Atuty oferty
brak kwarantanny

Wylot na wakacje i powrót do kraju bez obowiązkowej kwarantanny.

otwarte granice

Podróże są możliwe po spełnieniu kilku warunków.

dowiedz się więcej
Obowiązkowy test w Polsce

Obowiązkowy test w Polsce

dowiedz się więcej

Opis hotelu

Opis oferty:

Drodzy Klienci, już od wielu lat Yobboo Travel oferuje Wam wysokiej jakości wyjazdy poprzez współpracę ze sprawdzonymi i zaufanymi partnerami na całym świecie.

Do każdej oferty dołączamy wyjątkowy na rynku pakiet korzyści Yobboo Travel

- możliwość otrzymania kart pokładowych RÓWNIEŻ na lot powrotny przed rozpoczęciem podróży

- gwarancja niezmienności ceny GRATIS na wszystkie oferty

- wsparcie centrum alarmowego 24/7

Położenie:

Hotel oddalony jest od lotniska na Malcie o ok. 25 km. Zlokalizowany 15 minut spacerem od plaży, wzniesiony został na zboczu jednej z dolin w miejscowości Mellieha i oferuje piękne widoki na miasteczko, kościół, zatokę oraz wyspy Gozo i Comino. W miasteczku mieści się wiele sklepów, barów i restauracji w odległości o ok. 200 metrów od hotelu. Z obiektu można z łatwością dotrzeć do głównych atrakcji turystycznych.

Hotel:

Hotel zapewnia całodobową recepcję, biuro informacji turystycznej oraz przechowalnię bagażu. Obiekt oferuje transfer lotniskowy (płatny),  udogodnienia dla niepełnosprawnych, wifi, parking (konieczna rezerwacja, dodatkowo płatny), a także gry dla dzieci,, Na terenie hotelu znajdują się cztery restauracje, dwa bary, pralnia oraz winda. Hotel posiada zaplecze konferencyjne/biznesowe. Dla wielbicieli sportu przewidziano zaplecze sportów wodnych, jazdę konną czy centrum fitness. Ochłody można zaznać w basenie odkrytym. i  basenie wewnętrznym. Wypoczynek zapewnią słoneczny taras, masaże, spa i centrum odnowy biologicznej oraz sauna. Natomiast wielbiciele książek mogą oddać się swojej pasji w bibliotece. Hotel organizuje wieczorne rozrywki. Obiekt umożliwia wynajem samochodów oraz wypożyczenie rowerów.

Pokoje:

W hotelu znajduje się 91 w pełni wyposażonych pokoi. W pokojach można zakwaterować 2 osoby dorosłe, 3 osoby dorosłe lub 2 osoby dorosłe + 1 dziecko (istnieje możliwość sprawdzenia innych opcji zakwaterowania na zapytanie). Na wyposażenie pokoju składa się klimatyzacja,bar, odtwarzacz DVD (za opłatą), telefon, budzik, radio i telewizor. Pokój posiada w pełni wyposażoną łazienkę z suszarką do włosów. W pokoju znajduje się sejf (za opłatą), czujnik dymu oraz ekspres do kawy/herbaty.

Wyżywienie:

bez wyżywienia, śniadania, śniadania + obiadokolacje, śniadania + obiady + kolacje.

Cena zawiera:

- Przelot,

- Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (tzw. shuttle bus - transfer łączony),

- Zakwaterowanie według wybranej opcji,

- Wyżywienie według wybranej opcji,

- Wsparcie centrum alarmowego,

- Ubezpieczenie KL i NNW,

- Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,

- Bagaż zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.*


Informacje dodatkowe:

Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.*

Przy zamiarze dokupienia bagażu prosimy o wpisanie takiej informacji w uwagach do zamówienia.

Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagaży może ulec zmianie.

W tanich liniach lotniczych (Ryanair, Wizzair) istnieje możliwość wykupienie miejsc w samolocie obok siebie i/lub dopłaty do wcześniejszej odprawy również na lot powrotny.*

*Informacje o bagażach i odprawie:

https://www.yobboo.pl/att/Yobboo-Travel-Informacje-o-bagazach-i-odprawie.pdf

Istnieje możliwość dokupienia dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych, sportów wysokiego ryzyka, itp.). W przypadku ubezpieczenia od kosztów rezygnacji konieczny kontakt z Organizatorem w ciągu 3 dni od założenia rezerwacji gdy jest więcej niż 30 dni do wylotu lub w dniu rezerwacji gdy do wylotu zostało mniej niż 30 dni.

Oferta może nie zawierać lokalnych podatków płatnych na miejscu oraz zwrotnego depozytu hotelowego płatnego na miejscu.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Basen kryty Blisko lotniska Sport Sporty wodne Nurkowanie Windsurfing Ułatwienia dla niepełnosprawnych Żeglarstwo Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.5

Ocena klientów
na podstawie 2 dodanych opinii

Lokalizacja
4,0
Pokój
3,0
Posiłki
3,0
Basen
3,5
Czystość
4,0
Obsługa
4,0
  • 4.0
    październik 2020

    Porównywalny do Polskich 3*

    Poniżej przedstawiam moją subiektywną opinię. Jest ona wynikiem pobytu na Malcie w okresie 7 dni na początku października w opcji HB (śniadania i obiadokolacje).<br />Hotel ogółem: Hotel z zewnątrz prezentuje się całkiem dobrze, jest w pionowej zabudowie więc jak ktoś oczekuje typowego "resortu" to raczej radzę wybrać inny. Wiele okien i balkonów wychodzi na inne okna i balkony zatem jeśli ktoś oczekuje np.widoku na zatokę to też jest taka opcja ale trzeba o nią dopytać (i pewnie drożej zapłacić). Hotel posiada w sumie trzy baseny: kryty wewnątrz (z jacuzzi z o dziwo zimną wodą), odkryty na poziomie 6 (polecany z rana gdyż szybko zagląda tam słońce) oraz tzw. infinity pool przy barze na 4 piętrze. Wszystkie trzy baseny nieduże (ok 5x3m) ale niezbyt zatłoczone (przynajmniej w tym okresie w którym byliśmy) więc śmiało można wypocząć.Bar posiada dwie restauracje - jedna na poziomie 3 gdzie wydawane są codzienne posiłki oraz jedna klimatyczna na powietrzu otwarta wieczorami (na poziomie 0). Ogółem po hotelu dośc dużo trzeba się nachodzić gdyż jest bodaj 5 wind które prowadzą w różne miejsca (na szczęście są też przejścia na skróty ale to już każdy musi samemu obczaić).<br />Pokoje: Standard porównywalny z pokojem 3* w Polsce. Ogółem bez uwag - my mieliśmy balkon od strony schodów, z lodówką, z czajniczkiem i filiżankami, z klimatyzacją, był sejf oraz telewizor dostępne bez kaucji, ręczniki wymieniane codziennie. Dziwny był brak kołdry (zamiast tego koce) ale spodziewam się że jest to bardziej wynik ciepłego klimatu Malty niż przeoczenia. wynik 4/5<br />Śniadania: Baaardzo słabe nakierowane głównie na Niemców i Brytyjczyków. Bardzo monotonne: fasolka z puszki, kiełbaski, jajka, jajecznica z proszku (ochyda- nawet psu bym tego nie dał), trochę wędlin i serów, pieczywo i kilka owoców (winogrono, pomarańcz, jabłka z cynamonem i melon). Śniadania monotonne - codziennie to samo. Śniadania od 7:30 do 10. Ocena 1/5<br />Obiadokolacje: Tutaj już lepiej bo zawsze było co innego i w sumie było z czego wybierać ale też duże zaskoczenie bo spodziewaliśmy się więcej owoców morza a tymczasem dużo mięs, makaronów i sałatki. Niemniej jednak zawsze coś można było wybrać więc 3,5/5<br />Obsługa hotelowa: Bardzo miła i pomocna. Bez zastrzeżeń. Ocena 5/5<br />Mellieha: Sama okolica bardzo czysta i spokojna. Dobra baza wypadowa gdyż jest stosunkowo blisko do plaży Mellieha Bay. Bardzo sprawnie działająca komunikacja publiczna plus dużo aut wynajmowanych na minuty. W samym Mellieha duużo chodzenia pod górkę więc jeśli ktoś nie lubi lub nie może wspinać się po schodach to radzę wybrać Bugibbę lub Sliemę. Ocena 4/5<br />Malta ogółem: Bardzo polecam Maltę i uważam że jest mocno niedoceniana. Na plus jest tu:<br />-pogoda<br />-krajobraz<br />-architektura<br />-komunikacja publiczna<br />-jednym z dwóch języków urzędowych jest angielski więc wszędzie można się dogadać<br />-łatwość dolotu z Polski <br />-czas lotu dość krótki<br />-Zróżnicowanie miejsca bo każdy znajdzie tu coś dla siebie <br />-Fakt że Malta jest jednym z hubów finansowych sprawia że płatności kartą są tu powszechne i nawet mali sklepikarze czy stragany mają czytniki kart + dużo bankomatów<br />-Stosunkowo tanio jak na nadmorski kraj żyjący z turystyki<br />-Często spotkane napisy po polsku<br />-Bardzo zdroworozsądkowo podchodzą do kwestii Covid-19 (maseczki i dezynfekcja ale bez zbędnych utrudnień dla turystów)<br /><br />Na minus:<br />-auta z kierownicą z prawej strony (dawna kolonia brytyjska)<br />-wszędzie pod górkę (lub z górki jak kto woli)<br />-mało plaż piaszczystych (co nie oznacza że nie ma ich wogóle)<br />
    Poniżej przedstawiam moją subiektywną opinię. Jest ona wynikiem pobytu na Malcie w okresie 7 dni na początku października w opcji HB (śniadania i obiadokolacje).
    Hotel ogółem: Hotel z zewnątrz prezentuje się całkiem dobrze, jest w pionowej zabudowie więc jak ktoś oczekuje typowego "resortu" to raczej
    radzę wybrać inny. Wiele okien i balkonów wychodzi na inne okna i balkony zatem jeśli ktoś oczekuje np.widoku na zatokę to też jest taka opcja ale trzeba o nią dopytać (i pewnie drożej zapłacić). Hotel posiada w sumie trzy baseny: kryty wewnątrz (z jacuzzi z o dziwo zimną wodą), odkryty na poziomie 6 (polecany z rana gdyż szybko zagląda tam słońce) oraz tzw. infinity pool przy barze na 4 piętrze. Wszystkie trzy baseny nieduże (ok 5x3m) ale niezbyt zatłoczone (przynajmniej w tym okresie w którym byliśmy) więc śmiało można wypocząć.Bar posiada dwie restauracje - jedna na poziomie 3 gdzie wydawane są codzienne posiłki oraz jedna klimatyczna na powietrzu otwarta wieczorami (na poziomie 0). Ogółem po hotelu dośc dużo trzeba się nachodzić gdyż jest bodaj 5 wind które prowadzą w różne miejsca (na szczęście są też przejścia na skróty ale to już każdy musi samemu obczaić).
    Pokoje: Standard porównywalny z pokojem 3* w Polsce. Ogółem bez uwag - my mieliśmy balkon od strony schodów, z lodówką, z czajniczkiem i filiżankami, z klimatyzacją, był sejf oraz telewizor dostępne bez kaucji, ręczniki wymieniane codziennie. Dziwny był brak kołdry (zamiast tego koce) ale spodziewam się że jest to bardziej wynik ciepłego klimatu Malty niż przeoczenia. wynik 4/5
    Śniadania: Baaardzo słabe nakierowane głównie na Niemców i Brytyjczyków. Bardzo monotonne: fasolka z puszki, kiełbaski, jajka, jajecznica z proszku (ochyda- nawet psu bym tego nie dał), trochę wędlin i serów, pieczywo i kilka owoców (winogrono, pomarańcz, jabłka z cynamonem i melon). Śniadania monotonne - codziennie to samo. Śniadania od 7:30 do 10. Ocena 1/5
    Obiadokolacje: Tutaj już lepiej bo zawsze było co innego i w sumie było z czego wybierać ale też duże zaskoczenie bo spodziewaliśmy się więcej owoców morza a tymczasem dużo mięs, makaronów i sałatki. Niemniej jednak zawsze coś można było wybrać więc 3,5/5
    Obsługa hotelowa: Bardzo miła i pomocna. Bez zastrzeżeń. Ocena 5/5
    Mellieha: Sama okolica bardzo czysta i spokojna. Dobra baza wypadowa gdyż jest stosunkowo blisko do plaży Mellieha Bay. Bardzo sprawnie działająca komunikacja publiczna plus dużo aut wynajmowanych na minuty. W samym Mellieha duużo chodzenia pod górkę więc jeśli ktoś nie lubi lub nie może wspinać się po schodach to radzę wybrać Bugibbę lub Sliemę. Ocena 4/5
    Malta ogółem: Bardzo polecam Maltę i uważam że jest mocno niedoceniana. Na plus jest tu:
    -pogoda
    -krajobraz
    -architektura
    -komunikacja publiczna
    -jednym z dwóch języków urzędowych jest angielski więc wszędzie można się dogadać
    -łatwość dolotu z Polski
    -czas lotu dość krótki
    -Zróżnicowanie miejsca bo każdy znajdzie tu coś dla siebie
    -Fakt że Malta jest jednym z hubów finansowych sprawia że płatności kartą są tu powszechne i nawet mali sklepikarze czy stragany mają czytniki kart + dużo bankomatów
    -Stosunkowo tanio jak na nadmorski kraj żyjący z turystyki
    -Często spotkane napisy po polsku
    -Bardzo zdroworozsądkowo podchodzą do kwestii Covid-19 (maseczki i dezynfekcja ale bez zbędnych utrudnień dla turystów)

    Na minus:
    -auta z kierownicą z prawej strony (dawna kolonia brytyjska)
    -wszędzie pod górkę (lub z górki jak kto woli)
    -mało plaż piaszczystych (co nie oznacza że nie ma ich wogóle)
  • 3.0
    czerwiec 2017

    Meldowanie Gości w pokojach bez okien

    Pierwsze wrażenie: całkiem przyjemny hotel, ładny hol, uśmiechnięta obsługa, fajny basen. Trochę różnił się od zdjęć z oferty, no ale to nic - standard dużo nie odbiegał od zdjęć. Czar prysł gdy weszliśmy do pokoju. Jak się okazało został nam przydzielony pokój BEZ OKNA - ciemna dziura, bez światła dziennego. Nad łóżkiem wisiała tylko atrapa okna z pięknym widokiem na wybrzeże. Poszliśmy więc do osoby, która nas meldowała. Pan stwierdził, że w pokoju jest okno i nam pokaże. Okeeeej, może coś przeoczyliśmy. Recepcjonista z zadowoleniem na twarzy pokazał nam coś, co w jego miemaniu miało być oknem. Za "oknem" widok na szyb, w którym znajdowały się rury a na jego dnie różnego rodzaju śmieci. Po dyskusji z Panem i wymianie zdań co dla każdego z nas jest oknem w końcu zostaliśmy zameldowani w normalnym pokoju. Brzmi jak koniec historii, ale nic bardziej mylnego. Analizując dokument potwierdzający uiszczenie opłaty klimatycznej, który został wystawiony na dzień przed naszym przyjazdem okazało się, że widnieje tam numer pokoju, który wręcz dosłownie wywalczyliśmy a nie ten, który został nam przydzielony na początku (ten bez okna) ! Doświadczenie w branży hotelarskiej i znajomość angielskiego pozwoliła nam na spędzenie urlopu w normalnych warunkach. Współczuję osobom, które np. nie mówią po angielsku i które zostają zmuszane do spędzenia wakacji w tak kiepskich warunkach - meldowanie w takich pokojach jest niedopuszczalne!!! Miałam wrażenie, że wspomniany Pan doszedł do wniosku, że przyjechały Polaczki, których można zameldować byle gdzie, w każdej norze i i tak się nie odezwą. Co więcej hotel organizuje wesela w części basenowej, co wiąże się oczywiście z brakiem dostępu do basenu przez gości hotelowych. <br />Mimo tego, że pracuję w tej branży dawno nie byłam na wakacjach więc przykre jest to, że na początku pobytu musiało mnie spotkać coś tak beznadziejnego. Dla dobra Państwa i Państwa klientów radzę z tym hotelem nie współpracować. Ja go nie polecam i będę mówić o nim same najgorsze rzeczy. Sprawę monotonnych i kiepskiej jakości śniadań już pominę, tak samo jak sprzątania pokoju.
    Pierwsze wrażenie: całkiem przyjemny hotel, ładny hol, uśmiechnięta obsługa, fajny basen. Trochę różnił się od zdjęć z oferty, no ale to nic - standard dużo nie odbiegał od zdjęć. Czar prysł gdy weszliśmy do pokoju. Jak się okazało został nam przydzielony pokój BEZ OKNA - ciemna dziura, bez światła
    dziennego. Nad łóżkiem wisiała tylko atrapa okna z pięknym widokiem na wybrzeże. Poszliśmy więc do osoby, która nas meldowała. Pan stwierdził, że w pokoju jest okno i nam pokaże. Okeeeej, może coś przeoczyliśmy. Recepcjonista z zadowoleniem na twarzy pokazał nam coś, co w jego miemaniu miało być oknem. Za "oknem" widok na szyb, w którym znajdowały się rury a na jego dnie różnego rodzaju śmieci. Po dyskusji z Panem i wymianie zdań co dla każdego z nas jest oknem w końcu zostaliśmy zameldowani w normalnym pokoju. Brzmi jak koniec historii, ale nic bardziej mylnego. Analizując dokument potwierdzający uiszczenie opłaty klimatycznej, który został wystawiony na dzień przed naszym przyjazdem okazało się, że widnieje tam numer pokoju, który wręcz dosłownie wywalczyliśmy a nie ten, który został nam przydzielony na początku (ten bez okna) ! Doświadczenie w branży hotelarskiej i znajomość angielskiego pozwoliła nam na spędzenie urlopu w normalnych warunkach. Współczuję osobom, które np. nie mówią po angielsku i które zostają zmuszane do spędzenia wakacji w tak kiepskich warunkach - meldowanie w takich pokojach jest niedopuszczalne!!! Miałam wrażenie, że wspomniany Pan doszedł do wniosku, że przyjechały Polaczki, których można zameldować byle gdzie, w każdej norze i i tak się nie odezwą. Co więcej hotel organizuje wesela w części basenowej, co wiąże się oczywiście z brakiem dostępu do basenu przez gości hotelowych.
    Mimo tego, że pracuję w tej branży dawno nie byłam na wakacjach więc przykre jest to, że na początku pobytu musiało mnie spotkać coś tak beznadziejnego. Dla dobra Państwa i Państwa klientów radzę z tym hotelem nie współpracować. Ja go nie polecam i będę mówić o nim same najgorsze rzeczy. Sprawę monotonnych i kiepskiej jakości śniadań już pominę, tak samo jak sprzątania pokoju.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
369 zł/os.
Kod oferty: 09112020XYOB20274
pon. 09.11.2020
4 dni
Kraków
RO - Bez wyżywienia
Yobboo
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
pon. 09.11.2020 , godz. 10:05
Kraków
Ryanair
pon. 09.11.2020 , godz. 12:45
Malta
Powrót:
pt. 13.11.2020 , godz. 14:10
Malta
pt. 13.11.2020 , godz. 16:50
Kraków
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Pergola Hotel & SPA

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
RO - Bez wyżywienia
Termin:
pon. 09.11.2020
Wylot z:
Kraków
Cena
737
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
pon. 09.11.2020
4 dni
Kraków
RO - Bez wyżywienia
Yobboo
DWUOSOBOWY Z JEDNYM LUB DWOMA ŁÓŻKAMI, PROMO (DBT_PR) 737
DWUOSOBOWY Z JEDNYM LUB DWOMA ŁÓŻKAMI, STANDARD (DBT_ST) 776
Pokoj dwuosobowy (DBL) 868
DWUOSOBOWY Z JEDNYM LUB DWOMA ŁÓŻKAMI, Z WIDOKIEM NA BASEN (DBT_VP) 914
STUDIO, Z WIDOKIEM NA POLA (STU_LV,1) 1 031
STUDIO, WEWNĘTRZNY (STU_IN) 1 174
APARTAMENT, Z JEDNĄ SYPIALNIĄ (APT_XX,B1) 1 188
STUDIO, Z WIDOKIEM NA MORZE (STU_VM) 1 227
APARTAMENT, Z DWIEMA SYPIALNIAMI (APT_B2) 1 345
APARTAMENT, Z WIDOKIEM NA MORZE Z JEDNĄ SYPIALNIĄ (APT_B1,VM) 1 384
APARTAMENT, Z WIDOKIEM NA MORZE Z DWIEMA SYPIALNIAMI (APT_B2,VM) 1 541