Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Magdag

ATRAKCYJNA LOKALIZACJA TO JEDNA Z NIEWIELU ZALET

Obiekt może być traktowany jako doskonała baza wypadowa zarówno na wycieczki po wyspie jak i do centrum rozrywki. Obok hotelu muzeum starych samochodów, które latem, w ciepłe i bezdeszczowe dni stoją także na zewnątrz.Pokoje są bardzo skromne. Hotel posiada mały basen kryty z jacuzzi oraz basen odkryty. Wi fi w hotelu dodatkowo płatne.

Polecam dla:

Lokalizacja
4.0
Pokój
2.0
Basen
3.0
Czystość
4.0

POŁOŻENIE :

Hotel położony jest w centrum miejscowości Qawra i wraz z Bugibba tworzy popularny, tętniący życiem kurort. Odległość od lotniska: około 20 km.

PLAŻA :

Hotel jest położony około 200 metrów od plaży, plaża jest żwirowo - skalista.

HOTEL :

Hotel trzygwiazdkowy, otwarty w 1995 roku.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI :

Recepcja, 2 windy, sala TV, restauracja, 2 bary, kawiarnia, pizzeria (czynna na weekend).
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa, AMEXCO i MasterCard.

INTERNET :

Wi - Fi dodatkowo płatne.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA :

Bezpłatnie: basen, basen kryty, siłownia, animacje dla dorosłych.

DLA DZIECI :

Brodzik.

ZAKWATEROWANIE :

Hotel posiada 170 pokoi.
Pokoje standardowe wyposażone w: łazienkę z suszarką do włosów, balkon, sejf (za opłatą), klimatyzację, telewizję satelitarną, telefon, minibar, lodówkę (za opłatą), zestaw do parzenia kawy i herbaty.

WYŻYWIENIE :

BB - śniadanie.
HB - śniadanie i obiadokolacja. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne. W dniach 24.12 i 31.12 w cenę wliczona kolacja świąteczna i sylwestrowa.
ALL INLCLUSIVE - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych przez Hotel miejscach i godzinach. W dniach 24.12 i 31.12 w cenę wliczona kolacja świąteczna i sylwestrowa.

INFORMACJE DODATKOWE :

Adres:
Triq In-Nikkri (Nakkri Road), St.Paul´s (Bugibba, Qawra), Malta

CENA :

OFERTA Z PRZELOTEM:
Cena zawiera: bilet lotniczy;  bagaż:  podręczny 10kg przy polączeniach low costowych (Ryanair/Wizz Air), 8 kg na połaczeniach LOTem oraz bagaż rejestrowany 23 kg na połączeniach Air Malta; transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, VAT, opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu (nie obejmuje Gozo). 
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych.
UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. W tym celu należy podczas procesu zakładania rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub zgłosić do sprzedawcy prośbę o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.
DOJAZD WŁASNY:
Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty,  ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.
Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFC) 
15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) 
13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę 
10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ :

CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!
LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg
Ryanair:10kg/20kg
LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.

WARUNKI WJAZDOWE :

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpo­czyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do od­prawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.

Covid-19 :

RESTRYKCJE OBOWIĄZUJĄCE NA MALCIE OD 1 LIPCA:
MIĘDZYNARODOWY PORT LOTNICZY MALTA:
* Wjazd na Maltę możliwy będzie dla mieszkańców wybranych krajów bez obowiązku odbycia kwarantanny,
* Osoby przyjeżdżające muszą przedstawić oświadczenie potwierdzające miejsce zamieszkania w ciągu ostatnich 4 tygodni wypełniając odpowiedni formularz,
* Przy wjeździe na Maltę nie są wymagane testy,
* Po wylądowaniu zostaną przeprowadzone kontrole temperatury za pomocą kamer termowizyjnych,
* Międzynarodowa technologia portu lotniczego na Malcie zaopatrzona jest w technologię dystansowania społecznego, w której wykryte zostaną przypadki naruszenia dystansu społecznego, a stewardowie lotniska będą kontrolować przestrzeganie odpowiedniej odległości,
* Noszenie maski jest obowiązkowe na terenie lotniska,
* Wprowadzenie rozwiązań bezdotykowej odprawy, skanowania kart pokładowych i innych aspektów w celu ograniczenia interakcji z pracownikami,
* Cały personel będzie wyposażony w przyłbice i / lub maski,
* Możliwe ograniczenia na terenie lotniska, w celu minimalizacji kontaktów międzyludzkich.
 
HOTELE 
Hotele na Malcie wznowiły swoją działalność od połowy czerwca, zgodnie z reżimem sanitarnym oraz spełniając szczególne wymagania w celu uzyskania licencji COVID od Malta Tourism Authority, której posiadanie jest obowiązkowe do ponownego otwarcia obiektu.
W celu uzyskania licencji należy wdrożyć procedury wskazane przez organy zdrowia na Malcie.
Najważniejsze restrykcje:
* Zwiększona higiena i poprawa warunków sanitarnych w pokojach i miejscach publicznych, szczególnie w obszarach ogólnodostępnych,
* Przestrzeganie zasad dystansowania społecznego w miejscach publicznych i restauracjach (minimalna odległość między stolikami),
* Ograniczona liczba osób w windach,
* Zmniejszona liczba osób w basenach do 50% normalnej pojemności,
* Bufet samoobsługowy nie jest dozwolony,
* Personel zaopatrzony w maski lub przyłbice,
* Kontrola temperatury przy wejściu,
* Recepcja oddzielona szybą.
 
RESTAURACJE 
Restauracje na Malcie zostały otwarte ponownie od 22 maja z zachowaniem reżimu sanitarnego w celu uzyskania licencji COVID od Malta Tourism Authority, która jest potrzebna do ponownego otwarcia.
Najważniejsze restrykcje:
* zmniejszenie maksymalnej liczby osób w pomieszczeniu - 1 osoba na każde 4 metry kwadratowe (bez personelu),
* zachowanie 2 metrów dystansu społecznego,
* stoły oddalone od siebie w odległości 3 metrów,
* maksymalna liczba osób przy jednym stole to 6 osób,
* palenie dozwolone jest tylko 10 m od części restauracyjnej,
* personel zaopatrzony maski lub przyłbice,
* zwiększona higiena i odkażanie co godzinę w łazienkach oraz specjalne czyszczenie stołów i krzeseł przy użyciu środka dezynfekującego po każdym użyciu przez klientów,
* menu jednorazowego użytku do stosowania z ekologicznymi rozwiązaniami, takimi jak menu online lub menu pobierane za pomocą smartfona,
* bez soli i pieprzu, przypraw na stole i przypraw w pojedynczym opakowaniu,
* goście zaproszeni do odkażania rąk przy wejściu i wyjściu,
* bez bufetu i / lub samoobsługi.
 
PLAŻE
Prywatne plaże, baseny (w tym hotelowe) są otwarte od 22 maja. Podobnie jak w przypadku hoteli i restauracji wymagane jest uzyskania licencji zgodnej z COVID, aby móc otworzyć obiekt.
Publiczne plaże były zawsze otwarte do użytku, ale należało przestrzegać wymagań dotyczących dystansu społecznego.
Najważniejsze restrykcje:
* Parasole, leżaki, krzesła i inny sprzęt są dezynfekowane po każdym gościu,
* Toalety publiczne i szatnie powinny być dezynfekowane co godzinę i ograniczone do maksymalnie 6 osób jednocześnie w pomieszczeniu,
* 2 metry odległości w każdym kierunku między każdym parasolem / 2 leżakami w otwartej przestrzeni wokół basenów.
* Te same zasady, co restauracje, jeśli chodzi o obiekty gastronomiczne.
 
PUNKTY SPRZEDAŻY DETALICZNEJ:
Wszystkie punkty sprzedaży detalicznej są otwarte. Klienci i pracownicy muszą nosić maski i przestrzegać zasady dystansu społecznego. Niektóre sklepy decydują się również sprawdzać temperaturę klientów przed wejściem do sklepu. W sklepach może przebywać 1 osoba na 4 metry kwadratowe.
MUZEA, OBIEKTY KULTUROWE:
Otwarte z ograniczeniem 1 osoby na 4 metry kwadratowe (bez personelu) i przy zachowaniu dystansu społecznego. Kina, teatry, showroomy z zaznaczonymi miejscami siedzącymi są otwarte przy zmniejszonej pojemności 50%. Na ich terytorium możliwa jest kontrola temperatury. Należy zachować odpowiedni dystans oraz nosić maseczkę lub przyłbicę.
BARY, KLUBY NOCNE
Bary są otwarte z zachowaniem ograniczonej liczby osób na metr kwadratowy. Przy jednym stoliku może przebywać maksymalnie 6 osób, a stoły i miejsca siedzące muszą być rozstawione zgodnie z zasadami obowiązującymi w restauracjach. Imprezy lub spotkania z udziałem więcej niż 75 osób są niedozwolone.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Basen kryty Rowery Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Dostęp do internetu Klimatyzacja Blisko centrum Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.7

Ocena klientów
na podstawie 15 dodanych opinii

Lokalizacja
4,5
Pokój
3,8
Posiłki
3,5
Basen
2,8
Czystość
3,6
Obsługa
4,0
Klienci polecają hotel dla:
  • seniorów
  • aktywnych
  • par
  • miłośników życia nocnego
  • ceniących spokój i ciszę
  • 4.5
    luty 2020

    Bardzo udany urlop

    Blisko plaża i pętla autobusowa. Miła i pomocna obsługa, posiłki smaczne. Dobre puby w pobliżu. Polecam.
    Blisko plaża i pętla autobusowa. Miła i pomocna obsługa, posiłki smaczne. Dobre puby w pobliżu. Polecam.
  • 4.3
    lipiec 2019

    Fajny hotel..

    Hotel 4 *, pokoje czyste , zadbane, sprzątane codziennie. wymieniaja ręczniki, jest mydło, żel itp.<br />mieliśmy mały balkonik ze stolikiem i krzeselkami. internet działał. TV też ale w ich języku :) w pokoju była też suszarka i lodówka. Na korytarzach czysto, w holu i na stołówce też. Na recepcji bez znajomości języka angielskiego lub włoskiego nic nie zalatwisz..o wszystko trzeba dopytać bo sami o niczym nie informują. należy pamietać, że zameldowanie jest dopiero od 14- my czekaliśmy troche aż ktoś nas przyjmie. Windy stare- jeżdżą wolno. Jedzenie codziennie to samo -ale da sie przeżyć :) Obsługa raczej w starszym wieku ale bardzo miła i pomocna !! uwaga- basen zewnętrzny maly i czynny tylko do 18.00 :( Hotel blisko dworca autobusowego i blisko plazy, sklepików - położenie super! byliśmy w lipcu- w hotelu było dużo szkolnych wycieczek i starszych osob oraz rodzin z dziećmi.
    Hotel 4 *, pokoje czyste , zadbane, sprzątane codziennie. wymieniaja ręczniki, jest mydło, żel itp.
    mieliśmy mały balkonik ze stolikiem i krzeselkami. internet działał. TV też ale w ich języku :) w pokoju była też suszarka i lodówka. Na korytarzach czysto, w holu i na stołówce też. Na recepcji
    bez znajomości języka angielskiego lub włoskiego nic nie zalatwisz..o wszystko trzeba dopytać bo sami o niczym nie informują. należy pamietać, że zameldowanie jest dopiero od 14- my czekaliśmy troche aż ktoś nas przyjmie. Windy stare- jeżdżą wolno. Jedzenie codziennie to samo -ale da sie przeżyć :) Obsługa raczej w starszym wieku ale bardzo miła i pomocna !! uwaga- basen zewnętrzny maly i czynny tylko do 18.00 :( Hotel blisko dworca autobusowego i blisko plazy, sklepików - położenie super! byliśmy w lipcu- w hotelu było dużo szkolnych wycieczek i starszych osob oraz rodzin z dziećmi.
  • 4.0
    styczeń 2019

    średnio

    hotel pełen Anglików, i wieczorki z muzyka także pod Anglików, śniadania angielskie czyli fasolka i jajka przez cały czas śniadania te same, obiad i kolacja ok- all inclusiv to 3 posiłki dziennie plus alkohol od 10 do 23.00, pokoje czyste sprzatane codziennie, w recepcji co 2 dzień była Polka więc dużo informacji można było od serca uzyskać, basen mały otwarty od godz 9.00 ale sauna i jacuzzi niestety nagrzewane ok. południa dopiero- woda w basenie mętna....straszny odór chloru...jak na 4 dni pobytu to da się przeżyć, na dłużej to nie polecam
    hotel pełen Anglików, i wieczorki z muzyka także pod Anglików, śniadania angielskie czyli fasolka i jajka przez cały czas śniadania te same, obiad i kolacja ok- all inclusiv to 3 posiłki dziennie plus alkohol od 10 do 23.00, pokoje czyste sprzatane codziennie, w recepcji co 2 dzień była Polka więc dużo
    informacji można było od serca uzyskać, basen mały otwarty od godz 9.00 ale sauna i jacuzzi niestety nagrzewane ok. południa dopiero- woda w basenie mętna....straszny odór chloru...jak na 4 dni pobytu to da się przeżyć, na dłużej to nie polecam
  • styczeń 2019

    Ok

    Było tanio, więc czepiać się nie będę.
    Było tanio, więc czepiać się nie będę.
  • 5.0
    grudzień 2018

    Świetny hotel w świetnej cenie!

    Bylismy w tym hotelu ok 2 tygodnie temu. Jedzenie PRZEPYSZNE, pokój swietny, czysto, bardzo miła obsługa i świetna lokalizacja. Jedyny minus to malutki basen w hotelu ale nie przyjechalismy siedziec tam na basenie wiec nie grali to dla nas za wielkiej roli. Napewno tam wrócimy!
    Bylismy w tym hotelu ok 2 tygodnie temu. Jedzenie PRZEPYSZNE, pokój swietny, czysto, bardzo miła obsługa i świetna lokalizacja. Jedyny minus to malutki basen w hotelu ale nie przyjechalismy siedziec tam na basenie wiec nie grali to dla nas za wielkiej roli. Napewno tam wrócimy!
  • 4.0
    październik 2018

    Brytyjsko

    Hotel całkiem niezły, ale raczej skrojony pod budżetowe wyjazdy Brytyjczyków. Jedzenie oparte na typowych English breakfast, zjadliwe, tłuste i nie zapadające w pamięć. <br /><br />Fajna lokalizacja bo do dworca autobusowego Buggiba Bay pieszo mamy z 5 minut, a stamtąd autobusem dotrzesz prawie wszędzje.<br /><br />Na plus room service, na minus widok na plac budowy, dopłaty za napoje do kolacji.
    Hotel całkiem niezły, ale raczej skrojony pod budżetowe wyjazdy Brytyjczyków. Jedzenie oparte na typowych English breakfast, zjadliwe, tłuste i nie zapadające w pamięć.

    Fajna lokalizacja bo do dworca autobusowego Buggiba Bay pieszo mamy z 5 minut, a stamtąd autobusem dotrzesz prawie wszędzje.
    />
    Na plus room service, na minus widok na plac budowy, dopłaty za napoje do kolacji.
  • 3.0
    wrzesień 2017

    Taki sobie

    Warunki bardzo średnie. Jedzenie - śniadania kiepskie- produkty niskiej jakości, kolacje znośne, zawsze coś można było wybrać. <br />Mieliśmy wylot wcześnie rano, zgłosiłam to, by dostać lunch box, a rano okazało się , ze nie ma- "it's not ready"... było to niefajne, bo akurat byłam z dzieckiem i to o dziecko chodziło. Były kołdry, co wiem, że jest nie we wszystkich hotelach. Czajnika w pokoju nie było. Pilotami tv też nie. Głośno. Baseny kiepskie. Ogólnie ocena mierna wg mnie.
    Warunki bardzo średnie. Jedzenie - śniadania kiepskie- produkty niskiej jakości, kolacje znośne, zawsze coś można było wybrać.
    Mieliśmy wylot wcześnie rano, zgłosiłam to, by dostać lunch box, a rano okazało się , ze nie ma- "it's not ready"... było to niefajne, bo akurat byłam z dzieckiem i to
    o dziecko chodziło. Były kołdry, co wiem, że jest nie we wszystkich hotelach. Czajnika w pokoju nie było. Pilotami tv też nie. Głośno. Baseny kiepskie. Ogólnie ocena mierna wg mnie.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 613 zł/os.
Kod oferty: 01112020BVPR6884
niedz. 01.11.2020
7 dni
Gdańsk
BB - Śniadania
Prima Holiday
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły lotu

Wylot:
niedz. 01.11.2020 , godz. 11:00
Gdańsk
RyanAir Ltd
niedz. 01.11.2020 , godz. 14:15
Malta
Powrót:
niedz. 08.11.2020 , godz. 07:20
Malta
-
niedz. 08.11.2020 , godz. 10:35
Gdańsk
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Canifor

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Termin:
niedz. 01.11.2020
Wylot z:
Gdańsk
Cena
3 226
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
niedz. 01.11.2020
7 dni
Gdańsk
BB - Śniadania
Prima Holiday
inland balcony dbl (1N0) 3 226