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 22 °C temperatura w nocy 16 °C

  • Temperatura wody 16 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 22 °C temperatura w nocy 16 °C

  • Niedziela 23 °C temperatura w nocy 17 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować