Atuty oferty

Opis hotelu

Położenie:

Hotel oddalony jest od lotniska na Malcie o ok. 25 km. Zlokalizowany 15 minut spacerem od plaży, wzniesiony został na zboczu jednej z dolin w miejscowości Mellieha i oferuje piękne widoki na miasteczko, kościół, zatokę oraz wyspy Gozo i Comino. W miasteczku mieści się wiele sklepów, barów i restauracji w odległości o ok. 200 metrów od hotelu. Z obiektu można z łatwością dotrzeć do głównych atrakcji turystycznych.

Hotel:

całodobowa recepcja, przechowalnia bagażu, biuro informacji turystycznej, transfer lotniskowy (płatny), wypożyczalnia samochodów, winda, udogodnienia dla niepełnosprawnych, wifi, parking (konieczna rezerwacja, dodatkowo płatny), cztery restauracje, dwa bary, basen odkryty, taras słoneczny, basen wewnętrzny, wieczorne rozrywki, zaplecze sportów wodnych, jazda konna, biblioteka, wypożyczalnia rowerów, gry dla dzieci, masaż, spa i centrum odnowy biologicznej, centrum fitness, sauna, pralnia, zaplecze konferencyjne/ bankietowe.

Pokoje:

W hotelu znajduje się 91 w pełni wyposazonych pokoi. W pokojach można zakwaterować 2 osoby dorosłe, 3 osoby dorosłe lub 2 osoby dorosłe + 1 dziecko (istnieje możliwość sprawdzenia innych opcji zakwaterowania na zapytanie). Wyposażenie - klimatyzacja,bar, odtwarzacz DVD (za opłatą), telefon, budzik, radio, sejf (za opłatą), telewizor, czujnik dymu, ekspres do kawy/herbaty. W pełni wyposażona łazienka z suszarką do włosów. 

Wyżywienie:

bez wyżywienia, śniadania, śniadania + obiadokolacje, śniadania + obiady + kolacje.

Cena zawiera:

- Przelot,

- Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (tzw. shuttle bus - transfer łączony)

- Bagaż podręczny (Ryanair - 40 x 20 x 25 cm, Wizzair 40 x 30 x 20 cm),

- Zakwaterowanie według wybranej opcji,

- Wyżywienie według wybranej opcji,

- Ubezpieczenie KL i NNW.

Cena nie zawiera:

- Opieki polskiego rezydenta - dostępna za dopłatą 45 pln/os*,

- Dopłaty do pokoju 1-osobowego,

- Dopłaty do dużego bagażu podręcznego do 10 kg (Ryanair - 55x 40 x 20 cm, Wizzair - 55 x 40 x 23 cm),

- Dopłaty do bagażu rejestrowanego (Ryanair - 20 kg, Wizzair - 20 kg),

- Zwyczajowych napiwków, np. dla bagażowych, kierowców i lokalnych przewodników,

- Wydatków osobistych,

- Może nie zawierać zwrotnego depozytu hotelowego płatnego na miejscu,

- Podatku miejskiego od 0,5 euro do 5 euro za pobyt za osobę. Płatne na miejscu,

- Dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych, sportów wysokiego ryzyka, itp.).


*Hotele z opieką lub możliwością jej dokupienia (45pln/os) to te gdzie przed nazwą wyżywienia jest * czyli np.  *śniadanie.


Oferta na potwierdzenie.

Informacje dodatkowe:

Nasza firma korzysta z nowoczesnego rozwiązania jakim jest dynamiczne pakietowanie. Oznacza to, że ceny pakietów są aktualne w momencie zakładania rezerwacji, dzięki sprawdzanym i odświeżanym na bieżąco cenom przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Basen kryty Przedszkole Blisko lotniska Sport Sporty wodne Nurkowanie Windsurfing Ułatwienia dla niepełnosprawnych Żeglarstwo Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.0

Ocena klientów
na podstawie 1 dodanych opinii

Lokalizacja
4,0
Pokój
2,0
Posiłki
3,0
Basen
4,0
Czystość
3,0
Obsługa
3,0
  • 3.0
    czerwiec 2017

    Meldowanie Gości w pokojach bez okien

    Pierwsze wrażenie: całkiem przyjemny hotel, ładny hol, uśmiechnięta obsługa, fajny basen. Trochę różnił się od zdjęć z oferty, no ale to nic - standard dużo nie odbiegał od zdjęć. Czar prysł gdy weszliśmy do pokoju. Jak się okazało został nam przydzielony pokój BEZ OKNA - ciemna dziura, bez światła dziennego. Nad łóżkiem wisiała tylko atrapa okna z pięknym widokiem na wybrzeże. Poszliśmy więc do osoby, która nas meldowała. Pan stwierdził, że w pokoju jest okno i nam pokaże. Okeeeej, może coś przeoczyliśmy. Recepcjonista z zadowoleniem na twarzy pokazał nam coś, co w jego miemaniu miało być oknem. Za "oknem" widok na szyb, w którym znajdowały się rury a na jego dnie różnego rodzaju śmieci. Po dyskusji z Panem i wymianie zdań co dla każdego z nas jest oknem w końcu zostaliśmy zameldowani w normalnym pokoju. Brzmi jak koniec historii, ale nic bardziej mylnego. Analizując dokument potwierdzający uiszczenie opłaty klimatycznej, który został wystawiony na dzień przed naszym przyjazdem okazało się, że widnieje tam numer pokoju, który wręcz dosłownie wywalczyliśmy a nie ten, który został nam przydzielony na początku (ten bez okna) ! Doświadczenie w branży hotelarskiej i znajomość angielskiego pozwoliła nam na spędzenie urlopu w normalnych warunkach. Współczuję osobom, które np. nie mówią po angielsku i które zostają zmuszane do spędzenia wakacji w tak kiepskich warunkach - meldowanie w takich pokojach jest niedopuszczalne!!! Miałam wrażenie, że wspomniany Pan doszedł do wniosku, że przyjechały Polaczki, których można zameldować byle gdzie, w każdej norze i i tak się nie odezwą. Co więcej hotel organizuje wesela w części basenowej, co wiąże się oczywiście z brakiem dostępu do basenu przez gości hotelowych. <br />Mimo tego, że pracuję w tej branży dawno nie byłam na wakacjach więc przykre jest to, że na początku pobytu musiało mnie spotkać coś tak beznadziejnego. Dla dobra Państwa i Państwa klientów radzę z tym hotelem nie współpracować. Ja go nie polecam i będę mówić o nim same najgorsze rzeczy. Sprawę monotonnych i kiepskiej jakości śniadań już pominę, tak samo jak sprzątania pokoju.
    Pierwsze wrażenie: całkiem przyjemny hotel, ładny hol, uśmiechnięta obsługa, fajny basen. Trochę różnił się od zdjęć z oferty, no ale to nic - standard dużo nie odbiegał od zdjęć. Czar prysł gdy weszliśmy do pokoju. Jak się okazało został nam przydzielony pokój BEZ OKNA - ciemna dziura, bez światła
    dziennego. Nad łóżkiem wisiała tylko atrapa okna z pięknym widokiem na wybrzeże. Poszliśmy więc do osoby, która nas meldowała. Pan stwierdził, że w pokoju jest okno i nam pokaże. Okeeeej, może coś przeoczyliśmy. Recepcjonista z zadowoleniem na twarzy pokazał nam coś, co w jego miemaniu miało być oknem. Za "oknem" widok na szyb, w którym znajdowały się rury a na jego dnie różnego rodzaju śmieci. Po dyskusji z Panem i wymianie zdań co dla każdego z nas jest oknem w końcu zostaliśmy zameldowani w normalnym pokoju. Brzmi jak koniec historii, ale nic bardziej mylnego. Analizując dokument potwierdzający uiszczenie opłaty klimatycznej, który został wystawiony na dzień przed naszym przyjazdem okazało się, że widnieje tam numer pokoju, który wręcz dosłownie wywalczyliśmy a nie ten, który został nam przydzielony na początku (ten bez okna) ! Doświadczenie w branży hotelarskiej i znajomość angielskiego pozwoliła nam na spędzenie urlopu w normalnych warunkach. Współczuję osobom, które np. nie mówią po angielsku i które zostają zmuszane do spędzenia wakacji w tak kiepskich warunkach - meldowanie w takich pokojach jest niedopuszczalne!!! Miałam wrażenie, że wspomniany Pan doszedł do wniosku, że przyjechały Polaczki, których można zameldować byle gdzie, w każdej norze i i tak się nie odezwą. Co więcej hotel organizuje wesela w części basenowej, co wiąże się oczywiście z brakiem dostępu do basenu przez gości hotelowych.
    Mimo tego, że pracuję w tej branży dawno nie byłam na wakacjach więc przykre jest to, że na początku pobytu musiało mnie spotkać coś tak beznadziejnego. Dla dobra Państwa i Państwa klientów radzę z tym hotelem nie współpracować. Ja go nie polecam i będę mówić o nim same najgorsze rzeczy. Sprawę monotonnych i kiepskiej jakości śniadań już pominę, tak samo jak sprzątania pokoju.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
777 zł/os.
Kod oferty: 09122019XYOB20274
pon. 09.12.2019
4 dni
Kraków
RO - Bez wyżywienia
Yobboo
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
pon. 09.12.2019 , godz. 10:05
Kraków
Ryanair
pon. 09.12.2019 , godz. 12:45
Malta
Powrót:
pt. 13.12.2019 , godz. 20:20
Malta
pt. 13.12.2019 , godz. 23:00
Kraków
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Pergola Hotel & SPA

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
RO - Bez wyżywienia
Termin:
pon. 09.12.2019
Wylot z:
Kraków
Cena
1 555
pon. 09.12.2019
4 dni
Kraków
RO - Bez wyżywienia
Yobboo
Pokoj dwuosobowy (DBL) 1 555